Τετάρτη, 3 Δεκεμβρίου, 2025
Ολύμπιο Βήμα - Τα Νέα της Κατερίνης και της Πιερίας - Καθημερινή Ενημέρωση
ΒΗΜΑ...τίζοντας
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
Ολύμπιο Βήμα - Τα Νέα της Κατερίνης και της Πιερίας - Καθημερινή Ενημέρωση
No Result
View All Result
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • Καιρός Live
  • Κλιματική Αλλαγή
  • Επικοινωνία
  • Αναγγελία γάμου με ένα κλικ
  • Live οι τιμές καυσίμων
  • Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κατερίνης
  • Χρήσιμα Τηλέφωνα – Πρώτες βοήθειες
Θετικό Φροντιστήριο
Hondos Center
  Συμβαίνει Τώρα
Μπλόκα Αγροτών και Κυβέρνηση: «Επικοινωνώ Άρα…Υπάρχω;»       3 Δεκεμβρίου 2025
Καιρός: Κόκκινη προειδοποίηση ΕΜΥ για Πιερία – Οδηγίες προστασίας 3 Δεκεμβρίου 2025
Καιρός: Κόκκινη προειδοποίηση από την ΕΜΥ – Βροχές, καταιγίδες, χαλάζι και άνεμοι έως 9 μποφόρ 3 Δεκεμβρίου 2025
Εντείνονται οι ασφαλτοστρώσεις στην Κατερίνη – Αυτοψία Ντούμου στις παρεμβάσεις αναβάθμισης 3 Δεκεμβρίου 2025
Γεώργιος Παπαπροδρόμου στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κατερίνης: Αν κάποιοι πρέπει να καθίσουν στα θρανία, πρωτίστως είναι οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί 3 Δεκεμβρίου 2025
Next
Prev

Ολύμπιο Βήμα » Κόσμος » Ευρώπη » Πώς τέσσερα δυστυχήματα άλλαξαν την πορεία της ιδιωτικοποίησης των σιδηροδρόμων στη Βρετανία

Πώς τέσσερα δυστυχήματα άλλαξαν την πορεία της ιδιωτικοποίησης των σιδηροδρόμων στη Βρετανία

Ολύμπιο ΒήμαΑπόΟλύμπιο Βήμα
2 Μαρτίου, 2023
Πώς τέσσερα δυστυχήματα άλλαξαν την πορεία της ιδιωτικοποίησης των σιδηροδρόμων στη Βρετανία

Τέσσερα δυστυχήματα ανάμεσα στο 1997 και το 2002 άλλαξαν την αντίληψη για την ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων στη Βρετανία

ADVERTISEMENT

ΙΕΛ ΛΥΔΙΑ

Μαριάννα Τριανταφύλλου


Κωνσταντινίδης Εμπόριο Σιδήρου
Ελένη Ελευθεριάδου - Ψυχολόγος
Επισκεφθείτε το Spiroulina Shop
ADVERTISEMENT

Στη Μεγάλη Βρετανία το σιδηροδρομικό δίκτυο σε μεγάλο βαθμό λειτουργούσε έως και τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο στη βάση ιδιωτικών εταιριών. Στην εικοσαετία 1927-1947 κυριαρχούσαν τέσσερις μεγάλες σιδηροδρομικές εταιρίες.

Όμως, στο 1948 οι σιδηρόδρομοι στη Βρετανία εθνικοποιήθηκαν, τμήμα του μεγάλου μεταπολεμικού κύματος εθνικοποιήσεων, και διαμορφώθηκε μία εταιρεία που είχε περίπου το σύνολο των σιδηροδρόμων υπό δημόσιο έλεγχο. Ήταν η British Rail.

Ανάμεσα στο 1994 και το 1997 οι βρετανικοί σιδηρόδρομοι ιδιωτικοποιήθηκαν. Κομμάτι της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης ήταν η διάσπαση της εταιρείας σε διαφορετικούς κλάδους που πωλήθηκαν χωριστά. Άλλες εταιρείες πήραν το τροχαίο υλικό, άλλες εταιρείες ανέλαβαν να οργανώσουν τα δρομολόγια νοικιάζοντας το τροχαίο υλικό, άλλη εταιρεία κράτησε τις γραμμές και τους σταθμούς, άλλη εταιρεία ανέλαβε τη συντήρηση των γραμμών και των υποδομών, και άλλες εταιρείες ανέλαβαν τη διαχείριση των σταθμών.

