Τετάρτη, 3 Δεκεμβρίου, 2025
Ολύμπιο Βήμα - Τα Νέα της Κατερίνης και της Πιερίας - Καθημερινή Ενημέρωση
ΒΗΜΑ...τίζοντας
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
Ολύμπιο Βήμα - Τα Νέα της Κατερίνης και της Πιερίας - Καθημερινή Ενημέρωση
No Result
View All Result
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • Καιρός Live
  • Κλιματική Αλλαγή
  • Επικοινωνία
  • Αναγγελία γάμου με ένα κλικ
  • Live οι τιμές καυσίμων
  • Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κατερίνης
  • Χρήσιμα Τηλέφωνα – Πρώτες βοήθειες
Θετικό Φροντιστήριο
Hondos Center
  Συμβαίνει Τώρα
Κατερίνη: Σύσκεψη Πολιτικής Προστασίας για χιονοπτώσεις και παγετό – Σχεδιασμός χειμερινής περιόδου 3 Δεκεμβρίου 2025
Σπύρος Κουλκουδίνας: Να στηρίξουμε γονείς μονογονεϊκών οικογενειών με κίνητρα και αυξημένη μοριοδότηση 3 Δεκεμβρίου 2025
10ο Τουρνουά Μπάσκετ Μέριμνας Παιδιού για Ειδικά και Γενικά Σχολεία – Στο επίκεντρο η συμπερίληψη και η ισότητα στα σχολεία 3 Δεκεμβρίου 2025
Πιερία: Αυξημένη επιχειρησιακή ετοιμότητα για την κακοκαιρία – Έκτακτη σύγκλιση Συντονιστικού – Κόκκινη προειδοποίηση ΕΜΥ 3 Δεκεμβρίου 2025
Μπλόκα Αγροτών και Κυβέρνηση: «Επικοινωνώ Άρα…Υπάρχω;»       3 Δεκεμβρίου 2025
Next
Prev

Ολύμπιο Βήμα » Άρθρα - Απόψεις » Θέατρο, νεανικές ταυτότητες και βιωματικές πρακτικές.

Θέατρο, νεανικές ταυτότητες και βιωματικές πρακτικές.

Αντώνης ΚάλφαςΑπόΑντώνης Κάλφας
11 Οκτωβρίου, 2023
Θέατρο, νεανικές ταυτότητες και βιωματικές πρακτικές.

Η περίπτωση της παράστασης «Το σπίτι τής Μπερνάντα Άλμπα» σε επιμέλεια, διδασκαλία και σκηνοθεσία Νίκου Γραίκου

ADVERTISEMENT

ΙΕΛ ΛΥΔΙΑ

Μαριάννα Τριανταφύλλου


Επισκεφθείτε το Spiroulina Shop
Κωνσταντινίδης Εμπόριο Σιδήρου
Ελένη Ελευθεριάδου - Ψυχολόγος
ADVERTISEMENT

Ο Λόρκα το 1936 ολοκλήρωσε τη συγγραφή του έργου, το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1945 στο Μπουένος Άιρες μετά την δολοφονία του συγγραφέα. Πρόκειται για το τελευταίο έργο μιας δραματικής τριλογίας, που μαζί με τη «Γέρμα» (Yerma) και το «Ματωμένο Γάμο» (Bodas de sangre) αποτελούν την τριλογία της «ισπανικής υπαίθρου» του συγγραφέα. Το έργο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα στις 18 Νοεμβρίου 1954 στο θέατρο «Κοτοπούλη» σε μετάφραση Νίκου Γκάτσου, σκηνοθεσία Αλέξη Μινωτή και σκηνικά και κοστούμια του Γιάννη Τσαρούχη.

