Σύμφωνα με το σχεδιασμό που παρουσίασε στο ITC 2024 ο διευθύνων σύμβουλος κ. Παναγιώτης Τερεζάκης, το επόμενο διάστημα θα είναι στον αέρα οι σχετικοί διαγωνισμοί για την αποκατάσταση του δικτύου στα τμήματα Δομοκός – Λάρισα, Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα, Λάρισα – Βόλος (όπου προχωρά η ανακατασκευή ολόκληρης της γραμμής στο μεγαλύτερο μήκος της) καθώς και στο ιστορικό κομμάτι του Πηλίου.
Στα ίδια έργα περιλαμβάνεται και η αποκατάσταση της σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης και ETCS στο τμήμα Δομοκού – Λάρισας, που είχε παραλειφθεί πέντε μέρες πριν από την καταστροφή Daniel.
Ο επικεφαλής του Οργανισμού αναφέρθηκε και στην πρόοδο του έργου του νέου Προαστιακού Δυτικής Αττικής, που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης, και στα έργα που συντελούνται σε όλο το μήκος του βασικού σιδηροδρομικού άξονα, επισημαίνοντας και τις αδυναμίες.
Ο Προαστιακός Δυτικής Αττικής, που ξεκίνησε με την υπογραφή της σύμβασης τον Δεκέμβριο του 2023, τρέχει με ικανοποιητικούς ρυθμούς, ωστόσο «αγκάθια» έχουν προκύψει με τις απαλλοτριώσεις. Το 90% αυτών των ζητημάτων έχει επιλυθεί και μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου θα διευθετηθεί και το υπόλοιπο 10%, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, διευκρίνισε ο κ. Τερεζάκης, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο εξάμηνης παράτασης εξαιτίας της πολυπλοκότητας του έργου, αλλά και της προαίρεσης για επέκταση του μέσου στο κέντρο της πόλης των Μεγάρων στον παλιό σιδηροδρομικό σταθμό.