Δευτέρα, 27 Ιουνίου, 2022
27 °c
Katerini
28 ° Τρ
27 ° Τε
27 ° Πε
28 ° Πα
27 ° Σα
28 ° Κυ
Καλεντάρι Πολιτιστικών Εκδηλώσεων
NewLetter
No #1 ραδιόφωνο της Κατερίνης!  
Ολύμπιο Βήμα - Νέα και Ειδήσεις από Κατερίνη και Πιερία
Εκπαιδευτήρια Πλάτων | Platon Schools
  • Κατερίνη
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Πιερία
    • Δίον-Όλυμπος
    • Πύδνα-Κολινδρός
    • Ο Καιρός Σήμερα
  • Ελλάδα
    • Οικονομία
      • Αγορά
      • Αγροτικά
      • Ενέργεια
      • Επιχειρήσεις
      • Εργασία
    • Gov.gr
    • Παιδεία
    • Δικαιοσύνη
    • Εκλογές
    • Ιστορία
    • Κοινωνία
    • Μακεδονία
    • Τουρισμός
    • Πολιτική
  • Κόσμος
    • Βαλκάνια
    • Ευρώπη
  • Πολιτισμός
    • Comics
    • Βιβλίο
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Κείμενα
    • Φεστιβάλ Ολύμπου
    • Μουσική
    • Ποίηση
    • Σινεμά-Tv
    • Φιλοζωία
    • Φιλοσοφία
    • Φυσική
    • Φωτογραφία
  • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
    • Διάστημα
    • Πληροφορική
  • Υγεία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία
  • Περιβάλλον
    • Τρόπος Ζωής
      • Lifestyle
      • Γεύσεις
      • Μόδα – Design
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • Καλεντάρι Εκδηλώσεων
No Result
View All Result
  • Κατερίνη
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Πιερία
    • Δίον-Όλυμπος
    • Πύδνα-Κολινδρός
    • Ο Καιρός Σήμερα
  • Ελλάδα
    • Οικονομία
      • Αγορά
      • Αγροτικά
      • Ενέργεια
      • Επιχειρήσεις
      • Εργασία
    • Gov.gr
    • Παιδεία
    • Δικαιοσύνη
    • Εκλογές
    • Ιστορία
    • Κοινωνία
    • Μακεδονία
    • Τουρισμός
    • Πολιτική
  • Κόσμος
    • Βαλκάνια
    • Ευρώπη
  • Πολιτισμός
    • Comics
    • Βιβλίο
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Κείμενα
    • Φεστιβάλ Ολύμπου
    • Μουσική
    • Ποίηση
    • Σινεμά-Tv
    • Φιλοζωία
    • Φιλοσοφία
    • Φυσική
    • Φωτογραφία
  • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
    • Διάστημα
    • Πληροφορική
  • Υγεία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία
  • Περιβάλλον
    • Τρόπος Ζωής
      • Lifestyle
      • Γεύσεις
      • Μόδα – Design
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • Καλεντάρι Εκδηλώσεων
No Result
View All Result
No Result
View All Result
Ολύμπιο Βήμα - Νέα και Ειδήσεις από Κατερίνη και Πιερία

Ολύμπιο Βήμα» Οικονομία» Αγορά» Τι ζητούν οι Έλληνες καταναλωτές από τα brands

Τι ζητούν οι Έλληνες καταναλωτές από τα brands

Ποιοι κλάδοι θεωρούνται οι λιγότερο διαφανείς – Από το κινητό τα online ψώνια για 4 στους 10 καταναλωτές

Ολύμπιο Βήμα Ολύμπιο Βήμα
8 Ιουνίου 2022
Αγορά, Οικονομία
Χρόνος Ανάγνωσης: 1 λεπτό
0
A A
0
Τι Ζητούν Οι Έλληνες Καταναλωτές Από Τα Brands

