Τετάρτη, 3 Δεκεμβρίου, 2025
Ολύμπιο Βήμα - Τα Νέα της Κατερίνης και της Πιερίας - Καθημερινή Ενημέρωση
ΒΗΜΑ...τίζοντας
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
Ολύμπιο Βήμα - Τα Νέα της Κατερίνης και της Πιερίας - Καθημερινή Ενημέρωση
No Result
View All Result
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • Καιρός Live
  • Κλιματική Αλλαγή
  • Επικοινωνία
  • Αναγγελία γάμου με ένα κλικ
  • Live οι τιμές καυσίμων
  • Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κατερίνης
  • Χρήσιμα Τηλέφωνα – Πρώτες βοήθειες
Θετικό Φροντιστήριο
Hondos Center
  Συμβαίνει Τώρα
Κατερίνη: Σύσκεψη Πολιτικής Προστασίας για χιονοπτώσεις και παγετό – Σχεδιασμός χειμερινής περιόδου 3 Δεκεμβρίου 2025
Σπύρος Κουλκουδίνας: Να στηρίξουμε γονείς μονογονεϊκών οικογενειών με κίνητρα και αυξημένη μοριοδότηση 3 Δεκεμβρίου 2025
10ο Τουρνουά Μπάσκετ Μέριμνας Παιδιού για Ειδικά και Γενικά Σχολεία – Στο επίκεντρο η συμπερίληψη και η ισότητα στα σχολεία 3 Δεκεμβρίου 2025
Πιερία: Αυξημένη επιχειρησιακή ετοιμότητα για την κακοκαιρία – Έκτακτη σύγκλιση Συντονιστικού – Κόκκινη προειδοποίηση ΕΜΥ 3 Δεκεμβρίου 2025
Μπλόκα Αγροτών και Κυβέρνηση: «Επικοινωνώ Άρα…Υπάρχω;»       3 Δεκεμβρίου 2025
Next
Prev

Ολύμπιο Βήμα » Αθλητικά » Formula 1 – GP Ουγγαρίας: Γιατί η πολ ποζίσιον του Χάμιλτον ήταν μόνο ευκαιριακή

Formula 1 – GP Ουγγαρίας: Γιατί η πολ ποζίσιον του Χάμιλτον ήταν μόνο ευκαιριακή

Ολύμπιο ΒήμαΑπόΟλύμπιο Βήμα
25 Ιουλίου, 2023
Formula 1 – Gp Ουγγαρίας: Γιατί η πολ ποζίσιον του Χάμιλτον ήταν μόνο ευκαιριακή
ADVERTISEMENT

ΙΕΛ ΛΥΔΙΑ

Μαριάννα Τριανταφύλλου


Ελένη Ελευθεριάδου - Ψυχολόγος
Επισκεφθείτε το Spiroulina Shop
Κωνσταντινίδης Εμπόριο Σιδήρου
ADVERTISEMENT

Πώς από την απώλεια της πολ ποζίσιον το Σάββατο -έστω και για 0,003 δευτερόλεπτα- από τον Λιούις Χάμιλτον η Red Bull κατάφερε να πετύχει την Κυριακή στην Ουγγαρία μία από τις πλέον κυρίαρχες νίκες από τις 44 της καριέρας του Μαξ Φερστάπεν στη Formula 1.

ΠΑΝΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ

Η Red Bull RB19 είναι ένα θηρίο, ένας από τους ισχυρότερους εξολοθρευτές της ιστορίας της Formula 1 και πλέον το πιο επιτυχημένο και κυρίαρχο μονοθέσιο όλων των εποχών, αν λάβουμε ως κριτήριο το ρεκόρ διαδοχικών που πέτυχε χθες στο GP Ουγγαρίας 2023 με τη 12η συνεχόμενη νίκη της – μία παραπάνω από τις 11 σερί νίκες της McLaren MP4/4 με το δίδυμο Σένα-Προστ το 1988.

