Πέμπτη, 4 Δεκεμβρίου, 2025
Ολύμπιο Βήμα - Τα Νέα της Κατερίνης και της Πιερίας - Καθημερινή Ενημέρωση
ΒΗΜΑ...τίζοντας
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
Ολύμπιο Βήμα - Τα Νέα της Κατερίνης και της Πιερίας - Καθημερινή Ενημέρωση
No Result
View All Result
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • Καιρός Live
  • Κλιματική Αλλαγή
  • Επικοινωνία
  • Αναγγελία γάμου με ένα κλικ
  • Live οι τιμές καυσίμων
  • Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κατερίνης
  • Χρήσιμα Τηλέφωνα – Πρώτες βοήθειες
Θετικό Φροντιστήριο
Hondos Center
  Συμβαίνει Τώρα
ΕΛΜΕ Πιερίας: Ενημερωτική εκδήλωση για το συνταξιοδοτικό στην «Εκάβη» 4 Δεκεμβρίου 2025
Φυσιολατρικός Σύλλογος Λιτοχώρου «Όλυμπος» – Πρόγραμμα Δραστηριοτήτων Δεκεμβρίου 2025 4 Δεκεμβρίου 2025
Ο Ιστορικός Ποντιακός Σύλλογος Κοτζά Αναστάς στο νέο Ποντιακό Ραδιόφωνο Νέας Τραπεζούντας 4 Δεκεμβρίου 2025
Γ’ Εθνική & αγροτικές κινητοποιήσεις: Πιθανή αναβολή της αγωνιστικής δράσης 4 Δεκεμβρίου 2025
Γ’ Εθνική: Ο πρώτος γύρος και οι κορυφαίοι σκόρερ 4 Δεκεμβρίου 2025
Next
Prev

Ολύμπιο Βήμα » Επικαιρότητα » Συμβαίνει » Δημοσκόπηση Κάπα Recearch-ΑΠΘ μετά τα Τέμπη: Πιο αξιόπιστα τα ειδησεογραφικά sites από τα παραδοσιακά MME

Δημοσκόπηση Κάπα Recearch-ΑΠΘ μετά τα Τέμπη: Πιο αξιόπιστα τα ειδησεογραφικά sites από τα παραδοσιακά MME

Ολύμπιο ΒήμαΑπόΟλύμπιο Βήμα
7 Απριλίου, 2023
Δημοσκόπηση Κάπα Recearch ΑΠΘ μετά τα Τέμπη: Πιο αξιόπιστα τα ειδησεογραφικά Sites από τα παραδοσιακά Mme

Ιδιαιτέρως ενδιαφέροντα είναι τα ευρήματα δημοσκόπησης του ΑΠΘ σε συνεργασία με την Κάπα Recearch σχετικά με τα μέσα ενημέρωσης μετά την τραγωδία στα Τέμπη.

ADVERTISEMENT

ΙΕΛ ΛΥΔΙΑ

Μαριάννα Τριανταφύλλου


Ελένη Ελευθεριάδου - Ψυχολόγος
Επισκεφθείτε το Spiroulina Shop
Κωνσταντινίδης Εμπόριο Σιδήρου
ADVERTISEMENT

Το σιδηροδρομικό δυστύχημα προκάλεσε εύλογα το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης, που αποζητούσε άμεση και έγκυρη ενημέρωση. Παρότι οι πολίτες στράφηκαν κατά μείζονα λόγο στην τηλεόραση, δεν αναίρεσαν τα πολύ χαμηλά ποσοστά εμπιστοσύνης τους για το συγκεκριμένο μέσο.

Τουναντίον, τα ενημερωτικά portals δείχνουν να ξεπερνούν τα άλλα παραδοσιακά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι ενημερωτικές ιστοσελίδες κυριαρχούν και στην καθημερινή ενημέρωση, καθώς το 61% επιλέγει αυτές, έναντι του 58% που επιλέγει την τηλεόραση, 33% το ραδιόφωνο και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, ενώ 17% τον έντυπο Τύπο.

