Κατερίνη - Πιερία
Πέμπτη, 28 Σεπτεμβρίου, 2023
No #1 ραδιόφωνο της Κατερίνης!
  • Αγγελίες
  • Επικοινωνία
  • Πρωτοσέλιδα
  • Καιρός Live
  • Κλιματική Αλλαγή
Ολύμπιο Βήμα - Νέα και Ειδήσεις από Κατερίνη και Πιερία
Θετικό Φροντιστήριο
  • Αυτοδιοικητικές εκλογές 2023
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Οικονομία
  • Υγεία
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Πληροφορίες
    • Live – Tιμές Kαυσίμων
    • Εφημερεύοντα Φαρμακεία
    • Χρήσιμα Τηλέφωνα
No Result
View All Result
  • Αυτοδιοικητικές εκλογές 2023
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Οικονομία
  • Υγεία
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Πληροφορίες
    • Live – Tιμές Kαυσίμων
    • Εφημερεύοντα Φαρμακεία
    • Χρήσιμα Τηλέφωνα
No Result
View All Result
No Result
View All Result
Ολύμπιο Βήμα - Νέα και Ειδήσεις από Κατερίνη και Πιερία
Εκπαιδευτήρια Πλάτων
ΝΙΚΟΣ ΤΣΙΑΜΠΕΡΑΣ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΑΝΝΑ
ΛΑΖΑΡΟΣ ΧΟΤΟΚΟΥΡΙΔΗΣ
ΤΖΟΒΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΠΑΛΑΓΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΤΖΙΟΥΒΑΡΑΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ
ΝΙΚΟΣ ΚΑΤΑΝΑΣ
ΟΛΓΑ ΚΑΠΑΓΙΑΝΝΙΔΟΥ ΡΑΒΔΙΔΟΥ
ΤΣΙΟΥΚΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ
ΜΑΡΙΑ ΤΕΡΖΙΔΟΥ
ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΜΠΡΟΥΣΚΕΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
ΤΖΙΤΖΙΛΗ ΑΜΑΛΙΑ
ΣΗΜΕΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΟΥ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΓΚΟΛΑΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΟΠΑΛΙΔΗΣ
ΛΕΜΟΝΟΠΟΥΛΟΥ ΚΟΡΙΣΤΑ
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΛΕΦΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΛΑΜΗΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗΣ
ΕΛΛΗ ΝΑΝΙΤΣΟΥ
ΚΟΥΣΚΟΥΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΤΖΕΓΚΑ ΑΡΓΥΡΩ
ΛΕΜΟΝΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΘΩΜΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ
ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΧΑΤΖΗΛΙΑΔΟΥ ΕΛΕΝΗ
ΕΛΕΝΗ ΚΙΤΙΞΗ
ΡΑΦΑΗΛ ΜΕΤΕΝΙΔΗΣ
ΔΡΟΥΓΚΑΣ ΦΩΤΗΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΣΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΡΑΣΙΔΗΣ
ΖΑΛΙΚΑ-ΚΑΤΣΟΥΦΙΔΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
ΑΛΕΒΙΖΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΡΥΠΙΔΗΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΟΥΝΕΛΑΣ
ΛΑΖΟΣ ΝΤΟΝΤΗΣ
ΝΙΚΟΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ
ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΓΕΡΟΛΙΟΛΙΟΣ
ΚΑΤΣΑΜΑΚΑ ΟΥΡΑΝΙΑ
ΜΠΕΡΕΔΗΜΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΑΝΕΣΤΗΣ ΜΥΣΤΡΙΔΗΣ
ΤΣΙΜΤΣΙΟΥΔΑΣ ΝΙΚΟΣ
ΣΟΦΟΚΛΗΣ ΚΑΛΙΑΚΟΣ
ΚΑΡΑΒΙΔΕΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΧΑΛΚΙΔΗΣ ΚΑΛΛΙΣΤΡΑΤΟΣ
ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΑΜΟΙΡΙΔΗΣ
ΗΛΙΑΔΟΥ ΕΛΕΝΗ
ΜΠΑΤΖΟΓΛΟΥ ΤΖΙΝΑ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΖΙΟΥΒΑΡΑΣ
ΑΙΜΙΛΙΑ ΜΠΡΟΥΣΚΕΛΗ
ΠΟΥΛΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΤΖΗΜΑΣ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΑΜΑΛΗ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΑΓΑΘΑΓΓΕΛΙΔΗΣ
ΑΝΝΑ ΤΖΗΚΑ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΧΕΛΙΔΟΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΜΕΤΑΞΑΣ ΚΩΣΤΑΣ
ΤΣΑΟΥΣΙΔΗΣ ΜΙΧΑΗΛ
ΜΠΑΛΑΟΥΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΣΕΜΕΡΤΖΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
ΓΚΡΙΤΖΑΛΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΣ
ΓΕΡΑΣΙΜΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
ΧΡΥΣΑΥΓΗ ΛΑΦΑΤΖΗ ΔΡΙΣΤΑ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΑΖΟΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΤΑΛΑΣ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΔΑ
ΝΤΟΥΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΚΑΡΦΗ ΜΥΡΩΤΗ (ΞΑΝΘΟΥΛΑ)
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ
ΤΣΙΦΟΔΗΜΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
ΑΚΗΣ ΡΟΥΣΣΟΣ
ΣΩΤΗΡΙΑ ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΟΥ
ΝΙΚΟΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ
ΠΑΓΩΝΙΔΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
ΣΑΛΙΩΡΑ ΕΛΕΝΗ
ΒΑΒΥΛΑΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΜΠΟΥΣΝΑΚΗΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΖΕΡΚΙΤΑΝΙΔΟΥ ΧΡΥΣΗ
ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ
ΧΑΡΙΣΣΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΕΛΛΑ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΕΓΚΑΣ

Home - Τεχνολογία - Αύξηση κατά 400% καταγράφει φέτος η εβδομαδιαία ζήτηση

Αύξηση κατά 400% καταγράφει φέτος η εβδομαδιαία ζήτηση

Ολύμπιο ΒήμαbyΟλύμπιο Βήμα
Τετάρτη, 7 Ιουλίου 2021, 18:07
in Τεχνολογία
A A
Αύξηση κατά 400% καταγράφει φέτος η εβδομαδιαία ζήτηση

Αύξηση κατά 400% καταγράφει φέτος η εβδομαδιαία ζήτηση

για ενοικίαση αυτοκινούμενου τροχόσπιτου στην Ελλάδα

το αυτοκινούμενο τροχόσπιτο ήταν πάντα στην αντίληψη του Έλληνα εκδρομέα

Αύξηση κατά 400% καταγράφει φέτος η εβδομαδιαία ζήτηση για ενοικίαση αυτοκινούμενου τροχόσπιτου στην Ελλάδα, έναντι του 2019, και μπορεί ακόμη η προσφορά να μην καλύπτει τη ζήτηση, αλλά με την ολοκλήρωση του νομοθετικού πλαισίου, που αναμένεται στο αμέσως επόμενο διάστημα, και τη μείωση φόρων που επιτεύχθηκε από τον Αύγουστο του 2020, εκτιμάται πως το 2021 θα υπάρξει σημαντική ενίσχυση του κλάδου.
Τα παραπάνω ανέφεραν στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ-ΜΠΕ) ο ιδιοκτήτης της Caravan Expert, Αδάμ Ασημακόπουλος, ο οποίος εδώ και δεκαετίες δραστηριοποιείται στην αγορά καινούριων και μεταχειρισμένων τροχόσπιτων και αυτοκινούμενων και ο Αντώνης Ζαμπέτας, επικεφαλής της ομώνυμης εταιρείας στη Θεσσαλονίκη, που εισάγει αυτοκινούμενα τροχόσπιτα και δραστηριοποιείται και στην αγορά του κάμπινγκ. Από την πλευρά της, η γενική γραμματέας της Ελληνικής Λέσχης Αυτοκινούμενων Τροχόσπιτων (ΕΛΑΤ), Αναστασία Γεωργουλοπούλου, έθεσε τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος του αυτοκινούμενου τροχόσπιτου στην Ελλάδα υπογραμμίζοντας ότι «το αυτοκινούμενο είναι το μέλλον του τουρισμού στην χώρα μας».
Κοινή εκτίμηση είναι πως το ξέσπασμα της πανδημίας του κορονοϊού προσέλκυσε ακόμη μεγαλύτερη μερίδα ενδιαφερόμενων για ενοικίαση αυτοκινούμενου τροχόσπιτου στη χώρα μας, εξέλιξη απόλυτα αναμενόμενη, αφού, όπως εξήγησαν, εν μέσω της covid-19 σήμερα είναι πιο επιτακτική από ποτέ για τους εκδρομείς, η ανάγκη του απόλυτου ελέγχου στις μετακινήσεις, τη διαμονή και την κυκλοφορία τους από μέρος σε μέρος, με ασφάλεια και αποφυγή… συνωστισμού.

Η έντονη ζήτηση, η προσφορά που δεν φτάνει και το νομοθετικό πλαίσιο