του Αντώνη Κάλφα

«Η Μπερνάρντα Άλμπα, πενθώντας τον πρόσφατο θάνατο του άντρα της, μετά τους θρήνους κλείνει με σχεδόν θρησκοληπτική αυστηρότητα το σπίτι της στη ζωή. Οι πέντε κόρες της κάτω απ’ αυτό τον πιεστικό κλοιό – που πρώτη δέχεται η Μπερνάρντα από την εξωτερική πραγματικότητα του τόπου και την επιβάλλει με υποκειμενικά χαρακτηριστικά και στις κόρες της – ανοίγουν έναν αδυσώπητο πόλεμο μεταξύ τους για τον έρωτά τους με τον Πέπε Ρομάνο, σε μια καταθλιπτική ατμόσφαιρα εγκλεισμού από τον ανικανοποίητο αισθησιασμό τους. H ανακάλυψη της φωτογραφίας του Πέπε στα χέρια μιας μικρότερης κόρης, που θεωρείται μνηστήρας της μεγαλύτερης κόρης, συνταράζει το καθεστώς και η έκρηξη δεν αργεί. Η Μπερνάρντα, θέλοντας να επιβάλλει την τάξη, παραμονεύει και πυροβολεί τον άνδρα-πειρασμό με το άλογό του. Η μικρή κόρη, θεωρώντας ότι έχει σκοτωθεί, οδηγείται στην αυτοκτονία. Η μάνα ωστόσο, παραμένοντας πιστή στο αδυσώπητο χρέος, δίνει την ασκητική εντολή να μη μαθευτεί τίποτα από κανέναν, κλείνοντας με τη φράση: «η μικρή κόρη της Μπερνάρντα Άλμπα πέθανε παρθένα. […] Σιωπή!» Δήλωση που αποτυπώνει τους όρους αποδοχής της γυναικείας σεξουαλικότητας, από την εκεί αλλά και από τις περισσότερες τότε κοινωνίες, αποτελεί ίσως τον πυρήνα γραφής του έργου του. Λίγο πολύ η Μπερνάρντα, σύμβολο της μητριαρχίας, ορίζει την τάξη των πραγμάτων με τους απαρασάλευτους κανόνες αιώνων, καθιστώντας το σπίτι της τάφο των ζωντανών.» (Περιγραφή της υπόθεσης του έργου στο βιβλίο Φ. Γκ. Λόρκα: «Το σπίτι της Μπερνάρντα Άλμπα», σε μετάφραση Πάνου Κυπαρίσση, που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Κέδρος).

Πολλοί υποστηρίζουν την αλληγορική ερμηνεία του τελευταίου έργου που έγραψε ο Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα, δύο μήνες προτού δολοφονηθεί από τους στρατιώτες του Φράνκο, το καλοκαίρι του 1936. Η τυραννική συμπεριφορά της Μπερνάρντα προοικονομεί το επερχόμενο φασιστικό καθεστώς του Φράνκο, που, ως γνωστόν, βασίστηκε στην υπoστήριξη της Καθολικής Εκκλησίας και των πιο συντηρητικών, φανατικά αντικομμουνιστικών δυνάμεων της μεγάλης ιβηρικής χώρας. Αλλά αυτή είναι μία από τις ερμηνείες.

Ο Γραίκος, ευρυμαθής λόγιος με στέρεες εικαστικές προτιμήσεις και επαρκή ιδεολογική σκευή έστησε την παράσταση με τρόπο ρεαλιστικό και συνάμα λελογισμένα ανατρεπτικό. Οργάνωσε το σκηνικό του σπιτιού της Μπερνάντα Άλμπα πρώτα πρώτα με οικονομία και ευρηματικότητα: το αστικό σπίτι με τις φωτογραφίες των γηραιών πεθαμένων της οικογένειας συνοδεύουν και πολλά διακοσμητικά ανεικονικά μοτίβα τα οποία έλκουν την καταγωγή τους από τον πολιτισμό της Ισπανίας (ισλαμική τέχνη και εικονογραφική παράδοση). Από την άλλη, το εσωτερικό του σαλονιού, του καθημερινού χώρου όπου μαζεύονται όλες οι ηρωίδες και διεξάγεται ο διάλογος είναι φτιαγμένο από ξύλινα κασόνια τα οποία επανένταξε ο σκηνοθέτης στο περιβάλλον για τις ανάγκες της παράστασης. Δεν είναι μόνο arte povera (εμμονή δηλαδή στη χρήση ενός απλού, φτηνού χρηστικού υλικού και όχι νεοπλουτίστικου επιπλωμένου χώρου) αλλά και σαφής ιδεολογική υπενθύμιση του κλίματος ζόφου αφού, όπως μου εκμυστηρεύτηκε ο σκηνοθέτης, οι σανίδες που χρησιμοποιήθηκαν χρησίμευαν για την αποθήκευση πολεμικού υλικού στο παρακείμενο στρατόπεδο του Λιτοχώρου…

