Πέμπτη 28 Ιαν 2021 16:47      

Ο Δήμος Κατερίνης βελτιώνει την εξυπηρέτηση των πολιτών με την εφαρμογή «Νovoville»

Κώστας Κουκοδήμος: Μαζί με τους δημότες κάνουμε την πόλη μας καλύτερη

Ένα καθοριστικό βήμα προς τον εξορθολογισμό της διοίκησης, τη βελτίωση της καθημερινότητας, την άμεση και καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του δημότη της Κατερίνης συνιστά η χρήση της εφαρμογής Novoville. Ο λόγος για το αξιόπιστο και αποτελεσματικό ψηφιακό εργαλείο, που εδώ και ένα και πλέον χρόνο έχει μπει για τα καλά στη ζωή των κατοίκων της Κατερίνης, ένα είδος διαφάνειας στην πράξη, μια και όλα είναι πλέον προσβάσιμα, με τους πολίτες να έχουν πλέον τον τρόπο να ακουστεί η φωνή τους.
«Για πρώτη φορά η Κατερίνη έχει στη διάθεση της ένα κοινό σημείο αναφοράς των ζητημάτων της πόλης, καθώς υλοποιήσαμε σε απόλυτη προτεραιότητα τη δέσμευσή μας να κάνουμε τον Δήμο Κατερίνης φιλικό προς το δημότη, ένα δήμο ο οποίος ακούει, παρεμβαίνει και εξυπηρετεί άμεσα. Μαζί με τους δημότες κάνουμε καθημερινά την πόλη μας καλύτερη» σημειώνει σε δήλωσή του, ο Δήμαρχος Κώστας Κουκοδήμος.
Τα αποτελέσματα της χρήσης της εφαρμογής Novoville στο Δήμο Κατερίνης είναι ενθαρρυντικά. Πιο συγκεκριμένα, οι χρήστες της εφαρμογής είναι περισσότεροι από 2000 και ήδη μεγάλο ποσοστό εξ αυτών έχει διατυπώσει τουλάχιστον ένα αίτημα μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας. Ειδικότερα, το σύνολο των αιτημάτων που έχουν υποβληθεί έως σήμερα είναι 2915 από τα οποία τα 1991 έχουν επιλυθεί, ενώ τα 924 είναι σε εκκρεμότητα και σύντομα το μεγαλύτερο μέρος τους αναμένεται να διεκπεραιωθεί.
Ο μέσος χρόνος επίλυσης των προβλημάτων είναι δύο περίπου εβδομάδες. Τα συχνότερα αιτήματα αφορούν στο Δημοτικό φωτισμό και σε πεζοδρόμια ή δρόμους τα οποία έχουν υποστεί καταστροφές, ενώ ακολουθούν οι υπηρεσίες πρασίνου και καθαριότητας. 
Σημειώνεται ότι η επεξεργασία και ανάλυση των δεδομένων που παράγονται καθημερινά δίνουν τη δυνατότητα στις υπηρεσίες του Δήμου να βελτιστοποιήσουν τον τρόπο λειτουργίας τους εξοικονομώντας πόρους και προσφέροντας καλύτερες υπηρεσίες προς τους Δημότες. Επιπλέον, η υποβολή γραπτών αναφορών προς τον Δήμο δεν δεσμεύεται πλέον από το ωράριο εργασίας ή τη διαθεσιμότητα των δημοτικών υπαλλήλων, καθώς τα νέα μέσα και οι νέες εφαρμογές συμβάλλουν άμεσα στον επακριβή γεωγραφικό ορισμό κάθε αναφοράς, στην οπτικοποίηση του κάθε προβλήματος, με τη χρήση των ψηφιακών φωτογραφιών. Και όλα αυτά απλά και μόνο με τη χρήση ενός απλού τηλεφώνου.
Παράλληλα με την καθημερινότητα, η οποία καλά κρατεί, οι δημότες – χρήστες κερδίζουν χρόνο και αποφεύγουν την ταλαιπωρία, καθώς  μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville, πριν προσέλθουν για την υποβολή των αιτημάτων τους διά ζώσης στις υπηρεσίες του Δήμου Κατερίνης, έχουν τη δυνατότητα άμεσης και υπεύθυνης ενημέρωσης, σχετικά με τα δικαιολογητικά που απαιτείται να προσκομίσουν, όπως π.χ. για οδηγίες έκδοσης πάσης φύσεως πιστοποιητικών, επιδομάτων, αδειών, αιτήσεις ποικίλης χρήσης, μεταδημότευσης, διαδικασίες ληξιαρχείου, δημοτολογίου κ.ο.κ.

Για να κατεβάσετε στο κινητό σας την εφαρμογή εύκολα, άμεσα, 24 ώρες το 24ωρο επιλέξτε:
Για Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.novoville 
Για iPhone: https://itunes.apple.com/gr/app/novoville/id836634305?l=el&mt=8 
Περισσότερα στοιχεία στην ιστοσελίδα του Δήμου Κατερίνης: https://katerini.gr/novoville

Νovoville

Ακολουθήστε το "Ο.Β." στο twitter και κάντε like στην σελίδα μας στο facebook και μάθετε πρώτοι όλα όσα συμβαίνουν!

Scroll to Top