Πέμπτη, 4 Δεκεμβρίου, 2025
Ολύμπιο Βήμα - Τα Νέα της Κατερίνης και της Πιερίας - Καθημερινή Ενημέρωση
ΒΗΜΑ...τίζοντας
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
Ολύμπιο Βήμα - Τα Νέα της Κατερίνης και της Πιερίας - Καθημερινή Ενημέρωση
No Result
View All Result
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • Καιρός Live
  • Κλιματική Αλλαγή
  • Επικοινωνία
  • Αναγγελία γάμου με ένα κλικ
  • Live οι τιμές καυσίμων
  • Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κατερίνης
  • Χρήσιμα Τηλέφωνα – Πρώτες βοήθειες
Θετικό Φροντιστήριο
Hondos Center
  Συμβαίνει Τώρα
ΕΛΜΕ Πιερίας: Ενημερωτική εκδήλωση για το συνταξιοδοτικό στην «Εκάβη» 4 Δεκεμβρίου 2025
Φυσιολατρικός Σύλλογος Λιτοχώρου «Όλυμπος» – Πρόγραμμα Δραστηριοτήτων Δεκεμβρίου 2025 4 Δεκεμβρίου 2025
Ο Ιστορικός Ποντιακός Σύλλογος Κοτζά Αναστάς στο νέο Ποντιακό Ραδιόφωνο Νέας Τραπεζούντας 4 Δεκεμβρίου 2025
Γ’ Εθνική & αγροτικές κινητοποιήσεις: Πιθανή αναβολή της αγωνιστικής δράσης 4 Δεκεμβρίου 2025
Γ’ Εθνική: Ο πρώτος γύρος και οι κορυφαίοι σκόρερ 4 Δεκεμβρίου 2025
Next
Prev

Ολύμπιο Βήμα » Οικονομία » Funflation: Οι καταναλωτές λένε “ΟΧΙ” στα προϊόντα και “ΝΑΙ” στις εμπειρίες

Funflation: Οι καταναλωτές λένε “ΟΧΙ” στα προϊόντα και “ΝΑΙ” στις εμπειρίες

Ολύμπιο ΒήμαΑπόΟλύμπιο Βήμα
26 Οκτωβρίου, 2023
Οι καταναλωτές λένε “ΟΧΙ” στα προϊόντα και “ΝΑΙ” στις εμπειρίες

Funflation: Το νέο φαινόμενο - Αυτό το κάτι που θέλουν οι καταναλωτές - Η μεταπανδημική στροφή των καταναλωτών στις εμπειρίες και λιγότερο στα αγαθά, τώρα έχει όνομα.

ADVERTISEMENT

ΙΕΛ ΛΥΔΙΑ

Μαριάννα Τριανταφύλλου


Κωνσταντινίδης Εμπόριο Σιδήρου
Ελένη Ελευθεριάδου - Ψυχολόγος
Επισκεφθείτε το Spiroulina Shop
ADVERTISEMENT

 Το «Funflation» είναι το πιο πρόσφατο τσιτάτο στο οποίο στηρίζονται οι έμποροι λιανικής για να εξηγήσουν γιατί οι αγοραστές αποφεύγουν τώρα τις αγορές αγαθών, προερχόμενοι από ένα καλοκαίρι με ρεκόρ δαπανών για συναυλίες αλλά περιορισμένη ταξιδιωτική ζήτηση.

Η ιδέα ότι οι άνθρωποι επιλέγουν να δαπανούν τα χρήματά τους σε εμπειρίες αντί για προϊόντα δεν είναι ένα νέο φαινόμενο. Ολοένα και περισσότερες γενιές ακολουθούν το παράδειγμα της Gen Z που εστιάζουν στην εμπειρία που θα αποκτήσουν και όχι τόσο στην αλόγιστη αγορά προϊόντων ή την αποταμίευση.  Αυτό το trend γιγαντώνεται μέρα με τη μέρα, αναγκάζοντας τις μάρκες να βρίσκουν τρόπους για να δηλώνουν παρών στην οικονομία που βασίζεται στην εμπειρία.