Το μοντέρνο παίξιμο των εξαίρετων κοριτσιών, το νεύρο, η λυρικότητα, η σωστή άρθρωση, ο γνήσιος θυμός, το  καθημερινό τζην με τα σκισίματα στα γόνατα, το εντυπωσιακό πράσινο φόρεμα (η επιτομή της νεότητας), το πάθος στη διεκδίκηση της ταυτότητάς τους, όλα αυτά έδωσαν στους θεατές ένα μάθημα ακομπλεξάριστης, βιωμένης υποκριτικής τέχνης χωρίς υπερβολές και θεατρινίστικες κοινοτοπίες. Ιδιαιτέρως έξυπνη η σκηνοθετική πρωτοβουλία του πολυτροπικού Γραίκου να εντάξει και τον Λόρκα στο έργο (σοβαρός και ευθυτενής ο νεαρός Γιώργος Μυτελέτσης), ο διάλογος του οποίου με τα πρόσωπα και τις ηρωίδες του έργου εμπλουτίζει τις γνώσεις μας για τη φύση του ποιητικού κειμένου, για τις προθέσεις του συγγραφέα/δημιουργού ενώ ο ζωντανός επί σκηνής αντίλογος επιτρέπει να ερμηνευθούν και οι σημερινές μας ανάγκες (τι χρειαζόμαστε σήμερα, τι θέλουμε να πάρουμε από την τέχνη, τι είδους αλλαγές και μεταρρυθμίσεις οφείλουν να γίνουν ώστε να πάψει η βαρβαρότητα, η έμφυλη βία κλπ.)

Hondos-InPost

Πολύ ενδιαφέρουσα υπήρξε και η μουσική του Δημήτρη Μπάκα (οι απόψεις του καλού μουσικού βρίσκονται στο κομψότατο συνοδευτικό φυλλάδιο της παράστασης), η δημιουργία δηλαδή ενός τοπίου ήχων, ήχων που ανέσυρε ο δημιουργός από πραγματικά, φυσικά στιγμιότυπα (θόρυβοι, κινήσεις της αμαξοστοιχίας κλπ. με σκοπό να αποδώσει διαθέσεις του έργου και με σκοπό να λειτουργήσουν υποστηρικτικά προς το περιεχόμενο του κειμένου). Νομίζω όμως πως αυτό δεν λειτούργησε τελικά στον συγκεκριμένο εξωτερικό χώρο όπου δόθηκε η παράσταση και όπου παρενέβαιναν αλλότριοι ήχοι (σημειωτέον πως η παράσταση ήταν να δοθεί σε κλειστή αίθουσα, στο Κέντρο Ψηφιδωτών). Από την άλλη, ενώ εμφατικά επιλέγει ο Γραίκος να αναφερθεί στη σημασία του λαϊκού κόσμου και του δημοτικού τραγουδιού στο έργο του Λόρκα απουσιάζει ένα έστω λαϊκό τραγούδι που νομίζω ότι θα απογείωνε τη συμμετοχή του κοινού και θα ωφελούσε την πρόσληψη της Μπερνάρντα Άλμπα (κάτι τέτοιο έκανε ο Χάρης Αμανατίδης στην παράσταση «Κρύπτες στον παράδεισο» με πολύ μεγάλη επιτυχία).

Συμπερασματικά, πρόκειται για μια παράσταση η οποία κατάφερε να υπογραμμίσει επαρκώς τα βασικά θεματικά κέντρα του κειμένου του λυρικού ποιητή Λόρκα: καταπίεση των γυναικών, τραγική μοίρα, οι συνθήκες ζωής στην συντηρητική επαρχιακή κοινωνία, η επιμονή σε μια απαρασάλευτη πατριαρχική τάξη, η θρησκοληψία, η παρθενία, ο φθόνος, η κατάργηση του έρωτα και του πάθους, η εξουθένωση της ανθρώπινης ύπαρξης. Υπογραμμίζουμε ακόμη τη σύνδεση του έργου με άλλα κείμενα της νεοελληνικής λογοτεχνικής παράδοσης (παραθέματα, μουσικές επιλογές, εικαστικά μοτίβα).

