Αιτήματα τους η αναδιάρθρωση του σχεδίου των εγκαταστάσεων του σχολείου και των δυσμενών συνθηκών υπό τις οποίες αναγκάζονται καθηγητές και μαθητές να υλοποιούν καθημερινά τα μαθήματα.
Τα συνθήματα των μαθητών ηχούσαν καθ’ όλη την διάρκεια της πορείας, από το μουσικό σχολείο, στον πεζόδρομο, μέχρι και το Δημαρχείο Κατερίνης.
Σε δήλωση του ο Διευθυντής του Μουσικού Σχολείου Κατερίνης Γεώργιος Βαρδακώστας:
«Είμαστε το Μουσικό Σχολείο Κατερίνης, και αναγκαζόμαστε για άλλη μια φορά να κατέβουμε στους δρόμους γιατί το σχολείο μας αντιμετωπίζει χρόνια προβλήματα, με σημαντικότερο από όλα το κτηριακό. 22 χρόνια λειτουργίας πλέον, χωρίς κτήριο, με αίθουσες προκάτ, ή αίθουσες που είναι μεγάλης ηλικίας που είναι δανεισμένες από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης ή άλλους φορείς.
Υποτίθεται ότι από το 2018 υπάρχει ΦΕΚ που προβλέπει την ανέγερση του Μουσικού Σχολείου. Όμως, εμείς δεν έχουμε δει απολύτως τίποτα, και το σχολείο μεγαλώνει σε μαθητές, και σε αριθμό καθηγητών. Δεν έχουμε που να στεγάσουμε το επιπλέον μαθητικό κι εκπαιδευτικό δυναμικό. Τουλάχιστον μέχρι να γίνει σχολείο, -αν γίνει κάποια στιγμή-, χρειαζόμαστε και επιπλέον χώρους, αίθουσες που έχουμε ζητήσει. Βεβαίως, χρειαζόμαστε και κάποιες παρεμβάσεις όπως για παράδειγμα, να μην πλημμυρίζει ο προαύλιος χώρος κάθε φορά που βρέχει, να μην στάζουν τα στέγαστρα και οι αίθουσες διδασκαλίας. Χρειαζόμαστε όργανα, επισκευή και συντήρηση των υπαρχόντων οργάνων. Χρειαζόμαστε ένα σωρό παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν, για να μπορούμε να λειτουργούμε στοιχειωδώς. Για παράδειγμα, δεν υπάρχουν τουαλέτες αυτή τη στιγμή. Εδώ και 4.5 χρόνια παλεύουμε για να γίνει κατασκευή κάποιων παλιών τουαλετών στο πρώην ΚΕΓΕ. Ένα αίτημα που από το καλοκαίρι θα έπρεπε να έχει τελειώσει, και ακόμα βρίσκεται σε εξέλιξη.»
Μαθητές Μουσικού Σχολείου Κατερίνης: «Να είμαστε ίσοι με τα υπόλοιπα σχολεία!»
Παράλληλα εκπρόσωποι της μαθητικής κοινότητας του Μουσικού Σχολείου Κατερίνης, δήλωσαν σθεναρά την δυσαρέσκεια τους για την επικρατούσα κατάσταση στον περιβάλλοντα χώρο του σχολείου τους. Επιπλέον, αναφέρθηκαν στην υποτίμηση του προγράμματος σπουδών των Μουσικών Σχολείων, και την μη παροχή ενός τίτλου, ή πιστοποίησης των μουσικών γνώσεων τους, μετά τα τέλη φοίτησης. Υπογραμμίστηκαν μάλιστα, και βασικές ελλείψεις σε θέματα εγκαταστάσεων και υλικών υποδομών, που δυσχεραίνουν την διαδικασία περάτωσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας, κυρίως τους χειμερινούς μήνες.
Περισσότερα σε λίγο…