Στο πλαίσιο του συνεδρίου υπάρχουν και τρεις εισηγήσεις με Πιερικό ενδιαφέρον. Στην μία από αυτές ο θεωρητικός της φωτογραφίας και Διευθυντής του Μουσείου Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης (MOMUS) Ηρακλής Παπαιωάννου θα μιλήσει για το έργο του Γιάννη Στυλιανού.
Η μονογραφία (Γιάννης Στυλιανού. Η Διαυγής Όραση και η Ευγενής Αντινομία. Eπιμέλεια: Ηρακλής Παπαϊωάννου, Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης, 2002) αποτελεί μια ιστορική και αισθητική αποτίμηση του έργου του Γιάννη Στυλιανού (1941-1996).
Ο Στυλιανού, σε διάστημα λίγο μόνο ετών, δημιούργησε ένα προσωπικό καλλιτεχνικό ύφος που συνδύαζε τη φορμαλιστική αρτιότητα με τη διεισδυτική κοινωνική ματιά.
Στο αρχείο του βρίσκονται και μερικές εξαιρετικές αποτυπώσεις χώρων και ανθρώπων της Κατερίνης και της Πιερίας (η φωτογραφία που βλέπετε είναι του 1965 και αποτυπώνει παιδιά στον Λόφο Πιερίας).