Θερμά συγχαρητήρια, ωστόσο, πάνω απ’  όλα, στον ηθολόγο ακτιβιστή και ενσυνείδητο δάσκαλο των καλών πραγμάτων Νίκο Γραίκο για την οργάνωση και λειτουργία του βραβευμένου «Εργαστηρίου Πολυτροπικών Δραστηριοτήτων» που διευθύνει με αμείωτο μεράκι εδώ και οκτώ χρόνια και το οποίο με τους μαθητές του «λειτουργεί ως σχολή μη τυπικής εκπαίδευσης του Οργανισμού Φεστιβάλ Ολύμπου και εντάσσεται στις καλλιτεχνικές και εκπαιδευτικές του δράσεις». Γιατί αυτό που έχει εξαιρετική σημασία δεν είναι απλώς το ανέβασμα μιας παράστασης μαθητικής (κάτι που γίνεται σε πολλά σχολεία της περιοχής μας) αλλά το γεγονός πως στην αντίληψη του Γραίκου το υπό εξέταση κάθε φορά έργο συνοδεύεται με μια μεγάλη γκάμα ερευνητικών δραστηριοτήτων: από τη μελέτη του κειμένου, τις προθέσεις του έργου, τις διαλέξεις, τη γνώση της εποχής μέχρι λογοτεχνικές επεξεργασίες, μουσικές και κινησιολογικές αναζητήσεις, παρακολουθήσεις ομόλογων έργων, εικαστικές και φωτογραφικές δράσεις των ίδιων των μαθητών.

[«Το σπίτι της Μπερνάρντα Άλμπα» παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του 52ου Φεστιβάλ Ολύμπου (26/27 Αυγούστου 2023)].

Λόρκα: Γιώργος Μυτελέτσης

Μπερνάρντα Άλμπα: Πασχαλίνα Γιαννάκη

Πόνθια: Ελένη Τόκα | Διονυσία Φωτιάδου

Αδέλα: Ευαγγελία Τσιμήτρη | Νάνσυ Τζιόλη

Μαρτίριο: Χριστίνα Λιόλιου | Αναστασία Παπαναστασίου

Ανγκούστιας: Δήμητρα Γιάντσιου | Θεοδώρα Λαζάρου

Αμέλια: Σταυρίνα Βάια | Κατερίνα Παπαναστασίου

Μαγδαλένα: Κατερίνα Νταλαμπέκου | Σωτηρία Παπαζήση

Υπηρέτρια: Έλενα Κορινιώτη | Κατερίνα Νταλαμπέκου

Μαρία Χοσέφα: Πάμελα Πετάλλι

Προυντένθια: Ευαγγελία Τσιμήτρη | Νάνσυ Τζιόλη

Ζητιάνα: Θεοδώρα Λαζάρου | Σταυρίνα Βάια

Κοριτσάκι ζητιάνας: Τζωρτζίνα Τζιόλη

Γυναίκες: Κατερίνα Παπαναστασίου | Αναστασία Παπαναστασίου | Σωτηρία Παπαζήση | Χριστίνα Λιόλιου | Δήμητρα Γιάντσιου | Έλενα Κορινιώτη

Κοπέλα: Διονυσία Φωτιάδου | Ελένη Τόκα

Δραματουργική επεξεργασία-σκηνοθεσία: Νικόλαος Γραίκος

Σύνθεση ηχοτοπίου: Δημήτρης Μπάκας

Φωτογραφίες: Γιώργος Μυτελέτσης

 

* Τα κείμενα που φιλοξενούνται στη στήλη «Άρθρα - Απόψεις» του Ολύμπιου Βήματος δημοσιεύονται αυτούσια και απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του Ολύμπιου Βήματος.