Εν κατακλείδι, οι πολίτες αναζητούν ενημέρωση και όχι δραματουργία, υπεύθυνη και όχι σχολιαστική δημοσιογραφία, προκειμένου να διατηρηθεί η εμπιστοσύνη του κοινού.

Ακολουθεί η ανάλυση της έρευνας από τον Νίκο Παναγιώτου, αναπληρωτή καθηγητή στο Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης:

Η παρούσα έρευνα του Τμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με την Κάπα Research, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάρτιο του 2023, καταγράφει σημαντικά ευρήματα τόσο για το συνολικό μιντιακό τοπίο της χώρας όσο και για την αποτίμηση της κάλυψης του δυστυχήματος στα Τέμπη που κλυδώνισε πολλές βεβαιότητες της ελληνικής κοινωνίας. Κατά τη διάρκεια τέτοιων γεγονότων, τα ΜΜΕ δεν είναι μόνον αγωγοί πληροφόρησης, αντίθετα, ορίζουν το πεδίο, την αντίληψη της κρίσης και ειδικά τη «συμπεριφορά» των πολιτών.

Hondos-InPost

Το ελληνικό «μιντιακό οικοσύστημα»

Στην Ελλάδα φύεται ένα πραγματικό «μιντιακό οικοσύστημα»: παραδοσιακά και νέα μέσα, δηλαδή τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδα από τη μία, και ιστοσελίδες στο διαδίκτυο και μέσα κοινωνικής δικτύωσης από την άλλη συνυπάρχουν.

Το διαδίκτυο δεν αφομοίωσε την τηλεόραση, όπως νωρίτερα η τηλεόραση δεν εξαφάνισε το ραδιόφωνο και αυτό πρωτύτερα δεν αφομοίωσε την έντυπη εφημερίδα.

Τα ΜΜΕ καθρεφτίζουν την πολυμορφία της ελληνικής κοινωνίας τουλάχιστον από πλευράς ηλικίας, φύλου και μορφωτικού επιπέδου: τηλεόραση και εφημερίδα επιλέγουν οι μεγαλύτεροι για την ενημέρωσή τους, ιστοσελίδες, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και ραδιόφωνο οι νεότεροι.

Μέσα στην ίδια τη διαίρεση παραδοσιακών/νέων μέσων εντοπίζεται μια ακόμη διαίρεση, αυτή του φύλου: η τηλεόραση είναι περισσότερο γυναικείο μέσο, σε αντίθεση με το ραδιόφωνο και την εφημερίδα που επιλέγονται περισσότερο από τους άνδρες. Οι ιστοσελίδες στο διαδίκτυο είναι περισσότερο ένα ανδρικό μέσο, σε αντίθεση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που επιλέγονται περισσότερο από τις γυναίκες.

Η αντίθεση μεταξύ του κυρίαρχου μέσου του 20ού αιώνα, δηλαδή της τηλεόρασης, και του κυρίαρχου μέσου του 21ου αιώνα, δηλαδή του διαδικτύου, είναι και αντίθεση μορφωτικού επιπέδου, πρωτοβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης αντίστοιχα.

Από την περίοδο της διάδοσης της έντυπης ενημέρωσης και της παράλληλης ανόδου της αστικής τάξης κατά τον 18ο αιώνα μέχρι τη σύγχρονη παράλληλη άνοδο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των ψευδών ειδήσεων, τα ΜΜΕ συνδέθηκαν, από την πρώτη κιόλας ημέρα της εμφάνισής τους, με την πολιτική.

Στο ελληνικό παράδειγμα, κατ’ αρχάς η τηλεόραση και οι εφημερίδες στη συνέχεια απευθύνονται στους ψηφοφόρους του παραδοσιακού δικομματικού συστήματος. Αντίθετα, όσοι κινούνται εκτός του πολιτικού συστήματος, είτε απέχοντας από την εκλογική διαδικασία είτε συμμετέχοντας διαμαρτυρόμενοι με το Λευκό/Άκυρο, επιλέγουν για την ενημέρωσή τους το διαδίκτυο (ιστοσελίδες και μέσα κοινωνικής δικτύωσης).

