Για τη σύλληψή του είχε εκπονηθεί ειδικό επιχειρησιακό σχέδιο, με 3-4 ομάδες που περιπολούσαν τα τελευταία βράδια στο Περιστέρι και σε άλλα σημεία όπου είχε εντοπιστεί ο 34χρονος.
Γράφει ο Θόδωρος Δημητριάδης
Κάθε ομάδα, εκτός από τους άνδρες αστυνομικούς είχε και μία γυναίκα, η οποία προπορευόταν σε απόσταση από τους άλλους ώστε να φαίνεται μοναχική, και στην ουσία αποτελούσε το «δόλωμα» για τον δράστη. Η γυναίκα αυτή ήταν μεν αστυνομικός, αλλά όχι με την υπηρεσιακή στολή, αλλά φορώντας κανονικά ρούχα.
Κάπως έτσι, πιάστηκε στην παγίδα ο 34χρονος Αιγύπτιος, καθώς άρχισε να ακολουθεί τη νεαρή αστυνομικό, ωστόσο, κατέληξε σιδηροδέσμιος και οδηγήθηκε στον εισαγγελέα.
Όλα αυτά μου θύμισαν την παλιά ελληνική ταινία, «Το δόλωμα» και μια άλλη παρόμοια, γαλλική, με την Μπριζίτ Μπαρντό στην ταινία του Ροζέ Βαντίμ «Και ο θεός έπλασε τη γυναίκα», όπου πρωταγωνίστησε ως ένα σέξι σύμβολο, που για δεκαετίες ενσάρκωνε το όνειρο εκατομμυρίων ανδρών σε όλο τον κόσμο.
Η «Μπεμπέ», όπως τη λέγαμε, έμεινε από τότε για πάντα χαραγμένη στη μνήμη μας για τον ερωτισμό που πήγαζε από την ανασηκωμένη μυτούλα της, τα υπέροχα μάτια της, με το ναζιάρικο περιφρονητικό βλέμμα της, τα σαρκώδη χείλη και το αγαλματένιο κορμί της.
Το 1956 ήταν η χρονιά που ο Βαντίμ γύρισε εκείνη την κλασική αισθηματική κομεντί, στην οποία η Μπριζίτ ερμήνευε μία απελευθερωμένη κοπέλα σε ένα ψαροχώρι της Κυανής Ακτής και τον ερωτικό πόθο που είχε ανάψει ανάμεσα στον ηλικιωμένο Κουρτ Γιούργκενς και τον νεαρό Ζαν Λουί Τρεντινιάν. Ήταν μία τολμηρή ταινία της εποχής, ιδιαίτερα με τη σκηνή όπου η Μπεμπέ κάνει γυμνή ηλιοθεραπεία πίσω από ένα σεντόνι. Ο Βαντίμ είχε πει ότι «η Ζιλιέτ-Μπριζίτ είναι ένα κορίτσι που αποτινάσει κάθε συναίσθημα ενοχής, κάθε ταμπού που της επιβάλλει η κοινωνία».
Η ταινία αρχικά πέρασε σχεδόν απαρατήρητη στη Γαλλία, αλλά έγινε μεγάλο σουξέ στις ΗΠΑ. Το περιοδικό Life είχε γράψει χαρακτηριστικά: «Μετά το Άγαλμα της Ελευθερίας, καμία Γαλλίδα δεν έγινε τόσο διάσημη στην Αμερική». Έτσι, η ταινία επέστρεψε ως τεράστια επιτυχία στην Ευρώπη και γέννησε το νέο ερωτικό σύμβολο του κινηματογράφου.