Πέμπτη, 4 Δεκεμβρίου, 2025
Ολύμπιο Βήμα - Τα Νέα της Κατερίνης και της Πιερίας - Καθημερινή Ενημέρωση
ΒΗΜΑ...τίζοντας
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
Ολύμπιο Βήμα - Τα Νέα της Κατερίνης και της Πιερίας - Καθημερινή Ενημέρωση
No Result
View All Result
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • Καιρός Live
  • Κλιματική Αλλαγή
  • Επικοινωνία
  • Αναγγελία γάμου με ένα κλικ
  • Live οι τιμές καυσίμων
  • Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κατερίνης
  • Χρήσιμα Τηλέφωνα – Πρώτες βοήθειες
Θετικό Φροντιστήριο
Hondos Center
  Συμβαίνει Τώρα
Αναβάλλεται η εκδήλωση «Ψυχική υγεία και ασθένεια στη λογοτεχνία» 4 Δεκεμβρίου 2025
Ο Σύλλογος Καρκινοπαθών Πιερίας στις Ενημερωτικές Ομιλίες για Παθήσεις του Δέρματος στην Τρίτη Ηλικία. 4 Δεκεμβρίου 2025
Μήπως, πάλι πειράματα ;;; 4 Δεκεμβρίου 2025
Ευλογιά αιγοπροβάτων: Τα νεότερα στοιχεία 24–30 Νοεμβρίου σε όλη τη χώρα 4 Δεκεμβρίου 2025
Δήμος Δίου-Ολύμπου: Κλειστά αύριο Παρασκευή όλα τα σχολεία λόγω κακοκαιρίας 4 Δεκεμβρίου 2025
Next
Prev

Ολύμπιο Βήμα » Οικονομία » Αγορά » Στροφή σε ελληνικά και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα από τους καταναλωτές

Στροφή σε ελληνικά και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα από τους καταναλωτές

Ολύμπιο ΒήμαΑπόΟλύμπιο Βήμα
19 Μαρτίου, 2024
Στροφή σε ελληνικά και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα από τους καταναλωτές

Με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (Private Label-PL) γεμίζουν το καλάθι τους οι Έλληνες καταναλωτές όσο η ακρίβεια σε βασικά προϊόντα επιμένει, μειώνοντας το κόστος των αγορών τους στο σούπερ μάρκετ.

ADVERTISEMENT

ΙΕΛ ΛΥΔΙΑ

Μαριάννα Τριανταφύλλου


Επισκεφθείτε το Spiroulina Shop
Κωνσταντινίδης Εμπόριο Σιδήρου
Ελένη Ελευθεριάδου - Ψυχολόγος
ADVERTISEMENT

Όπως προκύπτει από ετήσια έρευνα που πραγματοποίησε το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με τηλεφωνική δημοσκόπηση σε επιστημονικά τυχαίο δείγμα 1880 νοικοκυριών τον Ιανουάριο 2024, πλέον τα PL αντιπροσωπεύουν το 36% του καλαθιού από 33% που ήταν πέρυσι.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει μιλώντας στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο καθηγητής Γεώργιος Μπάλτας, ο οποίος συντόνισε την έρευνα, «πρόκειται για το υψηλότερο ποσοστό που καταγράψαμε ποτέ στα 19 έτη που κάνουμε την έρευνα στο Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Το μερίδιο της ιδιωτικής ετικέτας στο καλάθι αγορών βρίσκεται πολύ άνω του 30% των κωδικών που μπαίνουν μέσα στο καλάθι του καταναλωτή, δηλαδή πολύ πάνω από τα 3 στα 10 προϊόντα που αγοράζονται είναι κωδικοί ιδιωτικής ετικέτας».

Την ίδια ώρα, συνεχίζουν σταθερά να κερδίζουν θέση στο καλάθι και τα ελληνικά προϊόντα. Σύμφωνα με τον κ. Μπάλτα, «οι προτιμήσεις των καταναλωτών για τα προϊόντα ελληνικής παραγωγής δεν επηρεάστηκαν από το αρνητικό κλίμα της περιόδου Αυτό δείχνει ότι η ελληνική παραγωγή δεν συνιστά ακριβότερη αγοραστική επιλογή και οι προτιμήσεις για αυτήν είναι διαχρονικά ανθεκτικές».

