Τρίτη, 2 Δεκεμβρίου, 2025
Ολύμπιο Βήμα - Τα Νέα της Κατερίνης και της Πιερίας - Καθημερινή Ενημέρωση
ΒΗΜΑ...τίζοντας
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
Ολύμπιο Βήμα - Τα Νέα της Κατερίνης και της Πιερίας - Καθημερινή Ενημέρωση
No Result
View All Result
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • Καιρός Live
  • Κλιματική Αλλαγή
  • Επικοινωνία
  • Αναγγελία γάμου με ένα κλικ
  • Live οι τιμές καυσίμων
  • Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κατερίνης
  • Χρήσιμα Τηλέφωνα – Πρώτες βοήθειες
Θετικό Φροντιστήριο
Hondos Center
  Συμβαίνει Τώρα
15ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης: κδήλωση για την Υγιεινή Διατροφή και τη Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο 2 Δεκεμβρίου 2025
Ηρακλής Τσιτλακίδης: «Κοινή προσπάθεια για έναν τουρισμό σύγχρονο, ανταγωνιστικό και βιώσιμο» 2 Δεκεμβρίου 2025
Το Πάρκο των Χρωμάτων: Λαμπερή έναρξη με την Κλαυδία το Σάββατο 06/12 – «Theo Fokas & Fay Milioti» την Κυριακή 07/12 2 Δεκεμβρίου 2025
Βημα..τίζοντας: No Farmers No Food – Επεισόδια στα μπλόκα Λάρισας και αγωνία για το μέλλον 2 Δεκεμβρίου 2025
Βημα..τίζοντας: Ο Δήμος Κατερίνης οφείλει να απαλλάξει τα δημοτικά τέλη όλους τους πάσχοντες με αναπηρία πάνω από 80%. 2 Δεκεμβρίου 2025
Next
Prev

Ολύμπιο Βήμα » Επικαιρότητα » Συμβαίνει » Glocalization: Οι τοπικές ανάγκες συνδυάζονται με τις παγκόσμιες καταναλωτικές συνήθειες

Glocalization: Οι τοπικές ανάγκες συνδυάζονται με τις παγκόσμιες καταναλωτικές συνήθειες

Ολύμπιο ΒήμαΑπόΟλύμπιο Βήμα
30 Ιανουαρίου, 2024
Glocalization: Οι τοπικές ανάγκες συνδυάζονται με τις παγκόσμιες καταναλωτικές συνήθειες

Ο καπιταλισμός μεταμορφώνεται σε κάτι διαφορετικό – κάποιοι αποκαλούν αυτή τη διαδικασία μετάβασης ως απο-παγκοσμιοποίηση, άλλοι το αποκαλούν, ίσως ακριβέστερα, glocalization

ADVERTISEMENT

ΙΕΛ ΛΥΔΙΑ

Μαριάννα Τριανταφύλλου


Ελένη Ελευθεριάδου - Ψυχολόγος
Κωνσταντινίδης Εμπόριο Σιδήρου
Επισκεφθείτε το Spiroulina Shop
ADVERTISEMENT

Η μετάβαση από ένα περιβάλλον απόλυτης παγκοσμιοποίησης σε συνθήκες όπου το τοπικό στοιχείο συνδυάζεται με την έννοια του όλου, του διεθνούς, επισημάνθηκε από τους αναλυτές ως τη νέα πρόκληση οικονομιών και κοινωνιών μετά και την πρόσφατη ετήσια συνάντηση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός.

Οι παγκόσμιες οικονομίες ξεπέρασαν τις θλιβερές προβλέψεις του προηγούμενου έτους, καταφέρνοντας να αποφύγουν την ύφεση παρά τις απότομες αυξήσεις των επιτοκίων, ενώ οι κεντρικές τράπεζες παγκοσμίως παγιδεύονται σε μια επισφαλή πράξη εξισορρόπησης. Πρέπει να αποφασίσουν μεταξύ της δραστικής μείωσης των επιτοκίων και της πιθανής επανεισαγωγής του πληθωρισμού ή της διατήρησής τους σε υψηλά επίπεδα και, ενδεχομένως, της ώθησης των οικονομιών σε ύφεση.

Όπως διαπίστωσε και το RetailWire, ο καπιταλισμός μεταμορφώνεται σε κάτι διαφορετικό – κάποιοι αποκαλούν αυτή τη διαδικασία μετάβασης ως απο-παγκοσμιοποίηση, άλλοι το αποκαλούν —ίσως ακριβέστερα— glocalization, δηλαδή την πρακτική της διεξαγωγής των επιχειρήσεων σύμφωνα με τοπικές και παγκόσμιες εκτιμήσεις.