Σε αυτό το περιβάλλον μιντιακής πόλωσης, το ραδιόφωνο εμφανίζεται ως μια ουδέτερη ζώνη -μια μιντιακή πράσινη γραμμή-, αφού προτιμάται, στον ίδιο σχεδόν βαθμό, από συμμετέχοντες και μη.

Σύμφωνα με όλες τις έρευνες της Κάπα Research την τελευταία εικοσαετία (2003-2023), τα ΜΜΕ είναι ο θεσμός της ελληνικής πολιτείας που οι Έλληνες εμπιστεύονται λιγότερο. Τα αίτια μπορούν να αναζητηθούν στα στερεότυπα που -δίκαια ή άδικα- συνοδεύουν τα δημόσια και τα ιδιωτικά ΜΜΕ, στον τρόπο που διαδόθηκαν στην ελληνική κοινωνία, αλλά και στον δημόσιο λόγο, κυρίως τον πολιτικό, που αρθρώνεται γύρω τους.

Υπό αυτό το πρίσμα, οι Έλληνες εμπιστεύονται περισσότερο τις ιστοσελίδες στο διαδίκτυο, έπειτα το ραδιόφωνο, έπειτα τις εφημερίδες, έπειτα την τηλεόραση και τελευταία τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτή, ωστόσο, είναι μια σχεδόν αντεστραμμένη εικόνα από εκείνη της ΕΕ των 27, όπου τα παραδοσιακά μέσα -ειδικότερα το ραδιόφωνο- εμφανίζονται πιο αξιόπιστα από τα νέα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, ο μέσος όρος του βαθμού εμπιστοσύνης στο διαδίκτυο, στην ΕΕ των 27, είναι -54% (πηγή EBU).

Ποιος δεν εμπιστεύεται τα ΜΜΕ; Οι άνδρες, οι νέοι, οι μεσήλικες, όσοι έχουν λάβει τριτοβάθμια εκπαίδευση εμφανίζουν τη μικρότερη εμπιστοσύνη απέναντι στα ΜΜΕ. Πολιτικά, όσοι κινούνται εκτός του παραδοσιακού πολιτικού συστήματος είναι οι πιο επιφυλακτικοί απέναντι σε κάθε τύπο μέσου. Τέλος, δύσπιστοι απέναντι στα παραδοσιακά μέσα -τηλεόραση, ραδιόφωνο και εφημερίδες- εμφανίζονται κατά κύριο λόγο οι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ και έπειτα οι ψηφοφόροι των λοιπών κομμάτων (πλην ΝΔ), επιβεβαιώνοντας τον κανόνα που θέλει μειούμενα επίπεδα εμπιστοσύνης στα ΜΜΕ σε πλαίσιο αυξανόμενης πολιτικής πόλωσης και κομματικού χάσματος.

Η Τηλεόραση: Και «μεγάλος κερδισμένος» και «μεγάλος χαμένος»

Το δυστύχημα στα Τέμπη αύξησε κατακόρυφα τη ζήτηση για ενημέρωση, καθώς το 40% αφιέρωσε άνω των δύο ωρών τις πρώτες ημέρες μετά το δυστύχημα επιλέγοντας ως κύριο μέσο ενημέρωσης την τηλεόραση.

Το εύρημα αυτό επιβεβαιώνει όσα είχαν καταγράψει το Εργαστήριο Διεθνούς και Ειρηνευτικής Δημοσιογραφίας (IPJ Lab) του τμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του ΑΠΘ και η Κάπα Research σε παλαιότερη έρευνα για τον κορωνοϊό (Μάρτιος 2020-2021), όπως και σε άλλες αντίστοιχες έρευνες: κατά τη διάρκεια πολύ κρίσιμων γεγονότων υπάρχει μεγάλη ζήτηση για πληροφόρηση, ενώ οι πολίτες επιλέγουν τα επαγγελματικά μέσα ενημέρωσης και ειδικά την τηλεόραση.

