Έχουν δοκιμάσει στην πράξη αυτές τις παρεμβάσεις για να διαπιστώσουν ότι πράγματι λειτουργούν και πράγματι προσφέρουν ασφάλεια στους πεζούς και στα οχήματα;
Αλλά και οι κατασκευαστές αυτών των παρεμβάσεων: άραγε δεν γνωρίζουν ή είναι αδιάφοροι κατά πόσο οι παρεμβάσεις τους πληρούν την οδική ασφάλεια;
Η αναφορά γίνεται για την διάβαση πεζών στο φανάρι της Μεγάλου Αλεξάνδρου μετά από τον πεζόδρομο – ένα από τα πολλά προβληματικά σημεία, που διαιωνίζεται.
Προτείνω να αναρωτηθούν επί τόπου όλοι όσοι ενδιαφέρονται για την οδική ασφάλεια αν υπάρχει χρόνος που σταματάει η κίνηση των οχημάτων ώστε να περάσουν οι πεζοί.
Ακόμη και να υπήρχε ο απαραίτητος χρόνος, τα παράνομα σταθμευμένα, στο χώρο μεταξύ των φαναριών, οχήματα που ξεκινάνε, γίνονται επικίνδυνα για την ασφαλή διάβαση των πεζών.
Μελετήστε, κύριοι, μια άλλη λειτουργία του χώρου για την ασφαλή οδική κυκλοφορία πεζών και οχημάτων ή αλλιώς καταργήστε τη διάβαση. Να ξέρουμε ότι βασιζόμαστε μόνο στη δική μας προσοχή και… στην τύχη.
Ο Κ.Ο.Κ. αναφέρει: διάβαση πεζών που δεν ρυθμίζεται με φανάρι ή τροχονόμο προτεραιότητα έχει ο πεζός. Ποιος όμως θα ευθύνεται; Όπως πάντα οι οδηγοί και όχι οι υπεύθυνοι.
Π.Γ.