Πώς τέσσερα δυστυχήματα άλλαξαν την πορεία της ιδιωτικοποίησης των σιδηροδρόμων στη Βρετανία
Το τραγικό δυστύχημα στο Λάντμπροκ Γκρόουβ το 1999

Τα δυστυχήματα που οδήγησαν σε μερική επανεξέταση της ιδιωτικοποίησης

Το πρώτο δυστύχημα έγινε στις 19 Σεπτεμβρίου 1997, στο Δυτικό Λονδίνο όταν ένα επιβατικό τρένο υψηλής ταχύτητας συγκρούστηκε με ένα εμπορικό, επειδή δεν είχε επιβραδύνει σε προειδοποιητικά σήματα και δεν είχε ενημερώσει ότι δεν λειτουργούσε το σύστημα αυτόματης προειδοποίησης. Το αποτέλεσμα ήταν 7 νεκροί και 139 τραυματίες. Επιπλέον, στο συγκεκριμένο τρένο δεν λειτουργούσε το σύστημα Αυτόματης Προστασίας Τρένου, επειδή ο οδηγός δεν ήταν εκπαιδευμένος στο χειρισμό του.

Το δεύτερο δυστύχημα έγινε πάλι στο Λονδίνο, στο Λάντμπροκ Γκρόουβ στις 5 Οκτωβρίου 1999. Και εδώ η άμεση αιτία ήταν ότι αγνοήθηκε ένα σήμα κινδύνου, με αποτέλεσμα να συγκρουστούν δύο επιβατικά τρένα, με τον τραγικό απολογισμό να φτάνει τους 31 νεκρούς και τους 417 τραυματίες. Όμως, ρόλο έπαιξε ότι το τρένο δεν ήταν εφοδιασμένο με ένα σύστημα αυτόματης προστασίας (που θα σταματούσε αυτόματα το τρένο). Επιπλέον, αναδείχτηκαν σοβαρά ελλείμματα στην εκπαίδευση.

Hondos-InPost

Το τρίτο δυστύχημα έγινε στις 17 Οκτωβρίου 2000, στο Χάτφιλντ του Χέρτφορντσιρ. Εδώ η αιτία του ατυχήματος ήταν η κόπωση υλικού στις γραμμές, με αποτέλεσμα να έχουν ρωγμές που οδήγησαν στο εκτροχιασμό του τρένου, τον θάνατο τεσσάρων ανθρώπων και τον τραυματισμό 70.

Ο εκτροχιασμός στο Χάτφιλντ ήταν αυτός που πιο άμεσα μπορούσε να αποδοθεί στην ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων. H Railtrack είχε επιδοθεί στην πρακτική να δίνει τη συντήρηση των γραμμών σε υπεργολάβους, που όμως δεν είχαν την ίδια τεχνογνωσία και εμπειρία για να κάνουν τη σωστή συντήρηση. Επιπλέον, και εδώ είχε υπάρξει επιλογή να αγνοηθούν οι προειδοποιήσεις για την κόπωση του υλικού ακριβώς σε αυτό το σημείο.

Και τα τρία δυστυχήματα επέτειναν τη δυσπιστία της κοινωνίας για την ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων. Και στα τρία ατυχήματος μία παράμετρος ήταν η μειωμένη επένδυση σε πλευρές που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια, επειδή τυχόν αυξημένη επένδυση θα σήμαινε αυξημένα κόστη και μειωμένα περιθώρια κέρδους. Με δεδομένο ότι ούτως οι Εργατικοί, που είχαν έρθει στην εξουσία το 1997 ήταν αντίθετοι στην ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων είχε ανοίξει ο δρόμος για αντιστροφή πορείας.

Πώς τέσσερα δυστυχήματα άλλαξαν την πορεία της ιδιωτικοποίησης των σιδηροδρόμων στη Βρετανία
Ο εκτροχιασμός στο Χάτφιλντ το 2000

Η αλλαγή πορείας σε σχέση με τις ιδιωτικοποιήσεις

Παρότι δεν ακυρώθηκε πλήρως η ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων – τα τρένα παραμένουν ιδιωτικά – οι υποδομές επανήλθαν στον έλεγχο του κράτους που έχει υπό τον έλεγχό του την εταιρεία Network Rail. Παρότι και αυτή έδινε αρχικά εργολαβίες συντήρησης σταδιακά άρχισε να αναπτύσσει τη δική της ικανότητα να επιτελεί αυτά τα έργα.