«Αν και το αυτοκινούμενο τροχόσπιτο ήταν πάντα στην αντίληψη του Έλληνα εκδρομέα, ωστόσο το 2019 λαμβάναμε 10 τηλεφωνήματα την εβδομάδα από ενδιαφερόμενους για ενοικίαση και φέτος λαμβάνουμε 50 (+400%)», επισήμανε ο κ. Ασημακόπουλος, προσθέτοντας ότι «το οξύμωρο είναι, ότι η ζήτηση δεν μπορεί να καλύψει την προσφορά, αφού προς ενοικίαση αυτοκινούμενα τροχόσπιτα βρίσκονται στην Ελλάδα περί τα 50 το πολύ».
Πρόσθεσε δε, ότι και αυτά τα λίγα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα που διαθέτει η χώρα μας προς ενοικίαση, «ενοικιάζονται στο 80% από Ευρωπαίους πολίτες, κυρίως Γερμανούς, Γάλλους και Ιταλούς, οι οποίοι κλείνουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές στη χώρα μας από τον Ιανουάριο κάθε χρόνο». Στο πλαίσιο αυτό συμπλήρωσε, «δυστυχώς οι Έλληνες, παρά το ενδιαφέρον τους δεν τα προλαβαίνουν».
Στο ίδιο πνεύμα και οι δηλώσεις του κ. Ζαμπέτα, ο οποίος διευκρίνισε ότι «μπορεί για κάποια χρόνια να μην φαινόταν η ζήτηση για ενοικίαση που υπάρχει στη χώρα μας για αυτοκινούμενο τροχόσπιτο, αλλά αυτό ήταν πλασματικό, αφού ελλείψει ικανού αριθμού να καλύψει τη ζήτηση, πολλοί ήταν αυτοί που νοίκιαζαν αυτοκινούμενο τροχόσπιτο σε γειτονική χώρα και έκαναν διακοπές στην πατρίδα τους, δηλαδή την Ελλάδα».
Άρα, όπως υπογράμμισε, «στην Ελλάδα ανέκαθεν υπήρχε η ζήτηση για αυτοκινούμενο τροχόσπιτο, είτε για αγορά, είτε για ενοικίαση», αλλά «ήταν η έλλειψη νομοθετικού πλαισίου και η υπερφορολόγηση εν μέσω της οικονομικής κρίσης στη χώρα μας, που πάγωσε τον κλάδο, αλλά ευτυχώς δεν τον αφάνισε».
Υπό το πρίσμα των προαναφερομένων, οι κ.κ. Ασημακόπουλος και Ζαμπέτας επισήμαναν ότι ενώ το 2009 πωλήθηκαν στην Ελλάδα περί τα 100-150 καινούρια αυτοκινούμενα τροχόσπιτα, τη δεκαετία που ακολούθησε, από το 2010 έως και το 2020, ο αριθμός τους δεν ξεπέρασε τα πέντε, τη στιγμή που στην Ευρώπη το αντίστοιχο νούμερο υπερβαίνει και τα 60.000 ετησίως.
Διευκρίνισαν ότι επειδή στην Ελλάδα το αυτοκινούμενο τροχόσπιτο θεωρείται ΙΧ άνω των 2.000 κυβικών έχει φόρο πολυτελείας, τεκμήρια, μεγάλα τέλη κυκλοφορίας και όλα τα παραπάνω καθιστούν αποτρεπτική την αγορά του. Συγκεκριμένα, όπως είπε ο κ. Ασημακόπουλος, «για να έχει ο Έλληνας ένα αυτοκινούμενο τροχόσπιτο 2.300 κυβικών, υποχρεούται να πληρώνει 690 ευρώ τέλη κυκλοφορίας, 700 ευρώ φόρο πολυτελείας, και περίπου 15.000 τεκμήριο».

