Ο Ε65 και η σύνδεση της Δυτικής Μακεδονίας με έναν νέο αυτοκινητόδρομο που ενώνει την Εγνατία οδό με την αυτοκινητόδρομος Αιγαίον είναι γεγονός. Αρχές του 2026 ο Ε65 θα παραδοθεί ολοκληρωμένος προς χρήση συντομεύοντας την απόσταση της Κοζάνης από την Αθήνα μόνο 4.30 ώρες.
Ο δρόμος αυτός που αρχίζει από τα Γρεβενά και φτάνει στη Λάρισα περνάει σχεδόν από το Δυτικό άκρο της Πιερίας.
Όταν ολοκληρωθεί θα συνδέει την Λαμία με τα Γρεβενά με μήκος 182χλμ. Σήμερα ο Ε65 συνδέει την Λαμία με την Καλαμπάκα μέσω Δομοκού, Καρδίτσας και Τρικάλων.
Για να πάμε λίγο πίσω, μέχρι το μακρινό 1959 που έγινε η σύνδεση Κατερίνης – Λάρισας και σε όλες τις περιπτώσεις που υπήρχε πρόβλημα στην Εθνική οδό η συγκοινωνία Θεσσαλονίκης – Αθήνας γινόταν από την 13η Εθνική οδό που συνδέει την Κατερίνη με το Μικρό Ελευθεροχώρι, 8 χιλιόμετρα βόρεια από την Ελασσόνα.
Ελάχιστες βελτιώσεις έχουν γίνει στην 13η Εθνική οδό που όταν έγινε η επιλογή ενός μεγάλου κυκλοφοριακού έργου στην Πιερία, προτιμήθηκε ο περιφερειακός της Κατερίνης, που και αυτός δεν έχει ολοκληρωθεί αφού πρέπει να φτάνει μέχρι την Κατερινόσκαλα.
Το παραμελημένο αυτό εθνικό έργο επιβάλλεται πλέον να μπει σε προτεραιότητα.
Τώρα που ένας δικός μας άνθρωπος και άριστος γνώστης των προβλημάτων της περιοχής ο Απόστολος Τζιτζικώστας, κατέχει ως το 2029 το χαρτοφυλάκιο του Επιτρόπου Βιώσιμων Μεταφορών και Τουρισμού Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Οι τοπικοί άρχοντες πρέπει να το απαιτήσουν ώστε να βγει από την απομόνωση η περιοχή μέχρι τον Άγιο Δημήτριο, να γίνει σύνδεση με τον 365 και να δοθεί προοπτική ανάπτυξης στα πανέμορφα χωριά μας.
Εμείς πάντως θα επιμένουμε και αν χρειαστεί θα απευθυνθούμε στον ίδιο τον κ. Επίτροπο επισημαίνοντας ότι ολιγωρίες στο θέμα έχουν μεγάλες επιπτώσεις στην πρόοδο της περιοχής μας.