Καθοριστικό, ήταν εδώ ένα τέταρτο δυστύχημα, που έγινε στις 10 Μαΐου 2002 στο Πότερς Μπαρ, στο Χέρτφοντσιρ, και οδήγησε σε 7 νεκρούς και 76 τραυματίες. Η αιτία του ατυχήματος ήταν εκτροχιασμός που οφειλόταν σε κακή συντήρηση της γραμμής από τον εργολάβο που είχε αναλάβει το έργο. Έκτοτε αποφασίστηκε μεγάλο μέρος τη συντήρησης να γίνεται από την ίδια τη Network Rail.

Πάντως, στη Βρετανία οι έρευνες κοινής γνώμης έχουν δείξει ότι ένα σημαντικό μέρος του κοινού εξακολουθεί να είναι υπέρ της πλήρους εθνικοποίησης των σιδηροδρόμων.

Πώς τέσσερα δυστυχήματα άλλαξαν την πορεία της ιδιωτικοποίησης των σιδηροδρόμων στη Βρετανία
Το δυστύχημα στο Πότερς Μπαρ το 2002

Το παράδειγμα της Σκωτίας

Στη Σκωτία τα πράγματα πήγαν ένα βήμα παραπέρα. Το 2019 η κυβέρνηση της Σκωτίας ανακοίνωσε ότι το 2022 δεν θα ανανεωνόταν η σύμβαση με την ιδιωτική εταιρεία που είχε αναλάβει την λειτουργία των τρένων. Έτσι στις 31 Μαρτίου 2022, τη λειτουργία των τρένων στη Σκωτία ανέλαβε η ScotRail, μια εταιρεία που ανήκει στην κυβέρνηση της Σκωτίας.



Μεθοδικό-Μεταίχμιο
Θέματα: Βρετανίαδυστυχήματασιδηρόδρομοι
Πηγή: in.gr
Ολύμπιο Βήμα

Ολύμπιο Βήμα

Δημιουργός περιεχομένου στο olympiobima.gr.
Καθημερινή Ενημέρωση για τοπικές ειδήσεις, με άρθρα - απόψεις, για την πολιτική, την οικονομία, τα αθλητικά, τον πολιτισμό, τον καιρό.
Η καθημερινή εφημερίδα για την Κατερίνη και την Πιερία, από το 1974, στην ηλεκτρονική της έκδοση.

Πληροφορίες για το Ολύμπιο Βήμα
Επικοινωνία

Ακολουθήστε το Ολύμπιο Βήμα

Μείνετε ενημερωμένοι με αξιόπιστες ειδήσεις από την Κατερίνη, την Πιερία, την Ελλάδα και τον κόσμο, καθημερινά στο olympiobima.gr.

Ολύμπιο Βήμα στο Google News Ακολουθήστε μας στο Google News
Προηγούμενο Άρθρο

Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: 47 οι νεκροί από το δυστύχημα

Επόμενο Άρθρο

Δίκτυα 6G: Το Internet των Πάντων

Σχετικά άρθρα

Ούρσουλα Φον ντερ Λάιεν: Κίνδυνος νέων πολέμων αν νομιμοποιηθεί η υπονόμευση συνόρων
Ευρώπη

Ούρσουλα Φον ντερ Λάιεν: Κίνδυνος νέων πολέμων αν νομιμοποιηθεί η υπονόμευση συνόρων

2 Δεκεμβρίου 2025
Μάχη δύο για την προεδρία του Eurogroup – Πώς ο Κυριάκος Πιερρακάκης διεκδικεί τις 11 ψήφους
Ευρώπη

Μάχη δύο για την προεδρία του Eurogroup – Πώς ο Κυριάκος Πιερρακάκης διεκδικεί τις 11 ψήφους

1 Δεκεμβρίου 2025
Αυξάνεται το εισόδημα στην ΕΕ αλλά μειώνεται σε Ελλάδα και Ιταλία
Ευρώπη

Αυξάνεται το εισόδημα στην Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά μειώνεται σε Ελλάδα και Ιταλία

26 Νοεμβρίου 2025
Απόστολος Τζιτζικώστας: Στρατηγική για Ευρώπη με μεταφορές και λιμάνια
Ευρώπη