H McLaren-Honda του ιδιοφυούς Γκόρντον Μάρεϊ βεβαίως θα είχε κερδίσει σερί και τους 16 αγώνες του ’88, αν εκείνο το Σεπτέμβρη στη στροφή Rettifilo ο Ζαν-Λουί Σλεσέ δεν είχε χάσει τα φρένα όταν δεχόταν γύρο από τον Άιρτον Σένα, αν δεν έβγαινε στη αμμοπαγίδα κι αν δεν παρέσερνε τη McLaren του Βραζιλιάνου επιστρέφοντας στην πίστα.

Από την άλλη, βεβαίως, η Ferrari δεν θα έκανε εκείνη τη μεγαλειώδη λιτανεία μέσα στη Μόντσα το 1-2 με νικητή τον Γκέρχαρντ Μπέργκερ στο πρώτο GP μετά το θάνατο του κομεντατόρε Έντσο.

Και πάλι, όμως, η Red Bull RB19 -του εξίσου ιδιοφυούς Άντριαν Νιούι, που ξεπέρασε ακόμα και τον Μάρεϊ- όχι μόνο δείχνει απόλυτα ικανή να σπάσει ακόμα κι αυτό το ρεκόρ των 16 νικών αν το είχε πετύχει η McLaren το 1988, αλλά και να γίνει η πρώτη ομάδα της ιστορίας που κερδίζει όλα τα GP μίας σεζόν. Έχει ήδη 11/11 και απομένουν άλλα δέκα.

Hondos-InPost

Ο θρίαμβος του Φερστάπεν στο Ουγγαρόρινγκ θύμισε τον τρόπο με τον οποίο εξολόθρευσε τον ανταγωνισμό στο περσινό GP Βελγίου.

Η Red Bull RB19 είναι ένα τέρας, το οποίο από τη στιγμή που συντονίζονται οι θερμοκρασίες των ελαστικών με την αεροδυναμική του ισορροπία κάνει όλα τα άλλα μονοθέσια της F1 «να φαίνονται σαν αυτοκίνητα της Formula 2», όπως είπε ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ.

Πώς, όμως, ένα μονοθέσιο που κυριάρχησε τόσο στον αγώνα της Βουδαπέστης, έχασε την πολ ποζίσιον ακριβώς την προηγούμενη ημέρα;

Έστω και με 3 χιλιοστά του δευτερολέπτου, από τη Mercedes W14 ενός Λιούις Χάμιλτον που επιστράτευσε όλη του την εκθαμβωτική οδηγική τέχνη;

Επιγραμματικά, αν θεωρήσουμε φυσικά ως παγκόσμια σταθερά το φαινομενικό ταλέντο του Φερστάπεν, με την πολυπλοκότητα των σημερινών μονοθεσίων της F1 και με τις αμέτρητες παραμέτρους που επηρεάζουν τη διαχείριση των ελαστικών, μπορεί να πει κανείς ότι η Red Bull RB19 είναι τόσο κυρίαρχη στους αγώνες ακριβώς επειδή δεν είναι τόσο γρήγορη στις δοκιμές κατάταξης.

Αξιοποιώντας -μεταξύ άλλων- στο έπακρο μια ευφυή ιδέα στην ανάρτηση που περιορίζει τις βυθίσεις του ρύγχους και της ουράς στις επιβραδύνσεις και επιταχύνσεις αντίστοιχα, το σχεδιαστικό εύρημα του Άντριαν Νιούι και των αεροδυναμιστών στο Μίλτον Κινς πέτυχε δύο πολύ σημαντικούς στόχους: την αεροδυναμική αποδοτικότητα, και την εξωπραγματική διαχείριση των ελαστικών.

Η αεροδυναμική αποδοτικότητα είναι ο συνδυασμός αύξησης της παραγωγής άντωσης και περιορισμού της αντίστασης του μονοθεσίου στον αέρα. Στις Ουγγαρία, με τις αργές στροφές και τις μικρές ευθείες, το αεροδυναμικό αυτό πλεονέκτημα της RB19 δεν προσέφερε ιδιαίτερα οφέλη στην πρωταθλήτρια.

