Η Πιερία Απέκτησε τη Θεϊκή της Φωνή – Η Μούσα Καλλιόπη σε Ρόλο Ξεναγού
Μια ξεναγός διαφορετική από αυτές που έχουμε συνηθίσει πρωταγωνιστεί στο νέο τουριστικό σποτ του Πιερικού Οργανισμού Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (Π.Ο.Τ.Α.Π.).
Με φωνή κρύσταλλο, βλέμμα γεμάτο έμπνευση και αύρα επικής αφήγησης, η Μούσα Καλλιόπη, προστάτιδα της ρητορικής και της ποίησης, αναλαμβάνει τον ρόλο της επίσημης ξεναγού της Πιερίας. Από τις κορυφές του μυθικού Ολύμπου, στις απέραντες ακτές του Θερμαϊκού και ανάμεσα σε αρχαία μνημεία, η Μούσα Καλλιόπη οδηγεί τον θεατή σε ένα ταξίδι εικόνας, ήχου και φαντασίας, που συνδυάζει παράδοση, μύθο και τεχνολογία.
Το τουριστικό σποτ του Π.Ο.Τ.Α.Π., με πρωτοποριακή χρήση 2D και 3D animation σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, φέρνει μια νέα εποχή στην προβολή της περιοχής. Πλέον η Πιερία όχι μόνο αφηγείται την ιστορία της, αλλά την τραγουδά και τη ζωντανεύει με τη φωνή της Καλλιόπης. Το σποτ έκανε πρεμιέρα την Κυριακή 28/9 στο 12ο Διεθνές Συνέδριο Καινοτόμου-Στρατηγικού Μάρκετινγκ και Τουρισμού στην Κατερίνη.
Καινοτομία Made in Greece: Η Συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Ένα από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία του έργου είναι η καινοτόμα σύμπραξη του Π.Ο.Τ.Α.Π. με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, και συγκεκριμένα με το Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας. Η συνεργασία αυτή αποτελεί πρότυπο διασύνδεσης της ακαδημαϊκής γνώσης με την τουριστική προβολή, ανοίγοντας νέους δρόμους στη δημιουργική αξιοποίηση του animation στον πολιτιστικό τουρισμό.
Την καλλιτεχνική διεύθυνση ανέλαβε ο καθηγητής Δρ Σπύρος Σιάκας, μαζί με τη Δρ Λαμπρινή Τριβέλλα, αξιοποιώντας σύγχρονες τεχνικές ψηφιακής απεικόνισης. Το σενάριο υπογράφει η σεναριογράφος και εκπαιδευτικός Μάτα Κούρτη, η οποία παρουσίασε το έργο, τονίζοντας τον τρόπο με τον οποίο το animation μετατρέπει την τουριστική αφήγηση σε ένα σύγχρονο εικαστικό μέσο επικοινωνίας με διεθνή απήχηση.
«Η συνεργασία μας με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής φέρνει μια νέα πνοή στην τουριστική προβολή της Πιερίας… ο πολιτισμός και η φύση της περιοχής μας προβάλλονται διεθνώς με έναν τρόπο ελκυστικό, ανταγωνιστικό και πρωτοποριακό», επισήμανε στην εκδήλωση η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας Σοφία Μαυρίδου. Σημείωσε, δε, ότι «το νέο τουριστικό σποτ δεν είναι απλώς ένα εργαλείο marketing. Είναι μια καλλιτεχνική παρέμβαση στον τρόπο που “πουλάμε” την Ελλάδα στον κόσμο. Μια δημιουργική γέφυρα ανάμεσα στο παρελθόν και το μέλλον, που τοποθετεί την Πιερία στον χάρτη των πιο πρωτοποριακών τουριστικών προορισμών».




























