Πέμπτη, 4 Δεκεμβρίου, 2025
Ολύμπιο Βήμα - Τα Νέα της Κατερίνης και της Πιερίας - Καθημερινή Ενημέρωση
ΒΗΜΑ...τίζοντας
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
Ολύμπιο Βήμα - Τα Νέα της Κατερίνης και της Πιερίας - Καθημερινή Ενημέρωση
No Result
View All Result
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • Καιρός Live
  • Κλιματική Αλλαγή
  • Επικοινωνία
  • Αναγγελία γάμου με ένα κλικ
  • Live οι τιμές καυσίμων
  • Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κατερίνης
  • Χρήσιμα Τηλέφωνα – Πρώτες βοήθειες
Θετικό Φροντιστήριο
Hondos Center
  Συμβαίνει Τώρα
Δημήτριος Τσαλικάκης – Διοικητής 3ης ΥΠΕ: Δεν υπάρχουν ελλείψεις και δυσλειτουργίες στο Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης 3 Δεκεμβρίου 2025
Κατερίνη: Σύσκεψη Πολιτικής Προστασίας για χιονοπτώσεις και παγετό – Σχεδιασμός χειμερινής περιόδου 3 Δεκεμβρίου 2025
Σπύρος Κουλκουδίνας: Να στηρίξουμε γονείς μονογονεϊκών οικογενειών με κίνητρα και αυξημένη μοριοδότηση 3 Δεκεμβρίου 2025
10ο Τουρνουά Μπάσκετ Μέριμνας Παιδιού για Ειδικά και Γενικά Σχολεία – Στο επίκεντρο η συμπερίληψη και η ισότητα στα σχολεία 3 Δεκεμβρίου 2025
Πιερία: Αυξημένη επιχειρησιακή ετοιμότητα για την κακοκαιρία – Έκτακτη σύγκλιση Συντονιστικού – Κόκκινη προειδοποίηση ΕΜΥ 3 Δεκεμβρίου 2025
Next
Prev

Ολύμπιο Βήμα » Κόσμος » Coca Cola: Η μεγαλύτερη γκάφα στην ιστορία του μάρκετινγκ παγκοσμίως – Κινδύνεψε να χάσει τα πάντα

Coca Cola: Η μεγαλύτερη γκάφα στην ιστορία του μάρκετινγκ παγκοσμίως – Κινδύνεψε να χάσει τα πάντα

Ολύμπιο ΒήμαΑπόΟλύμπιο Βήμα
14 Ιουλίου, 2022
Coca Cola: Η μεγαλύτερη γκάφα στην ιστορία του μάρκετινγκ παγκοσμίως – Κινδύνεψε να χάσει τα πάντα

Η γκάφα έγινε τη δεκαετία του 80 και εντάχθηκε στο πλαίσιο του ανελέητου πολέμου μεταξύ των δυο κολοσσών. Την Coca και της Pepsi.

ADVERTISEMENT

ΙΕΛ ΛΥΔΙΑ

Μαριάννα Τριανταφύλλου


Επισκεφθείτε το Spiroulina Shop
Κωνσταντινίδης Εμπόριο Σιδήρου
Ελένη Ελευθεριάδου - Ψυχολόγος
ADVERTISEMENT

Η Coca Cola το 1985 έκανε ένα παράτολμο εγχείρημα το οποίο λίγο έλειψε να της κοστίσει ακριβά. Αποφάσισε να αλλάξει την κλασσική συνταγή της και να δημιουργήσει πάλι ένα αναψυκτικό cola το οποίο όμως θα είναι πιο γλυκό. Θα ονομαζόταν «New Coke». Και θα έμοιαζε περισσότερο στην Pepsi.

Και όλα αυτά επειδή η αντίπαλος της Pepsi, με την πιο γλυκιά γεύση της είχε αρχίσει να παίρνει σημαντικά μερίδια στην παγκόσμια αγορά. Μάλιστα η καμπάνια της Pepsi με την ονομασία «Pepsi Challenge» σάρωνε, και τόνιζε τη γευστική υπεροχή του αναψυκτικού έναντι της Coca.

