Χαράς ευαγγέλια για εκείνους που νομίζουν ότι τα ανθρώπινα δικαιώματα αφορούν μόνο εκείνους και όχι όλους τους άλλους που ενοχλούνται από τις ανιστόρητες βλακείες τους.
Του Κων/νου Τζέκη
Ο Πρύτανης ζήτησε συγνώμη, όχι γιατί έγινε το συνέδριο με αυτό το θέμα, αλλά γιατί δεν πήραν άδεια από την Πρυτανεία οι διοργανωτές!!! Βλέπετε το θέμα μάλλον δεν θα τον ενοχλούσε.
‘Όμως το πρόβλημα είναι βαθύτερο. Κατ’ αρχή δεν υπάρχει ούτε ένα τεκμήριο ύπαρξης της γλώσσας των Σκοπίων την εποχή του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Το κράτος αυτό ομιλεί τη Βουλγάρικη γλώσσα, σε σημείο τέτοιο ώστε Κοζανίτης επιχειρηματίας, χρησιμοποιούσε μια γριούλα από την περιοχή Αμυνταίου ως διερμηνέα στη Βουλγαρία. Οι περίφημοι γλωσσολόγοι των Σκοπίων και οι εδώ φίλοι τους ισχυρίζονται την ύπαρξη γλώσσας άλλης πλην της Ελληνικής, στην Αρχαία Μακεδονία, στηριζόμενοι σε δυο βλακώδη και παιδικά επιχειρήματα. Το πρώτο αναφέρεται σε γεγονός ότι ο Αλέξανδρος συγκέντρωσε τους στρατιώτες και τους μίλησε στη γλώσσα τους.
Σαφώς Ο Στρατηγός που συγκεντρώνει τους Στρατιώτες τους μιλά στη γλώσσα τους, αφού η επερχόμενη μάχη είχε ιδιομορφίες και θα τους μιλούσε σε στρατιωτική γλώσσα. Το δεύτερο, ισχυρίζονται ότι οι Βασιλιάδες της Μακεδονίας ήταν από το Άργος και συνεπώς σε όλα τα μνημεία θα χρησιμοποιούσαν τη Ελληνική γλώσσα αγνοώντας την τοπική διάλεκτο που ήταν Μακεδονική!!! Όταν ο Όθων ήρθε στην Ελλάδα δεν έβγαζε διατάγματα στα Γερμανικά αλλά έμαθε την Ελληνική γλώσσα!!! Λέτε οι Βασιλείς της Μακεδονίας να ήταν αμόρφωτοι και δεν μπορούσαν να μάθουν άλλη γλώσσα; Τότε ο Αριστοτέλης Μακεδόνας στην καταγωγή, σε ποια γλώσσα δίδασκε τον Αλέξανδρο και όλους τους συμμαθητές του που ήταν Μακεδόνες; Στη Μακεδονική; Σε ποια γλώσσα έγραψε το τεράστιο έργο του; Στη Μακεδονική;
Ο Καθηγητής και Πρώην Πρύτανης του ΠΑΜΑΚ κ. Ζαπράνης περιγράφει στο παρακάτω άρθρο που δημοσιεύθηκε στα ΜΜΕ εντυπώσεις του για το Συνέδριο.
Δείτε την ανάρτηση του κ. Ζαπράνη:
«Τελικά η εκδήλωση διεξάγεται κανονικά …
Και όχι μόνο αυτό. Καθώς είχα μεταπτυχιακό μάθημα στις 2μμ δυστυχώς έπρεπε να περάσω υποχρεωτικά μπροστά από την εισόδου του Αμφιθέατρου που διεξάγεται. Το αποτέλεσμα ήταν κάποιοι κουκουλοφόροι με συνθήματα όπως “να ψοφήσει η Ελλάδα” να με τραμπουκίζουν να με φτύνουν και να με απειλούν ότι θα σπάσουν το γραφείο μου.
Ενημέρωσα τον πρύτανη του ΠΑΜΑΚ και περιμένω την αντίδραση του. Είναι σημαντικό για μένα καθώς δεν μπορώ να βγω από το κτίριο του ΠΑΜΑΚ καθώς θα πρέπει να περάσω μπροστά από τους ίδιους ανθρώπους.
Όσο για τον κ. Νίκο Μαραντζίδη που ήταν έξω από το αμφιθέατρο (δεν γνωρίζω γιατί) σας μεταφέρω την στιχομυθία μας και την αφήνω στην δική σας κρίση: (Σημείωση δική μου. Ο κ. Μαραντζίδης ήταν υποψήφιος Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.)
Εγώ: Για σου Νίκο (δια χειραψίας)
Μαραντζίδης: Για σου, είσαι καλά;
Εγώ: Για να πω την αλήθεια, όχι και τόσο μ’ αυτά που βλέπω να γίνονται.
Μαραντζίδης: Μιλάς ως γλωσσολόγος;
Εγώ: Μιλώ ως Δραμινός που οι Βούλγαροι σκότωσαν τον παππού του στην τρίτη Βουλγαρική κατοχή. Μιλώ ως αυτός που θεωρεί ότι αυτές οι εκδηλώσεις δεν είναι τόσο αθώες.
Υποσημείωση: Ο κ. Μαραντζίδης προφανώς γνωρίζει ότι ο κ.Ευάγγελος Κυριακού από την Έδεσσα όπως και οι περισσότεροι εκεί μέσα συμμετέχουν ως γλωσσολόγοι… Όχι Νίκο μου. Δεν πρόκειται για ακαδημαϊκή εκδήλωση. Και το γνωρίζεις. όπως και όλοι μας άλλωστε».
Κύριοι σας συγχαίρω για το θάρρος και το θράσος σας. Τώρα θα πρέπει το ΠΑΜΑΚ να διοργανώσει ημερίδα στα Σκόπια με θέμα: «Η γλώσσα των Αρχαίων Μακεδόνων. Η καταγωγή του Αλέξανδρου».
Αν τολμάτε χάριν των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της ελεύθερης διάδοσης ιδεών που σπάζεσθε, κάντε το. Να δείτε την ελευθερία των ιδεών στα Σκοπιανά Πανεπιστήμια.
Ξέχασα να γράψω ότι ακόμη και η Συμφωνία των Πρεσπών αποδέχεται ότι η Αρχαία Μακεδονία δεν έχει καμία σχέση με το σημερινό κρατίδιο αλλά ορισμένοι Ελληναράδες το παραβλέπουν, όπως και οι Σκοπιανοί που ακόμα έχουν το Άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην κεντρική τους πλατεία.
Ως εδώ.