Γονείς, εκπαιδευτικοί και μαθητές συγκεντρώθηκαν το πρωί σε προαύλια γεμάτα ενθουσιασμό, αλλά και με μια φυσιολογική δόση αγωνίας, όπως κάθε Σεπτέμβρη.
Ο αγιασμός τελέστηκε σε όλα τα σχολεία της πόλης, με την παρουσία εκπροσώπων της Περιφερειακής Ενότητας, της Δημοτικής Αρχής και των Αντιδημαρχιών, της Μητρόπολης και των Εκπαιδευτικών Διευθύνσεων, ενώ δεν έλειψαν οι καθιερωμένες ευχές για υγεία, πρόοδο και δημιουργικότητα.
2ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης «Χρίστος Τσολάκης»
Στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης, το κουδούνι χτύπησε νωρίς, στις 8:30 το πρωί, σηματοδοτώντας την έναρξη μιας ακόμη δημιουργικής χρονιάς για μαθητές και δασκάλους. Το «παρών» στην τελετή αγιασμού έδωσε ο Δήμαρχος Κατερίνης, Γιάννης Ντούμος, ο οποίος απηύθυνε θερμές ευχές σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς, τονίζοντας τη σημασία της παιδείας ως βασικό πυλώνα του μέλλοντος της πόλης.
4ο Γυμνάσιο και Γενικό Λύκειο Κατερίνης
Με το πρώτο κουδούνι για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην Κατερίνη να χτυπάει στο 4ο Γυμνάσιο και Λύκειο, ο Διευθυντής της Β’ βάθμιας Εκπαίδευσης μιλώντας στο Ολύμπιο Βήμα, έδωσε τις ευχές τους για τη νέα σχολική χρονιά και τόνισε την σημασία του σχολείου στην ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών.
«Με τον αγιασμό ξεκινάει το νέο σχολικό έτος 2025-26. Θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς καλή σχολική χρονιά και να μεταφέρω το εξής μήνυμα: Το σχολείο δεν είναι εδώ πέρα για να μεταφέρει μόνο γνώσεις, καλλιεργεί και αξίες – για μένα η σημαντικότερη από αυτές είναι ο σεβασμός, να συμπεριφέρομαι στους άλλους όπως θα ήθελα να συμπεριφέρονται αυτοί σε μένα».
Το Ολύμπιο Βήμα επισκέφθηκε Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια της πόλης και κατέγραψε τον αγιασμό στα σχολεία έφερε ξανά κοντά φίλους και συμμαθητές μετά από το καλοκαίρι. Η εναρκτήρια τελετή πραγματοποιήθηκε σε κλίμα ανυπομονησίας, χαράς και ενθουσιασμού με γονείς, εκπαιδευτικούς και μαθητές να είναι έτοιμοι για το καινούριο σχολικό έτος.
Δείτε περισσότερα σχολεία με εικόνες μέσα από το liveblog του Ολύμπιου Βήματος














