Η γκάφα

Η 23η Απριλίου του 1985 θα καταγραφεί σαν η μέρα που έγινε η μεγαλύτερη γκάφα στην ιστορία του παγκόσμιου μάρκετινγκ. Στο Lincoln Center της Νέας Υόρκης οι δημοσιογράφοι που κάλυπταν το οικονομικό ρεπορτάζ είχαν καθίσει στην αίθουσα τύπου και περίμεναν μια σημαντική ανακοίνωση από τον πρόεδρο της εταιρίας τον Donald Keough και από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Coca Cola Company, Roberto Goizueta.

Coca Cola: Η μεγαλύτερη γκάφα στην ιστορία του μάρκετινγκ παγκοσμίως – Κινδύνεψε να χάσει τα πάντα

«Αποφασίσαμε σαν εταιρία» είπε ο πρόεδρος στα μικρόφωνα, «να εισάγουμε μια νέα φόρμουλα. Το νέο μας προϊόν θα έχει γεύση πιο απαλή, πιο “στρογγυλή”, πιο αρμονική και πιο τολμηρή.»

Κάπως έτσι ανακοινώθηκε σε όλον τον κόσμο ότι η Coca Cola που έπιναν θα σταματήσει να υπάρχει και τη θέση της θα πάρει ένα προϊόν που θα ονομάζεται «New Coke». Αυτό που δεν τους είπαν είναι πως το προϊόν ναι μεν θα είναι ίδιο με την Coca, αλλά γευστικά θα μοιάζει με την Pepsi.

Hondos-InPost

Η εταιρία έβαλε τα χέρια της και έβγαλε τα μάτια της. Αντί να ρίξει παράλληλα και το νέο προϊόν στην αγορά και να δει πως θα πάει, αποφάσισε να σταματήσει την κλασσική Coca Cola. Διέκοψε την 99χρονη περίφημη συνταγή της και κλείδωσε την περίφημη «Formula 7x» σε ένα θησαυροφυλάκιο τράπεζας της Ατλάντα με σκοπό να μην ξαναδεί ποτέ το φως της δημοσιότητας

Πανζουρλισμός και οργή

Από την επόμενη κιόλας ημέρα της κυκλοφορίας του νέου προϊόντος, οι πωλήσεις άρχισαν να κάνουν βουτιά. Δεν το ήθελε κανείς. Ξαφνικά το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρίας στην Ατλάντα άρχισε να κατακλύζεται από τηλεφωνήματα εξαγριωμένων θαυμαστών της Coca Cola.

Το ταχυδρομείο έφερνε τσουβάλια τις επιστολές διαμαρτυρίας. «Γιατί το κάνατε αυτό άνθρωποι μου;» ρωτούσαν οι περισσότεροι. «Αυτό που κάνατε είναι σαν να καίτε τη σημαία μας στην πίσω αυλή του σπιτιού μας» έγραφαν κάποιοι άλλοι.

Coca Cola: Η μεγαλύτερη γκάφα στην ιστορία του μάρκετινγκ παγκοσμίως – Κινδύνεψε να χάσει τα πάντα
Oι Roberto Goizueta και Donald Keough μόλις παρουσίασαν το νέο προϊόν

«Ο Θεός και η Coca Cola ήταν τα δύο μοναδικά πράγματα που είχα στη ζωή μου. Τώρα, μου πήρατε ένα από αυτά τα δύο πράγματα», έγραφε κάποιος άλλος. Κάποια στιγμή σε ένα από τα πολλά εξαγριωμένα τηλεφωνήματα που δεχόταν το τηλεφωνικό κέντρο, ένα κατάφερε να περάσει μέχρι τη γραμματεία του προέδρου.

Ο άνδρας ακουγόταν σοβαρός και η γραμματέας τον ρώτησε τι θα ήθελε τον κ. Donald Keough, πριν τον συνδέσει μαζί του. Ο άνδρας της απάντησε: «Θα ήθελα ένα αυτόγραφο του» Η γραμματέας τα έχασε. «Γιατί θα το θέλατε» τον ρώτησε. «Το να έχεις το αυτόγραφο του πιο ηλίθιου μάνατζερ στην ιστορία των αμερικανικών επιχειρήσεων, σε μερικά χρόνια θα αξίζει μια περιουσία» είπε ο άνδρας και το έκλεισε.

