Το ηλεκτρονικό «μάτι» της Ρυθμιστικής Αρχής θα διασταυρώνει τις τιμολογήσεις περίπου 7,8 εκατομμυρίων καταναλωτών, ενώ την ίδια ώρα Ενεργειακός Μεσολαβητής θα παρεμβαίνει για τη διευθέτηση των διαφορών μεταξύ παρόχων και καταναλωτών.
Μια μεγάλη ηλεκτρονική πλατφόρμα έχει στα «σκαριά» η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ), ώστε να συγκεντρώνει σε μια βάση δεδομένων όλους τους λογαριασμούς που εκδίδουν οι πάροχοι!
Το έργο αναμένεται να παραδοθεί στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας στις αρχές του καλοκαιριού και σύμφωνα με τα «Νέα» θα αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο που θα αναλάβει να διασταυρώνει τις τιμολογήσεις που κάνουν οι προμηθευτές στους πελάτες τους.
Οι συγκρίσεις, μάλιστα, δεν θα αφορούν μόνο τους εκκαθαριστικούς αλλά και τους έναντι λογαριασμούς.
Με τον τρόπο αυτό θα διασφαλίζεται πως οι πάροχοι κάνουν όλες τις εκπτώσεις που συμφωνούν με τους πέλατες τους.
Αξίζει να σημειωθεί πως τους τελευταίους μήνες τα παράπονα των καταναλωτών έχουν πληθύνει. Στην κορυφή των καταγγελιών βρίσκονται οι υπεραυξημένες χρεώσεις, η είσπραξη τελών και λοιπών χρεώσεων που δεν αφορούν την κατάναλωση ηλεκτρικού ρεύματος, η δυσκολία ανταπόκρισης στην εξόφληση των οφειλών και οι ρευματοκλοπές.
Μέσα στη συγκεκριμένη πλατφόρμα και με τις δυνατότητες που παρέχει η τεχνολογία η ΡΑΕ θα διαπιστώνει, παράλληλα, και τα περιθώρια κέρδους των παρόχων προκειμένου να εξάγει τα συμπεράσματά της ως προς τη συμπεριφορά τους με βάση τους όρους του ανταγωνισμού.
Η Αρχή έχει ήδη στη διάθεσή της στοιχεία των λογαριασμών που έχουν εκδοθεί από την 1η Σεπτεμβρίου του 2021 μέχρι και τον Μάιο του 2022.