Μεθοδικό-Μεταίχμιο
Αντώνης Κάλφας

Αντώνης Κάλφας

Ο Αντώνης Κάλφας γεννήθηκε το 1956 στην Κατερίνη, όπου και ζει. Σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες στην Αθήνα [1974-1979], Μεσαιωνική και Νεότερη Ελληνική Λογοτεχνία στο Πανεπιστήμιο των Ιωαννίνων [1980-1985], ενώ παρακολούθησε μαθήματα θεωρίας της λογοτεχνίας & της Επικοινωνίας στο Πανεπιστήμιο της Konstanz [1987-1989]. Από το 1990 εργάζεται ως φιλόλογος στη δημόσια Μέση Εκπαίδευση. Έχει γράψει τα ποιητικά βιβλία: «Έκταση της αισθηματικής ηλικίας» [1980], «Πρωταθλητές μικρών αποστάσεων» [1985], «Σημειώσεις για την αθωότητα» [1992], «Ωδή στην ευρύχωρη απώλεια» [1995], «Πληγώματα και φαρμακείες», «Σχόλια για την ποίηση και την ποιητική» [2002], «Χρόνια της ομίχλης» (δίγλωσση έκδοση, ελληνικά-γερμανικά) [2006], «Με τα διασωθέντα της πίστης κειμήλια», «Επτά μακεδονικές ιστορίες» [2009], «Εκ πείρας έρωτος» [2014] και τις μελέτες «Ο μαθητής ως αναγνώστης», «Η διδασκαλία των λογοτεχνικών κειμένων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση», «Ένας αναλυτικός-περιγραφικός βιβλιογραφικός οδηγός» (1993, 1998), «Η εκδοτική δραστηριότητα στην Πιερία» (1918-1999), «Συμβολή στην καταγραφή της μακεδονικής βιβλιογραφίας», «Βιβλία-Φυλλάδια» [2000], «Ο Συνοικισμός Ευαγγελικών της Κατερίνης» (1923-2000), «Τοπική ιστορία και κίνηση των θρησκευτικών ιδεών» [2001] [σε συνεργασία με τον Πάρη Παπαγεωργίου], «Λογοτεχνικές εκδόσεις, μαρτυρίες και αφηγήσεις στην Πιερία» (1918-2010) [2011]. Ποιήματά του και εργασίες έχουν δημοσιευθεί σε ανθολογίες, περιοδικά και εφημερίδες.

Ακολουθήστε το Ολύμπιο Βήμα

Μείνετε ενημερωμένοι με αξιόπιστες ειδήσεις από την Κατερίνη, την Πιερία, την Ελλάδα και τον κόσμο, καθημερινά στο olympiobima.gr.

Ολύμπιο Βήμα στο Google News Ακολουθήστε μας στο Google News
Προηγούμενο Άρθρο

Πώς θα γίνει η επιλογή διοικήσεων στο δημόσιο – Έρχονται τεστ, μπόνους και παύσεις

Επόμενο Άρθρο

Αντιδημαρχία Τουρισμού Κατερίνης – Παρουσίαση του 1ου Φεστιβάλ Ελληνοσερβικής Φιλίας

Σχετικά άρθρα

Μπλόκα Αγροτών και Κυβέρνηση: «Επικοινωνώ Άρα…Υπάρχω;»      
Άρθρα - Απόψεις

Μπλόκα Αγροτών και Κυβέρνηση: «Επικοινωνώ Άρα…Υπάρχω;»      

3 Δεκεμβρίου 2025
Προδιαβητικός 
Άρθρα - Απόψεις

Προδιαβητικός 

3 Δεκεμβρίου 2025
Η Ελληνική Γλώσσα ως συντελεστής ήπιας ισχύος και μέσο επιρροής για την ενίσχυση της γεωπολιτικής θέσης της Ελλάδας
Άρθρα - Απόψεις

Η Ελληνική Γλώσσα ως συντελεστής ήπιας ισχύος και μέσο επιρροής για την ενίσχυση της γεωπολιτικής θέσης της Ελλάδας