Αυτός ο πρόσφατα δημοφιλής όρος αναφέρεται στο εκπληκτικό αυξανόμενο τίμημα που οι άνθρωποι είναι πλέον διατεθειμένοι να πληρώσουν για εμπειρίες – όπως εισιτήρια για συναυλία της Taylor Swift ακόμη και σε τετραψήφια ποσά ή υψηλότερες τιμές για τα θεματικά πάρκα της Disney – εν μέσω οικονομικής αβεβαιότητας και συρρίκνωσης των προϋπολογισμών των νοικοκυριών. Η χρήση του εμφανίστηκε την περασμένη εβδομάδα σε ένα σχόλιο της CEO της Best Buy, Corie Barry, στο Fortune’s Most Powerful Women Summit.

Είναι θέμα εμπειρίας

«Τα έξοδα φαγητού, καυσίμων και διαμονής έχουν αυξηθεί κατά 20% την ίδια στιγμή που οι μισθοί έχουν ανέβει κατά 17%, επομένως οι κινήσεις των σύγχρονων καταναλωτών δείχνουν ότι ξοδεύουν όποια οικονομία προσπαθούν να κάνουν», είπε η Barry. «Το θέμα δεν είναι λοιπόν εάν θα ξοδέψουν, αλλά τι προτεραιοποιούν. Βλέπουμε ότι δίνουν προτεραιότητα στη διασκέδαση. Και έτσι έχουμε το φαινόμενο funflation για να περιγράψει τις εμπειρίες που βρίσκονται πραγματικά εκεί όπου οι άνθρωποι είναι πρόθυμοι να πληρώσουν. Πράγμα που σημαίνει ότι καθετί αφορά ηλεκτρονικά είδη ή κάτι πυ θα τους κρατούσε εντός οικίας, δεν βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός τους».

Το σχόλιο της Barry δεν είναι τυχαίο, φυσικά. Έρχεται ύστερα από δύο συνεχόμενα χρόνια πτώσης των πωλήσεων για την Best Buy -την αμερικανική πολυεθνική εταιρεία λιανικής πώλησης ηλεκτρονικών ειδών- η οποία σημείωσε σημαντική αύξηση της ζήτησης κατά τη διάρκεια των lockdown, καθώς οι άνθρωποι βελτίωσαν τους χώρους διαβίωσής τους και τα γραφεία τους στο σπίτι. Τον Αύγουστο, η εταιρεία μείωσε τις προοπτικές εσόδων της για το 2024 από το υψηλό των 45,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε 44,5 δισεκατομμύρια δολάρια, έχοντας δει ήδη μια πτώση της τάξης του 7,1% στα εγχώρια έσοδα για το τρίμηνο. Για την Best Buy και άλλα brands που αντιμετωπίζουν παρόμοια πτώση στις πωλήσεις του, το φαινόμενο funflation δικαιολογεί ό,τι δεν μπορεί να ελέγξει ένας CEO: την καταναλωτική συμπεριφορά.

Τι έχει αλλάξει

Αντί για βελτίωση του οικιακού περιβάλλοντος, οι άνθρωποι αφήνουν το απλό καταναλωτικό τους πρόσωπο στο σπίτι και βγαίνουν έξω από αυτό. Είναι χαρακτηριστικό ότι υπηρεσίες πληρωμών Buy-Now-Pay-Later, σημείωσαν αύξηση 45% στη ζήτηση για ταξίδια και έκδοση εισιτηρίων το φετινό τρίτο τρίμηνο σε σχέη με το αντίστοιχο περσινό.

Hondos-InPost

Η έκθεση τάσεων του 2023 της Eventbrite διαπίστωσε ότι ενώ το 80% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι περιορίζει τον προϋπολογισμό τους λόγω της αύξησης του κόστους ζωής, σχεδόν το 70% διευκρίνισε ότι σχεδίαζε να δαπανήσει και φέτος το ίδιο ποσό σε εκδηλώσεις με πέρυσι. Αυτό δείχνει ότι οι άνθρωποι είναι πρόθυμοι να περικόψουν άλλες μορφές δαπανών  δαπανών υπέρ συναυλιών ή άλλων εκδηλώσεων. Σχετικά, το Eventbrite επισήμανε επίσης ότι το 54% των ερωτηθέντων στις ΗΠΑ είπε ότι προτιμά να λάβει ένα εισιτήριο για εμπειρίες  παρά ένα φυσικό δώρο.