Το στοιχείο της αυτοψίας, της άμεσης σύνδεσης καθώς και της επαγγελματικής δημοσιογραφίας είναι οι λόγοι για τους οποίους οι πολίτες προκρίνουν ειδικά την τηλεόραση και τα αντίστοιχα μέσα και όχι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Αυτό συνέβη και σε αυτό το τραγικό δυστύχημα, καθώς το 80% δήλωσε ότι η τηλεόραση είναι το μέσο που χρησιμοποίησε, το 65% τις ιστοσελίδες και 28% το ραδιόφωνο. Επιλέγεται, δηλαδή, η ενημέρωση από επαγγελματικά μέσα τής επώνυμης και υπεύθυνης ενημέρωσης, παρά της ανωνυμίας και του σχολιασμού των κοινωνικών δικτύων.

Τα τηλεοπτικά κανάλια, ενώ ποσοτικά κυριαρχούν καθώς είναι η πρώτη επιλογή των πολιτών, σημειώνουν πολύ χαμηλά ποσοστά εμπιστοσύνης (66%) και αντίστοιχα υψηλά ποσοστά δυσαρέσκειας (το 59% δηλώνει δυσαρεστημένο με τον τρόπο κάλυψης των αιτιών του δυστυχήματος και το 53% κρίνει αρνητικά την κάλυψη των ενημερωτικών εκπομπών).

Η καταγραφή αυτή συνιστά μια αποδοκιμασία που δεν πρέπει να περάσει απαρατήρητη.

Τέτοια γεγονότα λειτουργούν ως σημεία αποτίμησης του μέσου και στην περίπτωση αυτή τα τηλεοπτικά κανάλια φαίνεται να ταυτίζονται από τους πολίτες με το «σύστημα» (πολιτικό, κοινωνικό, οικονομικό κ.λπ.). Χάνουν έτσι ένα σημαντικό στοιχείο της λειτουργίας τους και απονομιμοποιούνται στην κοινή γνώμη ως ελεγκτές, κριτές της εξουσίας. Αυτό πλέον έχει αρνητική επίπτωση στην αξιοπιστία του μέσου της τηλεόρασης συνολικά, καθώς 64% την κρίνει αρνητικά, καταλαμβάνοντας την τελευταία θέση από όλα τα ΜΜΕ.

Θα πρέπει να σταθούμε ιδιαίτερα στο ακόλουθο εύρημα: το 54% δηλώνει τον θυμό ως κυρίαρχο συναίσθημα που του δημιούργησε ο τρόπος κάλυψης του δυστυχήματος στα Τέμπη από τις ενημερωτικές και 42% από τις ψυχαγωγικές εκπομπές στην τηλεόραση, εξέλιξη που ενισχύει την πόλωση ως κυρίαρχο στοιχείο του δημόσιου διαλόγου και τις προσπάθειες, αντίστοιχα, απαξίωσης των ΜΜΕ.

Η γενικευμένη κρίση εμπιστοσύνης του πολιτικού συστήματος και των ΜΜΕ αποτυπώνεται σε αυτό που δηλώνει το 66% των ερωτώμενων, ότι δεν επηρεάζει τις αποφάσεις του η κάλυψη του δυστυχήματος από τα ΜΜΕ, γεγονός που είναι πιθανό να έχει αρνητικό αντίκτυπο στη συνολική αντίληψη του κοινού για τον ρόλο των μέσων ενημέρωσης ειδικά σε ό,τι αφορά την πληροφόρησή του σε περιόδους κρίσης.