Και οι πωλήσεις συνέχιζαν να πέφτουν και το τηλεφωνικό κέντρο να κατακλύζεται. Εκείνη την περίοδο δεχόταν περισσότερα από 8.000 εξοργισμένα τηλεφωνήματα τη μέρα. Ήταν απλοί άνθρωποι που τους έβριζαν γιατί άλλαξαν το προϊόν τους.

Coca Cola: Η μεγαλύτερη γκάφα στην ιστορία του μάρκετινγκ παγκοσμίως – Κινδύνεψε να χάσει τα πάνταΜυστική δημοσκόπηση που έκανε η εταιρία η οποία είχε δεχτεί ένα συντριπτικό χτύπημα που η ίδια προκάλεσε, έδειξε ότι μόνο 1 στους 10 είπε ότι του άρεσε το νέο προϊόν. Και οι πωλήσεις συνέχιζαν να πέφτουν. Στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης οι μετοχές της Coca Cola καταβαραθρώθηκαν ενώ οι μετοχές της αντίπαλης εταιρίας απογειώθηκαν.

Την ίδια στιγμή η Pepsi έκανε πάρτι. Έδωσε ένα παραπάνω ρεπό σε όλους τους υπαλλήλους της ενώ με ολοσέλιδες καταχωρήσεις στις εφημερίδες κήρυξε τη νίκη της.

Η «New Coke» άφηνε πικρή γεύση στα στόματα των καταναλωτών. Κάποιοι πήγαιναν με κουτιά ολόκληρα της «New Coke» και τα άδειαζαν επιδεικτικά στον υπόνομο, μπροστά από τα γραφεία της εταιρίας. Ένας καταναλωτής από το Σιάτλ, υπέβαλε μήνυση κατά της «Coca Cola Company» για να την αναγκάσει να επιστρέψει στο παλιό της αναψυκτικό.

Άτακτη υποχώρηση

Όλοι μέσα στην εταιρία έβλεπαν ότι το νέο αναψυκτικό «δεν τσουλάει» και ότι η εταιρία κινδυνεύει να βρεθεί στο χείλος της καταστροφής. Η οργή του κόσμου και η αντίδραση του είχε αιφνιδιάσει τους πάντες.

Το τμήμα μάρκετινγκ της εταιρίας είχε υποτιμήσει την συναισθηματική προσκόλληση των καταναλωτών σε κάποιο προϊόν. Στη συγκεκριμένη περίπτωση στο δικό τους προϊόν.

Coca Cola: Η μεγαλύτερη γκάφα στην ιστορία του μάρκετινγκ παγκοσμίως – Κινδύνεψε να χάσει τα πάντα

Στις 11 Ιουλίου του 1985, ακριβώς 79 ημέρες από την εκείνη τη συνέντευξη τύπου, ο πρόεδρος της εταιρίας κάλεσε τους δημοσιογράφους σε μια νέα συνέντευξη τύπου. «Αφεντικό μας είναι ο καταναλωτής» είπε ο Donald Keough και συνέχισε «Mea Culpa. Λυπούμαστε πραγματικά για ότι προκαλέσαμε. Την φέρνουμε πίσω (εννοούσε την κλασσική συνταγή)»

Η κλασσική Coca Cola σε χρόνο ρεκόρ επέστρεψε στα ράφια και τα ψυγεία. Μέσα σε λίγες ημέρες ξεπέρασε σε πωλήσεις την «New Coke», η οποία συνέχιζε να πωλείται παράλληλα αλλά κανείς να μην την αγοράζει. Στην πορεία η New Coke που μετονομάστηκε κάποια στιγμή σε «Coke II», αποσύρθηκε εντελώς από τα ράφια και καταργήθηκε.

Μόλις κάθισε ο κουρνιαχτός οικονομικοί αναλυτές επιχείρησαν να αιτιολογήσουν την τεράστια γκάφα ενός παγκόσμιου κολοσσού. Κάποιοι κατέληξαν ότι το όλο θέμα δεν ήταν τελικά γκάφα, αλλά ένας μελετημένος ευφυέστατος ελιγμός μάρκετινγκ που ήθελε να προκαλέσει ντόρο – και το κατάφερε- και μετά να επιστρέψει δριμύτερος – και αυτό το κατάφερε.

