Όταν ένας δημότης απευθύνεται σε μια Υπηρεσία του Δήμου και ζητά εξηγήσεις για κάποιο θέμα της πόλης, έστω και ήσσονος σημασίας, έχει την αξίωση να λάβει σχετική απάντηση από τον αρμόδιο υπάλληλο [αιρετό ή μόνιμο] του Δήμου εντός εύλογης προθεσμίας σύμφωνα με την σχετική νομοθεσία. Η αδιαφορία και αδράνεια της Υπηρεσίας να προβεί σε απάντηση στον πολίτη συνιστά απαξίωση και υποτίμησή του.
Γράφει ο Δημήτριος Δημηνάς
Εδώ και ένα μήνα κατήγγειλα τρεις φορές προφορικώς και εν συνεχεία γραπτώς- ηλεκτρονικώς[ διαδίκτυο-facebook] με κοινοποίηση στον Δήμο την παράτυπη μεταφορά ενός παγκακιού επί της οδού Βάρναλη από την αρχική του θέση στην μέση του δρόμου κατόπιν απαιτήσεως κάποιου παρόδιου. Πρόκειται καταφανώς για μια αντιαισθητική πράξη που έρχεται σε αντίθεση προς την θέση των άλλων παγκακιών του πεζόδρομου. Απευθύνθηκα εκ νέου και σε άλλους υπαλλήλους χωρίς να λάβω απάντηση.
Όταν ένας Δικηγόρος δεν παίρνει απάντηση σε θέμα γενικού ενδιαφέροντος αντιλαμβάνεται κανείς τι μεταχείριση θα έχει ένας απλός δημότης. Δεν πρόκειται να επανέλθω γιατί υπολήπτομαι τον κ.Δήμαρχο, παλιό φίλο και συναθλητή στίβου. Κάποιοι «συνεργάτες» του, όμως, με την στάση τους δεν τον βοηθούν στο έργο του. Ας μένει λοιπόν «ξεκάρφωτο» το παγκάκι στη μέση του πεζόδρομου σε ένδειξη της καλαισθησίας μας και του πολιτισμού μας!



