Το νομοθετικό πλαίσιο που ετοιμάζεται και το ενδιαφέρον ιδιωτών για τον κλάδο

«Ο πρώτος και ο μοναδικός πολιτικός που μετά από 11 χρόνια μας άκουσε σαν κλάδο είναι ο υφυπουργός Οικονομικών, φορολογικής πολιτικής και δημόσιας περιουσίας, Απόστολος Βεσυρόπουλος», σημείωσε ο κ. Ζαμπέτας και πρόσθεσε ότι «ήδη τον Αύγουστο του 2020, με απόφαση του υφυπουργού Οικονομικών, μειώθηκε ο φόρος εισαγωγής για τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα στην Ελλάδα κατά 75%, από 20.000 ευρώ σε περίπου 2.000-3.000 ευρώ για ένα μεταχειρισμένο και σε περί τα 5.000 ευρώ για ένα καινούριο, ενώ μέσα στο επόμενο 15νθήμερο δεσμεύτηκε ότι θα ψηφιστεί νομοθετικό πλαίσιο, με βάση το οποίο θα απαλλαγεί το αυτοκινούμενο τροχόσπιτο από τη μέτρηση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, λόγω του ότι είναι οχήματα ειδικού σκοπού και με βάση την αντίστοιχη κοινοτική νομοθεσία που βρίσκεται σε ισχύ από το 2007».
Υπογραμμίζοντας ότι κατά τα έτη 2004-2005, στην καρδιά της οικονομικής κρίσης «γεννήθηκαν» τουλάχιστον δύο εταιρείες ενοικίασης αυτοκινούμενων τροχόσπιτων στην Ελλάδα, οι κ.κ. Ασημακόπουλος και Ζαμπέτας επισήμαναν ότι «θα ήταν πολλές περισσότερες, εάν υπήρχε νομοθετικό πλαίσιο και μια κανονική φορολογία».
Στο πλαίσιο αυτό εξέφρασαν την πεποίθηση ότι με την εξομάλυνση της κατάστασης στον κλάδο, δεν αποκλείεται από το επόμενο διάστημα κιόλας να «δούμε μεγάλη έλευση αυτοκινούμενων οχημάτων στην χώρα μας, από ιδιώτες που θα ξεπηδούν σαν τα μανιτάρια, και έτσι το 2021 ο κλάδος μας θα μπορέσει να ανοίξει φτερά».

ΒΕΝΙΑΜΙΝ: Επετειακή φιλανθρωπική συναυλία για τα 30 χρόνια προσφοράς

Δήμος Πρότυπο: Η διοίκηση Κουκοδήμου συνεχίζει, με τρόπο προκλητικό, να υποτιμά τους δημότες της – Ευτυχώς ο κόσμος τους έχει καταλάβει!

