Τετάρτη, 3 Δεκεμβρίου, 2025
Ολύμπιο Βήμα - Τα Νέα της Κατερίνης και της Πιερίας - Καθημερινή Ενημέρωση
ΒΗΜΑ...τίζοντας
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
Ολύμπιο Βήμα - Τα Νέα της Κατερίνης και της Πιερίας - Καθημερινή Ενημέρωση
No Result
View All Result
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • Καιρός Live
  • Κλιματική Αλλαγή
  • Επικοινωνία
  • Αναγγελία γάμου με ένα κλικ
  • Live οι τιμές καυσίμων
  • Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κατερίνης
  • Χρήσιμα Τηλέφωνα – Πρώτες βοήθειες
Θετικό Φροντιστήριο
Hondos Center
  Συμβαίνει Τώρα
Δημήτριος Τσαλικάκης – Διοικητής 3ης ΥΠΕ: Δεν υπάρχουν ελλείψεις και δυσλειτουργίες στο Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης 3 Δεκεμβρίου 2025
Κατερίνη: Σύσκεψη Πολιτικής Προστασίας για χιονοπτώσεις και παγετό – Σχεδιασμός χειμερινής περιόδου 3 Δεκεμβρίου 2025
Σπύρος Κουλκουδίνας: Να στηρίξουμε γονείς μονογονεϊκών οικογενειών με κίνητρα και αυξημένη μοριοδότηση 3 Δεκεμβρίου 2025
10ο Τουρνουά Μπάσκετ Μέριμνας Παιδιού για Ειδικά και Γενικά Σχολεία – Στο επίκεντρο η συμπερίληψη και η ισότητα στα σχολεία 3 Δεκεμβρίου 2025
Πιερία: Αυξημένη επιχειρησιακή ετοιμότητα για την κακοκαιρία – Έκτακτη σύγκλιση Συντονιστικού – Κόκκινη προειδοποίηση ΕΜΥ 3 Δεκεμβρίου 2025
Next
Prev

Ολύμπιο Βήμα » Αθλητικά » Formula 1: Πώς άλλαξε εν μία νυκτί η ισορροπία Ferrari – RBR στην Αυστρία

Formula 1: Πώς άλλαξε εν μία νυκτί η ισορροπία Ferrari – RBR στην Αυστρία

Ολύμπιο ΒήμαΑπόΟλύμπιο Βήμα
12 Ιουλίου, 2022
Formula 1: Πώς άλλαξε εν μία νυκτί η ισορροπία Ferrari – Rbr στην Αυστρία

Όλοι περίμεναν έναν εύκολο περίπατο του Μαξ Φερστάπεν στο GP Αυστρίας, ακριβώς στο μέσον του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1, αλλά όταν ο Σαρλ Λεκλέρ έλεγε μετά τον αγώνα Sprint του Σαββάτου ότι "μπορούμε να τους πιάσουμε αύριο" είχε κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό του.

ADVERTISEMENT

ΙΕΛ ΛΥΔΙΑ

Μαριάννα Τριανταφύλλου


Ελένη Ελευθεριάδου - Ψυχολόγος
Επισκεφθείτε το Spiroulina Shop
Κωνσταντινίδης Εμπόριο Σιδήρου
ADVERTISEMENT

Η Red Bull RB18 και η Ferrari F1-75 δεν είχαν πρακτικά καμία σχεδιαστική διαφορά όταν έφτασαν, μέσα στην προηγούμενη εβδομάδα, από το Σίλβερστοουν στο Σπίλμπεργκ.

Κι όλα τα δεδομένα μέχρι το βράδυ του Σαββάτου στην Αυστρία έδειχναν ότι βρισκόμασταν, πιθανότατα, μπροστά σε έναν εύκολο περίπατο του Μαξ Φερστάπεν -με ένα pit-stop ενδιάμεσα- προς τη νίκη.

Ο Ολλανδός θα είχε κυριαρχήσει στο Σίλβερστοουν αν το θραύσμα μιας Alpha Tauri δεν είχε ξηλώσει όλο το δάπεδο της Red Bull RB18. Μετά το ταξίδι στην Αυστρία, κέρδισε την Παρασκευή την πρώτη του φετινή πολ ποζίσιον σε στεγνό οδόστρωμα, και είχε κάνει ακριβώς αυτόν τον περίπατο στον αγώνα Sprint του Σαββάτου.

