Τρίτη 26 Ιαν 2021 22:51      

Προβολή του Ολύμπου ως τουριστικό brand

ΣΤΟ «ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΟΛΥΜΠΟΥ»

«Θα επιμείνουμε στον Όλυμπο για την ερχόμενη περίοδο ως τουριστικό brand. Είναι ένα έτοιμο brand και πρέπει να το προβάλουμε ακόμη περισσότερο. Όχι μόνο εμείς αλλά και οι επαγγελματίες του τουρισμού. Χρειάζεται ιδιωτική πρωτοβουλία επίσης, για τη δημιουργία τουριστικών πακέτων σε συνδυασμό με το πρότζεκτ «60 minutes», δηλαδή προορισμοί που βρίσκονται σε απόσταση 60 λεπτών από τη Θεσσαλονίκη», είπε ο τομεάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρος Θάνος . Η Θεσσαλονίκη και η ευρύτερη περιοχή μπορούν να μπουν δυναμικά στα συνδυαστικά τουριστικά πακέτα των Εβραίων της Αμερικής που ταξιδεύουν προς Τελ Αβίβ, σύμφωνα με τον κ. Θάνο, κρίνοντας από το ενδιαφέρον που υπήρξε στην έκθεση τουρισμού της Νέας Υόρκης «New York Times Travel Show 2020» που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα.

Τριήμερο φεστιβάλ Ολύμπου

Όπως υπογράμμισε, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας προγραμματίζει τη διοργάνωση «Τριήμερου Φεστιβάλ Ολύμπου» για να προβάλει όχι μόνο το μύθο του Ολύμπου αλλά όσα μπορεί να κάνει κανείς σήμερα στον Όλυμπο. «Χρειάζεται να αξιοποιήσουμε τον Όλυμπο και σε επίπεδο πλέον εθνικής προσπάθειας και υπάρχει και κεντρικά αυτή η βούληση. Εμείς θέλουμε να γίνει σημείο αναφοράς, να είναι αυτή η πρώτη εικόνα που έρχεται στο μυαλό όσων σκέφτονται την περιοχή μας», πρόσθεσε.  Όπως είπε ο κ.Θάνος μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας σε συνεργασία με τον ΕΟΤ προωθεί τη στρατηγική συνεργασία με τον αντίστοιχο οργανισμό του Ισραήλ, ώστε οι Εβραίοι της Αμερικής που επιθυμούν να ταξιδέψουν στο Ισραήλ και θέλουν να το συνδυάσουν με μια ακόμη χώρα (ή και περισσότερες) στην ανατολική Μεσόγειο, να έρθουν στην Ελλάδα και ειδικά στην περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας. 

Φεστιβάλ Ολύμπου

Ακολουθήστε το "Ο.Β." στο twitter και κάντε like στην σελίδα μας στο facebook και μάθετε πρώτοι όλα όσα συμβαίνουν!

Scroll to Top