Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πιερίας με ιδιαίτερη ικανοποίηση ανακοινώνει τη συμμετοχή της στο νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ με τίτλο “Special Teachers Are Going Digital” (2025-1-TR01-KA210-SCH-000361971). Το έργο επικεντρώνεται στην ανάπτυξη ψηφιακών εργαλείων και καινοτόμων διδακτικών πρακτικών για τη στήριξη μαθητών/τριών με διαφορετικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Το πρόγραμμα υλοποιείται σε συνεργασία με σχολεία και εκπαιδευτικούς οργανισμούς από την Ελλάδα, τη Ρουμανία και την Τουρκία. Κεντρικός του στόχος είναι η ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών μέσα από την αξιοποίηση ψηφιακών τεχνολογιών και σύγχρονων εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης, με σκοπό τη δημιουργία εξατομικευμένων μαθησιακών περιβαλλόντων.
Μέσω σεμιναρίων, εργαστηρίων και συνεργατικών δράσεων, θα παραχθεί νέο εκπαιδευτικό υλικό – όπως βίντεο, κινούμενα σχέδια και διαδραστικές εφαρμογές – το οποίο θα ενισχύει δεξιότητες όπως η αυτοφροντίδα, η επικοινωνία, η γλωσσική έκφραση και η κοινωνική ένταξη των μαθητών. Παράλληλα, θα αναπτυχθεί ειδική διαδικτυακή πλατφόρμα για τη διάδοση των αποτελεσμάτων και τη στήριξη εκπαιδευτικών σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Η Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πιερίας, κ. Τριανταφυλλίδου Παρθένα, δήλωσε:
«Η συμμετοχή μας στο πρόγραμμα Erasmus+ “Special Teachers Are Going Digital” αποτελεί ένα ουσιαστικό βήμα προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης, με έμφαση στην ενίσχυση της συμπερίληψης. Μέσα από την αξιοποίηση σύγχρονων τεχνολογιών και εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης, στοχεύουμε να δώσουμε στους εκπαιδευτικούς τα μέσα για να ανταποκρίνονται αποτελεσματικά στις ανάγκες όλων των μαθητών. Πιστεύουμε ότι η καινοτομία και η διακρατική συνεργασία μπορούν να διαμορφώσουν ένα σχολείο ανοιχτό, προσβάσιμο και δημιουργικό για κάθε παιδί.»».
Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πιερίας παραμένει προσηλωμένη στην υλοποίηση δράσεων που ενισχύουν την ποιότητα της εκπαίδευσης και υποστηρίζουν τη συμπερίληψη όλων των μαθητών στο σχολικό και κοινωνικό περιβάλλον, σε συνεργασία με εκπαιδευτικούς, γονείς και τοπικούς φορείς.




