Στα 52 δισ. ευρώ ο τζίρος του κλάδου του αυτοκινούμενου στην ΕΕ

Στην ΕΕ, σύμφωνα με τον κ. Ζαμπέτα, κινούνται περί τα 2,2 εκατ. αυτοκινούμενα τροχόσπιτα και μόνο πέρυσι πουλήθηκαν 152.000 νέα, ενώ ο τζίρος της αγοράς ανήλθε το 2020 στα 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένων αυτών των κάμπινγκ, ανταλλακτικών, αξεσουάρ και εταιρειών πώλησης και ενοικίασης.
«Σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη, η Ελλάδα έχει ελάχιστα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα χάνοντας πολύτιμα κεφάλαια από τον περιοδεύοντα τουρισμό», σημείωσε ο ίδιος και πρόσθεσε ότι «200.000 Γερμανοί έμειναν πέρυσι το χειμώνα στην Ισπανία αφήνοντας κατά μέσο όρο 1.000-1.500 ευρώ στη χώρα ανά οικογένεια”.
Ο ιδιοκτήτης της Caravan Expert, Αδάμ Ασημακόπουλος, υπενθύμισε, ότι ενώ το 2019 δεκάδες χιλιάδες Γερμανοί τουρίστες ξεχειμώνιασαν σε Ισπανία και Πορτογαλία, με την κατά κεφαλήν μηνιαία δαπάνη να υπολογίζεται σε 400-500 ευρώ, “ στην Ελλάδα την ίδια περίοδο, έξι μήνες δηλαδή το χειμώνα, ήρθαν μόνο 100».
Όπως εξήγησε, αυτό συνέβη «γιατί δεν υπάρχει καράβι να τους φέρει φτηνά το χειμώνα και εν αντιθέσει με τα εμπορεύματα που εξακολουθούν να ταξιδεύουν οικονομικά, ο κάτοχος του αυτοκινούμενου πρέπει να πληρώσει 2.000 ευρώ μόνο για να έρθει στη χώρα μας και να ταξιδεύει και τέσσερις ημέρες».

Το αυτοκινούμενο είναι ο μελλοντικός τουρισμός στην Ελλάδα

«Το αυτοκινούμενο είναι ο μελλοντικός τρόπος τουρισμού και για την Ελλάδα», επισήμανε, από την πλευρά της, η γενική γραμματέας της ΕΛΑΤ, Αναστασία Γεωργουλοπούλου, υπογραμμίζοντας ότι η επένδυση σε υποδομές για την περαιτέρω αύξηση του κλάδου στην χώρα μας δεν κοστίζει σημαντικά. Ωστόσο, όπως σημείωσε, «παρά το έντονο ενδιαφέρον από τοπικούς άρχοντες και ιδιώτες, ελλείψει νομοθετικού πλαισίου δεν μπορεί να προχωρήσει κανένα σχετικό project».
Εξήγησε, ότι το αυτοκινούμενο ανήκει στην κατηγορία Μ1 Ι.Χ. αυτοκινήτων και έτσι μπορεί να σταθμεύσει όπου κι ένα ΙΧ αυτοκίνητο, αλλά αυτό που δεν μπορεί να κάνει είναι να προβεί σε ενέργειες κάμπινγκ, δηλαδή να ανοίξει παράθυρα, τέντες, να βγάλει τραπεζοκαθίσματα. «Αυτό όμως δεν αρκεί. Χρειάζεται ειδικός χώρος, όπου εκτός της στάθμευσης θα μπορεί να κάνει και σέρβις. Δηλαδή να πάρει νερό και να αδειάσει τις δεξαμενές λυμάτων. Ο χώρος αυτός ονομάζεται διεθνώς camper stop, μπορεί να είναι αποκλειστικά για αυτοκινούμενα αλλά και μικτός με άλλα ΙΧ αυτοκίνητα (πάντα όμως οριοθετημένος για τα αυτοκινούμενα)», σημείωσε η κ. Γεωργουλοπούλου.
«μιλάμε για χώρους, όπου κάποιος μπορεί να σταθμεύσει με μικρό κόστος παραμονής (ακόμη και δωρεάν για π.χ. 24 ώρες παραμονής) και που -μεταξύ άλλων- είναι περιφραγμένοι, με φωτισμό, έλεγχο εισόδου/εξόδου και με μπάρα για πληρωμή», εξήγησε επισημαίνοντας πως για την ίδρυση ενός τέτοιου ειδικού χώρου στάθμευσης/camper stop χρειάζεται το νομοθετικό πλαίσιο που θα ορίζει τους όρους και τις προϋποθέσεις ίδρυσης και λειτουργίας του.
Ενδεικτικά, ανέφερε ότι στην Ευρώπη αυτή τη στιγμή υπάρχουν περίπου 20.000 camper stop, «ενώ στους διεθνείς καταλόγους των camper stop, για την Ελλάδα επισημαίνεται ότι δεν υπάρχουν επίσημοι τέτοιοι χώροι και οι αναγραφόμενοι είναι με επιφύλαξη».
Η ΕΛΑΤ ιδρύθηκε το 2007 και έχει εγγραμμένα 400 μέλη και σύμφωνα με έρευνά της, στη χώρα μας έρχονται κάθε χρόνο 500 αυτοκινούμενα «αριθμός που θα μπορούσε να είναι πολλαπλάσιος»