Όμως, η διαχείριση των ελαστικών προσέφερε, και μάλιστα σε υπερθετικό βαθμό. Ακριβώς επειδή το concept της ανάρτησης δεν φορτίζει αρκετά τα ελαστικά, ο Φερστάπεν και ο Σέρτζιο Πέρεζ δυσκολεύονται να τα βάλουν έγκαιρα στο θερμικό ‘παράθυρο’ λειτουργίας τους και να κρατήσουν τη θερμοκρασία τους σε μια άψογη καμπύλη στον έναν γύρο.

Ακόμα και όταν η άσφαλτος εκπέμπει 48° Κελσίου, όπως το Σάββατο στο Ουγγαρόρινγκ.

Βάσει και όσων έλεγε ο Φερστάπεν, φάνηκε προς τα έξω πως ήρθε η στιγμή για τη Red Bull να έχει ένα από εκείνα τα τριήμερα που κάθε ομάδα, κάποια στιγμή, δυσκολεύεται πολύ να βρει τις άρτιες ρυθμίσεις του μονοθεσίου της.

Ο Μαξ έβγαινε στο apex της εξόδου με περισσότερη υποστροφή από όση μπορούσε να αντέξει -που έτσι κι αλλιώς είναι λίγη- και παραδεχόταν κι ο ίδιος ότι το υποστροφικό στήσιμο είναι ό,τι χειρότερο για εκείνον. Τα πράγματα έδειχναν να μην κυλούν κατ’ ευχήν στο στρατόπεδο των πρωταθλητών.

Όμως αποδείχθηκε, 24 ώρες αργότερα, ότι δεν συνέβαινε έτσι.

Το υποστροφικό αυτό στήσιμο ήταν ακριβώς αυτό που χρειαζόταν για τον αγώνα, για την πιο καίρια από όλες τις ανάγκες ενός οδηγού στο χθεσινό GP: την προστασία των πίσω ελαστικών σε ένα σιρκουί όπου αυτά καταπονούνται θερμικά ίσως περισσότερο από κάθε άλλη πίστα του πρωταθλήματος, καθώς ψήνονται από την καυτή άσφαλτο.

Με λίγα λόγια, αφού ρύθμισαν στις ελεύθερες δοκιμές την RB19 ακριβώς όπως έκριναν ότι έπρεπε για τις απαιτήσεις διαχείρισης των ελαστικών στις συστοιχίες γύρων ενός ζεστού και απαιτητικού αγώνα, οι μηχανικοί της Red Bull προσπάθησαν έπειτα να βρουν κάποιες λύσεις -μέχρι ενός ορίου, χωρίς να παρεκκλίνουν από τον αρχικό τους στόχο- για την ταχύτητα στον ένα γύρο ενόψει των δοκιμών κατάταξης.

«Δοκιμάσαμε τόσα πολλά διαφορετικά πράγματα αλλά ποτέ δεν απέδωσαν για τον έναν γύρο [των δοκιμών κατάταξης]», επιβεβαίωσε ο Μαξ.

«Μπορεί και να μην κάναμε τα ελαστικά μας να δουλέψουν τόσο καλά για τον έναν γύρο, διότι στον αγώνα όλα ανάβουν και κρατούν ψηλά τη θερμοκρασία τους για περισσότερο χρόνο.

Χρειάζεσαι πολύ διαφορετική ισορροπία για αυτό. Κι έτσι όταν στον αγώνα είχαμε υψηλή θερμοκρασία όλα άρχισαν να αποδίδουν κι αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είχα τόσο καλή ισορροπία στον αγώνα», συμπλήρωσε ο πρωταθλητής.

Και το επιβεβαίωσε και ο Λάντο Νόρις της McLaren, λέγοντας πως η RB19 «δεν είναι τόσο πολύ ταχύτερη στον έναν γύρο, όλα έχουν να κάνουν με τη διαχείριση της φθοράς των ελαστικών».