Η στάση των brands

Για τις επωνυμίες που παράγουν ανθεκτικά προϊόντα, η εξυπηρέτηση των τάσεων αυτών είναι ένας τρόπος να προσελκύσουν νέους πελάτες. Αυτό εξηγεί την επικράτηση των ροζ ενδυμάτων, προϊόντων και των πιο ανεπάντεχων αξεσουάρ Barbie που προωθούσαν οι μάρκες εν μέσω του θόρυβου γύρω από την επιτυχία ταινίας αυτό το καλοκαίρι ή τα θεματικά ρούχα για να δουν ένα σόου της Swift. Συγκεκριμένα, η Gen Z και οι Millennials είναι 2,5 φορές πιο πιθανό να αγοράσουν ένα θεματικό ρούχο για συναυλία από τους GenX,-ers σύμφωνα με έρευνα του StubHub τον περασμένο μήνα.

Άλλες επωνυμίες πηγαίνουν απευθείας στην πηγή του funflation μέσω αναδυόμενων παραθύρων και συνεργασιών που προσφέρουν limited edition προϊόντα συσχετισμένα με εμπειρίες. Παράδειγμα αποτελεί η επιλογή του βρετανικού luxury πολυκαταστήματος Flannels να πουλήσει επίσημα εμπορεύματα για την πενθήμερη περιοδεία της Beyoncé στο Λονδίνο στο κέντρο «Flannels X» στην Oxford Street. Εκτός από τα merchandising προϊόντα, παρουσίασε και μια συλλογή υψηλής ραπτικής που σχεδιάστηκε από την Beyoncé και τον οίκο Balmain και αρκετά έτοιμα προς αγορά κομμάτια περιορισμένης ωστόσο έκδοσης. Το συγκεκριμένο εμπορικό σημείο ήταν ανοιχτό μόλις για 10 ημέρες, πράγμα που σημαίνει ότι πιέστηκαν εμμέσως οι καταναλωτές και θαυμαστές της τραγουδίαστριας να βιώσουν την εμπειρία, χωρίς να πάνω στη συναυλία.

Ο Michael Hershfield, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Accrue Savings, ένα σύστημα ψηφιακού πορτοφολιού που επιτρέπει στους αγοραστές να εξοικονομούν χρήματα για αγορές, τόνισε ότι «οι επωνυμίες που είναι σε θέση να συνεργαστούν με τέτοιου είδους εκδηλώσεις έχουν μια τεράστια ευκαιρία να διευρύνουν το κοινό τους και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους».

Περισσότερες από 100 μάρκες, σύμφωνα με δεδομένα που παρουσίασε η Mattel, είχαν συνεργασίες με το brand Barbie αυτό το καλοκαίρι. Το ίδιο συνέβη και με τη φετινή συνεργασία της Gap και της Mattel.

It’s all about fun

«Οι καταναλωτές θέλουν εμπειρία, οι νέοι θέλουν εμπειρία, όλοι θέλουν να βιώσουν ξεχωριστές εμπειρίες που να τους εντυπωθούν. Αυτό μπορεί να αποδειχτεί για τους λιανοπωλητές μια μοναδική ευκαιρία να χτίσουν σχέσεις με αστέρες της μουσικής και του αθλητισμού», είπε ο Hershfield. «Λέμε συνεχώς στους συνεργάτες μας ότι πρέπει να βρουν ανάλογες συμπράξεις».

«Ο ρόλος του λιανικού εμπορίου ήταν συνήθως ταυτισμένος με ένα μέρος όπου οι άνθρωποι αγόραζαν προϊόντα. Τώρα αυτό το μέρος βρίσκεται στο χέρι τους, στην τσέπη τους, στο κινητό τους», αποσαφήνισε ο Ben Kaufman, ο συνιδρυτής στο βιωματικό κατάστημα παιχνιδιών Camp. «Πρέπει να υπάρχει λόγος να επισκέπτονται το κατάστημα αντί να κάνουν online αγορές. Αυτός ο λόγος πρέπει να είναι εμπειρία». Το Camp ξεκίνησε το 2018 όταν ο Kaufman ήταν ακόμα CMO στο BuzzFeed, προκειμένου να προσφέρει θεματικές συναρπαστικές εμπειρίες στα καταστήματά του με μουσική, παραστάσεις και εξοπλισμό παιχνιδιού, καθώς και επώνυμα εμπορικά προϊόντα.