Κάποτε ρώτησαν τον πρόεδρο της Coca Cola Donald Keough εάν τελικά όλο αυτό ήταν μια καλοστημμένη επιχείρηση του μαρκετινγκ της εταιρίας. «Κάποιοι κυνικοί λένε ότι σχεδιάσαμε το όλο θέμα», είπε ο Keough. «Η αλήθεια είναι ότι δεν είμαστε τόσο χαζοί αλλά δεν είμαστε και τόσο έξυπνοι». Είπε και απομακρύνθηκε.

 

Πηγή: in.gr



Μεθοδικό-Μεταίχμιο
Θέματα: Coca-ColaΓκάφαμάρκετινγκ
Ολύμπιο Βήμα

Ολύμπιο Βήμα

Δημιουργός περιεχομένου στο olympiobima.gr.
Καθημερινή Ενημέρωση για τοπικές ειδήσεις, με άρθρα - απόψεις, για την πολιτική, την οικονομία, τα αθλητικά, τον πολιτισμό, τον καιρό.
Η καθημερινή εφημερίδα για την Κατερίνη και την Πιερία, από το 1974, στην ηλεκτρονική της έκδοση.

Πληροφορίες για το Ολύμπιο Βήμα
Επικοινωνία

Ακολουθήστε το Ολύμπιο Βήμα

Μείνετε ενημερωμένοι με αξιόπιστες ειδήσεις από την Κατερίνη, την Πιερία, την Ελλάδα και τον κόσμο, καθημερινά στο olympiobima.gr.

Ολύμπιο Βήμα στο Google News Ακολουθήστε μας στο Google News
Προηγούμενο Άρθρο

Ελληνικά μαχητικά: Φτερό – φτερό με F-35 – Το μήνυμα Φλώρου από ΗΠΑ

Επόμενο Άρθρο

Ο Καιρός Σήμερα: Ηλιοφάνεια και ζέστη με δυσμενείς πυρομετεωρολογικές συνθήκες

Σχετικά άρθρα

Σαν Σήμερα, Πέμπτη, 04 Δεκεμβρίου 2025: Ιστορικά γεγονότα και εορτολόγιο της ημέρας
Θέματα

Σαν Σήμερα, Τετάρτη, 03 Δεκεμβρίου 2025: Ιστορικά γεγονότα και εορτολόγιο της ημέρας

3 Δεκεμβρίου 2025
Ούρσουλα Φον ντερ Λάιεν: Κίνδυνος νέων πολέμων αν νομιμοποιηθεί η υπονόμευση συνόρων
Ευρώπη

Ούρσουλα Φον ντερ Λάιεν: Κίνδυνος νέων πολέμων αν νομιμοποιηθεί η υπονόμευση συνόρων

2 Δεκεμβρίου 2025
Σαν Σήμερα, Πέμπτη, 04 Δεκεμβρίου 2025: Ιστορικά γεγονότα και εορτολόγιο της ημέρας
Θέματα

Σαν Σήμερα, Τρίτη, 02 Δεκεμβρίου 2025: Ιστορικά γεγονότα και εορτολόγιο της ημέρας

2 Δεκεμβρίου 2025
Μάχη δύο για την προεδρία του Eurogroup – Πώς ο Κυριάκος Πιερρακάκης διεκδικεί τις 11 ψήφους
Ευρώπη

Μάχη δύο για την προεδρία του Eurogroup – Πώς ο Κυριάκος Πιερρακάκης διεκδικεί τις 11 ψήφους

1 Δεκεμβρίου 2025
Σαν Σήμερα, Πέμπτη, 04 Δεκεμβρίου 2025: Ιστορικά γεγονότα και εορτολόγιο της ημέρας
Θέματα

Σαν Σήμερα, Δευτέρα, 01 Δεκεμβρίου 2025: Ιστορικά γεγονότα και εορτολόγιο της ημέρας