Globalization vs glocalization

Αποτελούν και οι δύο οικονομικές στρατηγικές που επικεντρώνονται στη διάδοση προϊόντων, ιδεών ή υπηρεσιών σε όλο τον κόσμο. Ακόμη και με όλα τα μειονεκτήματά της, όμως, η παγκοσμιοποίηση είναι ακόμα πολύ ζωντανή.

Ωστόσο, ενώ το βιοτικό επίπεδο έχει συμπιεστεί και η παραγωγικότητα είναι χαμηλή τα τελευταία χρόνια, ο καπιταλισμός εξελίσσεται. Μετά τις προκλήσεις που αντιμετώπισε από το 2020, μεταβαίνει προς την τάση του glocalization, η οποία, σύμφωνα με τη VeraContent, «είναι όταν τα παγκόσμια προϊόντα ή υπηρεσίες προσαρμόζονται για να ταιριάζουν στα ήθη, τους νόμους ή τις προτιμήσεις μιας τοπικής αγοράς. Η λέξη συνδυάζει τις έννοιες της «παγκοσμιοποίησης» και της «τοπικοποίησης».

Η παγκοσμιοποίηση συνεπάγεται ομοιόμορφη κατανομή αγαθών και υπηρεσιών διεθνώς χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι περιφερειακές ιδιαιτερότητες. Προωθεί τη διασύνδεση μεταξύ των χωρών, ενσωματώνοντας οικονομικά, πολιτικά και πολιτιστικά συστήματα παγκοσμίως, αλλά μπορεί να προκαλέσει απώλεια των τοπικών παραδόσεων λόγω της ομογενοποίησης.

Hondos-InPost

Από την άλλη πλευρά, η «τοπικοποίηση» προσαρμόζει αυτές τις παγκόσμιες στρατηγικές ώστε να ταιριάζουν στις μοναδικές ανάγκες και προτιμήσεις των τοπικών αγορών και πολιτισμών, εκτιμώντας την πολιτιστική ποικιλομορφία και προσαρμόζοντας τις τοπικές παραδόσεις. Στοχεύει να εξισορροπήσει τα οφέλη της παγκοσμιοποίησης ελαχιστοποιώντας ταυτόχρονα τις αρνητικές επιπτώσεις της.

Glocalization: Οι τοπικές ανάγκες συνδυάζονται με τις παγκόσμιες καταναλωτικές συνήθειες

Δεν είναι μόνο θεωρία

Πολλές εταιρείες χρησιμοποιούν σήμερα στρατηγικές παγκοσμιοποίησης και τοπικοποίησης, όταν εισέρχονται σε νέες αγορές σε όλο τον κόσμο. Ακολουθούν μερικά παραδείγματα:

Disney: Σημασία στην κουλτούρα

Η Walt Disney Company αποτελεί παράδειγμα επιτυχημένης τοπικοποίησης. Η εταιρεία, γνωστή για τα θεματικά πάρκα, τις ταινίες, τα εμπορεύματα και την εφαρμογή ροής Disney+, έχει προσαρμόσει έξυπνα τα προϊόντα της ώστε να ευθυγραμμίζονται με τα τοπικά ήθη και έθιμα. Για παράδειγμα, κάθε πάρκο της Disney διαθέτει ένα κάστρο μοναδικό για την περιοχή του και τα εμπορεύματα, τα τρόφιμα, τα ποτά και οι εκδηλώσεις τιμούν την τοπική κουλτούρα.

Η προσέγγιση της Disney για την παγκοσμιοποίηση ήταν ιδιαίτερα αισθητή στα θεματικά της πάρκα, όπως αυτό στη Σαγκάη. Υιοθετώντας το σλόγκαν «Αυθεντικά Disney, Ξεκάθαρα Κινέζοι», το πάρκο έδωσε προτεραιότητα στις τοπικές παραδόσεις και τις οικογενειακές εμπειρίες, οι οποίες συνέβαλαν σημαντικά στην επιτυχία του.

