Κυριακή 19 Νοε 2017 3:14      

Το Πασχαλινό τραπέζι (χωρίς ενοχές)

Απολαύσετε το πασχαλινό τραπέζι χωρίς ενοχές; «Μετά τη νηστεία διάρκειας 5 έως 40 ημερών, χαρακτηριστικά του πασχαλινού τραπεζιού είναι η πολυφαγία και η μεγάλη κατανάλωση αλκοόλ, ένας συνδυασμός που εκτοξεύει την θερμιδική πρόσληψη και μας φορτώνει με κιλά» τονίζει η κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος Κωνσταντίνα Παπαγεωργίου.

Ακολουθώντας, ωστόσο, έξι απλές συμβουλές μπορείτε να διατηρήσετε την ισορροπία και το βάρος σας τις μέρες αυτές, χωρίς να απέχετε από το πασχαλινό τραπέζι.

1. Βάλτε στο πιάτο σας τη μερίδα που σας αντιστοιχεί και περιοριστείτε σε αυτό. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποφύγετε τα επιπλέον «τσιμπολογήματα».

2. Δώστε προτεραιότητα στη σαλάτα. Πριν έρθει η ώρα που το σουβλιστό αρνί-κατσίκι θα φτάσει στο τραπέζι, βάλτε μπροστά σας ένα βαθύ πιάτο πράσινης σαλάτας. Θα μειώσει την όρεξη σας και τον διαθέσιμο όγκο του στομάχου για επιπλέον φαγητό.

3. Πιείτε αρκετό νερό. Θα βοηθήσει τόσο στο αίσθημα πείνας, όσο και στη μείωση του φαινομένου κατακράτησης που πιθανόν να παρουσιαστεί μετά από αυτές τις μέρες λόγω της κατανάλωσης αλατισμένων τροφίμων.

4. Μην αποφύγετε τους υδατάνθρακες. Συνοδεύσετε το κρέας της Κυριακής με 1-2 φέτες ψωμί ώστε να επέλθει ο κορεσμός πιο εύκολα, χωρίς να χρειαστεί να φάτε μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού.

5. Προσοχή στη μαγειρίτσα. Είναι πολύ εύκολο μετά από τόσες μέρες νηστείας να γεμίσουμε και δεύτερο πιάτο μαγειρίτσας αλλά αν αναλογιστείτε ότι ένα βαθύ πιάτο μπορεί να σας επιβαρύνει με 540 θερμίδες περίπου τότε ίσως θα πρέπει να το ξανασκεφτείτε. Μην κάτσε τε στο τραπέζι της Ανάστασης πεινασμένοι. Πριν φύγετε για την εκκλησία μπορείτε να φάτε κάποιο φρούτο και μισή ώρα πριν το φαγητό πιείτε ένα ποτήρι νερό.

6. Ασκηθείτε! Τις επόμενες ημέρες βάλτε στο πρόγραμμα σας την αερόβια άσκηση. Προσπαθήστε να φτάνετε τη μισή με μία ώρα ημερησίως για όλη την εβδομάδα και εντάξετε την στην καθημερινότητα σας τουλάχιστον 3-4 φορές την εβδομάδα.

Ακολουθήστε το "Ο.Β." στο twitter και κάντε like στην σελίδα μας στο facebook και μάθετε πρώτοι όλα όσα συμβαίνουν!

Πασχαλινό τραπέζι Θερμίδες Αλκοόλ φαγητό
  • Σχόλια

0 Comments:

Tο olympiobima.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο κάθε αναγνώστης έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.

Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Παρακαλούμε πολύ, τηρείτε τους κανόνες καλής συμπεριφοράς έναντι των υπολοίπων σχολιαστών και προσπαθήστε οι συζητήσεις να γίνονται σε ευπρεπή πλαίσια.
Όποια σχόλια είναι συκοφαντικά ή υβριστικά θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Σχολιαστές που επαναλαμβανόμενα προκαλούν ή υβρίζουν άλλους σχολιαστές θα αποκλείονται χωρίς προειδοποίηση 

CAPTCHA
Αυτή η ερώτηση είναι για να διαπιστωθεί κατά πόσον ή όχι είστε άνθρωπος και για την αποτροπή αυτοματοποιημένης υποβολής spam.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.
Scroll to Top