– Νομίζω ότι δεν είμαι καλά!
– Δηλαδή;
– Κάτι έχω !
– Δηλαδή;
– Δεν νιώθω καλά!
– Δηλαδή; Αρρώστησες;
– Νομίζω ότι όλη αυτή η κατάσταση μας χτύπησε στο κεφάλι!
– Κοίτα, δεν νομίζω κι εγώ ότι θα βγούμε φυσιολογικά από όλη αυτήν την ιστορία, την πανδημία, τα εμβόλια, τα πες εσύ, τα λέω εγώ και τούμπαλιν!
– Αυτό που έχω να πω είναι ότι μου κόψαν και την καλημέρα …οι αντιφρονούντες!
– Ναι, ρε! Το πρόσεξες κι εσύ;
– Να μην το προσέξω; Το πρόσεξα! Βλέπεις ότι κάποια πράγματα είναι και δεν είναι! Κάπου καταλαβαίνεις τι γίνεται, μετά τραβάς τα μαλλιά σου, μετά κάθεσαι στο πάτωμα και μοιρολογείς, μετά ανοίγεις το παράθυρο και ρίχνεις την ματιά ως πέρα, απολαμβάνεις τον Όλυμπο και αναφωνείς τι ωραία που είναι η ζωή!
-Ε, είσαι σκέτο τρελοκομείο!
– Εγώ; Θα μου πεις, δεν αποκλείεται, με τέτοια τρέλα που δέρνει τον κόσμο.
– Έλα ξεκίνα το!
– Σε ένα σχολείο του λεκανοπεδίου οι μαθητές διαμαρτυρήθηκαν ότι δεν είχαν θέρμανση, τα σχολεία ως γνωστόν υπάγονται στον Δήμο της περιοχής. Μέχρι εδώ καλά! Επεμβαίνει ο δήμαρχος γίνεται ανταλλαγή εγγράφων και συναντήσεων και αυτό που κατάλαβα είναι ότι ο Διευθυντής δεν μπορεί να βάζει σε λειτουργία την θέρμανση διότι δεν είναι στα καθήκοντα του!
– Εεεε;
– Δεν έχει ε!
– Τι έχει τότε;
– Άκου λοιπόν αυτό: “Οι καθηγητές του σχολείου επιτελούν επιστημονικό-διδακτικό έργο και για αυτό το σκοπό έχουν προσληφθεί όχι από το Δήμο , αλλά από το ΥΠΑΙΘ. Συνεπώς οποιαδήποτε διαφοροποίηση των καθηκόντων τους από τη Σχολική Επιτροπή κρίνεται ως παράνομη και μειωτική και καταδεικνύει αδυναμία ή άγνοια καθηκοντολογίου για την κάλυψη των αναγκών αυτών.
Για το φυσικό αέριο έχει αναλάβει το έργο ιδιωτική εταιρεία και φυσικά τις ρυθμίσεις-συντήρηση- καλή λειτουργία των καυστήρων. Εάν δεν συμβαίνει αυτό παρακαλούμε διορθώστε μας. Παρακαλούμε, ως Διεύθυνση και Σύλλογος Διδασκόντων να ενημερωθείτε επακριβώς από τον κ. Δήμαρχο για τις αρμοδιότητες και τα καθήκοντά σας και να μην ξεπερνάτε τα νόμιμα όρια”.
– Πρέπει να καταλάβω τώρα εγώ;
– Κάνε ότι νομίζεις!
– Δεν κατάλαβα!