Αν έπρεπε να στοιχιματίσει κάποιος, μάλλον θα στοιχιμάτιζε στον Φερστάπεν.

Τι μπορούσε να τον σταματήσει την Κυριακή;

Η Ferrari και ο Σαρλ Λεκλέρ γνώριζαν, και ο Μονεγάσκος το άφησε να εννοηθεί λέγοντας στη ραδιοεπικοινωνία ότι “μπορούμε να τους πιάσουμε αύριο” καθώς επέστρεφε στα πιτς μετά την καρό σημαία του αγώνα Sprint.

Hondos-InPost

Και, όπως αποδείχθηκε, δεν ήταν μια ανούσια παρηγοριά για την κυρίαρχη νίκη του Μαξ στον μικρό αγώνα των 24 γύρων που είχε μόλις τελειώσει.

Formula 1: Πώς άλλαξε εν μία νυκτί η ισορροπία Ferrari – Rbr στην Αυστρία

Η Ferrari F1-75 έχει την τάση να φθείρει περισσότερο από τη RB18 τα εμπρός ελαστικά της.

Συνεπώς, έχει πρόβλημα σε πίστες των οποίων η σχεδίαση καταπονεί περισσότερο τα εμπρός από τα πίσω.

Η πίστα του Σπίλμπεργκ κάνει το αντίθετο: καταπονεί πιο πολύ τα πίσω, όπως συμβαίνει και στο Μπαχρέιν και στο Μονακό – όπου η Ferrari F1-75 ήταν ταχύτερη στους αντίστοιχους φετινούς αγώνες από τη RB18.

Επιπλέον του στοιχείου αυτού, η Ferrari προσπάθησε να διευρύνει ακόμη περισσότερο αυτό της το πλεονέκτημα με τις αποφάσεις που πήρε για τη ρύθμιση της F1-75 την Παρασκευή: θυσίασε λίγη από την απόλυτη ταχύτητά της, ώστε να αξιοποιήσει τη θυσία αυτή για να έχει ακόμα καλύτερη διαχείριση των ελαστικών της στις συστοιχίες γύρων του αγώνα.

Εξ ου και η πρώτη πολ ποζίσιον φέτος σε στεγνή άσφαλτο για τον Μαξ Φερστάπεν, την Παρασκευή.

Τότε, γιατί η Ferrari έχασε τον αγώνα Sprint τόσο εύκολα, χωρίς να προβάλλει ιδιαίτερη αντίσταση στον Ολλανδό;

Μάλλον αυτό οφείλεται στην απόφαση που έλαβε ο Λεκλέρ στους πρώτους γύρους του Sprint: αποφάσισε να περισώσει αρχικά λίγο τη μαλακή του γόμα, με τη λογική να έχει καλύτερης κατάστασης ελαστικά για να επιτεθεί στον Μαξ στο τέλος.

Ο Σάινθ απόρησε, και γι’ αυτό επιχείρησε να τον περάσει στον μικρό αγώνα του Σαββάτου.

Ο Λεκλέρ παραδέχθηκε ότι το αποτέλεσμα του Sprint ίσως να ήταν διαφορετικό αν είχε πιέσει εξ αρχής, αλλά το σημαντικότερο συμπέρασμα για τη Ferrari -ενόψει του κυρίως αγώνα της Κυριακής- είχε βγει:

ο Φερστάπεν πάσχιζε στο τέλος του Sprint με την κατάσταση της φθαρμένης του μέσης γόμας. Όχι πολύ, αλλά πάσχιζε.

“Μπορούσαμε να διαπιστώσουμε στους τελευταίους γύρους του Sprint ότι η φθορά των δικών μας ελαστικών ήταν μικρότερη”, είπε το απόγευμα του Σαββάτου ο διευθυντής της Scuderia, Ματία Μπινότο. Εξ ου και η αισιοδοξία του Λεκλέρ στον γύρο επιστροφής στα πιτς.

Formula 1: Πώς άλλαξε εν μία νυκτί η ισορροπία Ferrari – Rbr στην Αυστρία

Η επιδείνωση των ελαστικών της RBR

Τα πράγματα στον αγώνα, ωστόσο, εξελίχθηκαν για τη Ferrari πολύ καλύτερα από όσο και η ίδια ήλπιζε: το πρόβλημα φθοράς των ελαστικών του Φερστάπεν στις τέσσερις γωνίες της RB18 ήταν πολύ εντονότερο από όσο είχε φανεί στο Sprint του Σαββάτου.