Αμέσως μετά τους πρώτους γύρους του GP Ουγγαρίας, λοιπόν, η RB19 συντόνισε τη θερμοκρασία των ελαστικών της με την αεροδυναμική της ισορροπία, και μεταμορφώθηκε στη μηχανικό τέρας που κατασπαράζει τη φετινή σεζόν της F1. «Ήταν μία από εκείνες τις μέρες που όλα είναι στην εντέλεια, μπορείς να βάλεις όποιο ελαστικό θέλεις», συμπλήρωσε ο Φερστάπεν.

«Θα μπορούσαμε να είχαμε βάλει ακόμα και τη μαλακή γόμα στο τέλος και θα ήταν μια χαρά».

Αυτό το παραθυράκι του συμβιβασμού που εσκεμμένα κάνει η Red Bull τα αγωνιστικά Σάββατα εκμεταλλεύτηκε και η Mercedes, για να κερδίσει την πολ ποζίσιον με τον Χάμιλτον. Όμως, όπως επιβεβαίωσε και ο Βρετανός στο τέλος, ήδη οι πρώην πρωταθλητές γνώριζαν ότι δεν είχαν τύχη απέναντι στη Red Bull στον αγώνα, και προσάρμοσαν τη στρατηγική τους κατάταλληλα για να στοχεύσουν τουλάχιστον στη 2η θέση του βάθρου.

Η Mercedes W14 είχε και την ταχύτητα, και την ανώτερη διαχείριση των ελαστικών σε σχέση με τη McLaren για να το πετύχει.

Ωστόσο, δεν πέτυχε να ανέβει στο βάθρο του Ουγγαρόρινγκ εξαιτίας δύο σφαλμάτων: της φτωχής -με ελλιπή πρόσφυση- εκκίνησης του Χάμιλτον, και του υπερβολικά φιλόδοξου -όπως αποδείχθηκε- στόχου που είχαν θέσει για τις ανάγκες ψύξης της μονάδας ισχύος της Mercedes High Performance Powertrains του Μπρίξουορθ.

Σε έναν τόσο θερμό αγώνα οι ομάδες συνήθως ανοίγουν όλους τους διαθέσιμους αεραγωγούς που υπάρχουν στο κάλυμμα του κινητήρα των μονοθεσίων τους.

Τα εγκάρσια αυτά ανοίγματα της Mercedes είναι τέσσερα και βρίσκονται πάνω στους πλευρικούς αεραγωγούς, όμως η ομάδα του Μπράκλεϊ έλαβε την απόφαση να ανοίξει μόνο τα δύο – φυσικά για να γλιτώσει λίγες από τις επιπτώσεις που οι ανοιχτοί αυτοί αεραγωγοί επιφέρουν στην παραγωγή άντωσης.

Αν ο Χάμιλτον είχε μείνει πρώτος στην εκκίνηση πιθανώς τα συστήματα της Mercedes W14 δεν θα είχαν αρχίσει γρήγορα να υπερθερμαίνονται διότι ο Βρετανός στους πρώτους γύρους θα έτρεχε σε καθαρό αέρα. Πιθανώς ακόμη κι αν είχε μείνει δεύτερος, καθώς σύντομα ο Φερστάπεν θα χανόταν στον ορίζοντα.

Όμως, μένοντας πίσω από τις δύο McLaren από τη δεύτερη κιόλας στροφή, άρχισαν να αναβοσβήνουν τα κόκκινα λαμπάκια των θερμοκρασιών στους υπολογιστές της Mercedes F1 πίσω στα πιτς καθώς ο Λιούις έμενε μέσα στο «βρώμικο» αέρα της McLaren του Νόρις.

Η ομάδα αναγκάστηκε να μειώσει το mode απόδοσης της μονάδας ισχύος, προς έκπληξη του Χάμιλτον, για να την προστατεύσει, και τον ειδοποίησε να κάνει lift-and-coast (δηλαδή να αφήνει το γκάζι λίγο πριν φρενάρει) για να ψύχει τα φρένα. Είχε αρχίσει να γίνεται σαφές ότι οι στόχοι της ομάδας για την ψύξη ήταν πέραν του δέοντως φιλόδοξοι.