Eνσυναίσθηση και κατανόηση θέλουν 7 στους 10 καταναλωτές να έχουν τα brands, ενώ 6 στους 10 επιθυμούν να συνδεθούν με ένα brand σε προσωπικό επίπεδο. Αυτό δείχνει ότι έχει έρθει η ώρα για τα ελληνικά brands να εγκαταλείψουν τις παλιές πρακτικές και να υιοθετήσουν μια διαφορετική αληθινή συναισθηματική προσέγγιση για να εξασφαλίσουν την ικανοποίηση των πελατών, αναφέρει νέα έρευνα της Sitecore  με τίτλο «Sitecore Brand Authenticity Report» 2022, η οποία διεξήχθη με τη συμμετοχή 1070 καταναλωτών από την Ελλάδα.

Τα ελληνικά brands στερούνται «οπαδών»

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας το Brand Loyalty δεν αποτελεί έναν σταθερό στόχο στην Ελλάδα. Μόλις το 18% των καταναλωτών εμφανίζεται να περιγράφει τον εαυτό του ως «οπαδό» του αγαπημένου του brand, ενώ μόνο το 10% δηλώνει ότι είναι «μέλος μιας κοινότητας».

Από την άλλη, μόλις το 4% δηλώνει ότι είναι influencer ή υποστηρικτής του αγαπημένου του brand, με τους κλάδους των καταναλωτικών αγαθών, της καταναλωτικής τεχνολογίας και της υγείας και ευεξίας δημιουργούν το μεγαλύτερο brand loyalty.

Το Brand Representation  είναι απαραίτητo για τη θετική αγοραστική συμπεριφορά

Στην πραγματικότητα, σχεδόν όλοι οι ερωτηθέντες (93%)  υποστηρίξαν ότι τα brands θα πρέπει να καταβάλλουν συνειδητή προσπάθεια για να διασφαλίσουν ότι οι πελάτες τους αισθάνονται ότι εκπροσωπούνται στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία τους.

Οι Έλληνες θέλουν να δουν τους εαυτούς τους να εκπροσωπούνται επαρκώς στις μάρκες από τις οποίες ψωνίζουν. Μάλιστα, το 59% θέλει τα brands να συνδέονται μαζί τους σε προσωπικό επίπεδο, ενώ 1 στους 3 αναφέρει ότι επέλεξε να ψωνίζει  brands που επιδεικνύουν αξίες που ευθυγραμμίζονται με τις δικές τους.

Διαφάνεια αναζητούν οι Έλληνες

Όσον αφορά την αξιολόγηση των brand κλάδων ως προς τη διαφάνεια και την αυθεντικότητα, οι περισσότερες εταιρείες στην Ελλάδα έλαβαν μέτρια αξιολόγηση. Παρόλο που οι εταιρείες καταναλωτικής τεχνολογίας, καταναλωτικών αγαθών, υγείας και ευεξίας λαμβάνουν τους υψηλότερους βαθμούς, μόνο 1 στους 5 δηλώνει ότι οι κλάδοι αυτοί είναι «εξαιρετικά διαφανείς και αυθεντικοί».

Οι τράπεζες και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, καθώς και οι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, θεωρούνται οι λιγότερο διαφανείς και αυθεντικές. Εντυπωσιακό εύρημα ήταν επίσης ότι το 74% των ερωτηθέντων συμφώνησε ότι τα brands θα πρέπει να παρουσιάζουν διαφάνεια σχετικά με τα πολιτικά κόμματα και τα κοινωνικά ζητήματα που υποστηρίζουν οικονομικά.

Η υποστήριξη των επιχειρήσεων που ανήκουν σε μειονότητες είναι επίσης σημαντική για τους Έλληνες, με 4 στους 10 να θέλουν περισσότερα προϊόντα και υπηρεσίες διαθέσιμα από τέτοιες εταιρίες. Οι νεότεροι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να ψωνίσουν από μια επωνυμία με ισχυρή ηθική στάση, αν και η τιμή εξακολουθεί να είναι βασικό κριτήριο για την πλειονότητα των καταναλωτών.

