Ξαλάφρωμα της λαϊκιάς οικογένειας
«Περισσό το κάναμε εδώ μέσα, ανελλήνιστοι(!);» εξανέστη, ο γλωσσαμύντορας κύριος εκδότης, με το που αντίκρισε τους πλέριους νεολογισμούς της «ταξικής συζυγίας», διαχρονικά κρίσιμη για τη διατήρηση της κοινωνικής συνοχής, επισημαίνουμε, κι ένα το κρατούμενο(!), εμβρόντητοι αναγνώστες μου.
Διότι, η συνέχεια επιφυλάσσει πολύ… «(νεο)λογισμό», δυστυχώς, κι αντιρρήσεις για τις εμμονές του εμπειροτέχνη πολιτικού αναλυτή, θείου Αφεντούλη, δεν δεχόμαστε, όταν επίκειται:
Ξαλάφρωμα της λαϊκιάς οικογένειας.
Ούτε επευφημίες εις την «γαλλικήν», χειρονομίες με ανοιχτές παλάμες ή άλλα «δοξαστικά», βεβαίως – βεβαίως, καθόσον στο εν λόγω εδάφιο «κατοικεί» αναλυτής, ενώ οι πολιτικοί, οι και αποδέκτες παρόμοιων συμπεριφορών, από τηλεοράσεως, τελευταία, ακολουθούν κατωτέρω, τι γράφω ο άνθρωπος!
Βαστήξτε την όρεξη, λοιπόν, αλλά πού είστε; Κόσμια, πάντοτε, αφού η στήλη καταδικάζει μετά βδελυγμίας κάθε βία, λεκτική ή άλλη, ως γνωστόν, ακολουθώντας το παράδειγμα του κυρίου εκδότη επ’ αυτού.
Που με το δίκιο του εξοργίστηκε και στην προηγούμενη απόπειρα «ριζοσπαστικοποίησης, καλημέρα κουκουέδες μου, πώς πάει η “δεύτερη φορά αριστερά” αναλογική;…» των αστικών πλην φιλόξενων φυλλάδων του, για να μην ξεχνιόμαστε, αν και την όλη αναστάτωση δεν προξένησε η πένα μας.
Ναι, για(!), ας όψεται το κανάλι της Βουλής που διάλεξε να μεταδώσει συζήτηση επί του (πολυ)νομοσχεδίου του υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, «Μέτρα ανακούφισης της λαϊκής οικογένειας», το πρωί της Πέμπτης, 14 του Ιούλη.
Επέτειος της περσινής δεκαεπτάωρης διαπραγμάτευσης του Πρωθυπουργού στις Βρυξέλλες, υπενθυμίζουμε, με (επι)γέννημα ένα εισέτι Μνημόνιο, το τρίτο – να, με το συμπάθιο(!), κατά τις εκτιμήσεις του αντιπροέδρου της Ν.Δ. Αδώνιδος, «ζόρικη γενειάδα τρέφω, προπαγάνδες να επιστρέφω», Γεωργιάδου – και κατεβάζουμε το κρατούμενο.
Ιδού, λοιπόν, η κοινωνική αξία της πλέριας συζυγίας που επικαλείται ο «λέων» – και τι λέων, χαρές μου; «Πειναλέων, καταβροχθίζων πινάκιο φακής μονορούφι, άμα βρεθεί χορηγός να τρατάρει, τις δημοσιονομικές προσαρμογές μέσα!», μικροσυνταξιούχος, «Μήτσος», διερωτώμενος ευλόγως:
Ευμένειες πατρικίων στις οικογένειες πληβείων; Ύποπτο, φοβούμαι!…
«Η μερίδα του λέοντος είναι των ισχυρών, με την Κοινωνιολογία θα τα βάλουμε τώρα;» διευκρίνισε, αίφνης, η σύζυγος, με τον «Μήτσο» να θαυμάζει την εύστοχη απάντηση, κι ως εκ τούτου, αντί να σχολιάσουμε το περιεχόμενο του ανακουφιστικού νομοσχεδίου – «φιλοδωρήματα, “ας γιούζουαλ”», πετάχτηκε, η μανδάμ! – κάλλιο να αφουγκραστούμε τον «πειναλέοντα» που «ευχαριστεί» τους κυβερνώντες, εκ μέρους της λαϊκιάς οικογένειας, «ψάλλοντας» α λα Μποστ:
Προνομιούχες ολιγαρχίες.
Όλοι εμείς οι ζάμπλουτοι Μύκονο κολυμπάμε,
γυναίκα είσαι έτοιμη, διακοπές να πάμε,
γάμοι πολλών επώνυμων γίνονται στο νησί,
και στην Αθήνα μείναμε μόνον εγώ κι εσύ.
Φύγαμε για χαλάρωμα στην όμορφη Ψαρού,
έτσι θα δικαιώσουμε τα «μπάνια του λαού».
«Μου τη δίνουν οι χαλαρώσεις!» τσίριξε, η «Μήτσαινα», ζηλεύοντας την παραθέριση των άλλων, όσο να πείτε, όταν, ελλείψει ευρώ, εκείνη κολυμπάει στη μπανιέρα (σ.σ. εσείς;…), οπότε ιδού «πειναλέων» να μετακινείται στον έτερο πόλο της «ταξικής συζυγίας», απαγγέλλοντας:
Και τώρα… οι πενόμενες πλειονοψηφίες.
Γυναίκα, πού την άκουσες τη θερινή καμπάνια
και μου γυρεύεις θέρετρα, ξεκούραση και μπάνια;
Με χίλια ζόρια βόλεψα το γάλα των παιδιών,
ενώ εσένα πλάνευαν πλάνα ευκολιών,
που όσο τους ανήμπορους και αν ανακουφίσουν
δουλειά κι αξιοπρέπεια δεν θα εξασφαλίσουν,
το μήνυμα ελήφθη εκεί στα υπουργεία; Αν όχι, θα επανερχόμαστε ολοένα και δριμύτεροι, ωσότου εισακουστούμε, αμ πώς!…
-Ω-