Το πρώτο stint, έτσι, ήταν εξαιρετικά φτωχό για την ομάδα, και το δεύτερο ξεκίνησε με την επίσης λανθασμένη απόφαση της Mercedes να δώσει στον Χάμιλτον την εντολή -με στόχους γυρολογίου- να προστατεύσει τη σκληρή γόμα περισσότερο από όσο χρειαζόταν. Η γόμα αυτή αποδείχθηκε πολύ πιο ανθεκτική από όσο πίστευε η Mercedes, κι αναρωτιέται κανείς πώς η Mercedes το παρέβλεψε δεδομένου ότι με αυτά τα ελαστικά είχε εκκινήσει ο Τζορτζ Ράσελ.

Αν η ομάδα του Μπράκλεϊ δεν είχε υποπέσει σε αυτά τα λάθη, τότε ο Χάμιλτον θα ήταν στη δεύτερη θέση του βάθρου – και πιθανότατα το πορσελάνινο τρόπαιο των 45.000 ευρώ του Φερστάπεν θα είχε σωθεί από τα πανηγύρια του Νόρις στα δεξιά του.

Η Mercedes και η McLaren ήταν εξίσου ανταγωνιστικές στη Βουδαπέστη, μοιράστηκαν και οι δύο το πικρό ονόρε του δεύτερου ταχύτερου μονοθεσίου χθες, και ο Νόρις το επιβεβαίωσε:

«Αν [ο Χάμιλτον] είχε μείνει μπροστά μας μέχρι τη στροφή 2 θα μας είχε κερδίσει», είπε ο Βρετανός. «Πιστεύω ότι είναι πολύ μικρή η διαφορά μεταξύ μας με τη Mercedes. Αν δείτε τη φθορά των ελαστικών η Mercedes είναι πολύ, πολύ καλύτερη από εμάς. Και πάντα ήταν», πρόσθεσε ο Νόρις.

Με τις Ferrari και Aston Martin να έχουν μείνει εκτός του κάδρου, καταφανέστατα έχοντας στρέψει πλέον την πλήρη προσοχή τους στα μονοθέσιά τους για το 2024, ίσως η μάχη του βάθρου να κρίνεται εφεξής μεταξύ της Mercedes W14 και της McLaren MCL60.

Τα δύο μονοθέσια, δηλαδή, που -μετά το Μονακό και το Σίλβερστοουν, αντίστοιχα- δέχθηκαν τις πιο επιτυχημένες και εκτενείς αναβαθμίσεις της φετινής σεζόν.

Αναβαθμίσεις που στην περίπτωση της McLaren ειδικά είναι άκρως εντυπωσιακές διότι απέδωσαν τόσο στο υπερ-γρήγορο σιρκουί του Σίλβερστοουν όσο και στο πολύ αργό της Βουδαπέστης, τόσο στην αεροδυναμική αποδοτικότητα όσο και στη διαχείριση κάθε τύπου γόμας.

Από την άλλη, αυτό το τριήμερο στην Ουγγαρία έφερε και η Red Bull το δεύτερό της φετινό πακέτο αναβαθμίσεων, που την έκανε επιβεβαιωμένα και με επιτυχία 0,2” ταχύτερη στο γύρο.

Με το λεπτότερο και πλατύτερο άνοιγμα των πλευρικών αεραγωγών (που προσφέρει την ίδια ψύξη χάρη στην επιτάχυνση του αέρα που εισέρχεται στα ψυγεία) απελευθερώθηκε ακόμα περισσότερος αέρας για να κανάλια που παράγουν άντωση στην ουρά.

Που σημαίνει ότι η αεροδυναμική αποδοτικότητα (άντωση / αντίσταση) της RB19 είναι πλέον ακόμα καλύτερη, ενώ έρχεται το αμέσως προσεχές τριήμερο μία από τις πιο «αεροδυναμικές», χαμηλής άντωσης πίστες του προγράμματος, στο Σπα του Βελγίου.

