Γράφει ο Γ.Ράπτης
Πάντα η επαφή του Έλληνα Πολίτη με το κράτος, για ποικίλα θέματα, ήταν προβληματική για πολλούς και διάφορους λόγους, με ένθεν και ένθεν ευθύνες, μπρος και πίσω από τον «γκισέ», αλλά αυτό που συμβαίνει στις μέρες μας, όπως θα καταφανεί στη συνέχεια, είναι «έξω φρενών». Τη μεγάλη ευθύνη έχει η Κεντρική Εξουσία με τα ανεύθυνα νομοθετήματα, και η εξωφρενική αγκύλωση και ακαμψία των περισσοτέρων υπαλλήλων που «έχουν δεμένο το γάιδαρο ως προς το μισθό τους στις 30 του μηνός» και αδιαφορούν για την ταλαιπωρία στην οποία εμβάλλουν την Αυτού Μεγαλειότητα τον Έλληνα Πολίτη, που δίκαια αγανακτεί και οργίζεται με την απάθεια, την ψυχρότητα και πολλές φορές με την αδικαιολόγητη άγνοια που διακρίνει πολλές δεσποινίδες αγενέστατες, που, επειδή κρατούν ένα μολύβι στο χέρι τους, νομίζουν ότι κρατούν τα κλειδιά μιας αιώνιας εξουσίας. (Ας ήταν έξω στην ελεύθερη αγορά με αυτή την άγνοια και συμπεριφορά τους, και θα σταύρωναν πολλές πελάτες για να βγάζουν το ψωμί τους…).
Παραδείγματα:
1) Πανέξυπνος συμπολίτης μας κλήθηκε να καταβάλει το «χρέος του» αυτός και η γυναίκα του, (0,2 και 0,5 ευρώ αντίστοιχα) για να του εκδώσουν φορολογική ενημερότητα!! Εξοργισμένος για το «κατάντημα» της λογικής των κομπιούτερς που τον θέλουν χρεωμένο, επισκέφτηκε την αρμόδια υπηρεσία και ζήτησε «να κάνουν ρύθμιση του χρέους» σε 12 δόσεις, οπότε, ο νόμος λέει ότι, αν έχεις ρυθμισμένο το χρέος, μπορείς να πάρεις φορολογική ενημερότητα. Κόκκαλο ο υπάλληλος. Αμ πως;
Το ίδιο έπαθε και μια , χήρα γυναίκα, που πρόσφατα κλήθηκε από την Εφορία να πληρώσει το χρέος που της άφησε ο σύζυγος. Έντρομη, επισκέφτηκε την Εφορία, και ο υπάλληλος ψυχρά της είπε ότι χρεωστάει 1,5 ευρώ!!
Κε Μάνο, με την Εφορία Κατερίνης να έχει πάρει το 1ο βραβείο ανάμεσα σε όλες τις εφορίες της χώρας, είναι δύσκολο μετά από τέτοιες εμπειρίες που είναι πάμπολλες, να εισηγηθείτε τους «σοφούς» του Κέντρου να νομοθετήσουν π.χ. ότι χρέη κάτω των 2 ή 3 ευρώ διαγράφονται αυτομάτως ( ή προστίθενται σε νέο χρέος) για να μην υφίσταται τέτοια ταλαιπωρία ο Πολίτης;
2.Στο ΚΕΠΑ Κατερίνης, στο ΙΚΑ, η λόγω πλημμελούς ενημέρωσης υποβολής των δικαιολογητικών, οι ενδιαφερόμενοι αναγκάζονται να επισκεφτούν για το ίδιο θέμα δύο φορές το Νοσοκομείο ( τόσο για Γνωμάτευση) , όσο και για συμπλήρωση ενός δεύτερου εγγράφου με το ίδιο ακριβώς περιεχόμενο της γνωμάτευσης.
Γιατί κ. Διοικητά του Νοσοκομείου και Δ/ντή του ΙΚΑ δεν ενημερώνετε τον Πολίτη ότι μπορούν ταυτόχρονα να πάρουν και τη Γνωμάτευση και το Συμπληρωμένο έγγραφο από τον ίδιο μάλιστα γιατρό;
Μάταια, επιχειρήσαμε να το προτείνουμε στον Δ/ντής του Νοσοκομείου. Πάντα «είναι σε σύσκεψη». Έτσι μας πληροφορούν επανειλημμένα οι «οι ιδιαίτερες του» στον προθάλαμο. Κρίμα.
Όσο για τις προσφερόμενες υπηρεσίες του Νοσοκομείου, είναι αξιοσημείωτη η θυσιαστική προσφορά των ολίγιστων γιατρών και νοσηλευτικού προσωπικού, ΙΔΙΩΣ τα απογεύματα στα εξωτερικά Ιατρεία και τα Επείγοντα, που το γιγάντιο Νοσοκομείο μοιάζει «κουφάρι άδειο», έτοιμο να εκραγεί από την αγανάκτηση των ασθενών που περιμένουν στα επείγοντα ακόμη και 6 ώρες να τους επισκεφτούν «άσπρες μπλούζες»!!
Βέβαια εδώ, πάνω στις αυξημένες υποχρεώσεις των γιατρών ή και του προσωπικού δε λείπουν και οι προστριβές.
3. Πήγε να κάνει ανάληψη από την Τράπεζα ως εξουσιοδοτημένος από πρόσφατο Δ.Σ. Συλλόγου για την ενέργεια με έγγραφο και έγγραφο επίσης από το Πρωτοδικείο ότι ο Σύλλογος λειτουργεί νομιμότατα. Να πάρεις δεν μπορείς. Σου ζητούν κι άλλα περιττά και παράλογα.
Να καταθέσεις, φέρε όσα θέλεις χωρίς κανένα εμπόδιο. Βρε άντε κράτος ή Τράπεζες παράλογες.
Αυτό ήταν και το χαρακτηριστικό των Ελλήνων ανέκαθεν: «Πάρα επιστήμη χωριζομένη αρετής, πανουργία και ου σοφία φαίνεται».
Αυτό το κείμενο είναι η συνισταμένη της αγανάκτησης πλήθους ταλαιπωρημένων που ποτέ δεν αισθάνθηκαν ότι είναι, η Αυτού Μεγαλειότης ο Ελληνας Πολίτης».
Για να δούμε. Θα συγκινηθούν οι αρμόδιοι να βελτιωθεί η κατάσταση σε κάποια τόσο απλά και επιλύσιμα θέματα. Είδομεν.
Γ.Ράπτης