Τόσο έντονο που ο Λεκλέρ έμεινε κοντά στον Φερστάπεν στους πρώτους 8 γύρους, καθώς ο Ολλανδός φώναζε στη ραδιοεπικοινωνία ότι “δεν μπορώ να συνεχίσω έτσι για πολύ, η πρόσφυση μπροστά έρχεται στον έναν γύρο και φεύγει στον επόμενο”. πέρασε τον Ολλανδό στον 9ο και έπειτα έμεινε στην πίστα με τη μέση γόμα 15 παραπάνω γύρους.

Εκείνη τη στιγμή, όταν στον 10ο γύρο κάλεσε απρόσμενα νωρίς τον Φερστάπεν για το πρώτο του πιτ-στοπ, έγινε ξεκάθαρο στη Red Bull ότι η φθορά των ελαστικών την Κυριακή σε καμία περίπτωση δεν θα της επέτρεπε να μείνει πιστή στο αρχικό της πλάνο για ένα, μόνο, πιτ-στοπ. Αντίθετα, η Scuderia είχε όλη την πολυτέλεια να πιστεύει κάτι τέτοιο για τον εαυτό της, εκείνη τη στιγμή.

“Η ταχύτητα τους αυτοκινήτου της έδωσε στη Ferrari πολύ περισσότερες στρατηγικές επιλογές, είναι δύσκολο να αντιμετωπίσεις έναν τέτοιον αντίπαλο” σχολίασε, στο τέλος, ο διευθυντής της RBR, Κρίστιαν Χόρνερ. Τις ίδιες εκείνες στιγμές μετά τον αγώνα, σε κάποια τηλεοπτική συνέντευξη, ο Φερστάπεν παραπονιόταν πως “κανένας τύπος γόμας δεν δούλευε για εμάς σήμερα”.

Προσπαθώντας να βρει κανείς εξηγήσεις για αυτή την ραγδαία επιδείνωση της διαχείρισης των ελαστικών της RB18, θα πρέπει να σκεφτεί ότι οφείλεται είτε στη νυχτερινή βροχή που ξέπλυνε την ασφαλτο, είτε στη -μικρή- πτώση της θερμοκρασίας την Κυριακή στους 20ο Κελσίου που μείωσε κατά 10 βαθμούς Κελσίου τη θερμοκρασία της ασφάλτου.

Σίγουρα, επίσης, έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο ότι στην εκκίνηση της Κυριακής τα μονοθέσια είχαν τριπλάσιο βάρος καυσίμων σε σχέση με τον αγώνα Sprint, με όλες τις επιβαρύνσεις που έχει αυτό το επιπλέον βάρους στην καταπόνηση των ελαστικών. Από την άλλη, όμως, δεν δούλεψε ούτε το σκληρό φρέσκο σετ γόμας της RB18 όταν το φορτίο καυσίμων έπεφτε.

Ίσως, τέλος, σε αντίθεση με τη Ferrari, οι μηχανικοί του Μίλτον Κινς να επέλεξαν την Παρασκευή ρυθμίσεις περισσότερο επικεντρωμένες στην ταχύτητα σε έναν γύρο, για να κερδίσουν την πολ ποζίσιον, παρά στη διαχείριση των ελαστικών την Κυριακή. Αλλά κι αυτό μοιάζει κάπως αμφίβολο, δεδομένου ότι το Σπίλμπεργκ δεν είναι πίστα απαγορευτική στις προσπεράσεις.

Κατά συνέπεια, στην Αυστρία αυτό το τριήμερο η μάχη μεταξύ των δύο ομάδων που διεκδικούν τους φετινούς τίτλους της F1 κρίθηκε από τα ελαστικά – αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι ενδείξεις που άφησε η Ferrari δεν ήταν καλές.

Πρώτον, μάλλον δεν μπορούμε να πούμε πλέον ότι υπάρχει ένα μονοθέσιο -η RB18- που εν γένει πετυχαίνει καλύτερη διαχείριση των ελαστικών, όπως φαινόταν πριν λίγους αγώνες. Αυτό είναι κάτι που, με σιγουριά πια, θα εξαρτάται όλη τη χρονιά από τις καιρικές συνθήκες και το σχέδιο της πίστας. Η Ferrari είχε μείνει αισιόδοξη για αυτό στη Βαρκελώνη, αλλά στην Αυστρία το επιβεβαίωσε.