«Η μεταπανδημική εποχή έφερε στην επιφάνεια νέες δυναμικές και δεδομένα για τους Έλληνες καταναλωτές  και τα ευρήματα της έρευνας της Sitecore αποδεικνύουν ακριβώς ότι η νέα εποχή των πραγματικών αξιών που ζητούν όχι μόνο οι Έλληνες καταναλωτές αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο είναι εδώ,» σχολίασε ο Γιάννης Ψαρράς  VP of Engineering της Sitecore. «Το νέο αυτό περιβάλλον, αποτελεί πρόκληση αλλά και ευκαιρία για τα brands. Οι άνθρωποι αναζητούν την αντανάκλαση του εαυτού τους στα brands που αγοράζουν και με τις τιμές να αυξάνονται, η έμφαση στην ποιότητα και την αξιοπιστία θα βοηθήσει στην προσέλκυση περισσότερων αγοραστών. Τα brands πρέπει να εκμεταλλευτούν αυτή την συγκυρία για να επαναπροσδιορίσουν τη σχέση τους με τους καταναλωτές, εστιάζοντας στην εμπιστοσύνη και δημιουργώντας εμπειρίες που απευθύνονται σ’αυτούς σε ατομικό και ανθρώπινο επίπεδο.»

Τι πρέπει να κάνουν οι επιχειρήσεις που αυξάνουν τις τιμές

Η προσφορά ενός προγράμματος loyalty ή μιας έκπτωσης για πολλαπλές αγορές μπορεί να αντισταθμίσει τις ανατιμήσεις περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα. Επιπλέον, οι μεγαλύτεροι σε ηλικία πελάτες εκτιμούν επίσης την ξεκάθαρη επικοινωνία, ει δυνατόν, πριν από τις αυξήσεις των τιμών, με το 97% των ερωτηθέντων να σημειώνουν ότι είναι σημαντικό για τα brands να εξηγούν και να είναι διαφανή για τις ανατιμήσεις που κάνουν. Ωστόσο, είναι λιγότερο πιστοί σε προϊόντα, με πολλούς να αναφέρουν ότι οι αύξηση τιμών θα τους οδηγούσε προς πιο γενικές μάρκες. Στον αντίποδα, οι νεότεροι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να δεχτούν αυξήσεις τιμών από brands που υποστηρίζουν τη δίκαιη αμοιβή του προσωπικού ή για προϊόντα που είναι πιο φιλικά προς το περιβάλλον.

Από το κινητό οι ηλεκτρονικές αγορές

Τέσσερις στους 10 ‘Έλληνες καταναλωτές δηλώνουν ότι έχουν στραφεί στην ψηφιακή τεχνολογία (40%), ιδίως όσοι είναι κάτω των 44 ετών ή εργάζονται, παρά επιλέγουν την προσωπική αγοραστική εμπειρία (34%).

Οι μισοί αισθάνονται ότι έχουν δημιουργήσει μια βαθύτερη σύνδεση με κάποιες εταιρείες φέτος, μέσω της online εμπειρίας τους. Επίσης, περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες καταναλωτές έχουν ψωνίσει από κινητή συσκευή και το 61% κατατάσσει την ευκολία των αγορών μέσω κινητού ως τον πιο σημαντικό τρόπο με τον οποίο ένα brand μπορεί να βελτιώσει την αγοραστική εμπειρία. Τέλος, οι πληρωμές από τρίτους γίνονται επίσης όλο και πιο συνηθισμένες.

Πηγή: ot.gr

Newsletter - Ενημέρωση κάθε ημέρα στο email σας με νέα από το olympiobima.gr.
Ολύμπιο Βήμα Στο Google News Ακολουθήστε το Ολύμπιο Βήμα στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις με καθημερινή ενημέρωση

Διαβάστε Ακόμη

Διπλασιάζεται η εξόρυξη λιγνίτη ώστε να έχουν επάρκεια καυσίμου οι μονάδες το χειμώνα

Ηλεκτρονικές απάτες: Εκστρατεία ενημέρωσης του κοινού – Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πολίτες