Ανάμεσα στα ευρήματα που πρέπει να ξεχωρίσουμε είναι τα χαμηλά ποσοστά προτίμησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την ενημέρωση σχετικά με το δυστύχημα στα Τέμπη: μόλις 22% του κοινού τα επιλέγει, παρά το γεγονός ότι αποτελούν τις πρώτες πηγές σε περιόδους κανονικότητας. Είναι προφανή τα όρια, η επίδρασή τους αλλά και ειδικά ο τρόπος χρήσης τους (σχολιασμός).

Οι ενημερωτικές ιστοσελίδες κυριαρχούν

Πιο θετική είναι η αποτίμηση των ενημερωτικών ιστοσελίδων, οι οποίες επιλέχθηκαν από τους πολίτες κατά 65% -αμέσως μετά τα τηλεοπτικά κανάλια- για την ενημέρωσή τους, ενώ η κάλυψη από αυτές του δυστυχήματος και των αιτιών του αποτιμήθηκε πιο θετικά (31%) και αντίστοιχα θετικά (34%) οι αναλύσεις και τα σχόλια των δημοσιογράφων τους.

Δημοσκόπηση Κάπα Recearch ΑΠΘ μετά τα Τέμπη: Πιο αξιόπιστα τα ειδησεογραφικά Sites από τα παραδοσιακά Mme Δημοσκόπηση Κάπα Recearch ΑΠΘ μετά τα Τέμπη: Πιο αξιόπιστα τα ειδησεογραφικά Sites από τα παραδοσιακά Mme

Οι ενημερωτικές ιστοσελίδες κυριαρχούν και στην καθημερινή ενημέρωση, καθώς το 61% επιλέγει αυτές, έναντι του 58% που επιλέγει την τηλεόραση, 33% το ραδιόφωνο και τα ΜΚΔ, ενώ 17% τον έντυπο Τύπο.

Τα ευρήματα αυτά σε συνδυασμό με τις τεχνολογικές δυνατότητες των μέσων αναδεικνύουν τις δυνατότητες αλλά και τις επενδύσεις που πρέπει να κάνουν, ενισχύοντας την ποιότητα της ενημέρωσης που παρέχουν.

Δημοσκόπηση Κάπα Recearch ΑΠΘ μετά τα Τέμπη: Πιο αξιόπιστα τα ειδησεογραφικά Sites από τα παραδοσιακά Mme
Τα υψηλά ποσοστά που σημειώνει το ραδιόφωνο [21% βαθμός εμπιστοσύνης, 23% αξιοπιστία σε περιόδους κρίσης, ενώ ήταν και το τρίτο σε σειρά μέσο (28%) που επέλεξαν οι πολίτες για να ενημερωθούν σχετικά με το δυστύχημα στα Τέμπη] υποδηλώνουν τη στροφή του κοινού στην «αποστασιοποιημένη» ενημέρωση, στις δυνατότητες του μέσου αλλά και στη δημοφιλία του λόγω των podcast, των ηχητικών άρθρων κ.λπ.

Συμπερασματικά, οι πολίτες αναζητούν ενημέρωση και όχι δραματουργία, υπεύθυνη και όχι σχολιαστική δημοσιογραφία, προκειμένου να διατηρηθεί η εμπιστοσύνη του κοινού και να διασφαλιστεί ότι έχει πρόσβαση στις πληροφορίες που χρειάζεται για να σχηματίσει τεκμηριωμένη αντίληψη των πραγμάτων.

Διαβάστε ολόκληρη την έρευνα της Κάπα Recearch σε μορφή PDF





Μεθοδικό-Μεταίχμιο
Θέματα: δημοσκόπησηΕνημέρωση
Πηγή: iefimerida.gr
Ολύμπιο Βήμα

Ολύμπιο Βήμα

Δημιουργός περιεχομένου στο olympiobima.gr.
Καθημερινή Ενημέρωση για τοπικές ειδήσεις, με άρθρα - απόψεις, για την πολιτική, την οικονομία, τα αθλητικά, τον πολιτισμό, τον καιρό.
Η καθημερινή εφημερίδα για την Κατερίνη και την Πιερία, από το 1974, στην ηλεκτρονική της έκδοση.