Το 81% των ερωτηθέντων απάντησε στο πλαίσιο της έρευνας ότι όταν βρίσκει στο σούπερ μάρκετ ελληνικά προϊόντα τα προτιμά από τα εισαγωγής. Ωστόσο, η ερώτηση αυτή αφορά την πρόθεση του καταναλωτή και φυσικά δεν ταυτίζεται με την τελική επιλογή του που επηρεάζεται από πολλαπλούς παράγοντες (διαθεσιμότητα, προσφορές, κτλ). Επιπρόσθετα, το 66% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι υπάρχει στροφή των καταναλωτών στα προϊόντα ελληνικής παραγωγής, το 89% δηλώνει ότι θέλουν να αναγράφεται στη συσκευασία ότι ένα προϊόν είναι ελληνικής παραγωγής, το 65% πιστεύει ότι τα ελληνικά προϊόντα έχουν καλύτερη ασφάλεια και ποιότητα, το 93% πιστεύει ότι προτιμώντας ελληνικά προϊόντα στηρίζει την παραγωγή της χώρας, το 83%πιστεύει ότι προτιμώντας ελληνικά προϊόντα βοηθά στη μείωση της ανεργίας.

Από τα παραπάνω δεδομένα, φαίνεται να κυριαρχεί το καταναλωτικό κίνημα στήριξης του Made in Greece. Ιδιαίτερη σημασία έχει η ορθολογική αντιμετώπιση του θέματος και η κατανόηση της σημασίας που έχει η στήριξη των εγχώριων προϊόντων για τη στήριξη της παραγωγής και των εργαζομένων. Πρόκειται για στάσεις ωριμότητας και συμπεριφορές αλληλεγγύης που έχουν πλέον εδραιωθεί στην ελληνική κοινωνία.

Νέες καταναλωτικές συνήθειες φέρνουν οι πληθωριστικές πιέσεις

Τα ευρήματα της έρευνας αποκαλύπτουν τις επιπτώσεις των ανατιμήσεων σε προϊόντα καθημερινής χρήσης στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Όπως επισημαίνει ο κ. Μπάλτας, «η πίεση στους οικογενειακούς προϋπολογισμούς αυξάνεται διαρκώς από τα μέσα του 2021 και οι καταναλωτές αλλάζουν αγοραστικές συνήθειες για να αντιμετωπίσουν την ακρίβεια».

Hondos-InPost

Η συντριπτική πλειονότητα (90,3%) δηλώνει των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δυσκολεύεται οικονομικά εξαιτίας των αυξημένων τιμών στο σούπερ μάρκετ. Οι καταναλωτές στρέφονται σε φθηνότερες και λιγότερες αγορές ενώ οι μισοί δηλώνουν ότι περιορίζονται στα απολύτως απαραίτητα προϊόντα. Σχεδόν ένας στους δέκα καταναλωτές δηλώνει ότι δεν μπορεί να αγοράσει ούτε τα στοιχειώδη.

Αναφορικά με την άποψη των καταναλωτών για το ποιος ευθύνεται περισσότερο για τις υπερβολικές ανατιμήσεις στα καταναλωτικά προϊόντα, ανάμεσα σε πολυεθνικές βιομηχανίες, ελληνικές βιομηχανίες, μεγάλες εμπορικές αλυσίδες και μικρά τοπικά καταστήματα, οι περισσότεροι καταναλωτές επέλεξαν τις πολυεθνικές εταιρείες (68%) ενώ πολύ πιο κάτω και στη δεύτερη θέση βρέθηκαν οι μεγάλες αλυσίδες (24,2%). Πολύ μικρό ποσοστό (6,9%) επέλεξε τους εγχώριους κατασκευαστές και ελάχιστοι (0,9%) τα μικρά καταστήματα.