Η Scuderia το κέρδισε αυτό – με τη νέα, χαμηλότερης άντωσης πίσω πτέρυγα που εισήγαγε στο GP Καναδά και χρησιμοποιεί έκτοτε. Η μειωμένη αντίσταση της ανασχεδιασμένης πίσω πτέρυγας επιτρέπει στους μηχανικούς τις περισσότερες ελευθερίες στις ρυθμίσεις της F1-75, ώστε το cavallino να μην υστερεί σε τελική ταχύτητα από την RB18. Και πράγματι, η τελική ταχύτητα της Ferrari δεν υστερούσε καθόλου από της Red Bull ούτε καν στην κεντρική ευθεία του Σπίλμπεργκ.

Στρατηγικές απαντήσεις

Formula 1: Πώς άλλαξε εν μία νυκτί η ισορροπία Ferrari – Rbr στην ΑυστρίαΑν και το έργο των υπεύθυνων στρατηγικής της Scuderia έγινε εύκολο από την ταχύτητα της F1-75 στην Αυστρία, η Ferrari έδωσε -με την άψογη εκτέλεση και τις στρατηγικές της επιλογές- απαντήσεις μετά την κριτική που της ασκήθηκε για τις επιλογές της στο Σίλβερστοουν. Για τις οποίες, παρεμπιπτόντως, η ιταλική ομάδα επιμένει ότι είχαν σωστή λογική.

Η Scuderia αρχικά επέμενε στην απόφασή της να μην ακολουθήσει τον Φερστάπεν (που έκανε το πρώτο του πιτ-στοπ στον 10ο γύρο, και ουσιαστικά φάνηκε ότι άλλαξε η στρατηγική της RBR σε δύο πιτ-στοπς) και να μείνει πιστή στην αρχική της επιλογή ενός πιτ-στοπ. Γνώριζε ότι η ταχύτητά της και η -πολύ- καλύτερη διαχείριση ελαστικών της ήταν εχέγγυα για αυτό.

Το πλεονέκτημα ταχύτητας που είχε μετά το 10ο γύρο ο Φερστάπεν με τη φρέσκια μαλακή γομα άρχισε να εξανεμίζεται νωρίτερα του αναμενόμενου, και η Ferrari το διαπίστωσε. Έτσι, είχε όλη την άνεση να καλέσει τον Λεκλέρ και τον Σάινθ για το πρώτο τους πιτ-στοπ 15 και 16 γύρους, αντίστοιχα, πιο μετά.

Η Scuderia γνώριζε ότι ο Φερστάπεν θα έπρεπε να κάνει και δεύτερο πιτ-στοπ, κι έτσι δεν ανησυχούσε. Παρόλα αυτά, διαπιστώνοντας ότι η φθορά των ελαστικών ήταν απρόσμενα υψηλή, κι όλο και περισσότεροι οδηγοί επέλεγαν στρατηγική δύο στάσεων, τότε πήρε την απόφασή της να κάνουν και οι Λεκλέρ, Σάινθ και δεύτερο πιτ-στοπ. Υπό το φόβο μήπως και στο τέλος η πιο φρέσκια σκληρή γόμα του Φερστάπεν απειλήσει την αρκετά φθαρμένη των δύο οδηγών της. Ή μήπως υπάρξει κάποιο όχημα ασφαλείας ή κάποιο άλλο απρόοπτο.

Χωρίς καμία αμφιβολία ότι ο Λεκλέρ θα περνούσε τον Φερστάπεν και για 3η φορά μέσα σε έναν αγώνα, η Scuderia πήρε την απόφαση του δεύτερου πιτ-στοπ του Λεκλέρ 12 γύρους μετά τον Ολλανδό. Και δικαιώθηκε, με την άνεση που πέρασε ο Μονεγάσκος ξανά στην πρωτοπορία. Κι όταν ήρθε το Εικονικό Όχημα Ασφαλείας, στον 58ο γύρο για την εγκατάλειψη του Σάινθ, δεν έκανε το λάθος του Σίλβερστοουν – κάλεσε αμέσως τον Μονεγάσκο.

Είτε ο Φερστάπεν έμπαινε είτε όχι, η Scuderia ήταν καλυμμένη. Στη δεύτερη περίπτωση, με φρέσκια μέση γόμα του Λεκλέρ και παλιά φθαρμένη του πρωταθλητή, ο Μονεγάσκος -χωρίς υστέρηση λόγω του “δωρέαν” πιτ-στοπ- θα τον περνούσε και για 4η φορά, πολύ πιο άνετα ακόμα και από τις τρεις προηγούμενες.