Πληροφορίες για το Ολύμπιο Βήμα
Επικοινωνία

Ακολουθήστε το Ολύμπιο Βήμα

Μείνετε ενημερωμένοι με αξιόπιστες ειδήσεις από την Κατερίνη, την Πιερία, την Ελλάδα και τον κόσμο, καθημερινά στο olympiobima.gr.

Ολύμπιο Βήμα στο Google News Ακολουθήστε μας στο Google News
Προηγούμενο Άρθρο

Το 2ο ΕΠΑΛ Κατερίνης στις Βρυξέλλες στο πλαίσιο του προγράμματος YOUCAN

Επόμενο Άρθρο

Φαρμακευτικός Σύλλογος Πιερίας: Αλλαγή Προγράμματος 10/4/2023

Σχετικά άρθρα

Η Κίνα πέτυχε μια επανάσταση καθαρής ενέργειας – Τώρα μπορεί να επιβάλει τους ορούς της
Συμβαίνει

Η Κίνα πέτυχε μια επανάσταση καθαρής ενέργειας – Τώρα μπορεί να επιβάλει τους ορούς της

11 Νοεμβρίου 2025
Οι «Αρσέν Λουπέν» της Τέχνης: Η μεγάλη κλοπή στο Λούβρο και το αιώνιο μυστήριο των έργων τέχνης
Συμβαίνει

Οι «Αρσέν Λουπέν» της Τέχνης: Η μεγάλη κλοπή στο Λούβρο και το αιώνιο μυστήριο των έργων τέχνης

24 Οκτωβρίου 2025
Τι Περιλαμβάνει το «Κιτ των 72 Ωρών» για επιβίωση σε κρίσεις
Συμβαίνει

Τι Περιλαμβάνει το «Κιτ των 72 Ωρών» για επιβίωση σε κρίσεις

2 Οκτωβρίου 2025
Δεν είναι δύσκολο – Απλά κάντο όπως η Γεωργία
Συμβαίνει

Δεν είναι δύσκολο – Απλά κάντο όπως η Γεωργία

22 Σεπτεμβρίου 2025
Οι κίνδυνοι για το Κυπριακό από μια παραχώρηση εδαφών στη Ρωσία
Συμβαίνει

Οι κίνδυνοι για το Κυπριακό από μια παραχώρηση εδαφών στη Ρωσία

21 Αυγούστου 2025
Έφυγε από τη ζωή η κόρη του Αντώνη Σαμαρά σε ηλικία 34 ετών
News

Έφυγε από τη ζωή η κόρη του Αντώνη Σαμαρά σε ηλικία 34 ετών

8 Αυγούστου 2025
ADVERTISEMENT

ΙΕΛ ΛΥΔΙΑ

Μαριάννα Τριανταφύλλου


Ελένη Ελευθεριάδου - Ψυχολόγος
Κωνσταντινίδης Εμπόριο Σιδήρου
Επισκεφθείτε το Spiroulina Shop
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT

ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΒΙΤΩΡΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ


Σχάρα & Λεμόνι

Επιδοτούμενα Πρόγραμματα
Επιδοτούμενα Πρόγραμματα



Παραλία Κατερίνης - Kassapidis Exchange

Σχολή Διαιτησίας Πιερίας 2025

Αναγγελία Γάμου με ένα Κλικ
ADVERTISEMENT

Επιλογές

Φαρμακεία σε Κατερίνη και Πιερία: Εφημερεύοντα και Ανοιχτά Φαρμακεία για σήμερα 28/11/2025

Φώντας Μπαραλιάκος: Νέα ψηφιακή υποδομή με οπτικούς αισθητήρες και κάμερες στην υπηρεσία της Οδικής Ασφάλειας

Φαρμακεία σε Κατερίνη και Πιερία: Εφημερεύοντα και Ανοιχτά Φαρμακεία για σήμερα 01/12/2025