1 Δεκεμβρίου 2025
Σαν Σήμερα, Πέμπτη, 04 Δεκεμβρίου 2025: Ιστορικά γεγονότα και εορτολόγιο της ημέρας
Θέματα

Σαν Σήμερα, Κυριακή, 30 Νοεμβρίου 2025: Ιστορικά γεγονότα και εορτολόγιο της ημέρας

30 Νοεμβρίου 2025
ADVERTISEMENT

ΙΕΛ ΛΥΔΙΑ

Μαριάννα Τριανταφύλλου


Κωνσταντινίδης Εμπόριο Σιδήρου
Ελένη Ελευθεριάδου - Ψυχολόγος
Επισκεφθείτε το Spiroulina Shop
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT

ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΒΙΤΩΡΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ


Σχάρα & Λεμόνι

Επιδοτούμενα Πρόγραμματα
Επιδοτούμενα Πρόγραμματα



Παραλία Κατερίνης - Kassapidis Exchange

Σχολή Διαιτησίας Πιερίας 2025

Αναγγελία Γάμου με ένα Κλικ
ADVERTISEMENT

Επιλογές

Μακροχρόνιος τζόγος 

Σύναξη χριστιανών ηγετών στη Νίκαια

Ούρσουλα Φον ντερ Λάιεν: Κίνδυνος νέων πολέμων αν νομιμοποιηθεί η υπονόμευση συνόρων

Αναπτυξιακές δυνατότητες Παντελεήμονα στη συνάντηση Μαυρίδου – Γκάρα

Η Ακολουθία της Τριθέκτης για την Εορτή των Χριστουγέννων στην Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, ως επίλογος των «Αικατερινείων 2025»

Μη χάσετε

Δημήτριος Τσαλικάκης – Διοικητής 3ης ΥΠΕ: Δεν υπάρχουν ελλείψεις και δυσλειτουργίες στο Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης

Κατερίνη: Σύσκεψη Πολιτικής Προστασίας για χιονοπτώσεις και παγετό – Σχεδιασμός χειμερινής περιόδου

Σπύρος Κουλκουδίνας: Να στηρίξουμε γονείς μονογονεϊκών οικογενειών με κίνητρα και αυξημένη μοριοδότηση

10ο Τουρνουά Μπάσκετ Μέριμνας Παιδιού για Ειδικά και Γενικά Σχολεία – Στο επίκεντρο η συμπερίληψη και η ισότητα στα σχολεία

Πιερία: Αυξημένη επιχειρησιακή ετοιμότητα για την κακοκαιρία – Έκτακτη σύγκλιση Συντονιστικού – Κόκκινη προειδοποίηση ΕΜΥ

Αγγελίες

Η ΒΙΟΖΩΚΑΤ Α.Ε., Βιομηχανία Ζωοτροφών Κατερίνης, αναζητά Υπάλληλο Τιμολόγησης 

Η εταιρεία «ΑΛΦΑ ΓΕΥΣΗ», εργοστάσιο παραγωγής σαλατών, ζητάει βοηθό Παραγωγής

ΖΗΤΕΙΤΑΙ  άτομο που  να γνωρίζει  γραφιστική  για  σελιδοποίηση  εφημερίδων

Ενοικιάζεται, στην Κατερίνη, διαμέρισμα 64 τ.μ ισόγειο υπερυψωμένο

Από Γνωστή Εταιρεία Τροφίμων ζητείται οδηγός με εμπειρία στη διανομή και διεκπεραίωση παραγγελιών

Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα

Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Γιώργος Πιπερόπουλος
Μπλόκα Αγροτών και Κυβέρνηση: «Επικοινωνώ Άρα…Υπάρχω;»      
Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Θόδωρος Δημητριάδης
Προδιαβητικός 
Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Απόστολος Παπαδημητρίου (Μακρυγιάννης)
Σύναξη χριστιανών ηγετών στη Νίκαια
Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Αντώνης Κάλφας
Ο ιστορικός συνοικισμός των Ευαγγελικών της Κατερίνης μέσα από...

Διαβάστε ακόμη...