Στο πλαίσιο της έρευνας, μετρήθηκε το ύψος της δαπάνης κάθε φορά που ψωνίζουν. Η μέση δαπάνη στο σούπερ μάρκετ εκτιμάται σε 70 ευρώ σημειώνοντας αξιόλογη αύξηση 14,7% από 61 ευρώ πέρυσι. Η αύξηση στη δαπάνη ανά επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ αντανακλά την άνοδο του κόστους των προϊόντων λόγω πληθωρισμού. Αντίστοιχα, η μέση μηνιαία δαπάνη εκτιμάται στα 370 ευρώ σημειώνοντας ανάλογη άνοδο από 324 ευρώ πέρυσι. Το 75% των καταναλωτών δαπανά ως 450 ευρώ τον μήνα. Η αύξηση της δαπάνης προέρχεται κυρίως από τις ανατιμήσεις, οι οποίες στον συγκεκριμένο κλάδο είναι πολύ μεγαλύτερες από τον γενικό δείκτη τιμών καταναλωτή.

Σχετικά με τον αριθμό των σούπερ μάρκετ που χρησιμοποιούν, μόνο το 58% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ψωνίζει σταθερά σε ένα σούπερ μάρκετ και το 42% μοιράζει τις αγορές σε περισσότερα. Το 93,2% των ερωτηθέντων χρησιμοποιεί μέχρι 3 διαφορετικά καταστήματα για τις αγορές του. Η συχνότητα αγορών στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχει μέση τιμή 6 φορές τον μήνα, παραμένοντας σταθερή σε σχέση με πέρυσι. Οι περισσότεροι καταναλωτές δηλώνουν ότι ψωνίζουν 4 φορές μηνιαίως. Το 86% των ερωτηθέντων ψωνίζουν μέχρι 8 φορές μηνιαίως.

Το 89,4% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι έχουν προαποφασίσει τι είδη θα αγοράσουν πριν πάνε στο φυσικό ή ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ. Συγκεκριμένα, καταγράφεται αυξημένη προσπάθεια κατάργησης των παρορμητικών αγορών και προγραμματισμός των αγοραστικών αποφάσεων, σε μία προσπάθεια καλύτερης διαχείρισης του διαθέσιμου εισοδήματος υπό πληθωριστικές συνθήκες. Στο θέμα της μάρκας του κάθε προϊόντος προαποφασισμένο εμφανίζεται το 50,5%.

Οι ερωτηθέντες δήλωσαν στο πλαίσιο της έρευνας, τη σημασία που αποδίδουν όταν ψωνίζουν σε βασικά κριτήρια επιλογής προϊόντων. Σημαντικότερα κριτήρια επιλογής προϊόντων θεωρούνται η ποιότητα, η τιμή, οι προσφορές, και η ελληνική προέλευση. Τα κριτήρια αυτά παραμένουν διαχρονικά στις πρώτες 4 θέσεις στις ετήσιες έρευνες του εργαστηρίου μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Όσον αφορά τη σημασία που δίνουν οι καταναλωτές σε συγκεκριμένα κριτήρια επιλογής καταστημάτων σούπερ μάρκετ, η έρευνα έδειξε ότι η ποιότητα των εμπορευμάτων, οι τιμές, οι προσφορές και η εύκολη πρόσβαση έχουν τη μεγαλύτερη σπουδαιότητα στην επιλογή καταστήματος από τον καταναλωτή.

Όσον αφορά το «καλάθι του νοικοκυριού» οι καταναλωτές εμφανίζονται μοιρασμένοι. Ποσοστό 53,5% των καταναλωτών πιστεύει ότι είναι ένα χρήσιμο μέτρο και το 52,8% ψωνίζει προϊόντα που βρίσκονται στο «καλάθι του νοικοκυριού». Εντούτοις, η αποδοχή του από περίπου έναν στους δύο καταναλωτές δείχνει, σύμφωνα με την έρευνα, ότι δεν είναι ένα ασήμαντο μέτρο και η εφαρμογή του ενδιαφέρει μεγάλο τμήμα του αγοραστικού κοινού.

