Τετάρτη, 3 Δεκεμβρίου, 2025
Ολύμπιο Βήμα - Τα Νέα της Κατερίνης και της Πιερίας - Καθημερινή Ενημέρωση
ΒΗΜΑ...τίζοντας
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
Ολύμπιο Βήμα - Τα Νέα της Κατερίνης και της Πιερίας - Καθημερινή Ενημέρωση
No Result
View All Result
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • Καιρός Live
  • Κλιματική Αλλαγή
  • Επικοινωνία
  • Αναγγελία γάμου με ένα κλικ
  • Live οι τιμές καυσίμων
  • Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κατερίνης
  • Χρήσιμα Τηλέφωνα – Πρώτες βοήθειες
Θετικό Φροντιστήριο
Hondos Center
  Συμβαίνει Τώρα
Κατερίνη: Σύσκεψη Πολιτικής Προστασίας για χιονοπτώσεις και παγετό – Σχεδιασμός χειμερινής περιόδου 3 Δεκεμβρίου 2025
Σπύρος Κουλκουδίνας: Να στηρίξουμε γονείς μονογονεϊκών οικογενειών με κίνητρα και αυξημένη μοριοδότηση 3 Δεκεμβρίου 2025
10ο Τουρνουά Μπάσκετ Μέριμνας Παιδιού για Ειδικά και Γενικά Σχολεία – Στο επίκεντρο η συμπερίληψη και η ισότητα στα σχολεία 3 Δεκεμβρίου 2025
Πιερία: Αυξημένη επιχειρησιακή ετοιμότητα για την κακοκαιρία – Έκτακτη σύγκλιση Συντονιστικού – Κόκκινη προειδοποίηση ΕΜΥ 3 Δεκεμβρίου 2025
Μπλόκα Αγροτών και Κυβέρνηση: «Επικοινωνώ Άρα…Υπάρχω;»       3 Δεκεμβρίου 2025
Next
Prev

Ολύμπιο Βήμα » Οικονομία » Αγορά » Τι ζητούν οι Έλληνες καταναλωτές από τα brands

Τι ζητούν οι Έλληνες καταναλωτές από τα brands

Ολύμπιο ΒήμαΑπόΟλύμπιο Βήμα
8 Ιουνίου, 2022
Τι ζητούν οι Έλληνες καταναλωτές από τα Brands

Ποιοι κλάδοι θεωρούνται οι λιγότερο διαφανείς – Από το κινητό τα online ψώνια για 4 στους 10 καταναλωτές

ADVERTISEMENT

ΙΕΛ ΛΥΔΙΑ

Μαριάννα Τριανταφύλλου


Κωνσταντινίδης Εμπόριο Σιδήρου
Επισκεφθείτε το Spiroulina Shop
Ελένη Ελευθεριάδου - Ψυχολόγος
ADVERTISEMENT

Eνσυναίσθηση και κατανόηση θέλουν 7 στους 10 καταναλωτές να έχουν τα brands, ενώ 6 στους 10 επιθυμούν να συνδεθούν με ένα brand σε προσωπικό επίπεδο. Αυτό δείχνει ότι έχει έρθει η ώρα για τα ελληνικά brands να εγκαταλείψουν τις παλιές πρακτικές και να υιοθετήσουν μια διαφορετική αληθινή συναισθηματική προσέγγιση για να εξασφαλίσουν την ικανοποίηση των πελατών, αναφέρει νέα έρευνα της Sitecore  με τίτλο «Sitecore Brand Authenticity Report» 2022, η οποία διεξήχθη με τη συμμετοχή 1070 καταναλωτών από την Ελλάδα.

Τα ελληνικά brands στερούνται «οπαδών»

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας το Brand Loyalty δεν αποτελεί έναν σταθερό στόχο στην Ελλάδα. Μόλις το 18% των καταναλωτών εμφανίζεται να περιγράφει τον εαυτό του ως «οπαδό» του αγαπημένου του brand, ενώ μόνο το 10% δηλώνει ότι είναι «μέλος μιας κοινότητας».

Από την άλλη, μόλις το 4% δηλώνει ότι είναι influencer ή υποστηρικτής του αγαπημένου του brand, με τους κλάδους των καταναλωτικών αγαθών, της καταναλωτικής τεχνολογίας και της υγείας και ευεξίας δημιουργούν το μεγαλύτερο brand loyalty.

