ΠΤΩΣΗ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ 45% ΜΕ 50%
ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΠΙΕΡΙΑΣ
ΠΤΩΣΗ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ 45% ΜΕ 50%
«Η έξαρση της πανδημίας δημιουργεί μια δυσπιστία στο κόσμο, δεν ταξιδεύει πολύ είναι φυσιολογικό. Ο κόσμος φοβάται», αναφέρει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Πιερίας κ. Κυριάκος Καραβέργος.
Αλλαγές σε δρομολόγια λόγω μικρής ανταπόκρισης
Όπως τονίζει ο κ. Καραβέργος η πληρότητα στο επιβατικό κοινό παραμένει στο 65% ενώ στους μαθητές στο 100% . Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Πιερίας, δεν υπάρχει μεγάλη κίνηση, ενώ τα άτομα που ταξιδεύουν είναι από 15 μέχρι το πολύ 30 σε κάθε δρομολόγιο. Τα δρομολόγια γίνονται κανονικά, πλην κάποιων περιπτώσεων που λόγω μείωσης του επιβατικού κοινού έχουν διακοπεί λόγω του μεγάλου κόστους που προκύπτει από την πολύ μικρή συμμετοχή. Σε γενικές γραμμές όλοι εξυπηρετούνται, όλα τα χωριά, όλος ο νομός. Αλλαγές έχουν γίνει σε όλες τις γραμμές που έχουν μια μικρή μερική μείωση δρομολογίων, η οποία δεν επηρεάζει την εξυπηρέτηση των πολιτών. «Από το σύστημα μας βλέπουμε ανά πάσα στιγμή όλη την επιβατική κίνηση ανά δρομολόγιο. Υπήρχαν δρομολόγια όπου υπήρχε ένα ή δυο άτομα. Αντιλαμβάνεστε ότι το κόστος είναι πολύ μεγάλο για το λεωφορείο. Αυτά τα δρομολόγια σταμάτησαν μέχρι η κίνηση να επανέλθει στην κανονικότητα», υπογραμμίζει ο κ. Καραβέργος.
Οι αλλαγές στο δρομολόγιο Αθήνα – Κατερίνη
Τα δρομολόγια προς Αθήνα γίνονται κανονικά πρωί, μεσημέρι και βράδυ, εκτός από έκτακτο δρομολόγιο της Παρασκευής από την Αθήνα προς Κατερίνη. Αντί αυτού το προγραμματισμένο δρομολόγιο που είναι στις τρεις από Αθήνα για Κατερίνη, μεταφέρθηκε στις τέσσερις ισορροπώντας έτσι το δρομολόγιο των πέντε που δεν εκτελείται. Στο ίδιο μοτίβο, οι επιβάτες που επέλεγαν το έκτακτο δρομολόγιο την Κυριακή από Κατερίνη προς Αθήνα στις 12, μετακινούνται πλέον με το μεσημεριανό των τρείς.
Το δρομολόγιο Κατερίνη – Θεσσαλονίκη
Στη Θεσσαλονίκη τα δρομολόγια είναι ανά μισή ώρα όλη τη μέρα, εκτός από κάποιες συγκεκριμένες ώρες που σημειώθηκε μηδαμινή επιβατική κίνηση τα οποία σταμάτησαν. Δεν επηρεάζεται όμως σε καμία περίπτωση η εξυπηρέτηση του κοινού, όπως επισημαίνει ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ.
Στα χωριά
Στα χωριά τα δρομολόγια γίνονται όλα από το πρωί μέχρι το μεσημέρι κανονικά. «Στα χωριά η κίνηση είναι πάρα πολύ μειωμένη. Η υπογεννητικότητα και η συρρίκνωση της επαρχίας είναι πάρα πολύ μεγάλη. Να φανταστείτε ότι υπάρχουν χωριά που δεν έχουν ούτε ένα μαθητή. Αντιλαμβάνεστε σε λίγα χρόνια τι θα γίνει», τονίζει χαρακτηριστικά ο κ. Καραβέργος.
Η ασφάλεια των μαθητών στα λεωφορεία
Ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ αναφέρθηκε επίσης και στο κομμάτι της μεταφοράς των μαθητών όπου σύμφωνα με την Νομοθεσία η πληρότητα είναι στο 100%. «Τα λεωφορεία μας δεν έχουν όρθιους αλά μόνο καθήμενους 50 άτομα. Πολύ λίγα δρομολόγια έχουν 50 άτομα, τα περισσότερα έχουν 20 με 25 μαθητές . Θα πρέπει η πολιτεία να μισθώσει και άλλα λεωφορεία για να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών», σημείωσε ο κ. Καραβέργος και πρόσθεσε πως δεν έχει γίνει καμία καταγγελία ή παράπονο από την μεταφορά των μαθητών.