Ένα απρόσμενο, σχεδόν παιχνιδιάρικο γαστρονομικό πάντρεμα παρουσίασε ο Πιερικός Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης & Προβολής (ΠΟΤΑΠ) στη φετινή 40ή Philoxenia. Μπροστά στα μάτια των επισκεπτών, τρία κορυφαία προϊόντα της Πιερίας – τα μύδια Μακρυγιάλου, η γαρίδα Πλαταμώνα και το μαύρο χοίρο Ολύμπου – μεταμορφώθηκαν σε τρία πρωτότυπα burger, κάτω από τον τίτλο «Flavors of Olympus Riviera – The Burger Story».
Όπως εξήγησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθυντής του ΠΟΤΑΠ, Βασίλης Δήμου, η ιδέα γεννήθηκε από την ανάγκη να συστηθούν τα τοπικά προϊόντα με έναν σύγχρονο και νεανικό τρόπο. Το μπέργκερ, άλλωστε, όπως σημείωσε, είναι μέρος της καθημερινότητας, οπότε «γιατί όχι; Να σερβίρουμε κάτι διαφορετικό, κάτι που κουβαλά τον τόπο στη γεύση».
Η πιο… πιερική εκδοχή του burger
Τα τρία burger προσφέρθηκαν με παραδοσιακή γκαζόζα Αιγινίου, που λειτούργησε σαν δροσερό αντίβαρο στη θαλασσινή και κρεάτινη ένταση των γεύσεων. Για το κοινό της Philoxenia είχαν ήδη ετοιμαστεί 500 μπέργκερ, αποτέλεσμα συνεργασίας του ΠΟΤΑΠ με την Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
Την επιμέλεια του μενού υπέγραψε ο σεφ Ανδρέας Ασμανίδης από την Κατερίνη, ο οποίος σερβίρει ήδη αντίστοιχες «τοπικές εκδοχές» burger στη δική του επιχείρηση, με την ανταπόκριση του κόσμου να είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντική.
«Η παράδοση γίνεται τάση – σε μία μπουκιά»
Ο κ. Δήμου υπογράμμισε ότι τα τρία πρωτότυπα burger αποδεικνύουν πως η παράδοση μπορεί να μετατραπεί σε σύγχρονη τάση. Όπως είπε χαρακτηριστικά, «η παράδοση μπορεί να γίνει trend… σε μία μόνο μπουκιά», τονίζοντας τον ρόλο του σύγχρονου γαστρονομικού storytelling στην τουριστική προβολή της Πιερίας.




