Το Brand Representation  είναι απαραίτητo για τη θετική αγοραστική συμπεριφορά

Στην πραγματικότητα, σχεδόν όλοι οι ερωτηθέντες (93%)  υποστηρίξαν ότι τα brands θα πρέπει να καταβάλλουν συνειδητή προσπάθεια για να διασφαλίσουν ότι οι πελάτες τους αισθάνονται ότι εκπροσωπούνται στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία τους.

Οι Έλληνες θέλουν να δουν τους εαυτούς τους να εκπροσωπούνται επαρκώς στις μάρκες από τις οποίες ψωνίζουν. Μάλιστα, το 59% θέλει τα brands να συνδέονται μαζί τους σε προσωπικό επίπεδο, ενώ 1 στους 3 αναφέρει ότι επέλεξε να ψωνίζει  brands που επιδεικνύουν αξίες που ευθυγραμμίζονται με τις δικές τους.

Διαφάνεια αναζητούν οι Έλληνες

Όσον αφορά την αξιολόγηση των brand κλάδων ως προς τη διαφάνεια και την αυθεντικότητα, οι περισσότερες εταιρείες στην Ελλάδα έλαβαν μέτρια αξιολόγηση. Παρόλο που οι εταιρείες καταναλωτικής τεχνολογίας, καταναλωτικών αγαθών, υγείας και ευεξίας λαμβάνουν τους υψηλότερους βαθμούς, μόνο 1 στους 5 δηλώνει ότι οι κλάδοι αυτοί είναι «εξαιρετικά διαφανείς και αυθεντικοί».

Hondos-InPost

Οι τράπεζες και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, καθώς και οι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, θεωρούνται οι λιγότερο διαφανείς και αυθεντικές. Εντυπωσιακό εύρημα ήταν επίσης ότι το 74% των ερωτηθέντων συμφώνησε ότι τα brands θα πρέπει να παρουσιάζουν διαφάνεια σχετικά με τα πολιτικά κόμματα και τα κοινωνικά ζητήματα που υποστηρίζουν οικονομικά.

Η υποστήριξη των επιχειρήσεων που ανήκουν σε μειονότητες είναι επίσης σημαντική για τους Έλληνες, με 4 στους 10 να θέλουν περισσότερα προϊόντα και υπηρεσίες διαθέσιμα από τέτοιες εταιρίες. Οι νεότεροι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να ψωνίσουν από μια επωνυμία με ισχυρή ηθική στάση, αν και η τιμή εξακολουθεί να είναι βασικό κριτήριο για την πλειονότητα των καταναλωτών.

«Η μεταπανδημική εποχή έφερε στην επιφάνεια νέες δυναμικές και δεδομένα για τους Έλληνες καταναλωτές  και τα ευρήματα της έρευνας της Sitecore αποδεικνύουν ακριβώς ότι η νέα εποχή των πραγματικών αξιών που ζητούν όχι μόνο οι Έλληνες καταναλωτές αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο είναι εδώ,» σχολίασε ο Γιάννης Ψαρράς  VP of Engineering της Sitecore. «Το νέο αυτό περιβάλλον, αποτελεί πρόκληση αλλά και ευκαιρία για τα brands. Οι άνθρωποι αναζητούν την αντανάκλαση του εαυτού τους στα brands που αγοράζουν και με τις τιμές να αυξάνονται, η έμφαση στην ποιότητα και την αξιοπιστία θα βοηθήσει στην προσέλκυση περισσότερων αγοραστών. Τα brands πρέπει να εκμεταλλευτούν αυτή την συγκυρία για να επαναπροσδιορίσουν τη σχέση τους με τους καταναλωτές, εστιάζοντας στην εμπιστοσύνη και δημιουργώντας εμπειρίες που απευθύνονται σ’αυτούς σε ατομικό και ανθρώπινο επίπεδο.»

Τι πρέπει να κάνουν οι επιχειρήσεις που αυξάνουν τις τιμές

Η προσφορά ενός προγράμματος loyalty ή μιας έκπτωσης για πολλαπλές αγορές μπορεί να αντισταθμίσει τις ανατιμήσεις περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα. Επιπλέον, οι μεγαλύτεροι σε ηλικία πελάτες εκτιμούν επίσης την ξεκάθαρη επικοινωνία, ει δυνατόν, πριν από τις αυξήσεις των τιμών, με το 97% των ερωτηθέντων να σημειώνουν ότι είναι σημαντικό για τα brands να εξηγούν και να είναι διαφανή για τις ανατιμήσεις που κάνουν. Ωστόσο, είναι λιγότερο πιστοί σε προϊόντα, με πολλούς να αναφέρουν ότι οι αύξηση τιμών θα τους οδηγούσε προς πιο γενικές μάρκες. Στον αντίποδα, οι νεότεροι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να δεχτούν αυξήσεις τιμών από brands που υποστηρίζουν τη δίκαιη αμοιβή του προσωπικού ή για προϊόντα που είναι πιο φιλικά προς το περιβάλλον.

