Τρίτος ο Τζορτζ Ράσελ της Mercedes, μετά από αδιανόητο ατύχημα των Πέρεζ-Σάινθ στη μάχη τους για την 3η θέση στον προτελευταίο γύρο.
Το νέο φαινομενικό ταλέντο της Formula 1, ο Αυστραλός Όσκαρ Πιάστρι της McLaren, κατέκτησε τη δεύτερη νίκη του στο σπορ δύο μήνες μετά την πρώτη του τον Ιούλιο στην Ουγγαρία, θριαμβεύοντας στο GP του Αζερμπαϊτζάν (17ο αγώνα της φετινής σεζόν) αμυνόμενος με επιτυχία στις λυσσαλέες επιθέσεις του Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari για σχεδόν 30 γύρους.
Ο Πιάστρι πέρασε τον Μονεγάσκο λίγο μετά το ένα και μοναδικό πιτ-στοπ των πρωτοπόρων, αλλά δεν ήταν σε θέση να ανοίξει τη διαφορά από τη Ferrari λόγω του DRS που είχε ο Λεκλέρ στην τεράστια ευθεία, αλλά και του γεγονότος ότι αυτή δεν ήταν και η πλέον ταιριαστή πίστα στις προδιαγραφές της McLaren MCL38.
Ο Λεκλέρ έκανε αμέτρητες επιθέσεις στον Αυστραλό στα φρένα στο τέλος της ευθείας, αλλά κάθε φορά ο Όσκαρ αμυνόταν υποδειγματικά, κρατώντας την πρωτοπορία ώσπου, τέσσερις γύρους πριν από το τέλος, τα ελαστικά του Λεκλέρ άρχισαν να παραδίδουν το πνεύμα μετά από τόσους γύρους στη “βρώμικη” ροή του αέρα της McLaren.
Σε όλη τη διάρκεια της μάχης τους ο Σέρτζιο Πέρεζ ακολουθούσε από κοντά, ελπίζοντας να βρει την ευκαιρία του.
Όμως, οκτώ γύρους πριν το τέλος τον πλησίασε ο Κάρλος Σάινθ.
Ο Ισπανός έφτασε στο κιβώτιο της Red Bull, και κατάφερε να περάσει τον Πέρεζ για την 3η θέση όταν ο Μεξικανός έχασε τη γραμμή του κάνοντας τη δική του επίθεση στον Λεκλέρ.
Αυτό έγινε στην πρώτη στροφή – στην αμέσως επόμενη ο Σάινθ προσπάθησε να περάσει και τον Λεκλέρ, ο Μονεγάσκος αμύνθηκε, κι έτσι ο Ισπανός έχασε τη γραμμή του, με αποτέλεσμα να επιτρέψει στον Πέρεζ να έρθει δίπλα του στην ευθεία που ακολουθούσε.
Τότε, ο Πέρεζ φάνηκε ανεξήγητα να συγκλίνει λίγο προς την πλευρά του Σάινθ, με αποτέλεσμα να ακουμπήσουν οι τροχοί των δύο μονοθεσίων, και να καταλήξουν και οι δύο στη μπαριέρα σε ένα ατύχημα που έμοιαζε παιδαριώδες για την εμπειρία και των δύο.
Έτσι, στο βάθρο ανέβηκε ο Τζορτζ Ράσελ, ενώ επίσης από δύο θέσεις κέρδισαν οι Λάντο Νόρις, Μαξ Φερστάπεν και Φερνάντο Αλόνσο που έκλεισαν την πρώτη εξάδα.
Μετά από το σημερινό αγώνα, στην κορυφή της βαθμολογίας οδηγών ο Λάντο Νόρις μείωσε την υστέρησή του από τον πρωτοπόρο Μαξ Φερστάπεν στους 59 βαθμούς, ενώ η McLaren είναι η νέα πρωτοπόρος της βαθμολογίας των κατασκευαστών, για πρώτη φορά μετά από μία δεκαετία, περνώντας τη Red Bull Racing.