Οπότε…



Μεθοδικό-Μεταίχμιο
Θέματα: Formula 1Red BullΛιούις Χάμιλτον
Ολύμπιο Βήμα

Ολύμπιο Βήμα

Δημιουργός περιεχομένου στο olympiobima.gr.
Καθημερινή Ενημέρωση για τοπικές ειδήσεις, με άρθρα - απόψεις, για την πολιτική, την οικονομία, τα αθλητικά, τον πολιτισμό, τον καιρό.
Η καθημερινή εφημερίδα για την Κατερίνη και την Πιερία, από το 1974, στην ηλεκτρονική της έκδοση.

Πληροφορίες για το Ολύμπιο Βήμα
Επικοινωνία

Ακολουθήστε το Ολύμπιο Βήμα

Μείνετε ενημερωμένοι με αξιόπιστες ειδήσεις από την Κατερίνη, την Πιερία, την Ελλάδα και τον κόσμο, καθημερινά στο olympiobima.gr.

Ολύμπιο Βήμα στο Google News Ακολουθήστε μας στο Google News
Προηγούμενο Άρθρο

Πιερικός: Μια μεταγραφή και δυο ανανεώσεις

Επόμενο Άρθρο

Από εδώ και πέρα, Δήμαρχε, για ό,τι συμβεί στον Πιερικό, υπεύθυνος θα είσαι εσύ και οι αυλικοί σου!

Σχετικά άρθρα

Πάνθηρες Κατερίνης: Κατάθεση ψυχής, ήττα στο φινάλε απέναντι στο φαβορί!
Αθλητικά

Πάνθηρες Κατερίνης: Κατάθεση ψυχής, ήττα στο φινάλε απέναντι στο φαβορί!

3 Δεκεμβρίου 2025
Κωνσταντίνος Καρέτσας: Είκοσι τρεις ομάδες έστειλαν σκάουτ για τον 18χρονο μεσοεπιθετικό
Αθλητικά

Κωνσταντίνος Καρέτσας: Είκοσι τρεις ομάδες έστειλαν σκάουτ για τον 18χρονο μεσοεπιθετικό

3 Δεκεμβρίου 2025
Κύκλωπες Αλεξανδρούπολης – Αρχέλαος Savvidis Team Handball 27 20: Τον “πρόδωσαν” οι ελλείψεις
Αθλητικά

Κύκλωπες Αλεξανδρούπολης – Αρχέλαος Savvidis Team Handball 27-20: Τον “πρόδωσαν” οι ελλείψεις

3 Δεκεμβρίου 2025
Σ.Φ.Ι.Π.: Ο Πιερικός σαν χθες 2 Δεκεμβρίου…
Αθλητικά

Σ.Φ.Ι.Π.: Ο Πιερικός σαν χθες 2 Δεκεμβρίου…

3 Δεκεμβρίου 2025
Τι αθλητικές μεταδόσεις έχει η τηλεόραση, σήμερα Τετάρτη, 03 Δεκεμβρίου 2025
Αθλητικά

Τι αθλητικές μεταδόσεις έχει η τηλεόραση, σήμερα Τετάρτη, 03 Δεκεμβρίου 2025

3 Δεκεμβρίου 2025
O Πελέ της Ελλάδος – Πολυχρόνης – Πόλης Φουλίδης – Πρόταση Ονοματοδοσίας
Αθλητικά

O Πελέ της Ελλάδος – Πολυχρόνης – Πόλης Φουλίδης – Πρόταση Ονοματοδοσίας

2 Δεκεμβρίου 2025
ADVERTISEMENT

ΙΕΛ ΛΥΔΙΑ

Μαριάννα Τριανταφύλλου


Κωνσταντινίδης Εμπόριο Σιδήρου
Ελένη Ελευθεριάδου - Ψυχολόγος
Επισκεφθείτε το Spiroulina Shop
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT

ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΒΙΤΩΡΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ


Σχάρα & Λεμόνι

Επιδοτούμενα Πρόγραμματα
Επιδοτούμενα Πρόγραμματα



Παραλία Κατερίνης - Kassapidis Exchange

Σχολή Διαιτησίας Πιερίας 2025

Αναγγελία Γάμου με ένα Κλικ
ADVERTISEMENT

Επιλογές

Χριστουγεννιάτικο Παζαράκι στην Ευαγγελική Εκκλησία Κατερίνης το Σάββατο

Τι αθλητικές μεταδόσεις έχει η τηλεόραση, σήμερα Σάββατο, 29 Νοεμβρίου 2025

Τι αθλητικές μεταδόσεις έχει η τηλεόραση, σήμερα Δευτέρα, 01 Δεκεμβρίου 2025

Βημα..τίζοντας: Άννα Διαμαντοπούλου στην Κατερίνη: Παρουσιάζει το κυβερνητικό πρόγραμμα στο Επιμελητήριο Πιερίας

Έφυγε από τη ζωή η Βασιλική Κυριαζή σε ηλικία 62 ετών

Μη χάσετε

Κατερίνη: Σύσκεψη Πολιτικής Προστασίας για χιονοπτώσεις και παγετό – Σχεδιασμός χειμερινής περιόδου

Σπύρος Κουλκουδίνας: Να στηρίξουμε γονείς μονογονεϊκών οικογενειών με κίνητρα και αυξημένη μοριοδότηση

10ο Τουρνουά Μπάσκετ Μέριμνας Παιδιού για Ειδικά και Γενικά Σχολεία – Στο επίκεντρο η συμπερίληψη και η ισότητα στα σχολεία

Πιερία: Αυξημένη επιχειρησιακή ετοιμότητα για την κακοκαιρία – Έκτακτη σύγκλιση Συντονιστικού – Κόκκινη προειδοποίηση ΕΜΥ

Μπλόκα Αγροτών και Κυβέρνηση: «Επικοινωνώ Άρα…Υπάρχω;»      

Αγγελίες

Η ΒΙΟΖΩΚΑΤ Α.Ε., Βιομηχανία Ζωοτροφών Κατερίνης, αναζητά Υπάλληλο Τιμολόγησης 

Η εταιρεία «ΑΛΦΑ ΓΕΥΣΗ», εργοστάσιο παραγωγής σαλατών, ζητάει βοηθό Παραγωγής

ΖΗΤΕΙΤΑΙ  άτομο που  να γνωρίζει  γραφιστική  για  σελιδοποίηση  εφημερίδων

Ενοικιάζεται, στην Κατερίνη, διαμέρισμα 64 τ.μ ισόγειο υπερυψωμένο

Από Γνωστή Εταιρεία Τροφίμων ζητείται οδηγός με εμπειρία στη διανομή και διεκπεραίωση παραγγελιών

Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα

Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Γιώργος Πιπερόπουλος
Μπλόκα Αγροτών και Κυβέρνηση: «Επικοινωνώ Άρα…Υπάρχω;»      
Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Θόδωρος Δημητριάδης
Προδιαβητικός 
Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Απόστολος Παπαδημητρίου (Μακρυγιάννης)
Σύναξη χριστιανών ηγετών στη Νίκαια
Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Αντώνης Κάλφας
Ο ιστορικός συνοικισμός των Ευαγγελικών της Κατερίνης μέσα από...

Διαβάστε ακόμη...

