Κατάμεστο ήταν το αρχαίο θέατρο του Δίου για την παράσταση «Ορέστεια» του Αισχύλου που αριστοτεχνικά σκηνοθέτησε ο πολύπειρος σκηνοθέτης Θεόδωρος Τερζόπουλος.
Ακόμα και όταν δύο φορές η βροχή έπεσε διακριτικά οι μυημένοι θεατές και λάτρεις του αρχαίου δράματος δεν αποχώρησαν
Είχε προηγηθεί η παράσταση στην Επίδαυρο με 19.000 εισιτήρια για δύο μέρες που δημιούργησε και προσμονή και αποδοχή.
Αξίζει να σημειωθεί ότι την παράσταση παρακολούθησαν άνθρωποι που ήρθαν από τη Νάουσα αλλά και τη Χαλκιδική.
Η για τρεισήμισι ώρες παράσταση σε μια γυμνή γεωμετρικά σχεδιασμένη ορχήστρα, γέμιζε από τα παλλόμενα σώματα του χορού που αποτελούσαν ταμπλό βιβάντ που εναλλασσόταν στην πλοκή της τραγωδίας.
Το σωματικό και τελετουργικό θέατρο του Θ. Τερζόπουλου δίνει άπλετο χώρο σε πρωταγωνιστές και δευτεραγωνιστές χωρίς να αδικεί κανέναν.
Κυρίαρχη φυσιογνωμία στην Ορέστεια υπήρξε η Αθηνά που δηλώνει ότι η Δημοκρατία και η Δικαιοσύνη πάσχουν, χωλαίνουν. Συναρπαστική υπήρξε η Κασσάνδρα, παρά το διακριτικό της ρόλο. Ιδιαίτερο το καλωσόρισμα της Κλυταιμνήστρας στον Αγαμέμνονα με στρωμένο το κόκκινο χαλί που λίγο αργότερα θα τον οδηγήσει στο θάνατο.
Ο Ορέστης και οι Ερινύες που γίνονται Ευμενίδες, και προσπαθούν να συμφιλιώσουν τις διαμάχες των ανθρώπων και των λαών. Οι Ερινύες, που κρατούν τη μνήμη, τον πόνο και την αντίδραση, πηγαίνουν στα έγκατα της γης. Μια παράσταση μοναδική, που μόνο ο ταξιδευτής του κόσμου Θεόδωρος Τερζόπουλος μπορούσε να δημιουργήσει, επικαιροποιώντας τα μηνύματα του Αθηναίου δραματουργού Αισχύλου, με αναφορές στον πόλεμο στην Παλαιστίνη και με το ανθρώπινο μοιρολόγι που είναι όμοιο σε κάθε περίοδο της ανθρωπότητας.
Η διοίκηση του Φεστιβάλ Ολύμπου θέλησε να βραβεύσει τον ξεχωριστό Πιεριέα σκηνοθέτη που τιμά τον τόπο μας .
Το βραβείο παρέλαβε συνεργάτης του Θ. Τερζόπουλου, καθώς λόγοι υγείας εμπόδισαν την εμφάνισή του στο αρχαίο Θέατρο Δίου.