Πιερικός Αρχέλαος – Α.Σ. Πανόραμα 62-57: Έκαναν το 5Χ5 οι Κατερινιώτισες

Πώς θα είναι ο καιρός σε Κατερίνη και Πιερία σήμερα Σάββατο, 29 Νοεμβρίου 2025: Νεφώσεις με βροχές και σποραδικές καταιγίδες

Μη χάσετε

ΕΛΜΕ Πιερίας: Ενημερωτική εκδήλωση για το συνταξιοδοτικό στην «Εκάβη»

Φυσιολατρικός Σύλλογος Λιτοχώρου «Όλυμπος» – Πρόγραμμα Δραστηριοτήτων Δεκεμβρίου 2025

Ο Ιστορικός Ποντιακός Σύλλογος Κοτζά Αναστάς στο νέο Ποντιακό Ραδιόφωνο Νέας Τραπεζούντας

Γ’ Εθνική & αγροτικές κινητοποιήσεις: Πιθανή αναβολή της αγωνιστικής δράσης

Γ’ Εθνική: Ο πρώτος γύρος και οι κορυφαίοι σκόρερ

Αγγελίες

Η ΒΙΟΖΩΚΑΤ Α.Ε., Βιομηχανία Ζωοτροφών Κατερίνης, αναζητά Υπάλληλο Τιμολόγησης 

Η εταιρεία «ΑΛΦΑ ΓΕΥΣΗ», εργοστάσιο παραγωγής σαλατών, ζητάει βοηθό Παραγωγής

ΖΗΤΕΙΤΑΙ  άτομο που  να γνωρίζει  γραφιστική  για  σελιδοποίηση  εφημερίδων

Ενοικιάζεται, στην Κατερίνη, διαμέρισμα 64 τ.μ ισόγειο υπερυψωμένο

Από Γνωστή Εταιρεία Τροφίμων ζητείται οδηγός με εμπειρία στη διανομή και διεκπεραίωση παραγγελιών

Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα

Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Γιώργος Πιπερόπουλος
Μπλόκα Αγροτών και Κυβέρνηση: «Επικοινωνώ Άρα…Υπάρχω;»      
Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Θόδωρος Δημητριάδης
Προδιαβητικός 
Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Απόστολος Παπαδημητρίου (Μακρυγιάννης)
Σύναξη χριστιανών ηγετών στη Νίκαια
Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Αντώνης Κάλφας
Ο ιστορικός συνοικισμός των Ευαγγελικών της Κατερίνης μέσα από...

Διαβάστε ακόμη...

Σαν Σήμερα, Πέμπτη, 04 Δεκεμβρίου 2025: Ιστορικά γεγονότα και εορτολόγιο της ημέρας
Θέματα

Σαν Σήμερα, Πέμπτη, 04 Δεκεμβρίου 2025: Ιστορικά γεγονότα και εορτολόγιο της ημέρας

4 Δεκεμβρίου 2025
Τι αθλητικές μεταδόσεις έχει η τηλεόραση, σήμερα Πέμπτη, 04 Δεκεμβρίου 2025
Αθλητικά

Τι αθλητικές μεταδόσεις έχει η τηλεόραση, σήμερα Πέμπτη, 04 Δεκεμβρίου 2025

4 Δεκεμβρίου 2025
Πώς θα είναι ο καιρός σε Κατερίνη και Πιερία σήμερα Πέμπτη, 04 Δεκεμβρίου 2025: Κακοκαιρία με βροχές και σποραδικές καταιγίδες
News

Πώς θα είναι ο καιρός σε Κατερίνη και Πιερία σήμερα Πέμπτη, 04 Δεκεμβρίου 2025: Κακοκαιρία με βροχές και σποραδικές καταιγίδες (χάρτης)

4 Δεκεμβρίου 2025
Δημήτριος Τσαλικάκης – Διοικητής 3ης ΥΠΕ: Δεν υπάρχουν ελλείψεις και δυσλειτουργίες στο Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης
News