Από το κινητό οι ηλεκτρονικές αγορές

Τέσσερις στους 10 ‘Έλληνες καταναλωτές δηλώνουν ότι έχουν στραφεί στην ψηφιακή τεχνολογία (40%), ιδίως όσοι είναι κάτω των 44 ετών ή εργάζονται, παρά επιλέγουν την προσωπική αγοραστική εμπειρία (34%).

Οι μισοί αισθάνονται ότι έχουν δημιουργήσει μια βαθύτερη σύνδεση με κάποιες εταιρείες φέτος, μέσω της online εμπειρίας τους. Επίσης, περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες καταναλωτές έχουν ψωνίσει από κινητή συσκευή και το 61% κατατάσσει την ευκολία των αγορών μέσω κινητού ως τον πιο σημαντικό τρόπο με τον οποίο ένα brand μπορεί να βελτιώσει την αγοραστική εμπειρία. Τέλος, οι πληρωμές από τρίτους γίνονται επίσης όλο και πιο συνηθισμένες.

Πηγή: ot.gr



Μεθοδικό-Μεταίχμιο
Θέματα: μάρκετινγκ
Ολύμπιο Βήμα

Ολύμπιο Βήμα

Δημιουργός περιεχομένου στο olympiobima.gr.
Καθημερινή Ενημέρωση για τοπικές ειδήσεις, με άρθρα - απόψεις, για την πολιτική, την οικονομία, τα αθλητικά, τον πολιτισμό, τον καιρό.
Η καθημερινή εφημερίδα για την Κατερίνη και την Πιερία, από το 1974, στην ηλεκτρονική της έκδοση.

Πληροφορίες για το Ολύμπιο Βήμα
Επικοινωνία

Ακολουθήστε το Ολύμπιο Βήμα

Μείνετε ενημερωμένοι με αξιόπιστες ειδήσεις από την Κατερίνη, την Πιερία, την Ελλάδα και τον κόσμο, καθημερινά στο olympiobima.gr.

Ολύμπιο Βήμα στο Google News Ακολουθήστε μας στο Google News
Προηγούμενο Άρθρο

Στις 14 Ιουνίου ανοίγει η πλατφόρμα για την αποζημίωση έως 600 ευρώ για το ρεύμα

Επόμενο Άρθρο

Στο 7% η ανάπτυξη το πρώτο τρίμηνο του 2022

Σχετικά άρθρα

Κατερίνη: Κινητοποίηση αγροτών Πιερίας για την επιβίωση του πρωτογενούς τομέα και τα βασικά αιτήματά τους.
Αγροτικά

Κατερίνη: Κινητοποίηση αγροτών Πιερίας για την επιβίωση του πρωτογενούς τομέα και τα βασικά αιτήματά τους.

3 Δεκεμβρίου 2025
Wood & Company: Ανάπτυξη 2,5% το 2026 και 3,2% το 2027 για την ελληνική οικονομία
Οικονομία

Wood & Company: Ανάπτυξη 2,5% το 2026 και 3,2% το 2027 για την ελληνική οικονομία

2 Δεκεμβρίου 2025
Πατάει «γκάζι» η κυβέρνηση για επιπλέον πληρωμές 1,2 δισ. στους αγρότες – Εν μέσω κινητοποιήσεων και έντασης
Αγροτικά

Πατάει «γκάζι» η κυβέρνηση για επιπλέον πληρωμές 1,2 δισ. στους αγρότες – Εν μέσω κινητοποιήσεων και έντασης

2 Δεκεμβρίου 2025
Τέλη κυκλοφορίας 2026 – Προθεσμία, πληρωμή, ποσά και πρόστιμα χωρίς παράταση
Αυτοκίνητο

Τέλη κυκλοφορίας 2026 – Προθεσμία, πληρωμή, ποσά και πρόστιμα χωρίς παράταση

2 Δεκεμβρίου 2025
Χαμηλότερες τιμές ρεύματος Δεκέμβριο – Πτώση 17% λόγω ΑΠΕ και μειωμένης ζήτησης
Ενέργεια