McDonald’s: Κυρίαρχος του glocalization

Η McDonald’s εξυπηρετεί 69 εκατομμύρια πελάτες σε όλο τον κόσμο. Είναι διάσημη για την επιτυχημένη στρατηγική παγκοσμιοποίησης, προσαρμόζοντας επιδέξια το μενού του για να ευθυγραμμιστεί με τους τοπικούς πολιτισμούς και τις διατροφικές συνήθειες. Με ευρεία βάση σε περισσότερες από 100 χώρες, η καλιφορνέζικη αλυσίδα fast food έχει προσαρμόσει τις προσφορές της από kosher Big Mac στο Ισραήλ και κοτόπουλο και χορτοφαγικές επιλογές στην Ινδία έως McArabia Chicken στις αραβικές χώρες.

Ακόμη και στην Ιαπωνία, η McDonald’s έχει ιντριγκάρει τους πελάτες της με μοναδικές δημιουργίες όπως μαύρα μπιφτέκια με ψωμάκια από μπαμπού με κάρβουνο και μπιφτέκια με μελάνι καλαμαριού. Με αυτόν τον τρόπο, έχει εξελιχθεί από ένα ταπεινό μπιφτέκι σε μια παγκόσμια αυτοκρατορία fast-food παρέχοντας τοπικά ελκυστικά προϊόντα σε προσιτές τιμές. Για παράδειγμα, σερβίρει Veg Pizza McPuff στην Ινδία, Samurai Pork Burger στην Ταϊλάνδη, Mozzarella Dippers στο Ηνωμένο Βασίλειο και Poutine στον Καναδά, μεταξύ άλλων εδεσμάτων για συγκεκριμένες περιοχές.

Whirlpool: Προσαρμοσμένες συσκευές για τοπικές αγορές

Ο κατασκευαστής οικιακών συσκευών, έχει εστιάσει με επιτυχία τα προϊόντα της στις ανάγκες των διαφορετικών τοπικών αγορών. Για παράδειγμα, στην Ινδία, εισήγαγε πλυντήρια ρούχων με ειδικά σχεδιασμένους αναδευτήρες που βοηθούν στο πλύσιμο των σάρι. Ενω για την ασιατική αγορά, η Whirlpool προσφέρει ψυγεία σε έντονα χρώματα όπως κόκκινο και μπλε, καθώς συχνά χρησιμεύουν ως σύμβολο κατάστασης στα σαλόνια.

Coca-Cola: Υπέρ πάντων η τοπική γεύση

Γνωστή για την παγκόσμια αξία της, η Coca-Cola χρησιμοποιεί μια στρατηγική που βασίζεται στη διαφοροποίηση και το μάρκετινγκ των προϊόντων. Η εταιρεία προσφέρει μοναδικά προϊόντα προσαρμοσμένα σε διάφορες περιοχές. Για παράδειγμα, οι Μεξικανοί καταναλωτές απολαμβάνουν το Barrilitos Aguas Frescas, ενώ στη Γαλλία, η Coca-Cola Light Santa είναι το αγαπημένο. Η εταιρεία σερβίρει Coca-Cola Raspberry στη Νέα Ζηλανδία, Citra στην Ιαπωνία, Coca-Cola Lime στη Ρουμανία και Coca-Cola Ginger τόσο στην Αυστραλία όσο και στη Νέα Ζηλανδία.

Η στρατηγική glocalization της Coca-Cola στις Φιλιππίνες περιελάμβανε τη δημοσίευση μιας προσαρμοσμένης διαφήμισης που ονομαζόταν « Μαργαριτάρι της Ανατολής ». Αυτό το σποτ παρουσίασε τις παραδόσεις και τον πολιτισμό των Φιλιππίνων, συνδυάζοντάς τις με την εικόνα των ντόπιων που απολαμβάνουν μπουκάλια κόκας, απεικονίζοντάς την ως ένα υγιεινό μέρος του τρόπου ζωής τους.

Glocalization: Οι τοπικές ανάγκες συνδυάζονται με τις παγκόσμιες καταναλωτικές συνήθειες

Starbucks: Catering για τις ινδικές γεύσεις

Τα Starbucks στην Ινδία προσφέρουν ένα μενού χωρίς μοσχαρίσιο ή χοιρινό κρέας, με έμφαση στις χορτοφαγικές επιλογές για να σέβονται τις διατροφικές προτιμήσεις των πελατών τους. Τα καταστήματα διαθέτουν ακόμη και ξεχωριστούς φούρνους και πάγκους για χορτοφαγικά και μη πιάτα.