Προδιαβητικός 
Άρθρα - Απόψεις

Προδιαβητικός 

3 Δεκεμβρίου 2025
Επιμελητήριο Πιερίας: Ενημερωτική εκδήλωση για τον εκσυγχρονισμό της ΜΕΘ στο Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης
Υγεία

Επιμελητήριο Πιερίας: Ενημερωτική εκδήλωση για τον εκσυγχρονισμό της ΜΕΘ στο Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης

3 Δεκεμβρίου 2025
Βουλευτής Κ. Δελβερούδης: Ψηφιακή Επιτήρηση με το πρόσχημα της Οδικής Ασφάλειας
Δελτία Τύπου

Βουλευτής Κ. Δελβερούδης: Ψηφιακή Επιτήρηση με το πρόσχημα της Οδικής Ασφάλειας

3 Δεκεμβρίου 2025
Ενίσχυση Γενικού Νοσοκομείου Κατερίνης: Επιστολή Μαυρίδου για προσωπικό και εξοπλισμό
Δελτία Τύπου

Σοφία Μαυρίδου: Υψηλό το επίπεδο υπηρεσιών υγείας που προσφέρει στους πολίτες τo Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης  

3 Δεκεμβρίου 2025
«Χειμωνιάτικες Ψηφίδες Πολιτισμού» του ΟΡ.ΦΕ.Ο.
Εκδηλώσεις

«Χειμωνιάτικες Ψηφίδες Πολιτισμού» του ΟΡ.ΦΕ.Ο.

3 Δεκεμβρίου 2025
Η Ελληνική Γλώσσα ως συντελεστής ήπιας ισχύος και μέσο επιρροής για την ενίσχυση της γεωπολιτικής θέσης της Ελλάδας
Άρθρα - Απόψεις

Η Ελληνική Γλώσσα ως συντελεστής ήπιας ισχύος και μέσο επιρροής για την ενίσχυση της γεωπολιτικής θέσης της Ελλάδας

3 Δεκεμβρίου 2025

Η Κατερίνη και η Πιερία σήμερα: Καθημερινή Ενημέρωση


© 2025 Ολύμπιο Βήμα
Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε.
Βότση 18, 601 00, Κατερίνη
Τηλ. 23510 33633
Α.Φ.Μ.: 094329106
Δ.Ο.Υ. Κατερίνης
E-mail: info@olympiobima.gr
Ιδιοκτήτης: Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Σύνταξης: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Διαχειριστής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Δικαιούχος του Ονόματος Τομέα - Domain Name:
Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.

Καθημερινή ενημέρωση με τοπικές ειδήσεις, νέα και άρθρα.

  • Το Ολύμπιο Βήμα
  • Επικοινωνία
  • Πρωτοσέλιδα της Εφημερίδας
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική κατά της Διαφθοράς
  • Δήλωση Εχεμύθειας
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης
  • SiteMap

Το Ολύμπιο Βήμα στα Social Media


  • Κατερίνη
  • Δίον – Όλυμπος
  • Όλυμπος
  • Πύδνα – Κολινδρός
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • Πιερία
  • Εκδηλώσεις
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
No Result
View All Result
ΒΗΜΑ...τίζοντας
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • Καιρός Live
  • Κλιματική Αλλαγή
  • Επικοινωνία
  • Αναγγελία γάμου με ένα κλικ
  • Live οι τιμές καυσίμων
  • Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κατερίνης
  • Χρήσιμα Τηλέφωνα – Πρώτες βοήθειες

© 2024 Ολύμπιο Βήμα Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε. Βότση 18, 601 00, Κατερίνη Τηλ. 23510 33633 Α.Φ.Μ.: 094329106 Δ.Ο.Υ. Κατερίνης E-mail: info@olympiobima.gr
No Result
View All Result
ΒΗΜΑ...τίζοντας
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • Καιρός Live
  • Κλιματική Αλλαγή
  • Επικοινωνία
  • Αναγγελία γάμου με ένα κλικ
  • Live οι τιμές καυσίμων
  • Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κατερίνης
  • Χρήσιμα Τηλέφωνα – Πρώτες βοήθειες

© 2024 Ολύμπιο Βήμα Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε. Βότση 18, 601 00, Κατερίνη Τηλ. 23510 33633 Α.Φ.Μ.: 094329106 Δ.Ο.Υ. Κατερίνης E-mail: info@olympiobima.gr