Παρά την εφεύρεση του όρου «funflation», ο Kaufman παρατήτησε ότι δεν έχει ακόμη αντιμετωπίσει κανείς την ύπαρξή του οργανικά. Κάτι που δεν αποτελεί έκπληξη στην εποχή του ηλεκτρονικού εμπορίου και των αγορών μέσω κινητού τηλεφώνου. Οι άνθρωποι αναζητούν να κάνουν πράγματα – και είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για το προνόμιο. «Όποιο brand βρεθεί εκεί οπου θέλουν να πάνε πλέον οι καταναλωτές, θα είναι και αυτό που βγει κερδισμένο».

Πηγή: ΟΤ



Μεθοδικό-Μεταίχμιο
Θέματα: καταναλωτές
Ολύμπιο Βήμα

Ολύμπιο Βήμα

Δημιουργός περιεχομένου στο olympiobima.gr.
Καθημερινή Ενημέρωση για τοπικές ειδήσεις, με άρθρα - απόψεις, για την πολιτική, την οικονομία, τα αθλητικά, τον πολιτισμό, τον καιρό.
Η καθημερινή εφημερίδα για την Κατερίνη και την Πιερία, από το 1974, στην ηλεκτρονική της έκδοση.

Πληροφορίες για το Ολύμπιο Βήμα
Επικοινωνία

Ακολουθήστε το Ολύμπιο Βήμα

Μείνετε ενημερωμένοι με αξιόπιστες ειδήσεις από την Κατερίνη, την Πιερία, την Ελλάδα και τον κόσμο, καθημερινά στο olympiobima.gr.

Ολύμπιο Βήμα στο Google News Ακολουθήστε μας στο Google News
Προηγούμενο Άρθρο

Πέντε ανησυχίες για τα επόμενα βήματα της ελληνικής οικονομίας

Επόμενο Άρθρο

Έφυγε από τη ζωή η 47χρονη Ευαγγελή Μαμούρη

Σχετικά άρθρα

Κατερίνη: Κινητοποίηση αγροτών Πιερίας για την επιβίωση του πρωτογενούς τομέα και τα βασικά αιτήματά τους.
Αγροτικά

Κατερίνη: Κινητοποίηση αγροτών Πιερίας για την επιβίωση του πρωτογενούς τομέα και τα βασικά αιτήματά τους.

3 Δεκεμβρίου 2025
Wood & Company: Ανάπτυξη 2,5% το 2026 και 3,2% το 2027 για την ελληνική οικονομία
Οικονομία

Wood & Company: Ανάπτυξη 2,5% το 2026 και 3,2% το 2027 για την ελληνική οικονομία

2 Δεκεμβρίου 2025
Πατάει «γκάζι» η κυβέρνηση για επιπλέον πληρωμές 1,2 δισ. στους αγρότες – Εν μέσω κινητοποιήσεων και έντασης
Αγροτικά

Πατάει «γκάζι» η κυβέρνηση για επιπλέον πληρωμές 1,2 δισ. στους αγρότες – Εν μέσω κινητοποιήσεων και έντασης

2 Δεκεμβρίου 2025
Τέλη κυκλοφορίας 2026 – Προθεσμία, πληρωμή, ποσά και πρόστιμα χωρίς παράταση
Αυτοκίνητο

Τέλη κυκλοφορίας 2026 – Προθεσμία, πληρωμή, ποσά και πρόστιμα χωρίς παράταση

2 Δεκεμβρίου 2025
Χαμηλότερες τιμές ρεύματος Δεκέμβριο – Πτώση 17% λόγω ΑΠΕ και μειωμένης ζήτησης
Ενέργεια

Χαμηλότερες τιμές ρεύματος Δεκέμβριο – Πτώση 17% λόγω ΑΠΕ και μειωμένης ζήτησης

2 Δεκεμβρίου 2025
Πολυετές Πρόγραμμα 2026 2029 με νέες προσλήψεις, αυξήσεις μισθών και ενίσχυση εισοδημάτων
Οικονομία

Πολυετές Πρόγραμμα 2026-2029 με νέες προσλήψεις, αυξήσεις μισθών και ενίσχυση εισοδημάτων

1 Δεκεμβρίου 2025
ADVERTISEMENT

ΙΕΛ ΛΥΔΙΑ

Μαριάννα Τριανταφύλλου


Ελένη Ελευθεριάδου - Ψυχολόγος
Κωνσταντινίδης Εμπόριο Σιδήρου
Επισκεφθείτε το Spiroulina Shop
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT

ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΒΙΤΩΡΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ


Σχάρα & Λεμόνι

Επιδοτούμενα Πρόγραμματα
Επιδοτούμενα Πρόγραμματα



Παραλία Κατερίνης - Kassapidis Exchange

Σχολή Διαιτησίας Πιερίας 2025

Αναγγελία Γάμου με ένα Κλικ
ADVERTISEMENT

Επιλογές

Σύσκεψη ΤΕΣΟΠΠ και άσκηση «ΘΕΤΙΣ 2025» για την Πολιτική Προστασία Πύδνας–Κολινδρού

Ο Μητροπολίτης Κίτρους κ. Γεώργιος στη Σερβία

Το Ταμείο Ανάκαμψης κλείνει – η άμυνα γίνεται νέος μοχλός ανάπτυξης για την οικονομία

Τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, γέφυρα εμπιστοσύνης Πολίτη & Κράτους

Η Ακολουθία της Τριθέκτης για την Εορτή των Χριστουγέννων στην Ιερά Μητρόπολη Κίτρους

Μη χάσετε

ΕΛΜΕ Πιερίας: Ενημερωτική εκδήλωση για το συνταξιοδοτικό στην «Εκάβη»

Φυσιολατρικός Σύλλογος Λιτοχώρου «Όλυμπος» – Πρόγραμμα Δραστηριοτήτων Δεκεμβρίου 2025

Ο Ιστορικός Ποντιακός Σύλλογος Κοτζά Αναστάς στο νέο Ποντιακό Ραδιόφωνο Νέας Τραπεζούντας

Γ’ Εθνική & αγροτικές κινητοποιήσεις: Πιθανή αναβολή της αγωνιστικής δράσης

Γ’ Εθνική: Ο πρώτος γύρος και οι κορυφαίοι σκόρερ

Αγγελίες

Η ΒΙΟΖΩΚΑΤ Α.Ε., Βιομηχανία Ζωοτροφών Κατερίνης, αναζητά Υπάλληλο Τιμολόγησης 

Η εταιρεία «ΑΛΦΑ ΓΕΥΣΗ», εργοστάσιο παραγωγής σαλατών, ζητάει βοηθό Παραγωγής

ΖΗΤΕΙΤΑΙ  άτομο που  να γνωρίζει  γραφιστική  για  σελιδοποίηση  εφημερίδων

Ενοικιάζεται, στην Κατερίνη, διαμέρισμα 64 τ.μ ισόγειο υπερυψωμένο

Από Γνωστή Εταιρεία Τροφίμων ζητείται οδηγός με εμπειρία στη διανομή και διεκπεραίωση παραγγελιών

Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα

Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Γιώργος Πιπερόπουλος
Μπλόκα Αγροτών και Κυβέρνηση: «Επικοινωνώ Άρα…Υπάρχω;»      
Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Θόδωρος Δημητριάδης
Προδιαβητικός 
Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Απόστολος Παπαδημητρίου (Μακρυγιάννης)
Σύναξη χριστιανών ηγετών στη Νίκαια
Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Αντώνης Κάλφας
Ο ιστορικός συνοικισμός των Ευαγγελικών της Κατερίνης μέσα από...

Διαβάστε ακόμη...

Σαν Σήμερα, Πέμπτη, 04 Δεκεμβρίου 2025: Ιστορικά γεγονότα και εορτολόγιο της ημέρας
Θέματα

Σαν Σήμερα, Πέμπτη, 04 Δεκεμβρίου 2025: Ιστορικά γεγονότα και εορτολόγιο της ημέρας

4 Δεκεμβρίου 2025
Τι αθλητικές μεταδόσεις έχει η τηλεόραση, σήμερα Πέμπτη, 04 Δεκεμβρίου 2025
Αθλητικά

Τι αθλητικές μεταδόσεις έχει η τηλεόραση, σήμερα Πέμπτη, 04 Δεκεμβρίου 2025

4 Δεκεμβρίου 2025
Πώς θα είναι ο καιρός σε Κατερίνη και Πιερία σήμερα Πέμπτη, 04 Δεκεμβρίου 2025: Κακοκαιρία με βροχές και σποραδικές καταιγίδες
News