 

Tags: αυτοκινούμενο τροχόσπιτοζήτησηΠροσφορά
ShareTweetPin
Ολύμπιο Βήμα στο Google News Ακολουθήστε το Ολύμπιο Βήμα στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις με καθημερινή ενημέρωση
Tags - Ολύμπιο Βήμα  Τοπικά Νέα Κατερίνης  Φεστιβάλ Ολύμπου Καύσωνας Όλυμπος Αυτοδιοικητικές εκλογές 2023  Φωτιές  Καιρός  Βημα...τίζοντας  Τοπικά Νέα Πιερίας  κλιματική αλλαγή Πιερικός Αγγελίες οπαδική βία  Επιδοτήσεις  αθλητικές μεταδόσεις Δήμος Κατερίνης
Ολύμπιο Βήμα

Ολύμπιο Βήμα

Νέα και Ειδήσεις από Κατερίνη και Πιερία
Κατερίνη και Πιερία - Νέα, Ειδήσεις, Επικαιρότητα, αθλητικά, άρθρα και απόψεις, αγγελίες, ο καιρός.
Η καθημερινή εφημερίδα για την Κατερίνη και την Πιερία, από το 1974, στην ηλεκτρονική της έκδοση.
Καθημερινή ενημέρωση της Κατερίνης και της Πιερίας, με Τοπικά Νέα και Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.

Διαβάστε Ακόμη

Phishing: Τι πρέπει να κάνουμε αν έχουμε πέσει πέσει θύματα ηλεκτρονικού «ψαρέματος»

Phishing: Τι πρέπει να κάνουμε αν έχουμε πέσει θύματα ηλεκτρονικού «ψαρέματος»

19 Σεπτεμβρίου 2023
Ηλεκτρικά οχήματα: Παγκόσμια η κυριαρχία τους το 2030

Ηλεκτρικά οχήματα: Παγκόσμια η κυριαρχία τους το 2030

19 Σεπτεμβρίου 2023
Nasa: Κάπου στο σύμπαν πρέπει να υπάρχει εξωγήινη ζωή, μυστήριο και πιθανή απειλή τα Ufo

NASA: Κάπου στο σύμπαν πρέπει να υπάρχει εξωγήινη ζωή, μυστήριο και πιθανή απειλή τα UFO

14 Σεπτεμβρίου 2023
Παγκόσμιος πόλεμος για την έβδομη ήπειρο της Γης

Παγκόσμιος πόλεμος για την έβδομη ήπειρο της Γης

14 Σεπτεμβρίου 2023
Σημαντικές ανακοινώσεις σήμερα από τη Nasa για τα Ufo – Κάνει γνωστά τα ευρήματα έκθεσης