MTV: Παραμετροποίηση περιεχομένου

Το MTV έμαθε τη σημασία του glocalization όταν βγήκε live στο Ηνωμένο Βασίλειο Μετά τη μετάβαση στη μουσική που εστιάζει στο Ηνωμένο Βασίλειο και την πρόσληψη τοπικών υπαλλήλων, το MTV μπόρεσε να δει τη διείσδυσή του και σε άλλα κοινά, με αποτέλεσμα η ίδια στρατηγική να εφαρμοστεί και σε άλλες χώρες όπως η Ινδία, η Κίνα, η Νότια Κορέα και η Ιαπωνία.

Mars: Δύο ονόματα, μία σοκολάτα

Η Mars προσφέρει την ίδια μάρκα σοκολάτας με διαφορετικά ονόματα: «Dove» στις ΗΠΑ και «Galaxy» στο Ηνωμένο Βασίλειο Αυτή η στρατηγική τοπικοποίησης επέτρεψε στη μάρκα να εξερευνήσει διαφορετικές γεύσεις στις ΗΠΑ χωρίς να επηρεάσει την παγκόσμια επωνυμία της.

Υπάρχει μέλλον για το glocalization;

Προφανώς, καθώς η έννοια της «τοπικοποίησης» αντιπροσωπεύει ένα μικτό οικονομικό μοντέλο που δίνει προτεραιότητα στις μικρές εφοδιαστικές αλυσίδες, την εγχώρια παραγωγή και τη στρατηγική συμμετοχή της κυβέρνησης έναντι του χαμηλού κόστους. Στόχος του είναι να καταστήσει εύκολα προσβάσιμα βασικά αγαθά, όπως εμβόλια, τσιπ υπολογιστών και ενέργεια. Είναι κατανοητό, πως «αποτελεί μια πρόκληση για ορισμένες επιχειρήσεις να κατανοήσουν και τη μεγάλη εικόνα και τις τοπικές ανάγκες, ότι θεωρούν πως η μαζική παραγωγή είναι η απάντηση σε κάθε ερώτημα. Συχνά, τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που παράγονται σε μια χώρα μπορεί να μην ταιριάζουν στις επιθυμίες του τοπικού πληθυσμού σε άλλη χώρα», σύμφωνα με την WallStreetMojo.

Σε συνδυασμό με την τεχνητή νοημοσύνη, το glocalization θα μπορούσε να ανοίξει το δρόμο για μια πιο ανθεκτική και οικολογικά βιώσιμη παγκόσμια οικονομία, μια οικονομία που έχει υποστεί τεράστια πίεση από την πανδημία και τα τρέχοντα κοινωνικά και πολιτικά ζητήματα.



Μεθοδικό-Μεταίχμιο
Θέματα: Νταβόςπαγκοσμιοποίηση
Ολύμπιο Βήμα

Ολύμπιο Βήμα

Δημιουργός περιεχομένου στο olympiobima.gr.
Καθημερινή Ενημέρωση για τοπικές ειδήσεις, με άρθρα - απόψεις, για την πολιτική, την οικονομία, τα αθλητικά, τον πολιτισμό, τον καιρό.
Η καθημερινή εφημερίδα για την Κατερίνη και την Πιερία, από το 1974, στην ηλεκτρονική της έκδοση.

Πληροφορίες για το Ολύμπιο Βήμα
Επικοινωνία

Ακολουθήστε το Ολύμπιο Βήμα

Μείνετε ενημερωμένοι με αξιόπιστες ειδήσεις από την Κατερίνη, την Πιερία, την Ελλάδα και τον κόσμο, καθημερινά στο olympiobima.gr.

Ολύμπιο Βήμα στο Google News Ακολουθήστε μας στο Google News
Προηγούμενο Άρθρο

Κυριάκος Μητσοτάκης: Δικαιολογημένη η διαμαρτυρία των αγροτών

Επόμενο Άρθρο

Οι πρυτάνεις αποφάσισαν: Ψηφιακά οι εξετάσεις στα πανεπιστήμια 

Σχετικά άρθρα

Η Κίνα πέτυχε μια επανάσταση καθαρής ενέργειας – Τώρα μπορεί να επιβάλει τους ορούς της
Συμβαίνει

Η Κίνα πέτυχε μια επανάσταση καθαρής ενέργειας – Τώρα μπορεί να επιβάλει τους ορούς της

11 Νοεμβρίου 2025
Οι «Αρσέν Λουπέν» της Τέχνης: Η μεγάλη κλοπή στο Λούβρο και το αιώνιο μυστήριο των έργων τέχνης
Συμβαίνει