Απόστολος Τζιτζικώστας: Στρατηγική για Ευρώπη με μεταφορές και λιμάνια

26 Νοεμβρίου 2025
Προειδοποίηση Πιστόριους: «Ίσως ζήσαμε το τελευταίο ειρηνικό καλοκαίρι» στην Ευρώπη
Ευρώπη

Προειδοποίηση Πιστόριους: «Ίσως ζήσαμε το τελευταίο ειρηνικό καλοκαίρι» στην Ευρώπη

18 Νοεμβρίου 2025
Το ΔΝΤ προειδοποιεί: Εκτροχιασμός χρέους στην Ευρώπη έως το 2040
Ευρώπη

Το ΔΝΤ προειδοποιεί: Εκτροχιασμός χρέους στην Ευρώπη έως το 2040

11 Νοεμβρίου 2025
ADVERTISEMENT

ΙΕΛ ΛΥΔΙΑ

Μαριάννα Τριανταφύλλου


Ελένη Ελευθεριάδου - Ψυχολόγος
Επισκεφθείτε το Spiroulina Shop
Κωνσταντινίδης Εμπόριο Σιδήρου
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT

ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΒΙΤΩΡΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ


Σχάρα & Λεμόνι

Επιδοτούμενα Πρόγραμματα
Επιδοτούμενα Πρόγραμματα



Παραλία Κατερίνης - Kassapidis Exchange

Σχολή Διαιτησίας Πιερίας 2025

Αναγγελία Γάμου με ένα Κλικ
ADVERTISEMENT

Επιλογές

Σαν Σήμερα, Σάββατο, 29 Νοεμβρίου 2025: Ιστορικά γεγονότα και εορτολόγιο της ημέρας

Κύριε Ντούμο, απαντήστε ξεκάθαρα…

Θεατρικό Παιχνίδι για νέους στο Μουσείο Logic Κατερίνης – «Στη Μουσειοβαλίτσα του Μάρκο Πόλο βάζουμε … Ήχο, Εικόνα, Γραφή»

Βημα..τίζοντας: Άννα Διαμαντοπούλου στην Κατερίνη: Παρουσιάζει το κυβερνητικό πρόγραμμα στο Επιμελητήριο Πιερίας

Σαν Σήμερα, Κυριακή, 30 Νοεμβρίου 2025: Ιστορικά γεγονότα και εορτολόγιο της ημέρας

Μη χάσετε

Μπλόκα Αγροτών και Κυβέρνηση: «Επικοινωνώ Άρα…Υπάρχω;»      

Καιρός: Κόκκινη προειδοποίηση ΕΜΥ για Πιερία – Οδηγίες προστασίας

Καιρός: Κόκκινη προειδοποίηση από την ΕΜΥ – Βροχές, καταιγίδες, χαλάζι και άνεμοι έως 9 μποφόρ

Εντείνονται οι ασφαλτοστρώσεις στην Κατερίνη – Αυτοψία Ντούμου στις παρεμβάσεις αναβάθμισης

Γεώργιος Παπαπροδρόμου στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κατερίνης: Αν κάποιοι πρέπει να καθίσουν στα θρανία, πρωτίστως είναι οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί

Αγγελίες

Η ΒΙΟΖΩΚΑΤ Α.Ε., Βιομηχανία Ζωοτροφών Κατερίνης, αναζητά Υπάλληλο Τιμολόγησης 

Η εταιρεία «ΑΛΦΑ ΓΕΥΣΗ», εργοστάσιο παραγωγής σαλατών, ζητάει βοηθό Παραγωγής

ΖΗΤΕΙΤΑΙ  άτομο που  να γνωρίζει  γραφιστική  για  σελιδοποίηση  εφημερίδων

Ενοικιάζεται, στην Κατερίνη, διαμέρισμα 64 τ.μ ισόγειο υπερυψωμένο

Από Γνωστή Εταιρεία Τροφίμων ζητείται οδηγός με εμπειρία στη διανομή και διεκπεραίωση παραγγελιών

Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα

Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Γιώργος Πιπερόπουλος
Μπλόκα Αγροτών και Κυβέρνηση: «Επικοινωνώ Άρα…Υπάρχω;»      
Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Θόδωρος Δημητριάδης
Προδιαβητικός 
Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Απόστολος Παπαδημητρίου (Μακρυγιάννης)
Σύναξη χριστιανών ηγετών στη Νίκαια
Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Αντώνης Κάλφας
Ο ιστορικός συνοικισμός των Ευαγγελικών της Κατερίνης μέσα από...

Διαβάστε ακόμη...