Μαρία Τσιβγέλη



Μεθοδικό-Μεταίχμιο
Θέματα: ακρίβειαΕλληνικά προϊόντακαταναλωτές
Ολύμπιο Βήμα

Ολύμπιο Βήμα

Δημιουργός περιεχομένου στο olympiobima.gr.
Καθημερινή Ενημέρωση για τοπικές ειδήσεις, με άρθρα - απόψεις, για την πολιτική, την οικονομία, τα αθλητικά, τον πολιτισμό, τον καιρό.
Η καθημερινή εφημερίδα για την Κατερίνη και την Πιερία, από το 1974, στην ηλεκτρονική της έκδοση.

Πληροφορίες για το Ολύμπιο Βήμα
Επικοινωνία

Ακολουθήστε το Ολύμπιο Βήμα

Μείνετε ενημερωμένοι με αξιόπιστες ειδήσεις από την Κατερίνη, την Πιερία, την Ελλάδα και τον κόσμο, καθημερινά στο olympiobima.gr.

Ολύμπιο Βήμα στο Google News Ακολουθήστε μας στο Google News
Προηγούμενο Άρθρο

Κατερίνη του 1963: 32 γιατροί, 26 δικηγόροι, 21  καφενεία, 17 καπνέμποροι, 12 οδοντίατροι, 6 φαρμακεία, 5 κινηματογράφοι, 2 κουρεία

Επόμενο Άρθρο

Για τη Σαρακοστή «νηστεία και στις ανατιμήσεις» βλέπουν οι υπηρεσίες του Υπουργείου Ανάπτυξης

Σχετικά άρθρα

Αυτόματο προσχέδιο
Αγορά

Τι θα αγοράσουν οι Έλληνες καταναλωτές στη Black Friday και ποιες προσφορές προτιμούν

26 Νοεμβρίου 2025
Αυτόματο προσχέδιο
Αγορά

Ανοιχτά καταστήματα: Οι 4 Κυριακές της εορταστικής περιόδου 2025

21 Νοεμβρίου 2025
Τέλος στην αφορολόγητη εισαγωγή μικροδεμάτων από το 2026 – Νέοι κανόνες για Temu, Shein και E Shops
Αγορά

Τέλος στην αφορολόγητη εισαγωγή μικροδεμάτων από το 2026 – Νέοι κανόνες για Temu, Shein και e-shops

16 Νοεμβρίου 2025
Γιάννης Μπρατάκος: Δασμοί στα μικροδέματα – Γιατί ενισχύουν τον δίκαιο ανταγωνισμό
Αγορά

Γιάννης Μπρατάκος: Δασμοί στα μικροδέματα – Γιατί ενισχύουν τον δίκαιο ανταγωνισμό

15 Νοεμβρίου 2025
Ανοιχτά καταστήματα τέσσερις Κυριακές έως το τέλος του 2025 – Όλες οι ημερομηνίες
Αγορά

Ανοιχτά καταστήματα τέσσερις Κυριακές έως το τέλος του 2025 – Όλες οι ημερομηνίες

14 Νοεμβρίου 2025
Γιατί Black Friday σημαίνει «πανζουρλισμός» στην Αμερική αλλά όχι στην Ελλάδα
Αγορά

Γιατί Black Friday σημαίνει «πανζουρλισμός» στην Αμερική αλλά όχι στην Ελλάδα

13 Νοεμβρίου 2025
ADVERTISEMENT

ΙΕΛ ΛΥΔΙΑ

Μαριάννα Τριανταφύλλου


Επισκεφθείτε το Spiroulina Shop
Κωνσταντινίδης Εμπόριο Σιδήρου
Ελένη Ελευθεριάδου - Ψυχολόγος
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT

ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΒΙΤΩΡΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ


Σχάρα & Λεμόνι

Επιδοτούμενα Πρόγραμματα
Επιδοτούμενα Πρόγραμματα



Παραλία Κατερίνης - Kassapidis Exchange

Σχολή Διαιτησίας Πιερίας 2025

Αναγγελία Γάμου με ένα Κλικ
ADVERTISEMENT

Επιλογές

Ο Ιστορικός Ποντιακός Σύλλογος Κοτζά Αναστάς στο νέο Ποντιακό Ραδιόφωνο Νέας Τραπεζούντας