Πώς θα είναι ο καιρός σε Κατερίνη και Πιερία σήμερα Πέμπτη, 04 Δεκεμβρίου 2025: Κακοκαιρία με βροχές και σποραδικές καταιγίδες (χάρτης)

4 Δεκεμβρίου 2025
Δημήτριος Τσαλικάκης – Διοικητής 3ης ΥΠΕ: Δεν υπάρχουν ελλείψεις και δυσλειτουργίες στο Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης
News

Δημήτριος Τσαλικάκης – Διοικητής 3ης ΥΠΕ: Δεν υπάρχουν ελλείψεις και δυσλειτουργίες στο Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης

3 Δεκεμβρίου 2025
Κατερίνη: Σύσκεψη Πολιτικής Προστασίας για χιονοπτώσεις και παγετό – Σχεδιασμός χειμερινής περιόδου
Κατερίνη

Κατερίνη: Σύσκεψη Πολιτικής Προστασίας για χιονοπτώσεις και παγετό – Σχεδιασμός χειμερινής περιόδου

3 Δεκεμβρίου 2025
Σπύρος Κουλκουδίνας: Να στηρίξουμε γονείς μονογονεϊκών οικογενειών με κίνητρα και αυξημένη μοριοδότηση
Δελτία Τύπου

Σπύρος Κουλκουδίνας: Να στηρίξουμε γονείς μονογονεϊκών οικογενειών με κίνητρα και αυξημένη μοριοδότηση

3 Δεκεμβρίου 2025

Η Κατερίνη και η Πιερία σήμερα: Καθημερινή Ενημέρωση


© 2025 Ολύμπιο Βήμα
Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε.

Ολύμπιο Βήμα: Η Καθημερινή Ενημέρωση της Κατερίνης και της Πιερίας
Το Ολύμπιο Βήμα είναι η ιστορική ημερήσια εφημερίδα της Πιερίας με έδρα την Κατερίνη, που προσφέρει αξιόπιστη τοπική ενημέρωση σε πολιτική, κοινωνία, πολιτισμό, οικονομία και αθλητισμό, τόσο έντυπα όσο και ψηφιακά

Καθημερινή ενημέρωση με τοπικές ειδήσεις, νέα και άρθρα.

  • Ολύμπιο Βήμα – Η Καθημερινή Ενημέρωση της Πιερίας
  • Επικοινωνία
  • Πρωτοσέλιδα της Εφημερίδας
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική κατά της Διαφθοράς
  • Δήλωση Εχεμύθειας
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης
  • SiteMap

Το Ολύμπιο Βήμα στα Social Media

Η Κατερίνη και η Πιερία σήμερα: Καθημερινή Ενημέρωση


Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε.
Βότση 18, 601 00, Κατερίνη
Τηλ. 23510 33633
Α.Φ.Μ.: 094329106
Δ.Ο.Υ. Κατερίνης
E-mail: info@olympiobima.gr
Ιδιοκτήτης: Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Σύνταξης: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Διαχειριστής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Δικαιούχος του Ονόματος Τομέα - Domain Name:
Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.

No Result
View All Result
ΒΗΜΑ...τίζοντας
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • Καιρός Live
  • Κλιματική Αλλαγή
  • Επικοινωνία
  • Αναγγελία γάμου με ένα κλικ
  • Live οι τιμές καυσίμων
  • Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κατερίνης
  • Χρήσιμα Τηλέφωνα – Πρώτες βοήθειες

© 2024 Ολύμπιο Βήμα Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε. Βότση 18, 601 00, Κατερίνη Τηλ. 23510 33633 Α.Φ.Μ.: 094329106 Δ.Ο.Υ. Κατερίνης E-mail: info@olympiobima.gr
No Result
View All Result
ΒΗΜΑ...τίζοντας
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • Καιρός Live
  • Κλιματική Αλλαγή
  • Επικοινωνία
  • Αναγγελία γάμου με ένα κλικ
  • Live οι τιμές καυσίμων
  • Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κατερίνης
  • Χρήσιμα Τηλέφωνα – Πρώτες βοήθειες

© 2024 Ολύμπιο Βήμα Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε. Βότση 18, 601 00, Κατερίνη Τηλ. 23510 33633 Α.Φ.Μ.: 094329106 Δ.Ο.Υ. Κατερίνης E-mail: info@olympiobima.gr