Σάββατο 21 Σεπ 2019 12:29      

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οινοτουρισμός Κ. Μακεδονίας: Ένα δυναμικό θεματικό προϊόν που γνωρίζει άνθιση

Με ένα νέο θεματικό βίντεο για την προβολή και την ανάδειξη του οινοτουρισμού της Κεντρικής Μακεδονίας, καθώς και με άλλες παράλληλες δράσεις μάρκετινγκ, πραγματοποιήθηκε  και φέτος η συνεργασία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας με την Aegean Airlines, που «ταξιδεύει» τους τοπικούς οίνους της Κεντρικής Μακεδονίας σε όλο τον κόσμο.
Προβολή των τοπικών οίνων μέσω αεροπλάνων 

Το νέο θεματικό βίντεο προβάλλει τις οινοτουριστικές διαδρομές της Κεντρικής Μακεδονίας ανά περιφερειακή ενότητα, τους τοπικούς οίνους και το δίκτυο των επισκέψεων στα οινοποιεία της περιοχής. Το βίντεο αυτό προβάλλεται ήδη μέσα από τις οθόνες των αεροσκαφών της Aegean Airlines σε πολλές από τις διαδρομές της και θα συνεχιστεί η προβολή του όλο το έτος. Σκοπός είναι να έρθουν οι ταξιδιώτες του δικτύου της αεροπορικής εταιρίας σε μια πρώτη επαφή με την οινική παράδοση της περιοχής και να αναζητήσουν τα μοναδικά παραδοσιακά κρασιά της Κεντρικής Μακεδονίας κατά τη διάρκεια των διακοπών τους.

Ολοκληρωμένη προβολή των θεματικών τουριστικών προϊόντων

«Η επίτευξη συνεργειών και μάλιστα με μεγάλες αεροπορικές εταιρίες, όπως η Aegean Airlines, αποτελεί για μας έναν από τους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής μας για την ολοκληρωμένη προβολή των θεματικών μας τουριστικών προϊόντων, όπως ο οινοτουρισμός. Η Κεντρική Μακεδονία πλέον δεν βασίζεται μόνο στο μοντέλο «Ήλιος – Θάλασσα» για να προσελκύσει επισκέπτες, αλλά επενδύει και σε κομβικές συνεργασίες, υποστηρίζοντας τα αυθεντικά τοπικά της προϊόντα, όπως το κρασί, αλλά και τους οινοπαραγωγούς της» επισημαίνει ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Αλέξανδρος Θάνος. 

 Ο οινοτουρισμός στην Κεντρική Μακεδονία 

Ο οινοτουρισμός είναι ένα πολύ σημαντικό και δυναμικό θεματικό προϊόν που απευθύνεται όχι μόνο στο ειδικό κοινό που ταξιδεύει για να γνωρίσει την οινική παράδοση ενός τόπου, αλλά και στο ευρύτερο κοινό που επισκέπτεται μια περιοχή και έρχεται σε επαφή με την τοπική γαστρονομία. Το περασμένο έτος παρουσιάστηκε μαζί με άλλες περιφέρειες, στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού PHILOXENIA, οι τοπικοί οίνοι  της Κεντρικής Μακεδονίας και το δίκτυο των επισκέψιμων οινοποιείων της περιοχής. Στόχος, όπως υπογραμμίζει ο αντιπεριφερειάρχης,  η  ενιαία, ομοιόμορφη και στοχευμένη τουριστική προβολή του οινοτουρισμού. « Προβάλλουμε τον τοπικό οίνο και τα επισκέψιμα οινοποιεία μας και συνεργαζόμαστε με τους παραγωγούς μας, ώστε να προβάλλουμε ενιαία και θεματικά τον γαστρονομικό τουρισμό και να προάγουμε ταυτόχρονα την εξωστρέφεια της πρωτογενούς μας παραγωγής. Μέσω συνεργειών με τις άλλες Περιφέρειες και με μεγάλους παίκτες στον τομέα του τουρισμού, όπως η Aegean Airlines, στοχεύουμε οργανωμένα και προγραμματισμένα στη δημιουργία κοινών θεματικών διαδρομών και κοινών δράσεων και σε συντονισμό δράσεων που προάγουν σε διαπεριφερειακό επίπεδο τα τουριστικά μας προϊόντα» επισημαίνει. 

Οινοτουρισμός

Ακολουθήστε το "Ο.Β." στο twitter και κάντε like στην σελίδα μας στο facebook και μάθετε πρώτοι όλα όσα συμβαίνουν!

Scroll to Top