Επιμελητήριο Πιερίας: Ενημερωτική εκδήλωση για τον εκσυγχρονισμό της ΜΕΘ στο Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης
Υγεία

Επιμελητήριο Πιερίας: Ενημερωτική εκδήλωση για τον εκσυγχρονισμό της ΜΕΘ στο Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης

3 Δεκεμβρίου 2025
Βουλευτής Κ. Δελβερούδης: Ψηφιακή Επιτήρηση με το πρόσχημα της Οδικής Ασφάλειας
Δελτία Τύπου

Βουλευτής Κ. Δελβερούδης: Ψηφιακή Επιτήρηση με το πρόσχημα της Οδικής Ασφάλειας

3 Δεκεμβρίου 2025
Ενίσχυση Γενικού Νοσοκομείου Κατερίνης: Επιστολή Μαυρίδου για προσωπικό και εξοπλισμό
Δελτία Τύπου

Σοφία Μαυρίδου: Υψηλό το επίπεδο υπηρεσιών υγείας που προσφέρει στους πολίτες τo Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης  

3 Δεκεμβρίου 2025
«Χειμωνιάτικες Ψηφίδες Πολιτισμού» του ΟΡ.ΦΕ.Ο.
Εκδηλώσεις

«Χειμωνιάτικες Ψηφίδες Πολιτισμού» του ΟΡ.ΦΕ.Ο.

3 Δεκεμβρίου 2025
Η Ελληνική Γλώσσα ως συντελεστής ήπιας ισχύος και μέσο επιρροής για την ενίσχυση της γεωπολιτικής θέσης της Ελλάδας
Άρθρα - Απόψεις

Η Ελληνική Γλώσσα ως συντελεστής ήπιας ισχύος και μέσο επιρροής για την ενίσχυση της γεωπολιτικής θέσης της Ελλάδας

3 Δεκεμβρίου 2025
Αυτόματο προσχέδιο
Κατερίνη

Κατερίνη: Σε πραγματικό χρόνο οι θέσεις στάθμευσης μέσω της εφαρμογής Novoville

3 Δεκεμβρίου 2025

Η Κατερίνη και η Πιερία σήμερα: Καθημερινή Ενημέρωση


© 2025 Ολύμπιο Βήμα
Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε.
Βότση 18, 601 00, Κατερίνη
Τηλ. 23510 33633
Α.Φ.Μ.: 094329106
Δ.Ο.Υ. Κατερίνης
E-mail: info@olympiobima.gr
Ιδιοκτήτης: Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Σύνταξης: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Διαχειριστής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Δικαιούχος του Ονόματος Τομέα - Domain Name:
Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.

Καθημερινή ενημέρωση με τοπικές ειδήσεις, νέα και άρθρα.

  • Το Ολύμπιο Βήμα
  • Επικοινωνία
  • Πρωτοσέλιδα της Εφημερίδας
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική κατά της Διαφθοράς
  • Δήλωση Εχεμύθειας
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης
  • SiteMap

Το Ολύμπιο Βήμα στα Social Media


  • Κατερίνη
  • Δίον – Όλυμπος
  • Όλυμπος
  • Πύδνα – Κολινδρός
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • Πιερία
  • Εκδηλώσεις
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
No Result
View All Result
ΒΗΜΑ...τίζοντας
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • Καιρός Live
  • Κλιματική Αλλαγή
  • Επικοινωνία
  • Αναγγελία γάμου με ένα κλικ
  • Live οι τιμές καυσίμων
  • Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κατερίνης
  • Χρήσιμα Τηλέφωνα – Πρώτες βοήθειες

© 2024 Ολύμπιο Βήμα Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε. Βότση 18, 601 00, Κατερίνη Τηλ. 23510 33633 Α.Φ.Μ.: 094329106 Δ.Ο.Υ. Κατερίνης E-mail: info@olympiobima.gr
No Result
View All Result
ΒΗΜΑ...τίζοντας
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • Καιρός Live
  • Κλιματική Αλλαγή
  • Επικοινωνία
  • Αναγγελία γάμου με ένα κλικ
  • Live οι τιμές καυσίμων
  • Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κατερίνης
  • Χρήσιμα Τηλέφωνα – Πρώτες βοήθειες

© 2024 Ολύμπιο Βήμα Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε. Βότση 18, 601 00, Κατερίνη Τηλ. 23510 33633 Α.Φ.Μ.: 094329106 Δ.Ο.Υ. Κατερίνης E-mail: info@olympiobima.gr