Οι «Αρσέν Λουπέν» της Τέχνης: Η μεγάλη κλοπή στο Λούβρο και το αιώνιο μυστήριο των έργων τέχνης

24 Οκτωβρίου 2025
Τι Περιλαμβάνει το «Κιτ των 72 Ωρών» για επιβίωση σε κρίσεις
Συμβαίνει

Τι Περιλαμβάνει το «Κιτ των 72 Ωρών» για επιβίωση σε κρίσεις

2 Οκτωβρίου 2025
Δεν είναι δύσκολο – Απλά κάντο όπως η Γεωργία
Συμβαίνει

Δεν είναι δύσκολο – Απλά κάντο όπως η Γεωργία

22 Σεπτεμβρίου 2025
Οι κίνδυνοι για το Κυπριακό από μια παραχώρηση εδαφών στη Ρωσία
Συμβαίνει

Οι κίνδυνοι για το Κυπριακό από μια παραχώρηση εδαφών στη Ρωσία

21 Αυγούστου 2025
Έφυγε από τη ζωή η κόρη του Αντώνη Σαμαρά σε ηλικία 34 ετών
News

Έφυγε από τη ζωή η κόρη του Αντώνη Σαμαρά σε ηλικία 34 ετών

8 Αυγούστου 2025
ADVERTISEMENT

ΙΕΛ ΛΥΔΙΑ

Μαριάννα Τριανταφύλλου


Επισκεφθείτε το Spiroulina Shop
Κωνσταντινίδης Εμπόριο Σιδήρου
Ελένη Ελευθεριάδου - Ψυχολόγος
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT

ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΒΙΤΩΡΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ


Σχάρα & Λεμόνι

Επιδοτούμενα Πρόγραμματα
Επιδοτούμενα Πρόγραμματα



Παραλία Κατερίνης - Kassapidis Exchange

Σχολή Διαιτησίας Πιερίας 2025

Αναγγελία Γάμου με ένα Κλικ
ADVERTISEMENT

Επιλογές

Ειρήνη Βαρδάκη: Όταν η αγάπη γίνεται δίνη χωρίς σωτηρία

Σαν Σήμερα, Κυριακή, 30 Νοεμβρίου 2025: Ιστορικά γεγονότα και εορτολόγιο της ημέρας

Τι θα αγοράσουν οι Έλληνες καταναλωτές στη Black Friday και ποιες προσφορές προτιμούν

Τι αθλητικές μεταδόσεις έχει η τηλεόραση, σήμερα Κυριακή, 30 Νοεμβρίου 2025

Το ελληνικό ραντεβού στο Λονδίνο με 30 τρισ. δολάρια και τη Morgan Stanley

Μη χάσετε

15ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης: κδήλωση για την Υγιεινή Διατροφή και τη Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο

Ηρακλής Τσιτλακίδης: «Κοινή προσπάθεια για έναν τουρισμό σύγχρονο, ανταγωνιστικό και βιώσιμο»

Το Πάρκο των Χρωμάτων: Λαμπερή έναρξη με την Κλαυδία το Σάββατο 06/12 – «Theo Fokas & Fay Milioti» την Κυριακή 07/12

Μια οφειλόμενη απάντηση στον κ. Κυριακίδη και στην Εκκίνηση

Βημα..τίζοντας: No Farmers No Food – Επεισόδια στα μπλόκα Λάρισας και αγωνία για το μέλλον

Αγγελίες

Η εταιρεία «ΑΛΦΑ ΓΕΥΣΗ», εργοστάσιο παραγωγής σαλατών, ζητάει βοηθό Παραγωγής

ΖΗΤΕΙΤΑΙ  άτομο που  να γνωρίζει  γραφιστική  για  σελιδοποίηση  εφημερίδων

Ενοικιάζεται, στην Κατερίνη, διαμέρισμα 64 τ.μ ισόγειο υπερυψωμένο

Από Γνωστή Εταιρεία Τροφίμων ζητείται οδηγός με εμπειρία στη διανομή και διεκπεραίωση παραγγελιών

Από βιομηχανία τροφίμων ζητείται υπάλληλος γραφείου με πολύ καλή γνώση H/Y και Αγγλικής γλώσσας.

Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα

Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Θόδωρος Δημητριάδης
Μακροχρόνιος τζόγος 
Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Απόστολος Παπαδημητρίου (Μακρυγιάννης)
Σύναξη χριστιανών ηγετών στη Νίκαια
Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Αντώνης Κάλφας
Ο ιστορικός συνοικισμός των Ευαγγελικών της Κατερίνης μέσα από...
Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Γιώργος Πιπερόπουλος
Λατέρνα, Φτώχεια, (Τσίπα) και Φιλότιμο!…

Διαβάστε ακόμη...

Ευχαριστήριο προς το Χριστιανικό σπίτι – “Καλός Σαμαρείτης”
Κοινωνικά

Ευχαριστήριο προς το Χριστιανικό σπίτι – “Καλός Σαμαρείτης”

2 Δεκεμβρίου 2025
Κατερίνη: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην οδό Εφέσου Κατερίνης στις 4 Δεκεμβρίου 2025
Κατερίνη

Κατερίνη: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην οδό Εφέσου Κατερίνης στις 4 Δεκεμβρίου 2025

2 Δεκεμβρίου 2025
Συγκινητική εκδήλωση του Συλλόγου «Δρυάνιστα» για πρόληψη καρκίνου στην Κατερίνη
Εκδηλώσεις

Συγκινητική εκδήλωση του Συλλόγου «Δρυάνιστα» για πρόληψη καρκίνου στην Κατερίνη (εικόνες)

2 Δεκεμβρίου 2025
Fylliana στην Xenia 2025: Κορυφαίες λύσεις για τον χώρο της φιλοξενίας
Δελτία Τύπου

Fylliana στην Xenia 2025: Κορυφαίες λύσεις για τον χώρο της φιλοξενίας

2 Δεκεμβρίου 2025
Η Άννα Διαμαντοπούλου στην Κατερίνη: Παρουσίαση του κυβερνητικού προγράμματος ΠΑΣΟΚ
Πολιτική

Η Άννα Διαμαντοπούλου στην Κατερίνη: Παρουσίαση του κυβερνητικού προγράμματος ΠΑΣΟΚ

2 Δεκεμβρίου 2025
Μακροχρόνιος τζόγος 
Άρθρα - Απόψεις

Μακροχρόνιος τζόγος 

2 Δεκεμβρίου 2025

Η Κατερίνη και η Πιερία σήμερα: Καθημερινή Ενημέρωση


© 2025 Ολύμπιο Βήμα
Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε.
Βότση 18, 601 00, Κατερίνη
Τηλ. 23510 33633
Α.Φ.Μ.: 094329106
Δ.Ο.Υ. Κατερίνης
E-mail: info@olympiobima.gr
Ιδιοκτήτης: Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Σύνταξης: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Διαχειριστής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Δικαιούχος του Ονόματος Τομέα - Domain Name:
Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.

Καθημερινή ενημέρωση με τοπικές ειδήσεις, νέα και άρθρα.

  • Το Ολύμπιο Βήμα
  • Επικοινωνία
  • Πρωτοσέλιδα της Εφημερίδας
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική κατά της Διαφθοράς
  • Δήλωση Εχεμύθειας
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης
  • SiteMap

Το Ολύμπιο Βήμα στα Social Media


  • Κατερίνη
  • Δίον – Όλυμπος
  • Όλυμπος
  • Πύδνα – Κολινδρός
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • Πιερία
  • Εκδηλώσεις
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
No Result
View All Result
ΒΗΜΑ...τίζοντας
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • Καιρός Live
  • Κλιματική Αλλαγή
  • Επικοινωνία
  • Αναγγελία γάμου με ένα κλικ
  • Live οι τιμές καυσίμων
  • Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κατερίνης
  • Χρήσιμα Τηλέφωνα – Πρώτες βοήθειες

© 2024 Ολύμπιο Βήμα Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε. Βότση 18, 601 00, Κατερίνη Τηλ. 23510 33633 Α.Φ.Μ.: 094329106 Δ.Ο.Υ. Κατερίνης E-mail: info@olympiobima.gr
No Result
View All Result
ΒΗΜΑ...τίζοντας
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • Καιρός Live
  • Κλιματική Αλλαγή
  • Επικοινωνία
  • Αναγγελία γάμου με ένα κλικ
  • Live οι τιμές καυσίμων
  • Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κατερίνης
  • Χρήσιμα Τηλέφωνα – Πρώτες βοήθειες

© 2024 Ολύμπιο Βήμα Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε. Βότση 18, 601 00, Κατερίνη Τηλ. 23510 33633 Α.Φ.Μ.: 094329106 Δ.Ο.Υ. Κατερίνης E-mail: info@olympiobima.gr