Στην αρχή ξεκινάει με απλές ερωτήσεις, γενικές και αόριστες, για να σε ψαρέψει και να «αγοράσει» πληροφορίες: «Τι γίνεται;», «πώς πάει;», «πώς τα βλέπεις τα πράγματα;», ο καιρός, η κατάσταση κλπ.
Γράφει ο Θόδωρος Δημητριάδης
Είναι σαν κι αυτούς που μπαίνουν στο facebook και τα social media μόνο για να μάθουν για τους άλλους και ποτέ δεν αναρτούν δικές τους πληροφορίες και φωτογραφίες. Στη συνέχεια οι ερωτήσεις γίνονται πιο συγκεκριμένες και εξατομικευμένες, αυτό δηλαδή που λέμε «ευαίσθητα ατομικά δεδομένα», τα οποία, όπως ο αριθμός λογαριασμού, το ΠΙΝ, το username και το password, είναι μυστικά και δεν πρέπει να τα δίνεις σε κανέναν. Η ανάκριση καταλήγει συνήθως στα λεφτά, στο πορτοφόλι και συχνά στο κρεβάτι: «Πού πήγατε;», «πόσο πλήρωσες;», «πόσα λεφτά παίρνεις;», τι θα ψηφίσεις κλπ.
Από έρευνα που έχει γίνει, κατά μέσο όρο το καφεδάκι διαρκεί μία ώρα και 15 λεπτά, και σ’ αυτήν την ανάκριση πρέπει να απαντήσεις σε τριάντα οκτώ (38) ερωτήσεις. Τέλος, αφού εξαντληθούν όλα τα προσωπικά θέματα, αρχίζει το κουτσομπολιό και η αρρωστημένη περιέργεια: «Τι γνώμη έχεις γι’ αυτήν;», «από το σιγανό ποταμάκι να φοβάσαι», «λένε ότι ο άντρας της τα έχει με μια γειτόνισσα», «πού τα βρήκαν τα λεφτά;», «τι ψηφίζουν», «γιατί δεν κάνουν παιδιά;», «γιατί χώρισαν;» κλπ. κλπ.