Το μοίρασμα φυλλαδίων είναι μια παλιά πρακτική για την προώθηση υπηρεσιών και προϊόντων, που συνήθως στόχευε συγκεκριμένο κοινό και γινόταν σε περιοχές υψηλού ενδιαφέροντος. Ακόμη και σήμερα, αποτελεί ένα διαφημιστικό μέσο που δημιουργεί αίσθηση εμπιστοσύνης και αμεσότητας στο καταναλωτικό κοινό. Είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιούν πολλές επιχειρήσεις, μικρές και μεγάλες, για να προωθήσουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους.
Παρά τη μεγάλη χρήση του διαδικτύου και την έντονη διαφημιστική δραστηριότητα σε ψηφιακές πλατφόρμες, το έντυπο φυλλάδιο δεν έχει πάψει να χρησιμοποιείται ως προωθητικό εργαλείο. Οι χρήστες πλέον έχουν κουραστεί από την υπερβολική διαφημιστική δραστηριότητα που συναντούν σε ιστοσελίδες υψηλής επισκεψιμότητας. Για να διαβάσουμε μια είδηση ή ένα κείμενο σε μια ιστοσελίδα, πρέπει συχνά να παρακάμψουμε αρκετά αναδυόμενα κουτιά με διαφημιστικό περιεχόμενο που εμφανίζονται συνεχώς για να αποσπάσουν ένα κλικ. Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που πολλοί χρήστες εγκαταλείπουν τις ιστοσελίδες, επειδή κουράζονται να κλείνουν συνεχώς banners και διαφημιστικά στοιχεία που εμφανίζονται με κάθε άνοιγμα σελίδας.
Το ψηφιακό φυλλάδιο μπορεί να γεφυρώσει το φυσικό κατάστημα με το e-shop. Με διάφορες τεχνικές promotion https://letterbox.gr/services/promotion/ , μπορούμε να προωθήσουμε προσφορές ή εκπτώσεις που μπορεί να βρει κάποιος σκανάροντας με το κινητό του ένα barcode ή QR code σε διάφορα σημεία του φυλλαδίου. Αυτή η τεχνική μπορεί να τον οδηγήσει στο διαδίκτυο, ώστε να δει και άλλα προϊόντα ενδιαφέροντος. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε επίσης να μετράμε την επισκεψιμότητα της σελίδας μας και να γνωρίζουμε από ποιο κανάλι επικοινωνίας μας βρίσκουν οι χρήστες. Στο φυσικό κατάστημα μπορούμε να ρωτάμε τους επισκέπτες από πού έμαθαν για την προσφορά και πώς ενημερώθηκαν για τις υπηρεσίες μας.
Στο διαδίκτυο όλα είναι μετρήσιμα, και μπορούμε ανά πάσα στιγμή να βλέπουμε σε πραγματικό χρόνο την επισκεψιμότητα που έχει το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Επίσης, με έξυπνα εργαλεία μπορούμε να παρακολουθούμε τα σημεία που οι χρήστες στέκονται περισσότερο στη σελίδα, ποια προϊόντα προτιμούν και πώς συμπεριφέρονται. Μια ακόμη μεγάλη δυνατότητα της ηλεκτρονικής διαφήμισης είναι ότι μπορούμε να αλλάζουμε τις διαφημίσεις σε πραγματικό χρόνο ή να σταματάμε καμπάνιες που δεν αποδίδουν όπως θα θέλαμε. Αυτές οι δυνατότητες δεν υπάρχουν σε ένα κλασικό φυλλάδιο ή σε μια διαφήμιση στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο, γι’ αυτό είναι σημαντικό να έχει γίνει σωστή προεργασία στη σχεδίαση και την υλοποίηση του εντύπου, ώστε να πετύχουμε το μέγιστο αποτέλεσμα.
Για να προσεγγίσουμε πελάτες, μπορούμε να προσφέρουμε εκπτωτικούς κωδικούς ή να οργανώσουμε διαγωνισμούς, ζητώντας τους να συμπληρώσουν ένα έντυπο ή να παραλάβουν μια εκπτωτική κάρτα που θα μπορούν να χρησιμοποιούν στο κατάστημα με κάθε αγορά. Μπορούμε επίσης να αξιοποιήσουμε την επαυξημένη πραγματικότητα (augmented reality), δίνοντας περισσότερη πληροφορία στον καταναλωτή που θα σκανάρει το φυλλάδιο σε συγκεκριμένα σημεία μέσω μιας εφαρμογής στο κινητό του.
Το μήνυμα στο φυλλάδιο ή το έντυπο πρέπει να είναι στοχευμένο, με καθαρές φωτογραφίες και χωρίς υπερβολές που κουράζουν το μάτι του χρήστη. Είναι σημαντικό να εμπιστευτείτε έμπειρους γραφίστες, διαφημιστικές εταιρείες ή επαγγελματίες διαφημιστές που γνωρίζουν καλά το αντικείμενο και μπορούν να σας καθοδηγήσουν τόσο στην προετοιμασία του φυλλαδίου όσο και στον τρόπο διανομής του, εξασφαλίζοντας αποτελεσματικό μοίρασμα φυλλαδίων.
Μην ξεχνάτε ότι με τον κατάλληλο συνδυασμό offline και online εργαλείων μπορούμε να αυξήσουμε σημαντικά την εμβέλεια της διαφημιστικής μας καμπάνιας, αυξάνοντας τις πωλήσεις και διευρύνοντας το πελατολόγιό μας.