Σύσκεψη ΤΕΣΟΠΠ και άσκηση «ΘΕΤΙΣ 2025» για την Πολιτική Προστασία Πύδνας–Κολινδρού

Ακρίτες Συκών – Εθνικός Νέου Κεραμιδιού: Μονόδρομος η νίκη

Κατερίνη: Σε πραγματικό χρόνο οι θέσεις στάθμευσης μέσω της εφαρμογής Novoville

Πάνθηρες Κατερίνης: Κατάθεση ψυχής, ήττα στο φινάλε απέναντι στο φαβορί!

Μη χάσετε

Αναβάλλεται η εκδήλωση «Ψυχική υγεία και ασθένεια στη λογοτεχνία»

Ο Σύλλογος Καρκινοπαθών Πιερίας στις Ενημερωτικές Ομιλίες για Παθήσεις του Δέρματος στην Τρίτη Ηλικία.

Μήπως, πάλι πειράματα ;;;

Ευλογιά αιγοπροβάτων: Τα νεότερα στοιχεία 24–30 Νοεμβρίου σε όλη τη χώρα

Δήμος Δίου-Ολύμπου: Κλειστά αύριο Παρασκευή όλα τα σχολεία λόγω κακοκαιρίας

Αγγελίες

Η ΒΙΟΖΩΚΑΤ Α.Ε., Βιομηχανία Ζωοτροφών Κατερίνης, αναζητά Υπάλληλο Τιμολόγησης 

Η εταιρεία «ΑΛΦΑ ΓΕΥΣΗ», εργοστάσιο παραγωγής σαλατών, ζητάει βοηθό Παραγωγής

ΖΗΤΕΙΤΑΙ  άτομο που  να γνωρίζει  γραφιστική  για  σελιδοποίηση  εφημερίδων

Ενοικιάζεται, στην Κατερίνη, διαμέρισμα 64 τ.μ ισόγειο υπερυψωμένο

Από Γνωστή Εταιρεία Τροφίμων ζητείται οδηγός με εμπειρία στη διανομή και διεκπεραίωση παραγγελιών

Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα

Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Θόδωρος Δημητριάδης
Ξερόλες και ισχυρογνώμονες
Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Γιώργος Πιπερόπουλος
Μπλόκα Αγροτών και Κυβέρνηση: «Επικοινωνώ Άρα…Υπάρχω;»      
Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Απόστολος Παπαδημητρίου (Μακρυγιάννης)
Σύναξη χριστιανών ηγετών στη Νίκαια
Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Αντώνης Κάλφας
Ο ιστορικός συνοικισμός των Ευαγγελικών της Κατερίνης μέσα από...

Διαβάστε ακόμη...

Μεγάλη τιμή για τον Αχιλλέα Χρυσιδη των Ολυμπίων Κατερίνης η παραλαβή της Ολυμπιακής Φλόγας
Αθλητικά

Μεγάλη τιμή για τον Αχιλλέα Χρυσιδη των Ολυμπίων Κατερίνης η παραλαβή της Ολυμπιακής Φλόγας

4 Δεκεμβρίου 2025
Πιερία: Αγροτικό μπλόκο και στο Αιγίνιο – Κλειστοί δρόμοι σε Κεντρική και Δυτική Μακεδονία
News

Πιερία: Αγροτικό μπλόκο και στο Αιγίνιο – Κλειστοί δρόμοι σε Κεντρική και Δυτική Μακεδονία

4 Δεκεμβρίου 2025
Κατερίνη: Κλείσιμο Ιρλανδικών Διαβάσεων από τον Δήμο, λόγω έντονων βροχοπτώσεων
News

Κατερίνη: Κλείσιμο Ιρλανδικών Διαβάσεων από τον Δήμο, λόγω έντονων βροχοπτώσεων

4 Δεκεμβρίου 2025
Μήνυμα συμπερίληψης από ΚΔΑΠ ΑμεΑ & ΚΔΑΠ Σβορώνου για την Παγκόσμια Ημέρα Αναπηρίας
Κατερίνη