Χαμηλότερες τιμές ρεύματος Δεκέμβριο – Πτώση 17% λόγω ΑΠΕ και μειωμένης ζήτησης

2 Δεκεμβρίου 2025
Πολυετές Πρόγραμμα 2026 2029 με νέες προσλήψεις, αυξήσεις μισθών και ενίσχυση εισοδημάτων
Οικονομία

Πολυετές Πρόγραμμα 2026-2029 με νέες προσλήψεις, αυξήσεις μισθών και ενίσχυση εισοδημάτων

1 Δεκεμβρίου 2025
ADVERTISEMENT

ΙΕΛ ΛΥΔΙΑ

Μαριάννα Τριανταφύλλου


Επισκεφθείτε το Spiroulina Shop
Κωνσταντινίδης Εμπόριο Σιδήρου
Ελένη Ελευθεριάδου - Ψυχολόγος
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT

ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΒΙΤΩΡΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ


Σχάρα & Λεμόνι

Επιδοτούμενα Πρόγραμματα
Επιδοτούμενα Πρόγραμματα



Παραλία Κατερίνης - Kassapidis Exchange

Σχολή Διαιτησίας Πιερίας 2025

Αναγγελία Γάμου με ένα Κλικ
ADVERTISEMENT

Επιλογές

Επιμελητήριο Πιερίας: H αγορά εργασίας στην Π.Ε. Πιερίας

Ο ιστορικός συνοικισμός των Ευαγγελικών της Κατερίνης μέσα από τα μάτια δύο αρχιτεκτονισσών

Πώς θα είναι ο καιρός σε Κατερίνη και Πιερία σήμερα Παρασκευή, 28 Νοεμβρίου 2025: Νεφώσεις με βροχές και καταιγίδες

Ενίσχυση Γενικού Νοσοκομείου Κατερίνης: Επιστολή Σοφίας Μαυρίδου για προσωπικό και εξοπλισμό

Βημα..τίζοντας: Άννα Διαμαντοπούλου στην Κατερίνη: Παρουσιάζει το κυβερνητικό πρόγραμμα στο Επιμελητήριο Πιερίας

Μη χάσετε

Κατερίνη: Σύσκεψη Πολιτικής Προστασίας για χιονοπτώσεις και παγετό – Σχεδιασμός χειμερινής περιόδου

Σπύρος Κουλκουδίνας: Να στηρίξουμε γονείς μονογονεϊκών οικογενειών με κίνητρα και αυξημένη μοριοδότηση

10ο Τουρνουά Μπάσκετ Μέριμνας Παιδιού για Ειδικά και Γενικά Σχολεία – Στο επίκεντρο η συμπερίληψη και η ισότητα στα σχολεία

Πιερία: Αυξημένη επιχειρησιακή ετοιμότητα για την κακοκαιρία – Έκτακτη σύγκλιση Συντονιστικού – Κόκκινη προειδοποίηση ΕΜΥ

Μπλόκα Αγροτών και Κυβέρνηση: «Επικοινωνώ Άρα…Υπάρχω;»      

Αγγελίες

Η ΒΙΟΖΩΚΑΤ Α.Ε., Βιομηχανία Ζωοτροφών Κατερίνης, αναζητά Υπάλληλο Τιμολόγησης 

Η εταιρεία «ΑΛΦΑ ΓΕΥΣΗ», εργοστάσιο παραγωγής σαλατών, ζητάει βοηθό Παραγωγής

ΖΗΤΕΙΤΑΙ  άτομο που  να γνωρίζει  γραφιστική  για  σελιδοποίηση  εφημερίδων

Ενοικιάζεται, στην Κατερίνη, διαμέρισμα 64 τ.μ ισόγειο υπερυψωμένο

Από Γνωστή Εταιρεία Τροφίμων ζητείται οδηγός με εμπειρία στη διανομή και διεκπεραίωση παραγγελιών

Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα

Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Γιώργος Πιπερόπουλος
Μπλόκα Αγροτών και Κυβέρνηση: «Επικοινωνώ Άρα…Υπάρχω;»      
Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Θόδωρος Δημητριάδης
Προδιαβητικός 
Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Απόστολος Παπαδημητρίου (Μακρυγιάννης)
Σύναξη χριστιανών ηγετών στη Νίκαια
Αρθρογράφοι στο Ολύμπιο Βήμα
Αντώνης Κάλφας
Ο ιστορικός συνοικισμός των Ευαγγελικών της Κατερίνης μέσα από...

Διαβάστε ακόμη...