Αλλά η Ferrari ήξερε ότι ο Μαξ θα έμπαινε και για τρίτο πιτ-στοπ, υπό το Εικονικό Όχημα Ασφαλείας. “Το σετ ελαστικών που είχε ήταν πολύ παλιό, πλέον. Γι’ αυτό οι αποφάσεις μας δεν συγκρίνονται με του Σίλβερστοουν, όπου κρατήσαμε τον Σαρλ στην πίστα πίσω από το όχημα ασφαλείας”, εξήγησε ο Μπινότο.

Ο Μαξ όμως μπήκε μαζί με τον Λεκλέρ, και παρότι αρχικά ήταν λίγο ταχύτερος της Ferrari, όταν ούτε η μέση γόμα δούλεψε για την RBR ο 24χρονος της Ferrari ανέβηκε σε ταχύτερο ρυθμό, για μια νίκη που -όσο αγχωτική κι αν ήταν, με το πρόβλημα στο γκάζι στο τέλος- ο Λεκλέρ την είχε απόλυτη ανάγκη μετά από πέντε εντελώς αποκαρδιωτικούς αγώνες.



Μεθοδικό-Μεταίχμιο
Θέματα: FerrariFormula 1Red BullΜαξ ΦερστάπενΣαρλ Λεκλέρ
Ολύμπιο Βήμα

Ολύμπιο Βήμα

Δημιουργός περιεχομένου στο olympiobima.gr.
Καθημερινή Ενημέρωση για τοπικές ειδήσεις, με άρθρα - απόψεις, για την πολιτική, την οικονομία, τα αθλητικά, τον πολιτισμό, τον καιρό.
Η καθημερινή εφημερίδα για την Κατερίνη και την Πιερία, από το 1974, στην ηλεκτρονική της έκδοση.

Πληροφορίες για το Ολύμπιο Βήμα
Επικοινωνία

Ακολουθήστε το Ολύμπιο Βήμα

Μείνετε ενημερωμένοι με αξιόπιστες ειδήσεις από την Κατερίνη, την Πιερία, την Ελλάδα και τον κόσμο, καθημερινά στο olympiobima.gr.

Ολύμπιο Βήμα στο Google News Ακολουθήστε μας στο Google News
Προηγούμενο Άρθρο

Η Μαρία Σάκκαρη κέρδισε δύο θέσεις κι ανέβηκε στο Νο3 της παγκόσμιας κατάταξης της WTA. Στο Νο4 ο Στέφανος Τσιτσιπάς.

Επόμενο Άρθρο

Διαγωνισμός: Κερδίστε προσκλήσεις για την συναυλία της Άννας Βίσση και της πιο ανατρεπτικής μπάντας της χώρας!

Σχετικά άρθρα

Πάνθηρες Κατερίνης: Κατάθεση ψυχής, ήττα στο φινάλε απέναντι στο φαβορί!
Αθλητικά

Πάνθηρες Κατερίνης: Κατάθεση ψυχής, ήττα στο φινάλε απέναντι στο φαβορί!

3 Δεκεμβρίου 2025
Κωνσταντίνος Καρέτσας: Είκοσι τρεις ομάδες έστειλαν σκάουτ για τον 18χρονο μεσοεπιθετικό
Αθλητικά

Κωνσταντίνος Καρέτσας: Είκοσι τρεις ομάδες έστειλαν σκάουτ για τον 18χρονο μεσοεπιθετικό

3 Δεκεμβρίου 2025
Κύκλωπες Αλεξανδρούπολης – Αρχέλαος Savvidis Team Handball 27 20: Τον “πρόδωσαν” οι ελλείψεις
Αθλητικά

Κύκλωπες Αλεξανδρούπολης – Αρχέλαος Savvidis Team Handball 27-20: Τον “πρόδωσαν” οι ελλείψεις

3 Δεκεμβρίου 2025
Σ.Φ.Ι.Π.: Ο Πιερικός σαν χθες 2 Δεκεμβρίου…
Αθλητικά

Σ.Φ.Ι.Π.: Ο Πιερικός σαν χθες 2 Δεκεμβρίου…

3 Δεκεμβρίου 2025
Τι αθλητικές μεταδόσεις έχει η τηλεόραση, σήμερα Τετάρτη, 03 Δεκεμβρίου 2025
Αθλητικά