Το ράλι στο φυσικό αέριο προκαλεί φόβο για δημοσιονομική αιμορραγία – 327 ευρώ η μεγαβατώρα το ρεύμα

Ασκήσεις ισορροπίας εν μέσω εκλογολογίας – Η κυβέρνηση αναζητά πρόσθετο χώρο

Αυτά τα επαγγέλματα θα κυριαρχήσουν τα επόμενα χρόνια

Ετικέτες: brandsEνσυναίσθησηαγοραστική συμπεριφοράκατανόησημάρκετινγκσυναισθηματική προσέγγιση
Προηγούμενη Ανάρτηση

Στις 14 Ιουνίου ανοίγει η πλατφόρμα για την αποζημίωση έως 600 ευρώ για το ρεύμα

Επόμενη Ανάρτηση

Στο 7% η ανάπτυξη το πρώτο τρίμηνο του 2022

Ολύμπιο Βήμα

Ολύμπιο Βήμα

Η καθημερινή εφημερίδα της Κατερίνης και του Ν. Πιερίας στην ηλεκτρονική της έκδοση.
Νέα, Ειδήσεις, Επικαιρότητα, αθλητικά, άρθρα και απόψεις, αγγελίες, καιρικές συνθήκες και Καθημερινή Ενημέρωση για Κατερίνη και Πιερία.
Ολύμπιο Βήμα, από το 1974 η καθημερινή ανεξάρτητη εφημερίδα της Πιερίας.
Καθημερινή ενημέρωση της Κατερίνης και του Νομού Πιερίας, με τοπικά νέα και ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο.

Σχετικά Άρθρα

Διπλασιάζεται Η Εξόρυξη Λιγνίτη Ώστε Να Έχουν Επάρκεια Καυσίμου Οι Μονάδες Το Χειμώνα
Οικονομία

Διπλασιάζεται η εξόρυξη λιγνίτη ώστε να έχουν επάρκεια καυσίμου οι μονάδες το χειμώνα

27 Ιουνίου 2022
Ηλεκτρονικές Απάτες: Εκστρατεία Ενημέρωσης Του Κοινού – Όλα Όσα Πρέπει Να Γνωρίζουν Οι Πολίτες
Οικονομία

Ηλεκτρονικές απάτες: Εκστρατεία ενημέρωσης του κοινού – Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πολίτες

27 Ιουνίου 2022
Το Ράλι Στο Φυσικό Αέριο Προκαλεί Φόβο Για Δημοσιονομική Αιμορραγία – 327 Ευρώ Η Μεγαβατώρα Το Ρεύμα
Ελλάδα

Το ράλι στο φυσικό αέριο προκαλεί φόβο για δημοσιονομική αιμορραγία – 327 ευρώ η μεγαβατώρα το ρεύμα

27 Ιουνίου 2022
Ασκήσεις Ισορροπίας Εν Μέσω Εκλογολογίας – Η Κυβέρνηση Αναζητά Πρόσθετο Χώρο
Πολιτική

Ασκήσεις ισορροπίας εν μέσω εκλογολογίας – Η κυβέρνηση αναζητά πρόσθετο χώρο

27 Ιουνίου 2022
Αυτά Τα Επαγγέλματα Θα Κυριαρχήσουν Τα Επόμενα Χρόνια
Οικονομία

Αυτά τα επαγγέλματα θα κυριαρχήσουν τα επόμενα χρόνια

27 Ιουνίου 2022
Από 1Η Αυγούστου Η Μείωση Στη Ρήτρα Αναπροσαρμογής Στους Λογαριασμούς Της Δεη
Οικονομία

Από 1η Αυγούστου η μείωση στη ρήτρα αναπροσαρμογής στους λογαριασμούς της ΔΕΗ

27 Ιουνίου 2022
Επόμενη Ανάρτηση
Αυτόματο Προσχέδιο

Στο 7% η ανάπτυξη το πρώτο τρίμηνο του 2022

Έρχονται Ρυθμίσεις Για Την Αντιμετώπιση Της Έλλειψης Εργατών Γης

Έρχονται ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της έλλειψης εργατών γης