Επιμελητήριο Πιερίας: Ενημερωτική εκδήλωση για τον εκσυγχρονισμό της ΜΕΘ στο Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης
Υγεία

Επιμελητήριο Πιερίας: Ενημερωτική εκδήλωση για τον εκσυγχρονισμό της ΜΕΘ στο Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης

3 Δεκεμβρίου 2025
Βουλευτής Κ. Δελβερούδης: Ψηφιακή Επιτήρηση με το πρόσχημα της Οδικής Ασφάλειας
Δελτία Τύπου

Βουλευτής Κ. Δελβερούδης: Ψηφιακή Επιτήρηση με το πρόσχημα της Οδικής Ασφάλειας

3 Δεκεμβρίου 2025
Ενίσχυση Γενικού Νοσοκομείου Κατερίνης: Επιστολή Μαυρίδου για προσωπικό και εξοπλισμό
Δελτία Τύπου

Σοφία Μαυρίδου: Υψηλό το επίπεδο υπηρεσιών υγείας που προσφέρει στους πολίτες τo Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης  

3 Δεκεμβρίου 2025
«Χειμωνιάτικες Ψηφίδες Πολιτισμού» του ΟΡ.ΦΕ.Ο.
Εκδηλώσεις

«Χειμωνιάτικες Ψηφίδες Πολιτισμού» του ΟΡ.ΦΕ.Ο.

3 Δεκεμβρίου 2025
Η Ελληνική Γλώσσα ως συντελεστής ήπιας ισχύος και μέσο επιρροής για την ενίσχυση της γεωπολιτικής θέσης της Ελλάδας
Άρθρα - Απόψεις

Η Ελληνική Γλώσσα ως συντελεστής ήπιας ισχύος και μέσο επιρροής για την ενίσχυση της γεωπολιτικής θέσης της Ελλάδας

3 Δεκεμβρίου 2025
Αυτόματο προσχέδιο
Κατερίνη

Κατερίνη: Σε πραγματικό χρόνο οι θέσεις στάθμευσης μέσω της εφαρμογής Novoville

3 Δεκεμβρίου 2025

Η Κατερίνη και η Πιερία σήμερα: Καθημερινή Ενημέρωση


© 2025 Ολύμπιο Βήμα
Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε.
Βότση 18, 601 00, Κατερίνη
Τηλ. 23510 33633
Α.Φ.Μ.: 094329106
Δ.Ο.Υ. Κατερίνης
E-mail: info@olympiobima.gr
Ιδιοκτήτης: Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Σύνταξης: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Διαχειριστής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Δικαιούχος του Ονόματος Τομέα - Domain Name:
Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.

Καθημερινή ενημέρωση με τοπικές ειδήσεις, νέα και άρθρα.

  • Το Ολύμπιο Βήμα
  • Επικοινωνία
  • Πρωτοσέλιδα της Εφημερίδας
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική κατά της Διαφθοράς
  • Δήλωση Εχεμύθειας
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης
  • SiteMap

Το Ολύμπιο Βήμα στα Social Media


  • Κατερίνη
  • Δίον – Όλυμπος
  • Όλυμπος
  • Πύδνα – Κολινδρός
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • Πιερία
  • Εκδηλώσεις
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
No Result
View All Result
ΒΗΜΑ...τίζοντας
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • Καιρός Live
  • Κλιματική Αλλαγή
  • Επικοινωνία
  • Αναγγελία γάμου με ένα κλικ
  • Live οι τιμές καυσίμων
  • Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κατερίνης
  • Χρήσιμα Τηλέφωνα – Πρώτες βοήθειες

© 2024 Ολύμπιο Βήμα Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε. Βότση 18, 601 00, Κατερίνη Τηλ. 23510 33633 Α.Φ.Μ.: 094329106 Δ.Ο.Υ. Κατερίνης E-mail: info@olympiobima.gr
No Result
View All Result
ΒΗΜΑ...τίζοντας
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Κατερίνη
  • Πιερία
  • Φεστιβάλ Ολύμπου
  • ΒΗΜΑ…τίζοντας
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Άρθρα – Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • Καιρός Live
  • Κλιματική Αλλαγή
  • Επικοινωνία
  • Αναγγελία γάμου με ένα κλικ
  • Live οι τιμές καυσίμων
  • Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κατερίνης
  • Χρήσιμα Τηλέφωνα – Πρώτες βοήθειες

© 2024 Ολύμπιο Βήμα Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε. Βότση 18, 601 00, Κατερίνη Τηλ. 23510 33633 Α.Φ.Μ.: 094329106 Δ.Ο.Υ. Κατερίνης E-mail: info@olympiobima.gr