Τι αθλητικές μεταδόσεις έχει η τηλεόραση, σήμερα Τετάρτη, 03 Δεκεμβρίου 2025

3 Δεκεμβρίου 2025
O Πελέ της Ελλάδος – Πολυχρόνης – Πόλης Φουλίδης – Πρόταση Ονοματοδοσίας
Αθλητικά

O Πελέ της Ελλάδος – Πολυχρόνης – Πόλης Φουλίδης – Πρόταση Ονοματοδοσίας

2 Δεκεμβρίου 2025
ADVERTISEMENT

ΙΕΛ ΛΥΔΙΑ

Μαριάννα Τριανταφύλλου


Κωνσταντινίδης Εμπόριο Σιδήρου
Ελένη Ελευθεριάδου - Ψυχολόγος
Επισκεφθείτε το Spiroulina Shop
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT

ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΒΙΤΩΡΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ


Σχάρα & Λεμόνι

Επιδοτούμενα Πρόγραμματα
Επιδοτούμενα Πρόγραμματα



Παραλία Κατερίνης - Kassapidis Exchange

Σχολή Διαιτησίας Πιερίας 2025

Αναγγελία Γάμου με ένα Κλικ
ADVERTISEMENT

Επιλογές

Σύναξη χριστιανών ηγετών στη Νίκαια

Εκδρομή στην Πορταριά Πηλίου & τον Βόλο με τις Κόρες Πιερίων

Πώς θα είναι ο καιρός σε Κατερίνη και Πιερία σήμερα Τετάρτη, 03 Δεκεμβρίου 2025: Νεφώσεις με τοπικές βροχές

Όμορφη βάπτιση της Ιωάννας στον Λουτρό Αλεξάνδρειας – Ευχές στους γονείς

Θεατρικό Παιχνίδι για νέους στο Μουσείο Logic Κατερίνης – «Στη Μουσειοβαλίτσα του Μάρκο Πόλο βάζουμε … Ήχο, Εικόνα, Γραφή»

Μη χάσετε

Δημήτριος Τσαλικάκης – Διοικητής 3ης ΥΠΕ: Δεν υπάρχουν ελλείψεις και δυσλειτουργίες στο Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης

Κατερίνη: Σύσκεψη Πολιτικής Προστασίας για χιονοπτώσεις και παγετό – Σχεδιασμός χειμερινής περιόδου

Σπύρος Κουλκουδίνας: Να στηρίξουμε γονείς μονογονεϊκών οικογενειών με κίνητρα και αυξημένη μοριοδότηση

10ο Τουρνουά Μπάσκετ Μέριμνας Παιδιού για Ειδικά και Γενικά Σχολεία – Στο επίκεντρο η συμπερίληψη και η ισότητα στα σχολεία

Πιερία: Αυξημένη επιχειρησιακή ετοιμότητα για την κακοκαιρία – Έκτακτη σύγκλιση Συντονιστικού – Κόκκινη προειδοποίηση ΕΜΥ

Αγγελίες

Η ΒΙΟΖΩΚΑΤ Α.Ε., Βιομηχανία Ζωοτροφών Κατερίνης, αναζητά Υπάλληλο Τιμολόγησης 

Η εταιρεία «ΑΛΦΑ ΓΕΥΣΗ», εργοστάσιο παραγωγής σαλατών, ζητάει βοηθό Παραγωγής

ΖΗΤΕΙΤΑΙ  άτομο που  να γνωρίζει  γραφιστική  για  σελιδοποίηση  εφημερίδων

Ενοικιάζεται, στην Κατερίνη, διαμέρισμα 64 τ.μ ισόγειο υπερυψωμένο

Από Γνωστή Εταιρεία Τροφίμων ζητείται οδηγός με εμπειρία στη διανομή και διεκπεραίωση παραγγελιών

Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα

Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Γιώργος Πιπερόπουλος
Μπλόκα Αγροτών και Κυβέρνηση: «Επικοινωνώ Άρα…Υπάρχω;»      
Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Θόδωρος Δημητριάδης
Προδιαβητικός 
Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Απόστολος Παπαδημητρίου (Μακρυγιάννης)
Σύναξη χριστιανών ηγετών στη Νίκαια
Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Αντώνης Κάλφας
Ο ιστορικός συνοικισμός των Ευαγγελικών της Κατερίνης μέσα από...