ADVERTISEMENT
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ Α.Ε
Κώστα Γκούλη - Η Επανάληψη βήμα-βήμα
Κωνσταντινίδης Εμπόριο Σιδήρου
Φροντιστήριο ΒΑΣΗ
ADVERTISEMENT
  • Τα fake news είναι junk news και βλάπτουν την ενημέρωσή σου
Φαρμακεία Κατερίνης
ADVERTISEMENT
  • Αναβίωση Εθίμου - Αγιάννη Κλήδονα
  • Η ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε «HOMEMARKT» διοργανώνει δράση εθελοντικής αιμοδοσίας
  • Γλυκερία - Αλησμόνητες Πατρίδες - Φεστιβάλ Ολύμπου
  • Festival Olympou 2022

Σχάρα & Λεμόνι

  • Σχάρα & Λεμόνι

Kassapidis Exchange

  • Παραλία Κατερίνης - Kassapidis Exchange

ΙΚΤΕΟ Όλυμπος

  • ΙΚΤΕΟ ΟΛΥΜΠΟΣ
  • Maxi
  • Ελένη Ελευθεριάδου - Ψυχολόγος
  • Spiroulina 300x250

Οι Σημερινές Εκδηλώσεις:

Οι Επόμενες Εκδηλώσεις:

  • 20:30 – 22:00, 28 Ιουνίου 2022 – Μουσική Εκδήλωση Χορωδία Εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπ/σης
  • 21:00, 28 Ιουνίου 2022 – Συναυλία με rock μπαλάντες
  • 21:00, 29 Ιουνίου 2022 – Μουσική βραδιά με το Λαϊκό Σύνολο και την Χορωδία του Μουσικού Σχολείου Κατερίνης
Ολύμπιο Βήμα - Νέα και Ειδήσεις από Κατερίνη και Πιερία

© 2022 Ολύμπιο Βήμα
Η Καθημερινή Ενημέρωση για την Κατερίνη και την Πιερία
.
Βότση 18, 601 00, Κατερίνη
Τηλ. 23510 33633
E-mail: info@olympiobima.gr

Ολύμπιο Βήμα - Νέα και Ειδήσεις από Κατερίνη και Πιερία

  • Το Ολύμπιο Βήμα
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική κατά της Διαφθοράς
  • Δήλωση Εχεμύθειας
  • Όροι Χρήσης

Ακολουθήστε μας στα Social Media

No Result
View All Result
  • Κατερίνη
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Πιερία
    • Δίον-Όλυμπος
    • Πύδνα-Κολινδρός
    • Ο Καιρός Σήμερα
  • Ελλάδα
    • Οικονομία
      • Αγορά
      • Αγροτικά
      • Ενέργεια
      • Επιχειρήσεις
      • Εργασία
    • Gov.gr
    • Παιδεία
    • Δικαιοσύνη
    • Εκλογές
    • Ιστορία
    • Κοινωνία
    • Μακεδονία
    • Τουρισμός
    • Πολιτική
  • Κόσμος
    • Βαλκάνια
    • Ευρώπη
  • Πολιτισμός
    • Comics
    • Βιβλίο
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Κείμενα
    • Φεστιβάλ Ολύμπου
    • Μουσική
    • Ποίηση
    • Σινεμά-Tv
    • Φιλοζωία
    • Φιλοσοφία
    • Φυσική
    • Φωτογραφία
  • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
    • Διάστημα
    • Πληροφορική
  • Υγεία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία
  • Περιβάλλον
    • Τρόπος Ζωής
      • Lifestyle
      • Γεύσεις
      • Μόδα – Design
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • Καλεντάρι Εκδηλώσεων

© 2022 Ολύμπιο Βήμα
Η Καθημερινή Ενημέρωση για την Κατερίνη και την Πιερία
.
Βότση 18, 601 00, Κατερίνη
Τηλ. 23510 33633
E-mail: info@olympiobima.gr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Posting....