Η Ελληνική Γλώσσα ως συντελεστής ήπιας ισχύος και μέσο επιρροής για την ενίσχυση της γεωπολιτικής θέσης της Ελλάδας
Άρθρα - Απόψεις

Η Ελληνική Γλώσσα ως συντελεστής ήπιας ισχύος και μέσο επιρροής για την ενίσχυση της γεωπολιτικής θέσης της Ελλάδας

3 Δεκεμβρίου 2025
Αυτόματο προσχέδιο
Κατερίνη

Κατερίνη: Σε πραγματικό χρόνο οι θέσεις στάθμευσης μέσω της εφαρμογής Novoville

3 Δεκεμβρίου 2025
Ο Πρέσβης της Σερβίας στη Μητρόπολη Κίτρους
Δελτία Τύπου

Ο Πρέσβης της Σερβίας στη Μητρόπολη Κίτρους

3 Δεκεμβρίου 2025
Κατερίνη: Κινητοποίηση αγροτών Πιερίας για την επιβίωση του πρωτογενούς τομέα και τα βασικά αιτήματά τους.
Αγροτικά

Κατερίνη: Κινητοποίηση αγροτών Πιερίας για την επιβίωση του πρωτογενούς τομέα και τα βασικά αιτήματά τους.

3 Δεκεμβρίου 2025
Πάνθηρες Κατερίνης: Κατάθεση ψυχής, ήττα στο φινάλε απέναντι στο φαβορί!
Αθλητικά

Πάνθηρες Κατερίνης: Κατάθεση ψυχής, ήττα στο φινάλε απέναντι στο φαβορί!

3 Δεκεμβρίου 2025
Κωνσταντίνος Καρέτσας: Είκοσι τρεις ομάδες έστειλαν σκάουτ για τον 18χρονο μεσοεπιθετικό
Αθλητικά

Κωνσταντίνος Καρέτσας: Είκοσι τρεις ομάδες έστειλαν σκάουτ για τον 18χρονο μεσοεπιθετικό

3 Δεκεμβρίου 2025

Η Κατερίνη και η Πιερία σήμερα: Καθημερινή Ενημέρωση


© 2025 Ολύμπιο Βήμα
Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε.
Βότση 18, 601 00, Κατερίνη
Τηλ. 23510 33633
Α.Φ.Μ.: 094329106
Δ.Ο.Υ. Κατερίνης
E-mail: info@olympiobima.gr
Ιδιοκτήτης: Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Σύνταξης: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Διαχειριστής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Δικαιούχος του Ονόματος Τομέα - Domain Name:
Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.

Καθημερινή ενημέρωση με τοπικές ειδήσεις, νέα και άρθρα.

  • Το Ολύμπιο Βήμα
  • Επικοινωνία
  • Πρωτοσέλιδα της Εφημερίδας
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική κατά της Διαφθοράς
  • Δήλωση Εχεμύθειας
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης
  • SiteMap

Το Ολύμπιο Βήμα στα Social Media


  • Κατερίνη
  • Δίον – Όλυμπος
  • Όλυμπος
  • Πύδνα – Κολινδρός
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • Πιερία
  • Εκδηλώσεις
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
No Result
View All Result
ΒΗΜΑ...τίζοντας
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • Καιρός Live
  • Κλιματική Αλλαγή
  • Επικοινωνία
  • Αναγγελία γάμου με ένα κλικ
  • Live οι τιμές καυσίμων
  • Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κατερίνης
  • Χρήσιμα Τηλέφωνα – Πρώτες βοήθειες

© 2024 Ολύμπιο Βήμα Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε. Βότση 18, 601 00, Κατερίνη Τηλ. 23510 33633 Α.Φ.Μ.: 094329106 Δ.Ο.Υ. Κατερίνης E-mail: info@olympiobima.gr
No Result
View All Result
ΒΗΜΑ...τίζοντας
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • Καιρός Live
  • Κλιματική Αλλαγή
  • Επικοινωνία
  • Αναγγελία γάμου με ένα κλικ
  • Live οι τιμές καυσίμων
  • Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κατερίνης
  • Χρήσιμα Τηλέφωνα – Πρώτες βοήθειες

© 2024 Ολύμπιο Βήμα Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε. Βότση 18, 601 00, Κατερίνη Τηλ. 23510 33633 Α.Φ.Μ.: 094329106 Δ.Ο.Υ. Κατερίνης E-mail: info@olympiobima.gr