Η πρώτη πινακίδα πληροφορεί ότι το ανώτερο όριο ταχύτητας είναι 120 χιλ. και όταν βρέχει 80 χιλ. για ασφαλέστερη κυκλοφορία.
Η δεύτερη πινακίδα δηλώνει τέλος όλων των τοπικών περιορισμών και στην ταχύτητα.
Στην τρίτη φωτογραφία η μία πινακίδα δηλώνει ότι περιορίζεται η ταχύτητα στα 120 χιλ και η άλλη στα 110 χιλ όταν βρέχει.
Οι πινακίδες αυτές βρίσκονται στον αυτοκινητόδρομο από Λιτόχωρο προς Κατερίνη στην περιοχή του Βαρικού.
Καλή η πληροφόρηση αλλά με μπερδεύουν και απευθύνομαι σε κάθε αρμόδιο -Διοικητή Τροχαίας, Αυτοκινητόδρομος ΑΙΓΑΙΟΝ Α.Ε-:
Με την σειρά που τις αναφέρω οι πινακίδες διαδοχικά είναι τοποθετημένες σε μία απόσταση τριών περίπου χιλιομέτρων η πρώτη με την τελευταία. Δηλαδή, σύμφωνα με αυτά που γνωρίζω, το όριο των 120 χιλ τελειώνει στην δεύτερη πινακίδα, άρα μέγιστο όριο ταχύτητας σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. 130 χιλ. και μετά από δύο χιλιόμετρα περιορίζεται πάλι στα 120χιλ. Στη συνέχεια, όταν βρέχει σύμφωνα με την πρώτη πινακίδα περιορίζουμε την ταχύτητά μας στα 80 χιλ και μετά από τρία περίπου χιλιόμετρα μπορούμε να τρέξουμε με 110χιλ. Απαντήστε μου, έτσι είναι; Σωστά καταλαβαίνω τις πινακίδες;
Αυτό το σύμπλεγμα των πινακίδων, αυτό το μπέρδεμα, δεν είναι βέβαια το μοναδικό στην περιοχή μας που κυκλοφορώ. Στο παρελθόν έχω αναφερθεί πολλές φορές αλλά ελάχιστες ήταν οι φορές που διορθώθηκαν κάποιες τραγικές περιπτώσεις. Δεν είναι τυχαίο που δεν συμμορφωνόμαστε με τις υποδείξεις των πινακίδων, αφού πολλές είναι περιττές, κι άλλες είναι ξεχασμένες ακόμα και για δεκαετίες μετά από κάποιες εργασίες. Κάποιες δηλώνουν το αντίθετο γι’ αυτό που θα συναντήσουμε.
Το τραγικότερο, η αποκατάσταση μετά από κάποια καταστροφή πινακίδας, μπορεί να καθυστερήσει και χρόνια.
Π.Γ.