Δημήτριος Τσαλικάκης – Διοικητής 3ης ΥΠΕ: Δεν υπάρχουν ελλείψεις και δυσλειτουργίες στο Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης

3 Δεκεμβρίου 2025
Κατερίνη: Σύσκεψη Πολιτικής Προστασίας για χιονοπτώσεις και παγετό – Σχεδιασμός χειμερινής περιόδου
Κατερίνη

Κατερίνη: Σύσκεψη Πολιτικής Προστασίας για χιονοπτώσεις και παγετό – Σχεδιασμός χειμερινής περιόδου

3 Δεκεμβρίου 2025
Σπύρος Κουλκουδίνας: Να στηρίξουμε γονείς μονογονεϊκών οικογενειών με κίνητρα και αυξημένη μοριοδότηση
Δελτία Τύπου

Σπύρος Κουλκουδίνας: Να στηρίξουμε γονείς μονογονεϊκών οικογενειών με κίνητρα και αυξημένη μοριοδότηση

3 Δεκεμβρίου 2025

Η Κατερίνη και η Πιερία σήμερα: Καθημερινή Ενημέρωση


© 2025 Ολύμπιο Βήμα
Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε.

Ολύμπιο Βήμα: Η Καθημερινή Ενημέρωση της Κατερίνης και της Πιερίας
Το Ολύμπιο Βήμα είναι η ιστορική ημερήσια εφημερίδα της Πιερίας με έδρα την Κατερίνη, που προσφέρει αξιόπιστη τοπική ενημέρωση σε πολιτική, κοινωνία, πολιτισμό, οικονομία και αθλητισμό, τόσο έντυπα όσο και ψηφιακά

Καθημερινή ενημέρωση με τοπικές ειδήσεις, νέα και άρθρα.

  • Ολύμπιο Βήμα – Η Καθημερινή Ενημέρωση της Πιερίας
  • Επικοινωνία
  • Πρωτοσέλιδα της Εφημερίδας
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική κατά της Διαφθοράς
  • Δήλωση Εχεμύθειας
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης
  • SiteMap

Το Ολύμπιο Βήμα στα Social Media

Η Κατερίνη και η Πιερία σήμερα: Καθημερινή Ενημέρωση


Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε.
Βότση 18, 601 00, Κατερίνη
Τηλ. 23510 33633
Α.Φ.Μ.: 094329106
Δ.Ο.Υ. Κατερίνης
E-mail: info@olympiobima.gr
Ιδιοκτήτης: Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Σύνταξης: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Διαχειριστής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Δικαιούχος του Ονόματος Τομέα - Domain Name:
Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.

No Result
View All Result
ΒΗΜΑ...τίζοντας
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • Καιρός Live
  • Κλιματική Αλλαγή
  • Επικοινωνία
  • Αναγγελία γάμου με ένα κλικ
  • Live οι τιμές καυσίμων
  • Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κατερίνης
  • Χρήσιμα Τηλέφωνα – Πρώτες βοήθειες

© 2024 Ολύμπιο Βήμα Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε. Βότση 18, 601 00, Κατερίνη Τηλ. 23510 33633 Α.Φ.Μ.: 094329106 Δ.Ο.Υ. Κατερίνης E-mail: info@olympiobima.gr
No Result
View All Result
ΒΗΜΑ...τίζοντας
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • Καιρός Live
  • Κλιματική Αλλαγή
  • Επικοινωνία
  • Αναγγελία γάμου με ένα κλικ
  • Live οι τιμές καυσίμων
  • Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κατερίνης
  • Χρήσιμα Τηλέφωνα – Πρώτες βοήθειες

© 2024 Ολύμπιο Βήμα Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε. Βότση 18, 601 00, Κατερίνη Τηλ. 23510 33633 Α.Φ.Μ.: 094329106 Δ.Ο.Υ. Κατερίνης E-mail: info@olympiobima.gr