Ακόμη και οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ μπήκαν εφέτος στον χορό της Black Friday, αξιοποιώντας κυρίως το γεγονός ότι τα ηλεκτρονικά τους καταστήματα, μέσω των οποίων επικοινωνούν τις μεγάλες προσφορές είναι πλέον πολύ πιο δημοφιλή και γνωστά σε μεγάλο μέρος των καταναλωτών.
Αλυσίδες όπως οι ΑΒ Βασιλόπουλος, η Lidl, η MyMarket, η Μασούτης, αλλά και το ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ e-fresh.gr μπήκαν στον ρυθμό του μεγάλου εκπτωτικού γεγονότος.
Μεγάλη βεβαίως είναι η συμμετοχή από πιο παραδοσιακούς κλάδους του λιανεμπορίου, όπως οι επιχειρήσεις ένδυσης και υπόδησης, αθλητικών ειδών, οικιακού εξοπλισμού, ενώ στον ρυθμό της Black Friday έχουν μπει ακόμη και φαρμακεία, πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας, αλλά και κάποιες από τις μεγάλες πλατφόρμες delivery.
Στην Κατερίνη υπήρξε αυξημένη κίνηση παρά το βροχερό καιρό.
Η μεγάλη ουρά ήταν μπροστά από το κατάστημα Γερμανός. Τα καταστήματα είχαν ελεγχόμενη πελατεία και το HONDOS CENTER τη μεγαλύτερη.