Είναι η επιτομή του «έχει ο καιρός γυρίσματα»- ή, επί το λαϊκότερον, «θα γυρίσει ο τροχός, θα… και ο φτωχός».
Την Φεράρι «φτωχή» δεν την λες, ακόμα κι αν είσαι ο Έλον Μασκ που βγάζει για την πλάκα του 44 δισεκατομμύρια για ν' αγοράσει το twitter. Τα τελευταία χρόνια, ωστόσο, ήταν ο φτωχός συγγενής της Φόρμουλα 1, κινούμενη μεταξύ αγωνιστικής φθοράς και μηχανοκίνητης αφθαρσίας (και, μάλιστα, δεν κινούνταν και τόσο γρήγορα).
Όχι πια: ο τροχός έχει γυρίσει για τα καλά και η Σκουντερία γα…τάει. Ναι, πετάει: ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Σαρλ Λεκλέρκ στις παρθενικές κατατακτήριες του υπέροχου Μαϊάμι πήρε την pole position με τον τελευταίο του γρήγορο γύρο, έχοντας μάλιστα στο πλευρό του τον Κάρλος Σάινθ, στο πρωτο 1-2 της ιταλικής ομάδας σε χρονομετρημένα δοκιμαστικά από το μακρινό 2019 και το Μεξικό.
Αυτή ήταν η 3η φετινή pole για τον Μονεγάσκο (σε 5 grand prix) και 12η συνολικά στην καριέρα του. Not bad, not bad…
Ο Μαξ Φερστάπεν τα έκανε ελαφρώς μαντάρα στην ακροτελεύτια προσπάθειά του και μετά επιδόθηκε στο team radio σε ρεσιτάλ γαλλικών για την 3η θέση, ενώ ο Σέρτζιο Πέρεζ θα εκκινήσει δίπλα από τον team-mate του, στην 4η θέση.
Ο εκπληκτικός Βάλτερι Μπότας σημείωσε τον πρώτο χρόνο και κράτησε πίσω του τον (σαφέστατα βελτιωμένο) Λιούις Χάμιλτον που ήρθε 6ος. Γκασλί, Νόρις, Τσουνόντα και Στρολ (έκπληξη) συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα, από την οποία απουσίαζαν Αλόνσο (11ος) και Ράσελ (12ος).
Φεράρι και πάλι, λοιπόν. Λεκλέρκ ξανά, που απολαμβάνει τη φωτεινή πλευρά του φεγγαριού.
Ο τροχός γύρισε για τα καλά και η ομάδα-θρύλος της Φ1 πηγαίνει με 350 χλμ/ώρα στην κορυφή. Μόνο που…
Μόνο που τροχούς – τέσσερις, για την ακρίβεια – έχει και ο Μαξ. Κάτι μας λέει ότι δε θα κοιτάει άπραγος την Κόκκινη αύριο.
Έτσι δεν είναι;
Πηγή: sdna.gr