Θετικά τα πρώτα αποτελέσματα, στόχος η 12μηνη προβολή
Θετικά τα πρώτα αποτελέσματα, στόχος η 12μηνη προβολή
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Τα αποτελέσματα της διαδικτυακής τουριστικής καμπάνιας με τίτλο «Πιερία, πού αλλού;», που βρίσκεται σε εξέλιξη και θα ολοκληρωθεί τέλη Σεπτεμβρίου, με πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου Πιερίας και τη συμμετοχή της Π.Ε Πιερίας, του δήμου Κατερίνης και της Ομοσπονδίας Ενοικιαζόμενων Δωματίων Πιερίας-Ημαθίας-Πέλλας, παρουσιάστηκαν στους εκπροσώπους των τουριστικών φορέων του νομού. Οι εκπρόσωποι των τουριστικών φορέων της Πιερίας ενημερώθηκαν από τον επικοινωνιολόγο και συνεργάτη του Επιμελητήριου, της εταιρίας που έχει αναλάβει την καμπάνια κ. Χρήστο Χέλμη για τα αποτελέσματα του βαθμού διείσδυσης στο κοινό, των προωθητικών ενεργειών της καμπάνιας. Όπως είπε ο κ. Χέλμης, βρισκόμαστε μόνο στην αρχή της προσπάθειας για εδραίωση μίας σύγχρονης τουριστικής ταυτότητας για την Πιερία σημειώνοντας ότι τα μέχρι τώρα στοιχεία που προέκυψαν από την καμπάνια είναι άκρως ενθαρρυντικά.
Στόχος ο 12μηνος τουρισμός
«Είναι μία προσπάθεια η οποία ξεκίνησε από το Επιμελητήριο αλλά εμείς δεν διεκδικούμε τον πρώτο ρόλο. Στόχος μας είναι να πάμε όλοι μαζί. Οι αριθμοί είναι αδιάψευστοι και βρίσκονται στη διάθεση του καθενός καθώς όποιος επιθυμεί μπορεί να τα δει και να τα αξιολογήσει μέσα από το διαδίκτυο», ανέφερε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου κ. Ηλίας Χατζηχριστοδούλου. Υπογράμμισε δε ότι η καμπάνια θα συνεχιστεί και το χειμώνα. «Στόχος μας είναι να παρουσιαστεί η Πιερία ως δωδεκάμηνος τουριστικός προορισμός σε ένα κοινό το οποίο παραδοσιακά δεν μας επιλέγει, όπως είναι η Αθήνα. Γι’ αυτό και αξιοποιούμε τα εργαλεία του διαδικτύου για να στοχεύσουμε ακριβώς εκεί που επιθυμούμε». Ήδη, όπως είπε ο πρόεδρος, βρισκόμαστε στην πρώτη τετράδα στις επιλογές των δικαιούχων του κοινωνικού τουρισμού σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΑΕΔ. Στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων παραβρέθηκαν εκπρόσωποι των φορέων που συμμετέχουν, ο αντιδήμαρχος Τουρισμού & Δόμησης του δήμου Κατερίνης κ. Γιώργος Νταντάμης και ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ενοικιαζόμενων Δωματίων Πιερίας-Ημαθίας-Πέλλας κ. Γρηγόρης Βεϊδαμενίδης οι οποίοι συμφώνησαν ότι η προσπάθεια για προβολή του νομού σε όλα τα επίπεδα θα πρέπει να είναι διαρκής και επίμονη.
Οι φορείς
Ο κ. Νταντάμης προχώρησε σε έναν σύντομο απολογισμό των όσων έγιναν από τη δημοτική επιτροπή τουρισμού και αναφέρθηκε στα ποσά που δόθηκαν σε μέσα ενημέρωσης πανελλαδικής εμβέλειας, επισημαίνοντας ότι η προσπάθεια έγινε κάτω από δύσκολες συνθήκες λόγω του covid 19.
O πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ενοικιαζόμενων Δωματίων Πιερίας-Ημαθίας-Πέλλας κ. Βεϊδαμενίδης, επανέλαβε για μια ακόμη φορά την ανάγκη να δοθούν αποζημιώσεις στις επιχειρήσεις οι οποίες επλήγησαν όλες από τη φετινή σεζόν, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για τα αποτελέσματα της διαδικτυακής καμπάνιας η οποία απέδωσε έστω και σε ένα μικρό βαθμό, κάνοντας όμως έτσι το πρώτο βήμα.
Εκτός από τους εκπροσώπους των τουριστικών φορέων της Πιερίας παραβρέθηκε επίσης και ο δήμαρχος Πύδνας-Κολινδρού κ. Ανέστης Μανώλας.
Τα αποτελέσματα από 21 Ιουλίου έως 24 Αυγούστου
Στο διάστημα 21-07-20 έως 24-08-20 έχουν ενεργοποιηθεί συνολικά 52 διαφημίσεις. Συγκεκριμένα: πέντε διαφημίσεις σε Facebook και Instagram,19 διαφημίσεις Google Display, 24 διαφημίσεις Google Search και τέσσερις διαφημίσεις YouTube. Περισσότερες από 6.400 ήταν οι επισκέψεις στο diakopes.champier.gr, με περίπου 8.900 προβολές σελίδων. Τέλος σημειώθηκε αύξηση του κοινού στους λογαριασμούς που διαθέτει το Επιμελητήριο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι διαφημίσεις προβλήθηκαν συνολικά 7.940.000 φορές και τις είδαν 2.106.000 άτομα, ενώ συγκέντρωσαν 185.200 αλληλεπιδράσεις. Τα βίντεο περισσότερο από 5 δευτερόλεπτα προβλήθηκαν 143.250 φορές. Το web site της τουριστικής καμπάνιας συγκέντρωσε 6.400 επισκέψεις, εκ των οποίων το 76% των αλληλεπιδράσεων προήλθαν από άνδρες και 23% από γυναίκες. 35,5% των αλληλεπιδράσεων προήλθαν από ηλικίες άνω των 45-54 ετών και 30% από ηλικίες 35-44 ετών.Το target group με τη μεγαλύτερη απόδοση είναι άνδρες ηλικίας 25-34 ετών, ενώ τέλος υπήρξε μεγάλη απήχηση στις διαφημίσεις αναζήτησης Google για τον κοινωνικό τουρισμό.