Η Ευρωπαϊκή Ένωση τώρα ανακάλυψε το τεράστιο πρόβλημα, ότι στις μεγάλες πόλεις ο κόσμος υποφέρει από το μποτιλιάρισμα των αυτοκινήτων και μελετά να το λύσει επιβάλλοντας πρόστιμο στους οδηγούς που κινούνται με το αυτοκίνητο μόνοι τους χωρίς δεύτερο άτομο συνεπιβάτη.
Γράφει ο Θόδωρος Δημητριάδης
Λέει, πάντως, ότι όποιος θέλει να αποφύγει το πρόστιμο εναλλακτικά μπορεί να χρησιμοποιεί τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Μετά από αυτό, σε όλες τις ελληνικές πόλεις περιμένουμε να ξεκινήσει σχετικός δημόσιος διάλογος, διαβούλευση, μελέτες και γνωμοδοτήσεις επιμελητηρίων, πολιτιστικών και αθλητικών συλλόγων, αρχαιολογίας, τουρισμού, εκκλησίας, ΓΣΕΕ, δασαρχείων, πυροσβεστικής υπηρεσίας, κυνηγετικών συλλόγων, αλιέων, μελισσοκόμων, χιονοδρομικών κέντρων κλπ.
Μετά από αυτό θα ενημερωθούν τα κόμματα, οι τράπεζες, οι ΜΗΚΥΟ, ο στρατός, το λιμεναρχείο και οι ορειβατικοί σύλλογοι, τα μοναστήρια, οι οικολογικές οργανώσεις προστασίας αρκούδας κλπ.
Κατόπιν θα επιληφθούν οι αρμόδιες επιτροπές του εθνικού προϋπολογισμού του Υπουργείου οικονομικών και Εθνικής οικονομίας, τα συναρμόδια υπουργεία και τα νομοσχέδια θα έλθουν προς συζήτηση στη Βουλή.
Κατόπιν θα κυρωθούν οι αποφάσεις και θα ζητηθεί έγκριση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για να εκδοθεί το Φύλλο Εφημερίδας Κυβερνήσεως (ΦΕΚ).
Κατόπιν, θα γίνει προκήρυξη των διαγωνισμών, επιλογή μειοδοτών, σχέδια, προτάσεις, ρήτρες, εγγυοδοσίες, επανάληψη προκηρύξεων από άγονους διαγωνισμούς, δάνεια, κλπ.
Και μετά από όλα αυτά, μετά από χρόνια και καιρούς, φέξε μου και γλίστρησα, στην δευτέρα παρουσία, θα ξεκινήσουν τα έργα για τα Fly over, τις υποθαλάσσιες αρτηρίες, τους προαστιακούς, τα τραμ και τα μετρό, που θα χρησιμοποιούμε εναλλακτικά αντί για το αυτοκίνητο μας, για να μη τρώμε το πρόστιμο.




























