Σάββατο 18 Νοε 2017 19:48      

Η λειτουργία του ΑΤΜ της Eurobank δημιούργησε προβλήματα στην εξυπηρέτηση των πελατών

Η λειτουργία του ΑΤΜ της Eurobank στην περιοχή του Πλαταμώνα δημιούργησε  προβλήματα στην εξυπηρέτηση των πελατών. Η τράπεζα μετά από συνεχή δημοσιεύματα έστειλε την παρακάτω επιστολή προς ενημέρωση των αναγνωστών :

 «Αναφορικά με τις αναρτήσεις ιστοσελίδων που αφορούν τη λειτουργία  ATM της τράπεζάς μας στην περιοχή του Πλαταμώνα και με γνώμονα τη ολοκληρωμένη ενημέρωση των αναγνωστών της ιστοσελίδας σας, θα θέλαμε να διευκρινίσουμε τα εξής: 

Από τον επιτόπιο έλεγχο διαπιστώθηκε ότι, λόγω ανθρώπινου λάθους, ήταν ανενεργό το ηχείο του ΑΤΜ που παράγει τους ήχους παράδοσης κάρτας, χρημάτων & απόδειξης.

Προφανώς, πελάτες που δεν είναι  τόσο εξοικειωμένοι με την χρήση ΑΤΜ,  δεν άκουγαν τον ήχο παράδοσης της κάρτας. Αποτέλεσμα ήταν να μην τραβήξουν εγκαίρως την κάρτα τους και η κάρτα να παρακρατείται από το μηχάνημα, καθώς έτσι είναι προγραμματισμένο, για λόγους ασφαλείας. 
Πρόσφατα η Eurobank πραγματοποίησε έλεγχο για την λειτουργία των ΑΤΜ, ενόψει της περιόδου του καλοκαιριού.

Σε ό,τι αφορά τις περιπτώσεις παρακράτησης καρτών διαπιστώθηκε ότι περίπου το 75% των περιπτώσεων οφείλεται σε λανθασμένη πληκτρολόγηση Pin, ενώ αιτία παρακράτησης  αποτελεί και η φθορά των καρτών. 

Σχετικά με τις παραδόσεις των παρακρατημένων καρτών, ήδη σήμερα σε περίπτωση που πελάτης ζητήσει μέσω των Δικτύων μας (φυσικών και εναλλακτικών) την παρακρατημένη κάρτα του την παραδίδουμε άμεσα κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημα που επιθυμεί ο πελάτης.  

 

ΑΤΜ Eurobank Πλαταμώνας Πελάτες

Ακολουθήστε το "Ο.Β." στο twitter και κάντε like στην σελίδα μας στο facebook και μάθετε πρώτοι όλα όσα συμβαίνουν!

Scroll to Top