Ήταν ιδιαίτερη τιμή για το σχολείο να συμπεριληφθεί στη λίστα των εισηγητών του προγράμματος ο Δάσκαλος, Χρήστος Χουσερίδης, ο οποίος παρουσίασε τη μεθοδολογία και τα αποτελέσματα του πρότζεκτ «Όταν οι μαθητές γίνονται Δάσκαλοι» που εφαρμόστηκε με επιτυχία στη Στ’ τάξη του Δημοτικού από τον Μάρτιο έως τον Ιούνιο του 2022.
Οι δραστηριότητες αναπτύχθηκαν συνδυάζοντας την παιδαγωγική προσέγγιση Challenge based με την τεχνική της Συνδημιουργίας του μαθησιακού περιεχομένου από τους μαθητές.
Ο ρόλος του δασκάλου ήταν υποστηρικτικός καθώς μετά την αρχική εισήγηση σχετικά με τις εκφάνσεις της Κλιματικής Αλλαγής, οι μαθητές σε ομάδες σχεδίασαν σχετικές προκλήσεις τις οποίες έθεσαν προς αναζήτηση λύσεων στις υπόλοιπες. Τα αποτελέσματα ήταν θετικά, ειδικά στη διάσταση της ενεργού συμμετοχής των μαθητών.