Σημαντικές ανακοινώσεις σήμερα από τη NASA για τα UFO – Κάνει γνωστά τα ευρήματα έκθεσης

14 Σεπτεμβρίου 2023
Η υπερπανσέληνος του Αυγούστου και το «μπλε» φεγγάρι συμβαίνει κάθε 2 ή 3 χρόνια

Η υπερπανσέληνος του Αυγούστου και το «μπλε» φεγγάρι συμβαίνει κάθε 2 ή 3 χρόνια

30 Αυγούστου 2023
Η ηλεκτροκίνηση και ο πόλεμος για τις μπαταρίες – «Λίγοι νικητές, πολλοί χαμένοι και πολύ αίμα στο πάτωμα»

Η ηλεκτροκίνηση και ο πόλεμος για τις μπαταρίες – «Λίγοι νικητές, πολλοί χαμένοι και πολύ αίμα στο πάτωμα»

23 Αυγούστου 2023
Η τεχνητή νοημοσύνη στην αποκάλυψη αδήλωτων ακινήτων

Η τεχνητή νοημοσύνη στην αποκάλυψη αδήλωτων ακινήτων

14 Αυγούστου 2023
ADVERTISEMENT

Αυτοδιοικητικές Εκλογές 2023: Υποψήφιοι Δημοτικοί και Περιφεριακοι Σύμβουλοι Πιερίας

Hondos Center

Σύλλογος Κρητών Πιερίας Σταυραετοί
Ελένη Ελευθεριάδου - Ψυχολόγος
Spiroulina 300x250
Κωνσταντινίδης Εμπόριο Σιδήρου

ADVERTISEMENT

Επώνυμα κοσμήματα σε πολύ καλές τιμές. Aletras Jewelry - Gold www.aletras-jewelry.gr

Κουκοδήμος
ΑΝΕΣΤΗΣ ΜΑΝΩΛΑΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ
Σοφία Μαυρίδου

KYRIAKOS MUSIC


Σχάρα & Λεμόνι
Αναγγελία Γάμου με ένα Κλικ
Παραλία Κατερίνης - Kassapidis Exchange
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT
ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΧΑΤΖΗΧΗΔΙΡΟΓΛΟΥ
ΕΛΕΝΗ ΝΤΟΥΦΑ
ΓΑΣ Αρχέλαος Κατερίνης
ΓΑΣ Αρχέλαος Κατερίνης
Η Κατερίνη και η Πιερία σήμερα: Καθημερινή Ενημέρωση

© 2023 Ολύμπιο Βήμα
Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε.
Βότση 18, 601 00, Κατερίνη
Τηλ. 23510 33633
Α.Φ.Μ.: 094329106
Δ.Ο.Υ. Κατερίνης
E-mail: info@olympiobima.gr

Η Κατερίνη και η Πιερία σήμερα: Καθημερινή Ενημέρωση για τοπικές ειδήσεις, απόψεις, πολιτική, οικονομία, αθλητικά, πολιτισμό

  • Το Ολύμπιο Βήμα
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική κατά της Διαφθοράς
  • Δήλωση Εχεμύθειας
  • Όροι Χρήσης

Το Ολύμπιο Βήμα στα Social Media

No Result
View All Result
  • Αυτοδιοικητικές εκλογές 2023
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Πληροφορίες
    • Τιμές καυσίμων – Live
    • Εφημερεύοντα Φαρμακεία
    • Χρήσιμα Τηλέφωνα
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τουρισμός
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Καιρός Live
  • Αγγελίες
  • Επικοινωνία

© 2023 Ολύμπιο Βήμα
Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε.
Βότση 18, 601 00, Κατερίνη
Τηλ. 23510 33633
Α.Φ.Μ.: 094329106
Δ.Ο.Υ. Κατερίνης
E-mail: info@olympiobima.gr