3 Δεκεμβρίου 2025
Μακροχρόνιος τζόγος 
Άρθρα - Απόψεις

Μακροχρόνιος τζόγος 

2 Δεκεμβρίου 2025
Ο κύκλος του πλούτου
Άρθρα - Απόψεις

Ο κύκλος του πλούτου

2 Δεκεμβρίου 2025
ΠαραμΙθάκη
Άρθρα - Απόψεις

ΠαραμΙθάκη

1 Δεκεμβρίου 2025
ADVERTISEMENT

ΙΕΛ ΛΥΔΙΑ

Μαριάννα Τριανταφύλλου


Κωνσταντινίδης Εμπόριο Σιδήρου
Επισκεφθείτε το Spiroulina Shop
Ελένη Ελευθεριάδου - Ψυχολόγος
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT

ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΒΙΤΩΡΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ


Σχάρα & Λεμόνι

Επιδοτούμενα Πρόγραμματα
Επιδοτούμενα Πρόγραμματα



Παραλία Κατερίνης - Kassapidis Exchange

Σχολή Διαιτησίας Πιερίας 2025

Αναγγελία Γάμου με ένα Κλικ
ADVERTISEMENT

Επιλογές

Ετήσιο μνημόσυνο για τον ήρωα Αναστάσιο Παπαδόπουλο στη Νεοκαισάρεια

Τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, γέφυρα εμπιστοσύνης Πολίτη & Κράτους

Βημα..τίζοντας: Ο Δήμος Κατερίνης οφείλει να απαλλάξει τα δημοτικά τέλη όλους τους πάσχοντες με αναπηρία πάνω από 80%.

Εντείνονται οι ασφαλτοστρώσεις στην Κατερίνη – Αυτοψία Ντούμου στις παρεμβάσεις αναβάθμισης

Μια θετική δράση για την υγεία στην Κατερίνη: Δωρεάν μαστογραφίες σε ορεινές κοινότητες

Μη χάσετε

Κατερίνη: Σύσκεψη Πολιτικής Προστασίας για χιονοπτώσεις και παγετό – Σχεδιασμός χειμερινής περιόδου

Σπύρος Κουλκουδίνας: Να στηρίξουμε γονείς μονογονεϊκών οικογενειών με κίνητρα και αυξημένη μοριοδότηση

10ο Τουρνουά Μπάσκετ Μέριμνας Παιδιού για Ειδικά και Γενικά Σχολεία – Στο επίκεντρο η συμπερίληψη και η ισότητα στα σχολεία

Πιερία: Αυξημένη επιχειρησιακή ετοιμότητα για την κακοκαιρία – Έκτακτη σύγκλιση Συντονιστικού – Κόκκινη προειδοποίηση ΕΜΥ

Μπλόκα Αγροτών και Κυβέρνηση: «Επικοινωνώ Άρα…Υπάρχω;»      

Αγγελίες

Η ΒΙΟΖΩΚΑΤ Α.Ε., Βιομηχανία Ζωοτροφών Κατερίνης, αναζητά Υπάλληλο Τιμολόγησης 

Η εταιρεία «ΑΛΦΑ ΓΕΥΣΗ», εργοστάσιο παραγωγής σαλατών, ζητάει βοηθό Παραγωγής

ΖΗΤΕΙΤΑΙ  άτομο που  να γνωρίζει  γραφιστική  για  σελιδοποίηση  εφημερίδων

Ενοικιάζεται, στην Κατερίνη, διαμέρισμα 64 τ.μ ισόγειο υπερυψωμένο

Από Γνωστή Εταιρεία Τροφίμων ζητείται οδηγός με εμπειρία στη διανομή και διεκπεραίωση παραγγελιών

Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα

Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Γιώργος Πιπερόπουλος
Μπλόκα Αγροτών και Κυβέρνηση: «Επικοινωνώ Άρα…Υπάρχω;»      
Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Θόδωρος Δημητριάδης
Προδιαβητικός 
Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Απόστολος Παπαδημητρίου (Μακρυγιάννης)
Σύναξη χριστιανών ηγετών στη Νίκαια
Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Αντώνης Κάλφας
Ο ιστορικός συνοικισμός των Ευαγγελικών της Κατερίνης μέσα από...

Διαβάστε ακόμη...