Μήνυμα συμπερίληψης από ΚΔΑΠ-ΑμεΑ & ΚΔΑΠ Σβορώνου για την Παγκόσμια Ημέρα Αναπηρίας

4 Δεκεμβρίου 2025
50 εκατ. ευρώ για αποζημιώσεις κτηνοτρόφων και ενίσχυση Περιφερειών κατά της ευλογιάς
Αγροτικά

50 εκατ. ευρώ για αποζημιώσεις κτηνοτρόφων και ενίσχυση Περιφερειών κατά της ευλογιάς

4 Δεκεμβρίου 2025
Κώστας Τσιάρας: Θέλουμε να βρούμε λύσεις, θέλουμε να βρούμε κοινό τόπο με τον αγροτικό κόσμο και είμαστε εδώ για να το κάνουμε
Αγροτικά

Κώστας Τσιάρας: Θέλουμε να βρούμε λύσεις, θέλουμε να βρούμε κοινό τόπο με τον αγροτικό κόσμο και είμαστε εδώ για να το κάνουμε

4 Δεκεμβρίου 2025

Η Κατερίνη και η Πιερία σήμερα: Καθημερινή Ενημέρωση


© 2025 Ολύμπιο Βήμα
Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε.

Ολύμπιο Βήμα: Η Καθημερινή Ενημέρωση της Κατερίνης και της Πιερίας
Το Ολύμπιο Βήμα είναι η ιστορική ημερήσια εφημερίδα της Πιερίας με έδρα την Κατερίνη, που προσφέρει αξιόπιστη τοπική ενημέρωση σε πολιτική, κοινωνία, πολιτισμό, οικονομία και αθλητισμό, τόσο έντυπα όσο και ψηφιακά

Καθημερινή ενημέρωση με τοπικές ειδήσεις, νέα και άρθρα.

  • Ολύμπιο Βήμα – Η Καθημερινή Ενημέρωση της Πιερίας
  • Επικοινωνία
  • Πρωτοσέλιδα της Εφημερίδας
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική κατά της Διαφθοράς
  • Δήλωση Εχεμύθειας
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης
  • SiteMap

Το Ολύμπιο Βήμα στα Social Media

Η Κατερίνη και η Πιερία σήμερα: Καθημερινή Ενημέρωση


Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε.
Βότση 18, 601 00, Κατερίνη
Τηλ. 23510 33633
Α.Φ.Μ.: 094329106
Δ.Ο.Υ. Κατερίνης
E-mail: info@olympiobima.gr
Ιδιοκτήτης: Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Σύνταξης: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Διαχειριστής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Δικαιούχος του Ονόματος Τομέα - Domain Name:
Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.

No Result
View All Result
ΒΗΜΑ...τίζοντας
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • Καιρός Live
  • Κλιματική Αλλαγή
  • Επικοινωνία
  • Αναγγελία γάμου με ένα κλικ
  • Live οι τιμές καυσίμων
  • Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κατερίνης
  • Χρήσιμα Τηλέφωνα – Πρώτες βοήθειες

© 2024 Ολύμπιο Βήμα Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε. Βότση 18, 601 00, Κατερίνη Τηλ. 23510 33633 Α.Φ.Μ.: 094329106 Δ.Ο.Υ. Κατερίνης E-mail: info@olympiobima.gr
No Result
View All Result
ΒΗΜΑ...τίζοντας
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • Καιρός Live
  • Κλιματική Αλλαγή
  • Επικοινωνία
  • Αναγγελία γάμου με ένα κλικ
  • Live οι τιμές καυσίμων
  • Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κατερίνης
  • Χρήσιμα Τηλέφωνα – Πρώτες βοήθειες

© 2024 Ολύμπιο Βήμα Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε. Βότση 18, 601 00, Κατερίνη Τηλ. 23510 33633 Α.Φ.Μ.: 094329106 Δ.Ο.Υ. Κατερίνης E-mail: info@olympiobima.gr