Διαβάστε ακόμη...

Προδιαβητικός 
Άρθρα - Απόψεις

Προδιαβητικός 

3 Δεκεμβρίου 2025
Επιμελητήριο Πιερίας: Ενημερωτική εκδήλωση για τον εκσυγχρονισμό της ΜΕΘ στο Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης
Υγεία

Επιμελητήριο Πιερίας: Ενημερωτική εκδήλωση για τον εκσυγχρονισμό της ΜΕΘ στο Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης

3 Δεκεμβρίου 2025
Βουλευτής Κ. Δελβερούδης: Ψηφιακή Επιτήρηση με το πρόσχημα της Οδικής Ασφάλειας
Δελτία Τύπου

Βουλευτής Κ. Δελβερούδης: Ψηφιακή Επιτήρηση με το πρόσχημα της Οδικής Ασφάλειας

3 Δεκεμβρίου 2025
Ενίσχυση Γενικού Νοσοκομείου Κατερίνης: Επιστολή Μαυρίδου για προσωπικό και εξοπλισμό
Δελτία Τύπου

Σοφία Μαυρίδου: Υψηλό το επίπεδο υπηρεσιών υγείας που προσφέρει στους πολίτες τo Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης  

3 Δεκεμβρίου 2025
«Χειμωνιάτικες Ψηφίδες Πολιτισμού» του ΟΡ.ΦΕ.Ο.
Εκδηλώσεις

«Χειμωνιάτικες Ψηφίδες Πολιτισμού» του ΟΡ.ΦΕ.Ο.

3 Δεκεμβρίου 2025
Η Ελληνική Γλώσσα ως συντελεστής ήπιας ισχύος και μέσο επιρροής για την ενίσχυση της γεωπολιτικής θέσης της Ελλάδας
Άρθρα - Απόψεις

Η Ελληνική Γλώσσα ως συντελεστής ήπιας ισχύος και μέσο επιρροής για την ενίσχυση της γεωπολιτικής θέσης της Ελλάδας

3 Δεκεμβρίου 2025

Η Κατερίνη και η Πιερία σήμερα: Καθημερινή Ενημέρωση


© 2025 Ολύμπιο Βήμα
Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε.
Βότση 18, 601 00, Κατερίνη
Τηλ. 23510 33633
Α.Φ.Μ.: 094329106
Δ.Ο.Υ. Κατερίνης
E-mail: info@olympiobima.gr
Ιδιοκτήτης: Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Σύνταξης: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Διαχειριστής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Δικαιούχος του Ονόματος Τομέα - Domain Name:
Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.

Καθημερινή ενημέρωση με τοπικές ειδήσεις, νέα και άρθρα.

  • Το Ολύμπιο Βήμα
  • Επικοινωνία
  • Πρωτοσέλιδα της Εφημερίδας
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική κατά της Διαφθοράς
  • Δήλωση Εχεμύθειας
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης
  • SiteMap

Το Ολύμπιο Βήμα στα Social Media


  • Κατερίνη
  • Δίον – Όλυμπος
  • Όλυμπος
  • Πύδνα – Κολινδρός
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • Πιερία
  • Εκδηλώσεις
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
No Result
View All Result
ΒΗΜΑ...τίζοντας
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • Καιρός Live
  • Κλιματική Αλλαγή
  • Επικοινωνία
  • Αναγγελία γάμου με ένα κλικ
  • Live οι τιμές καυσίμων
  • Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κατερίνης
  • Χρήσιμα Τηλέφωνα – Πρώτες βοήθειες

© 2024 Ολύμπιο Βήμα Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε. Βότση 18, 601 00, Κατερίνη Τηλ. 23510 33633 Α.Φ.Μ.: 094329106 Δ.Ο.Υ. Κατερίνης E-mail: info@olympiobima.gr
No Result
View All Result
ΒΗΜΑ...τίζοντας
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • Καιρός Live
  • Κλιματική Αλλαγή
  • Επικοινωνία
  • Αναγγελία γάμου με ένα κλικ
  • Live οι τιμές καυσίμων
  • Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κατερίνης
  • Χρήσιμα Τηλέφωνα – Πρώτες βοήθειες

© 2024 Ολύμπιο Βήμα Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε. Βότση 18, 601 00, Κατερίνη Τηλ. 23510 33633 Α.Φ.Μ.: 094329106 Δ.Ο.Υ. Κατερίνης E-mail: info@olympiobima.gr