Επιμελητήριο Πιερίας: Ενημερωτική εκδήλωση για τον εκσυγχρονισμό της ΜΕΘ στο Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης
Υγεία

Επιμελητήριο Πιερίας: Ενημερωτική εκδήλωση για τον εκσυγχρονισμό της ΜΕΘ στο Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης

3 Δεκεμβρίου 2025
Βουλευτής Κ. Δελβερούδης: Ψηφιακή Επιτήρηση με το πρόσχημα της Οδικής Ασφάλειας
Δελτία Τύπου

Βουλευτής Κ. Δελβερούδης: Ψηφιακή Επιτήρηση με το πρόσχημα της Οδικής Ασφάλειας

3 Δεκεμβρίου 2025
Ενίσχυση Γενικού Νοσοκομείου Κατερίνης: Επιστολή Μαυρίδου για προσωπικό και εξοπλισμό
Δελτία Τύπου

Σοφία Μαυρίδου: Υψηλό το επίπεδο υπηρεσιών υγείας που προσφέρει στους πολίτες τo Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης  

3 Δεκεμβρίου 2025
«Χειμωνιάτικες Ψηφίδες Πολιτισμού» του ΟΡ.ΦΕ.Ο.
Εκδηλώσεις

«Χειμωνιάτικες Ψηφίδες Πολιτισμού» του ΟΡ.ΦΕ.Ο.

3 Δεκεμβρίου 2025
Η Ελληνική Γλώσσα ως συντελεστής ήπιας ισχύος και μέσο επιρροής για την ενίσχυση της γεωπολιτικής θέσης της Ελλάδας
Άρθρα - Απόψεις

Η Ελληνική Γλώσσα ως συντελεστής ήπιας ισχύος και μέσο επιρροής για την ενίσχυση της γεωπολιτικής θέσης της Ελλάδας

3 Δεκεμβρίου 2025
Αυτόματο προσχέδιο
Κατερίνη

Κατερίνη: Σε πραγματικό χρόνο οι θέσεις στάθμευσης μέσω της εφαρμογής Novoville

3 Δεκεμβρίου 2025

Η Κατερίνη και η Πιερία σήμερα: Καθημερινή Ενημέρωση


© 2025 Ολύμπιο Βήμα
Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε.
Βότση 18, 601 00, Κατερίνη
Τηλ. 23510 33633
Α.Φ.Μ.: 094329106
Δ.Ο.Υ. Κατερίνης
E-mail: info@olympiobima.gr
Ιδιοκτήτης: Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Σύνταξης: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Διαχειριστής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Δικαιούχος του Ονόματος Τομέα - Domain Name:
Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.

Καθημερινή ενημέρωση με τοπικές ειδήσεις, νέα και άρθρα.

  • Το Ολύμπιο Βήμα
  • Επικοινωνία
  • Πρωτοσέλιδα της Εφημερίδας
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική κατά της Διαφθοράς
  • Δήλωση Εχεμύθειας
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης
  • SiteMap

Το Ολύμπιο Βήμα στα Social Media


  • Κατερίνη
  • Δίον – Όλυμπος
  • Όλυμπος
  • Πύδνα – Κολινδρός
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • Πιερία
  • Εκδηλώσεις
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
No Result
View All Result
ΒΗΜΑ...τίζοντας
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • Καιρός Live
  • Κλιματική Αλλαγή
  • Επικοινωνία
  • Αναγγελία γάμου με ένα κλικ
  • Live οι τιμές καυσίμων
  • Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κατερίνης
  • Χρήσιμα Τηλέφωνα – Πρώτες βοήθειες

© 2024 Ολύμπιο Βήμα Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε. Βότση 18, 601 00, Κατερίνη Τηλ. 23510 33633 Α.Φ.Μ.: 094329106 Δ.Ο.Υ. Κατερίνης E-mail: info@olympiobima.gr
No Result
View All Result
ΒΗΜΑ...τίζοντας
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • Καιρός Live
  • Κλιματική Αλλαγή
  • Επικοινωνία
  • Αναγγελία γάμου με ένα κλικ
  • Live οι τιμές καυσίμων
  • Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κατερίνης
  • Χρήσιμα Τηλέφωνα – Πρώτες βοήθειες

© 2024 Ολύμπιο Βήμα Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε. Βότση 18, 601 00, Κατερίνη Τηλ. 23510 33633 Α.Φ.Μ.: 094329106 Δ.Ο.Υ. Κατερίνης E-mail: info@olympiobima.gr